مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

۵ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

چرا به دنبال بهترین مشاور مهاجرت باشید؟


تفاوت رشته تجربی از نظر تحصیلی با سایر رشته ها از آمار شرکت کنندگان کنکور سراسری بر می آید که اکثریت متقاضیان در گروه آزمایشی علوم تجربی شرکت می کنند. می توان گفت پس از زیست شناسی و شیمی که از دروس اصلی رشته تجربی هستند، اگر داوطلبی در کنکور پایه محکمی در رشته های ریاضی و فیزیک داشته باشد، از سایر رقبای خود پیشی خواهد گرفت. بنابراین دانش آموزی که رشته تجربی را انتخاب می کند باید به تمام دروس آن رشته علاقه مند باشد تا به موفقیت برسد.

در کنکور رشته عملی 5 زیرگروه وجود دارد و ضرایب هر زیرگروه در دروس خاص با یکدیگر متفاوت است، پس باید دقت کنید رشته مورد نظر شما در کدام زیرگروه قرار دارد و ضرایب موضوع خاص آن چقدر است. و چه تفاوتی با زیرگروه های دیگر دارد. از نظر آماری، در میان کشورهای زیر 1000، رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی پرطرفدارترین رشته ها هستند.



ویژگی های بهترین مشاور کنکور آزمایشی

یک مشاور خوب باید مسیر موفقیت را طی کرده باشد تا دانش آموزان بتوانند به او اعتماد کنند و راه او را ادامه دهند و چگونگی موفقیت را به دانش آموزان منتقل کنند. متأسفانه افراد زیادی در زمینه مشاوره مشغول به کار هستند که سوابق تحصیلی و کاری درخشانی ندارند! بنابراین اگر مشاور در زندگی شخصی خود موفق نبوده است، احتمالاً راهنمای خوبی نیز نخواهد بود.

یک مشاور خوب باید با تمام منابع و ویرایش های جدید آشنا باشد و اطلاعاتش در کتاب های جدید امتحانی به روز باشد. روز به روز تعدادی منابع آموزشی به کنکور اضافه می شود که مطمئنا برای دانش آموزان مفید نخواهد بود; بنابراین باید منبعی را به دانش آموز معرفی کرد که متناسب با سطح او باشد و او را برای کنکور آماده کند.

تخصص مرتبط و پذیرفته شده در مورد موضوع را دریافت کنید. اگر داوطلب نتیجه منفی گرفت، بداند موضوع چقدر سخت و آسان است. پس این که مشاور مهندس یا پزشک باشد کافی نیست. بلکه مشاور باید در تعداد متوسطی از موضوعات تخصص کافی داشته باشد و این یعنی متخصص شدن.

باید در زمینه برنامه ریزی کنکور صلاحیت داشته باشد و تجربه کافی و مفید در این زمینه داشته باشد تا بتواند برای هر داوطلب کنکور انگیزه و برنامه ریزی اساسی و حرفه ای ایجاد کند. داشتن یک برنامه سخت و فشرده تضمینی برای موفقیت در کنکور نیست و در برخی موارد می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. بنابراین برنامه ریزی کنکور باید به گونه ای باشد که در ابتدا آسان باشد و به مرور زمان دشوارتر شود. علاوه بر این، برنامه باید انعطاف پذیر باشد. یعنی در صورت عدم تحقق بخشی از آن در روزهای بعد قابل جبران است.

 

وظایف مشاور آزمون عملی

قبل از تصمیم گیری در مورد یک برنامه، بررسی وضعیت علمی داوطلب باید کامل و کامل باشد. البته تا زمانی که مشاور نداند دانش آموز در چه سطحی است، نمی تواند برنامه ریزی خوبی برای دانش آموز داشته باشد.

زمان امتحانات، برنامه هفتگی، مدرسه، منابع مطالعه و غیره را از داوطلب بخواهید. در مورد برنامه درسی و برنامه هفتگی داوطلب بپرسید و در مورد آن اطلاعات کسب کنید. تنها گذاشتن دانش آموزان یکی از اشتباهاتی است که برخی از مشاوران و والدین مرتکب می شوند. هدف از مشاوره تجربی در کنکور همراهی مشاور با دانش آموز تا حصول نتیجه مطلوب می باشد.

