مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

این مطالعه 38 توصیه در مورد بهبود سیستم مهاجرت کانادا ارایه می‌دهد.
کمیته مهاجرت مجلس نتایج مطالعه خود در مورد چگونگی تاثیر همه گیری بر مهاجرت به کانادا را منتشر کرده است.
سلما زاهد، رییس این کمیته، نتایج این مطالعه را در قالب یک گزارش در تاریخ 13 می در مجلس عوام ارایه داده است. این گزارش به موضوعات مربوط به سه طبقه مهاجرت کانادایی شامل اقتصادی، خانوادگی و پناهندگی می‌پردازد. این گزارش نتیجه یافته‌های کمیته دائمی شهروندی و مهاجرت است که پس از شنیدن نظرات مهاجران، گروه‌ها مورد نظر، وکلا و سایر ذینفعان جمع آوری شده است. این کمیته متشکل از اعضای پارلمان کانادایی است که به عنوان مقامات منتخب، انتخاب می‌شوند. از هر حزب مهم سیاسی حداقل یک عضو در این کمیته صاحب کرسی هستند. ماموریت آن‌ها نیز نظارت بر سیاست‌های فدرال در رابطه با مهاجرت و چند فرهنگی و همچنین نظارت بر اداره مهاجرت و هیئت پناهندگان است.
برخی از موضوعات مورد بحث شامل مواردی مانند دلایل عقب افتادن درخواست‌ها، موانع جلوگیری از بهم پیوستن خانواده‌ها، محدودیت‌های سفر برای دارندگان COPR و... می‌باشند. دولت، که در حال حاضر توسط یک اقلیت لیبرال هدایت می‌شود، 120 روز فرصت دارد تا پاسخ خود به موضوعات ارایه شده توسط کمیته مهاجرت ارایه دهد. اگرچه دولت موظف به تغییر سیاست‌ها نیست اما برخی از 38 توصیه پیشین تا حدودی اجرا شده‌اند و یا در دست اجرا هستند.
 
در ادامه مرور کلی بر این توصیه‌ها خواهیم داشت:
  • مدرن سازی سیستم مهاجرت
  • شفافیت، ارتباطات، پاسخگویی
  • دانشجویان بین‌المللی
  • مسیر اقامت دائم برای نیروهای کار ضروری
  • مناطقی که دارای اولویت بیشتری هستند
  • اقدامات موقت برای مدارک مهاجرت
  • اسپانسرشیپ خانواده
  • برنامه والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها
  • مجوزهای کار
  • اجازه ورود به پناهجویان
  • ساکنان هنگ کنگ
 

مدرن سازی سیستم مهاجرت

شش توصیه کمیته مهاجرت در خصوص دیجیتال کردن سیستم مهاجرت می‌باشد.
در مرحله اول کمیته توصیه می‌کندسیستم‌های مهاجرت و پناهندگی به طور کامل دیجیتالی شوند، در حالی که گزینه‌ای برای درخواست‌های کاغذی نیز حفظ شود. متقاضیان باید مدارک و امضاها را به صورت آنلاین ارسال کنند و افسران مهاجرت باید بتوانند مصاحبه‌ها را به صورت مجازی انجام دهند و به صورت الکترونیکی ویزا صادر کنند. ویزای اقامت دائم (PR) باید به جای چسباندن در پاسپورت‌های فیزیکی، با بارکد قابل اسکن صادر شود.
این ایده در حال انجام شدن است، به خصوص که در سال 2020 کانادا وارد قرنطینه شد. مارکو مندیچینو وزیر مهاجرت گفته است که چشم انداز وی، دیجیتالی کردن سیستم مهاجرت در سراسر کشور است. همچنین کانادا پیش از این بودجه‌ای 430 میلیون دلاری برای نوسازی سیستم مهاجرت اعلام کرده بود.
علاوه بر این، کمیته توصیه می‌کند که وزارت مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC)، بودجه خدمات اسکان برای ارتقا سواد دیجیتال و در دسترس بودن ابزارهای دیجیتال را افزایش دهد.
 