روش های تدریس، روش های تست زنی و مرور برای هر رشته باید بر اساس سطح موضوع و توانایی داوطلب باشد. گذراندن موفقیت آمیز امتحانات ورودی، الزامی برای ساعات مطالعه اضافی دانش آموز نیست. بلکه یک کیفیت یادگیری مهم است. از این رو، تندخوانی، خلاصه نویسی و غیره. تمام روش های تدریس باید به دانش آموز آموزش داده شود.

یکی دیگر از وظایف بهترین مشاور با تجربه کنکور، ایجاد انگیزه ذهنی و روانی به داوطلب و کمک به ایجاد انگیزه مثبت در داوطلب می باشد. استرس عامل اصلی است که به طور قابل توجهی بر نتایج آزمایش تأثیر می گذارد.

برنامه ریزی متنوع برای دانشجویان یکی دیگر از مهارت های یک مشاور مجرب پذیرش است. برنامه ریزی باید کاملاً شخصی سازی شده و بر اساس توانایی های دانش آموز نوشته شود و به 3 روش مختلف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تنظیم شود. برنامه باید به گونه ای باشد که اگر دانش آموزی در یک روز با مشکل مواجه شد، بتواند برنامه را دنبال کند و به راحتی آن را جبران کند. تطبیق پذیری برنامه یکی از اصلی ترین مواردی است که باعث می شود دانش آموز پس از اتمام برنامه روز خسته نشود. برنامه باید به گونه ای روانشناختی طراحی شود که دانش آموز تمایل و تمایل به یادگیری داشته باشد.



چرا دکتر حسین روانگی بهترین مشاور آزمون تستی است.

دکتر حسین رونکی فوق تخصص جراحی ارتوپدی

مشاور اصلی و برنامه ریز آزمون

کارشناس برنامه های تلویزیونی

مشاور اصلی موسسات پیشرو

نویسنده کتاب موفقیت در کنکور و مقالات علمی رازهای کنکور در مجلات و سایت های معتبر

برگزار کننده موفقیت در کنکور مدارس نمونه و موسسات بزرگ گیلان و سایر استان های کشور.

دکتر حسین روانگی که توانست به عنوان برترین در کنکور تحصیلات پزشکی خود را با موفقیت به پایان برساند و بلافاصله پس از اتمام دوره پزشکی در بخش حراج ارتوپدی پذیرفته شد. دکتر رونقی بهترین الگو برای دانش آموزانی است که موفق به قبولی در کنکور شده اند و توانسته اند در این 9 سال دانش آموزان زیادی را برای پذیرش در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی آموزش دهند.



به خاطر داشته باشید که:

همیشه باید تلاش کرد تا راه کسانی را که راه مشترک ما را با موفقیت پیموده اند ادامه داد و در سال حساس کنکور، آزمون و خطا جایز نیست.»
 

مراجعه به مرجع: https://pourdastmalchi.net/

هر آنچه باید در مورد دستگاه کپی بدانید


امروزه یکی از مواردی که نقش بسیار ساده و مهمی در ادارات، مراکز اجتماعی، دانشگاه ها و مدارس دارد دستگاه کپی است.

کمپرسورهای سند انواع مختلفی دارند و اگر بخواهیم حداکثر استفاده را از این دستگاه ببریم باید با اطلاعات و تحقیق کامل به سراغ آن برویم و باید بدانید که برای چه هدفی قصد خرید این دستگاه را دارید و قصد خرید آن را دارید. این شناسه

حال یک سوال پیش روی ما پیش می آید که این دستگاه چگونه کار می کند و در مقالات بعدی پارسا پرینت به شما توضیح مفصلی خواهیم داد.

 



نحوه عملکرد قطعات داخلی دستگاه

عملکرد این دستگاه این است که یک غلتک که به آن درام نیز می گویند، 600 تا 800 ولت برق را توزیع می کند.

سطح غلتک با نور پوشیده شده است که یک راهنمای نوری با پوشش سلنیوم است که بار مثبت دارد اما به دلیل سمی بودن، پوشش آلی است که بار منفی دارد.