شفافیت، ارتباطات، پاسخگویی

شش توصیه وجود دارد که خواهان شفافیت و پاسخگویی بیشتر هستند.
این کمیته به IRCC توصیه می‌کند که کلیه بررسی‌ها و پروسه‌های ناشناس و اطلاعات درخواست‌ها را منتشر کند. مواردی که بر اساس نژاد، مذهب، جنسیت، سن، کشور مبدا و وضعیت والدین هر متقاضی تفکیک شده‌ است.
آن‌ها همچنین به دنبال ایجاد یک خط کمک به دانشجویان بین‌المللی هستند که شامل افسران آموزش دیده می‌شوند. در این گزارش آمده که درخواست‌ها باید به صورت همزمان ردیابی شوند و زمان واقعی را برای بررسی درخواست هر متقاضی فراهم کند. پروتکل‌ها ارتباطی باید تقویت شوند و افسران باید کلیه دلایل رد درخواست‌ها را در اختیار متقاضیان قرار دهند.
در نهایت کمیته توصیه می‌کند که یک نماینده حقوق مهاجرت برای نظارت بر IRCC و دریافت شکایات در نظر گرفته شود.
 

دانشجویان بین‌المللی

IRCC در پاییز 2020، پس از تعلیق موقت ورود دانشجویان به خاک کانادا به دنبال شیوع ویروس کرونا، درهای کشور را به روی آن‌ها گشود. کمیته توصیه می‌کند که همچنان به دانشجویان بین‌المللی برای تحصیل حضوری اجازه ورود به کانادا داده شود.
علاوه بر این کمیته به دنبال این است که IRCC پروسه دانشجویان بین‌المللی که قصد دارند به عنوان بخشی از برنامه تحصیلی خود به صورت تمام وقت به عنوان کارآموز و یا به صورت تعاونی کار کنند را تسهیل نماید. دانشجویان بین‌المللی به جای اینکه مجبور به درخواست برای مجوز کار شوند، توانایی انجام دوره کارآموزی با شرایط مجوز کار از قبل ایجاد شده است.
همچنین کمیته خواستار همکاری IRCC با استان‌ها و قلمروهای مختلف است تا به بررسی صلاحیت برای پشتیبانی از اسکان فدرال که شامل ساکنان موقت دارای مجوز کار و مجوز تحصیل می‌شود بپردازد. در نهایت نیز آن‌ها از IRCC می‌خواهند تا میزان قبولی دانشجویان بین‌المللی که پروسه درخواست آن‌ها در کشورهای آفریقایی صورت گرفته است را بررسی کنند.
 

مسیر اقامت دائم برای نیروهای کار ضروری

IRCC پیش از این یکی از توصیه‌های کمیته را برای ایجاد مسیر اقامت دائم برای نیروهای کار ضروری را به کار گرفته است. در حالی که ظرفیت جریان فارغ‌التحصیلان بین‌المللی این برنامه جدید پر شده است، مندیچینو در مصاحبه با Globe and Mail گفته است که دستش برای افزایش ظرفیت میزان پذیرش در این جریان باز است.
 
مناطقی که دارای اولویت بیشتری هستند
کمیته خواستار بودجه بیشتر برای کارکنان مرکز درخواست ویزا (VAC) در کشورهای فرانکفون در آفریقا است. این امر موجب تسریع در روند بررسی انگشت نگاری و مجوزهای دانشجویی می‌شود.
همچنین IRCC باید موضوع بهم پیوستن خانواده‌ها برای افراد تحت حمایت را در اولویت قرار دهد. برخی از خانواده‌ها به دلیل تاخیر در روند بررسی‌ها، سال‌ها از فرزندان دو مانده‌اند. این گزارش همچنین توصیه می‌کند که IRCC روند بررسی درخواست‌های تمدید برای ساکنان موقت را سرعت ببخشد و صدور تاییدیه رسید (AOR) معمول برای متقاضیان اقامت دائم را در اولویت قرار دهد.
 

اقدامات موقت برای مدارک مهاجرت

سه توصیه در این خصوص منعکس کننده نیاز به اقدامات ویژه در طول دوران همه گیری ویروس کرونا است. برای مثال، بسیاری از کسانی برای اقامت دائم در خارج از کشور تایید شده‌اند، نمی‌توانند پیش از انقضای مدارک خود به کانادا بیایند. کمیته توصیه می‌کند که IRCC به افراد دارای کارت اقامت دائم منقضی شده، اجازه سفر به کانادا را بدهد، در حالی که بیماری همه گیر همچنان ادامه دارد. همچنین معاینات پزشکی باید بیش از یک سال تمدید شوند و همزمان با مراحل انگشت نگاری و بررسی عدم سوء سابقه انجام شود.
IRCC نامه‌های مجوز سفر را به بسیاری از دارندگان ویزای منقضی شده که قبل از 18 مارچ 2020 تایید شده‌اند صادر کرده است. با این حال دارندگان تایید اقامت دائمی (COPR) که مدارک خود را پس از اعمال محدودیت‌های مسافرتی دریافت کرده‌اند، مجاز به ورود به کانادا نیستند. این افراد از آن‌جایی که اعتبار COPR آن‌ها با اعتبار معاینات پزشکی و پاسپورت گره خورده است، کم کم با منقضی شدن مدارک خود روبرو خواهند شد.
برای رسیدگی به نیاز دارندگان COPR برای آمدن به کانادا و تکمیل کردن روند اقامت دائم خود، کمیته از IRCC خواسته است نامه‌های مجوز را به طور خودکار صادر کند. علاوه بر این، آن‌ها می‌خواهند IRCC تا زمان فروکش کردن همه گیری و ایجاد یک شرایط با ثبات، از نیاز به تمدید مدارک منقضی شده چشم پوشی کنند. همچنین کمیته به IRCC توصیه می‌کند، به همسران تحت حمایت مالی که امکان دسترسی به معاینات پزشکی در کشور خود ندارند، در طول همه گیری ویروس کرونا، اجازه دهد تا مراحل کار خود را با استفاده از ویزای بازدیدکننده در خاک کانادا دنبال کنند.
 

اسپانسرشیپ خانواده

بخش عمده‌ای از توصیه‌های کمیته مربوط به اسپانسرشیپ و یا همان حمایت مالی از خانواده است. اگر چه مندیچینو و مقامات IRCC گفته‌اند که بهم پیوستن خانواده در اولویت قرار دارد اما بسیاری از طرح‌ها با شکست مواجه شده است. برخی از موضوعات پیش از همه گیری بیماری کووید نیز وجود داشته است، با این حال ایجاد محدودیت‌های مسافرتی مانع از پیوستن بسیاری از افراد به عزیزانشان در کانادا شده است.
این کمیته خواستار صدور ویزای اقامت موقت IRCC برای متقاضیان اسپانسرشیپ همسر است. در حال حاضر بند معروف به 179(b) در آیین نامه مهاجرت و حمایت از پناهندگان، مانع از این می‌شود که بسیاری از افراد در هنگام بررسی درخواست اقامت دائمشان در کنار همسران خود باشند. علی رغم طرح هدف دوگانه، به این معنی که اتباع خارجی می‌توانند برای هر دو ویزای اقامت دائم و اقامت موقت درخواست ارایه دهند، این موضوع شناخته شده است که افسران مهاجرت از پذیرش متقاضیان امتناع می‌ورزند. زیرا آن‌ها از اینکه متقاضیان در پایان مدت اقامت مجاز خود کشور را ترک نمی‌کنند، راضی نیستند. در نتیجه بسیاری از متقاضیان در تمام مدت بررسی اقامت دائمشان، از همسران خود دور هستند.
کمیته توصیه می‌کند که برای متقاضیان اسپانسرشیپ همسر، سوپر ویزا ایجاد شود. همانند آنچه در گذشته برای متقاضیان برنامه والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها (ُPGP) ایجاد شده بود. یکی از توصیه‌ها این است که یک "سیستم همدلانه و تصحیح اشتباهات" ایجاد شود. دلیل ایجاد این سیستم این است که IRCC بتواند با متقاضیان تماس بگیرد و پیش از بازرگداندن کامل پرونده آن‌ها، از آن‌ها بخواهد ایرادات و اشتباهات موجود را اصلاح کنند و برای این کار نیز زمان کافی به متقاضیان داده شود. علاوه بر این این پرونده‌ها اگر دوباره به همان جریان ارسال شوند، باید جای خود را در صف بازیابی کنند.
همچنین چندین توصیه در مورد نحوه رسیدگی به پرونده‌های کودکان وجود دارد. مانند ثابت نگه داشتن سن تمامی کودکان وابسته از تاریخ 1 مارچ 2020، تا زمانی در خواست اقامت دائم آن‌ها کاملاً بررسی شود. این امر موجب می‌شود تا این کودکان به دلیل صرف زمان برای بررسی درخواست اقامت دائم، پس از پایان پروسه بررسی، از سن مورد نظر واجد شرایط بودن خارج نشوند. این کمیته همچنین توصیه کرده است که فرزندخواندگی بین‌المللی در اولویت باشد و در مواردی که کودکان نیازهای فوری پزشکی دارند، دستورالعمل‌های روشنی تهیه شود.
 