 



نحوه کار دستگاه

نور بسیار روشنی روی کاغذ می افتد و از کاغذ و شیشه ای که کاغذ در آن قرار گرفته می گذرد و روی سطح درام می افتد و قسمت درام خنثی است. نواحی تاریک، متن روی کاغذ، نور را جذب می کنند و قسمت های دیگر به همین صورت است.

 


تونر و نحوه عملکرد آن در کپی

پودر تیره موجود در تونر به بار منفی ایجاد شده در درام می چسبد. برخلاف بارهایی که یکدیگر را جذب می کنند. به طور کلی، درام را می توان در نواحی خود قرار داد و این نواحی تونر را جذب می کنند، نواحی سیاه کاغذ یا متن روی کاغذ الکتریسیته ساکن ایجاد می کنند، اما مناطق سفید یا مناطقی که متن ندارند، تصاویر ایجاد می کنند. در آن شکل.

تونر به دمای بالا حساس است به همین دلیل وقتی ذرات تونر از آن جدا می شوند در اثر گرما به سطح کاغذ می چسبند و کپی از طریق این مراحل انجام می شود.

آخرین مرحله این است که یک هادی نوری به طور خودکار با قرار گرفتن در معرض نور حذف می شود و زنگ های بیش از حد از تیغه حذف می شود.

 


استفاده از دستگاه فتوکپی در اماکن عمومی

آنچه در مرحله اول باید بررسی شود کاغذ است، در صورت وجود کاغذ در کاتر با کشیدن کاتر می توانید ببینید و همچنین باید به اندازه کاغذ برش نگاه کنید.

برای اسکن با دستگاه، اگر می خواهید صفحه نمایش را اسکن کنید، باید آن را روی صفحه شیشه ای قرار دهید و اسکن کنید. برخی از دستگاه ها قابلیت اسکن چند صفحه را دارند که باید در تنظیمات وارد شود.

مبدل ها دارای پیکربندی های مختلفی مانند یک طرفه و دو طرفه هستند. برای کپی بر روی دکمه کپی کلیک کنید و عملیات کپی در اینجا انجام می شود.
 

 

مراجعه به سایت:  https://avafarhang.com/

مزایای سئو


آیا از مزایای سئو می دانید؟ اگر می خواهید در این مورد اطلاعاتی کسب کنید تا انتها با ما همراه باشید.

سئو که با نام بهینه سازی موتورهای جستجو نیز شناخته می شود، مجموعه ای از فعالیت های مختلف است که بر اساس آن صاحبان سایت می توانند بازدید بیشتری داشته باشند و جایگاه ویژه ای کسب کنند. مجموعه اقداماتی که باید در این راستا انجام شود بسیار متفاوت است و در واقع سئو یک فرآیند بزرگ و پر زحمت است که نیاز به پشتیبانی طولانی مدت دارد. پشتیبان وب سایت یعنی مسئول سئو باید تمامی عملیات مورد نظر را به درستی و پیوسته طی کند تا وب سایت به جایگاه مناسبی برسد و مزایای سئو را نمایان سازد.



مهمترین مزایای سئو چیست؟

سئو وب سایت دارای مزایای زیادی است که از مهمترین مزایای سئو وب سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:


افزایش درآمد و فروش

اولین، بهترین و مهمترین مزیت استفاده از سئو افزایش فروش و درآمد است. سایت های فروشگاهی با راه اندازی وب سایتی برای فروش کالا یا ارائه خدمات از طریق سئو و با رعایت اصول آن می توانند فروش و درآمد خود را از طریق اینترنت به میزان قابل توجهی افزایش دهند. به عبارت دیگر، می توان گفت که هدف اصلی از راه اندازی یک وب سایت و استفاده از سئو همین موضوع است: افزایش شهرت و اعتبار.

بسیاری از کسب و کارهای آنلاین و آفلاین توانسته اند از طریق سئو شهرت و محبوبیت خود را ارتقا دهند و از اصول آن پیروی کنند و حتی جایگاه و شهرت قابل توجهی در سراسر جهان و سایر کشورها کسب کنند. به عنوان مثال: آمازون بزرگترین فروشگاه جهان است که می توانید در تمام کشورهای جهان چیزهای مورد نیاز خود را از آنجا خریداری کنید و این وب سایت امروزه معروف و محبوب است.



افزایش بازدید سایت

مزایای استفاده از سئو به افزایش ترافیک وب سایت مربوط می شود. البته زمانی که سئو به درستی انجام شود و یک وب سایت در صفحه اول گوگل ظاهر شود، نرخ کلیک، ترافیک وب سایت و رشد وب سایت، فروش و درآمد افزایش می یابد. .
 

 

مزایای سئو

آیا از مزایای سئو می دانید؟ اگر می خواهید در این مورد بدانید، تا انتها با ما همراه باشید.

سئو که با نام بهینه سازی موتورهای جستجو نیز شناخته می شود، نوعی فعالیت است که بر اساس آن صاحبان سایت می توانند بازدید بیشتری داشته باشند و موقعیت خاصی را به دست آورند. عملیاتی که باید در این راستا انجام شود بسیار متفاوت است، در واقع سئو فرآیند بزرگی است که نیاز به کار زیاد و پشتیبانی طولانی مدت دارد. پروموتر سایت یعنی مسئول سئو باید تمامی فعالیت های لازم را به خوبی و منظم انجام دهد تا سایت به جایگاه مناسبی برسد و مزایای سئو را نشان دهد.


مهمترین مزایای سئو چیست؟

سئو برای وب سایت ها مزایای زیادی دارد که از مهمترین مزایای سئو برای وب سایت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:


افزایش فروش و درآمد

اولین، مهمترین و مهمترین مزیت استفاده از سئو افزایش فروش و درآمد است. وب سایت هایی از نوع فروشگاهی که وب سایتی برای فروش کالا یا ارائه خدمات از طریق سئو ایجاد کرده اند، می توانند فروش محصولات خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده و محبوبیت سایت اینترنتی را افزایش دهند. . به عبارت دیگر می توان گفت که هدف اصلی از راه اندازی وب سایت و استفاده از سئو سایت یکی است: افزایش شهرت و اعتبار.

بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی و اینترنتی توانسته اند از طریق سئو بر شهرت و اعتبار خود بیفزایند و اصول آن را رعایت کنند و حتی جایگاه و شهرت ویژه ای در سطح بین المللی و سایر کشورها پیدا کنند. به عنوان مثال: آمازون یک فروشگاه بزرگ بین المللی است که از طریق آن می توانید کالاهای ضروری را در هر کشوری از جهان سفارش دهید و این وب سایت امروزه بسیار معروف و مشهور است. سئو روشی مقرون به صرفه تر از تبلیغات است.

کسانی که قصد دارند فعالیت خود را در اینترنت و اینترنت تبلیغ کنند و یا خدمات خود را از این طریق منتشر کنند، در صورت استفاده از روش سئوی وب سایت، باید هزینه کمی در این زمینه پرداخت کنند و می توان این کار را در اختیار آنها قرار داد. گرانتر از تبلیغات خواهد بود و نتایج بهتری خواهد داشت. برای تبلیغ هر بار یک محصول یا خدمات باید پول زیادی گرفت و موفقیت آن کوتاه مدت است در حالی که نتایج سئو بلند مدت و موثرتر خواهد بود و این یکی از مهمترین مزیت هاست. . از SEO.



امکان افزایش رقابت با رقبا

برای موفقیت در بازار کار آنلاین و اینترنتی باید مراقب رقبای خود باشید تا عقب نمانید و موقعیت بهتری کسب کنید. از آنجایی که رقبای شما از طریق سئو و سئو در این فضا فعالیت می کنند، لازم است برای رقابت با آنها سئو انجام دهید و در نتیجه در رقابت موفق شوید. لازم به توضیح است که درصد زیاد مسابقات سئو، رقابت و حمایت از سایت را دشوارتر کرده و بر تلاش حامیان سایت می افزاید. برای اطلاعات بیشتر، این صفحه را ببینید:

https://fastseo.top/blog

تمام تلاش های بازاریابی را در سئو ادغام کنید

از مزایای سئو باید به ادغام تمامی فعالیت های بازاریابی در سئو اشاره کرد. سئو روشی است که تمامی فعالیت های بازاریابی مختلف را شامل می شود و زمانی که از این روش برای یک وب سایت استفاده می شود، سایر مسائل بازاریابی نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. به عنوان مثال: بازاریابی محتوا، بازاریابی شبکه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین همه فعالیت هایی هستند که به صورت یکپارچه برای سئو مورد نیاز خواهند بود.


فرصتی برای دستیابی به بهترین جایگاه

دستیابی به رتبه های بهتر و بالاتر از مزایای شناخته شده استفاده از سئو است و از بک لینک ها برای دستیابی به رتبه های بهتر از طریق سئو استفاده می شود. بک لینک ها در واقع نوعی لینک دادن به صفحات خارجی هستند که استفاده از آنها در سئو باعث افزایش کیفیت و رتبه صفحه می شود و نتایج خوبی به همراه دارد.


عمر مفید را در محل افزایش می دهد

اهمیت افزایش زمان ماندگاری در وب سایت این است که وقتی مخاطب یا مشتری وارد وب سایت شما می شود، زمان زیادی را در وب سایت فروشگاه شما صرف می کند و در وب سایت می ماند. این سوال بسیار مهم است زیرا هر چه مخاطب یا مشتری بیشتر در وب سایت بماند به این معنی است که مشتری بیشتر به وب سایت شما علاقه مند می شود و نظر او به وب سایت جلب می شود. در حال حاضر در این زمینه سئو بسیار موثر است و اگر عملیات سئوی وب سایت به خوبی انجام شود مخاطب تمایل بیشتری برای ماندن در وب سایت خواهد داشت.

به عنوان مثال، هنگامی که از یک وب سایت بازدید می کنید؛ شما باید از سرعت پایین بارگذاری وب سایت یا مسائل دیگر ناامید شده باشید و بخواهید سایت را ترک کنید. این مشکل کاملا به سئو مربوط می شود و مستقیما بر رتبه آن تاثیر می گذارد اما سایتی که سئوی خوبی داشته باشد با سرعت پایین مشکلی نخواهد داشت.


افزایش امنیت وب سایت

همانطور که می دانید امنیت وب سایت یک موضوع بسیار مهم است. امنیت به شدت بر سایت های فروشگاهی که دارای درگاه پرداخت هستند یا کاربران می توانند برای ایجاد حساب کاربری ثبت نام کنند تأثیر می گذارد و دسترسی به کلاهبرداران و هکرها باید قطع شود. تا آن زمان سئو می تواند نتیجه بسیار خوبی از نظر امنیت سایت بدهد و دسترسی کلاهبرداران به وب سایت را کاهش دهد.


بهبود سرعت وب سایت

همانطور که در قسمت های بالا اشاره کردیم سئو می تواند در افزایش سرعت وب سایت نیز مفید باشد و تاثیر بسزایی در آن داشته باشد. سرعت وب سایت ارتباط مستقیمی با جذب مشتری و ارتباطات دارد و نباید فکر کنید که به هیچ وجه مهم نیست.


کلمات پایانی

مزایای سئو بسیار زیاد است و ما در این مقاله تنها به مهمترین آنها اشاره کرده ایم. با توجه به منابع ذکر شده، اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی و بهبود کسب و کار خود از طریق وب سایت را دارید، باید سئوی آن را انجام دهید و برای سئو از زوایای مختلف از متخصصین این حوزه کمک بگیرید. بهترین راه برای شما و گرفتن بهترین نتیجه از آن. اگر برای این کار از کارشناسان سئو کمک نگیرید، به نتیجه دلخواه نخواهید رسید و پولی که در این مسیر خرج می کنید هدر می رود.


ترافیک سایت را افزایش دهید

مزایای استفاده از سئو نیز به افزایش بازدید سایت مربوط می شود. البته اگر سئو به درستی انجام شود و وب سایت در صفحات اول گوگل ظاهر شود، مسلماً نرخ کلیک و تعداد بازدیدکنندگان سایت افزایش می یابد و هر چه بازدید از صفحه بیشتر شود، بیشتر می شود. افزایش فروش و فروش و درآمد. .


اطلاعات بیشتر:https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/1214079-%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A6%D9%88

 

برندهای معروف PLC


یک کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) یک سیستم مبتنی بر ریزپردازنده است که از حافظه قابل برنامه ریزی برای ذخیره دستورالعمل ها و انجام عملکردهایی مانند منطق، ترتیب بندی، زمان بندی، شمارش و حساب برای کنترل ماشین ها و فرآیندها استفاده می کند. در زیر به بررسی سه برند PLC خواهیم پرداخت.

 


ایده ای برای شرکت زیمنس PLC

ویژگی های PLC زیمنس

آنها در برابر محیط های صنعتی مانند گرما، رطوبت، شوک مکانیکی و لرزش مقاوم هستند.

رابط ورودی و خروجی در کنترلر است

PLC های زیمنس به راحتی قابل برنامه ریزی هستند

PLC دارای منطق و کنترل PID است.

یک PLC به طور مداوم در برنامه خود چرخش می کند، بنابراین سیگنال های ورودی خود را به روز می کند، هر یک از این حلقه ها یک چرخه نامیده می شود.

 



زیمنس PLC دارای دو حالت پردازش است:

به روز رسانی مداوم

به روز رسانی عظیم


به روز رسانی مداوم PLC زیمنس

CPU کانال های ورودی PLC زیمنس را طبق دستورالعمل های برنامه اسکن می کند. هر ورودی به صورت جداگانه کنترل می شود (زمان تاخیر 3 میلی ثانیه). خروجی قفل است تا وضعیت خود را تا به روز رسانی بعدی حفظ کند. این محصول در برخی تجهیزات صنعتی مانند تجهیزات ساخت پلاستیک کاربرد دارد.

 



کپی انبوه I/O: به ترتیب زیر کار می کند:

تمام ورودی های اسکن شده را در RAM کپی کنید

با کپی کردن دستورالعمل های خروجی در RAM، تمام دستورالعمل های برنامه را به صورت متوالی واکشی، رمزگشایی و اجرا کنید.

پس از اتمام برنامه، CPU وظایف بررسی و ارتباط را انجام می دهد

همه خروجی ها را دوباره بازخوانی کنید.

زیمنس PLC پیشرفته تر یا پیشرفته تر است

شکل دیگری از برنامه نویسی که معمولاً با PLC ها استفاده می شود، به روز رسانی زیمنس Mass PLC است. هر وظیفه برنامه مانند یک پنالتی در یک نردبان تعریف می شود.

 



بنابراین، یک نردبان می تواند تعیین کند که موقعیت کلیدهای A و B تأیید شده است و اگر A و B بسته باشند، شیر برقی به خروجی انرژی می دهد.

دنباله ای که زیمنس PLC هنگام اجرای برنامه دنبال می کند:

اسکن فایل های مرتبط با یک مرحله در برنامه step

حل عملیات منطقی شامل این ورودی ها

خروجی جلسه را برمی گرداند

به پله بعدی بروید و عملیات 1، 2، 3... و به همین ترتیب را تا پایان برنامه تکرار کنید و هر پله از نردبان را پشت سر هم جارو کنید.

سپس PLC زیمنس به ابتدای برنامه باز می گردد و دوباره شروع می شود.

نمودار نردبانی شامل دو خط عمودی است که نشان دهنده ریل های برق است. مدارها (پله ها) با خطوط افقی به هم متصل می شوند

 


دلتا PLC

توابع انجام شده در ورود داده ها با Delta PLC عبارتند از:

انتقال اطلاعات

مقایسه پارامترهای داده

عملیات حسابی

تبدیل بین سیستم های عددی



دستورالعمل های داده به آدرس های حافظه نیاز دارند، بنابراین از ثبات های داده برای ذخیره کلمات دودویی (8 یا 16 بیت) استفاده می شود و آدرس هایی مانند D0، D1، D2 به آنها اختصاص داده می شود. هر عبارت باید نوع عملیات و منبع داده را مشخص کند. به معنای ثبت اطلاعات و اطلاعات هدف استفاده می شود



DeltaPLC چگونه کار می کند؟

PLC های دلتا را می توان به عنوان کامپیوترهای صنعتی کوچک با اجزای مدولار که برای خودکارسازی فرآیندهای کنترل طراحی شده اند توصیف کرد. PLC ها تقریباً تمام اتوماسیون های صنعتی مدرن را کنترل می کنند. Delta-PLC اجزای زیادی دارد، اما اکثر آنها را می توان به سه دسته زیر تقسیم کرد:

پردازنده

ورودی ها

بیرون می آید



دلتا PLC یک کامپیوتر پیچیده و قدرتمند است. با این حال، عملکرد PLC Delta را می توان به سادگی توضیح داد. PLC های دلتا ورودی ها را دریافت می کنند، منطق را روی ورودی های CPU انجام می دهند و سپس خروجی ها را بر اساس آن منطق خاموش یا روشن می کنند. بعداً در مورد آن بیشتر توضیح دهید، اما در حال حاضر، به این شکل فکر کنید:

پردازنده وضعیت ورودی های PLC دلتا (مانند روشن شدن، خاموش شدن سنسور مجاورت، باز بودن شیر 40 درصد و غیره) را کنترل می کند.

CPU اطلاعاتی را که از ورودی Delta PLC دریافت می کند، دریافت می کند و منطق را روی ورودی اجرا می کند

CPU منطق خروجی را اجرا می کند (مثلاً موتور را خاموش کنید، دریچه را باز کنید و غیره).


دلت برای ماشین چمن زنی تنگ شده بود.

PLC های PLC کامپیوترهای صنعتی کوچکی هستند که دارای اجزای مدولار هستند که برای خودکارسازی فرآیندهای کنترل سفارشی طراحی شده اند. PLC های فتاک در کارخانجات صنعتی برای کنترل انواع موتور، پمپ، چراغ، فن، پریز برق و سایر ماشین ها استفاده می شود.

خودروسازان همیشه به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه تجهیزاتی هستند که در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. هنگامی که نرم افزار اختصاصی PLC در میان است، تولیدکنندگان معمولاً باید برای مجوزهای هر قطعه از تجهیزات هزینه کنند و هزینه ماشین های خود را افزایش دهند. خوشبختانه، چندین برنامه جایگزین موجود است که هزینه کمتری نسبت به نرم افزارهای اختصاصی مشابه دارند.

سیستم های جایگزین به شرکت هایی مانند طراحان مد کمک می کنند تا هزینه های تولید را تا حد امکان پایین نگه دارند. این شرکت تجهیزات تست سفارشی پیشرفته را برای قطعه سازان و سازندگان قطعات صنعتی طراحی و تولید می کند. از آنجایی که تجهیزات آن یک سیستم چرخشی است. هر چیزی که مشتری نیاز دارد شامل یک HMI متناسب با نیازهای برنامه خاص است.

علاوه بر این، در گذشته، بسیاری از توسعه دهندگان از DDE برای اضافه کردن نرم افزار HMI به درایورهای دستگاه خود استفاده می کردند. درایور دستگاهی که به PLC متصل می شود به عنوان یک برنامه جداگانه به نام سرور DDE کار می کند. نرم افزار HMI یک برنامه مشتری جداگانه DDE بود که داده ها را از سرور دریافت می کرد. اما به دلیل عوارضی که دارد PLC مانند فاتک PLC ترجیح داده می شود.

 

مشاهده ادامه:https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C-40/290473-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%88%D9%81-%D9%BE%DB%8C-%D8%A7%D9%84-%D8%B3%DB%8C?pr=1

 

آهنگ جدید محسن لرستانی به نام «روله داغت نبینم»

متن آهنگ روله داغت نبینم محسن لرستانی

 

روله روله روله، نبینم!♫!
روله داغت نبینم؛ روله داغت نبینم!♫!
هایده کوره تو، روله؟ !♫!
تنیاییت، کردیه پیرم !♫!
خداحافظ عزیزم!♫!
برای شیرین زوانم !♫!
برا دردِ دلگم؛ بی تو ولای کی بویشم؟ !♫!
سرت، ها بانِ نیزه !♫!
برا چاویلم، کور بو !♫!
برا مرگد نبینم؛ برا مرگد نبینم!♫!
دالگه تیریگ، دانه لیم !♫!
دالگه ولای راسه وه؛ دالگه ولای راسه وه!♫!
دلم گیریایه، هاوار!♫!
دالگه وی سرزمینه… دالگه وی سرزمینه!♫!
تشنه ی یه قطره آبم؛ رولت غمینه!♫!

 

https://musicdel.ir/single-tracks/124284/