برنامه والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها

برنامه والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها (PGP) در سال 2020 در یک سیستم لاتاری صورت گرفت. این اتفاق بعد از این افتاد که مدل first-come-first-served در سال 2019 برای بسیاری از متقاضیان با شکست مواجه شد. این برنامه به دلیل داشتن یک سابقه خوب در پیش از دوران همه‌گیری معروف است.
کمیته توصیه می‌کند که یک سیستم اولویت بندی ایجاد شود که در آن اولویت به درخواست‌های قدیمی‌تر داده شود. همچنین IRCC نیز الزامات مالی این برنامه را در سال‌های تحت تاثیر عواقب همه گیری جهانی ویروس کرونا، بر روی حداقل مبلغ تنظیم می‌کند.
 

مجوزهای کار

کمیته توصیه کرده است که دولت به افراد دارای اقامت موقت که منتظر اقامت دائم خود از طریق برنامه نیروی کار ماهر کبک هستند، Bridging Open Work Permits ارایه دهد. با این مجوز کار، افراد می‌توانند در حالی که منتظر اقامت دائم خود هستند، به کار خود مشغول باشند.
همچنین در صورتی که مراقبان و پرستاران از قبل یک مجوز کار مختص به شغل خود نداشتند، از داشتن ارزیابی اثرات بازار کار (LMIA) برای مجوز کاری خود معاف هستند.
همچنین کمیته توصیه کرده است که ساعاتی که به دلیل همه گیری ویروس کرونا از بین رفته‌اند، به عنوان تجربه کار واجد شرایط در برنامه‌های آزمایشی در نظر گرفته شوند.
 

اجازه ورود به پناهجویان

کمیته گفته است که IRCC باید به پناهندگان و پناهجویان با الگو برداری از برنامه فرشته نگهبان (Guardian Angel Program)، اجازه ورود به کانادا را بدهد. همچنین آن‌ها به اداره مهاجرت توصیه کردند با شرکای اسکان مجدد مانند سازمان‌های بین‌المللی مهاجرت و کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل همکاری کنند.
IRCC نیز باید برنامه‌ای مشابه با برنامه فرشته نگهبان برای نیروهای کار خارجی که در طول همه گیری ویروس کرونا به کشور کمک کرده‌اند، بدون در نظر گرفتن وضعیت آن‌ها، تهیه کند.
 

ساکنان هنگ کنگ

IRCC قبلاٌ مجوز کار آزاد را در دسترس اهالی هنگ کنگ قرار داده است که این مورد یکی ای موارد توصیه کمیته است. با این حال مجوز کار فعلی برای مدت زمان سه سال در دسترس است. کمیته توصیه کرده است که یک مجوز کار پس از فارغ‌التحصیلی پنج ساله برای هنگ کنگی‌های فارغ‌التحصیل در موسسات آموزشی کانادا در نظر گرفته شود.

این کمیته همچنین می‌خواهد دو جریان جدید برای هنگ کنگی‌ها تحت کلاس خانواده و کلاس پناهندگان ایجاد شود. آن‌ها خواهان جریانی برای اعضای خانواده گسترده شهروندان کانادایی و فعالان دموکراسی خواه ساکن کانادا هستند. به علاوه، ایجاد یک سیاست عمومی موقت برای رسیدگی به ادعای پناهندگی هنگ کنگی‌ها از خواسته‌های کمیته می‌باشد. همچنین کمیته از IRCC خواسته است با استفاده از ابتکاراتی مانند Rainbow Railroad به عنوان یک الگو، به فعالان طرفدار دموکراسی در هنگ کنگ پناهندگی دهد و از این ابتکار برای شناسایی و پشتیبانی از پناهجویان استفاده کند. 

https://www.immigrationdoor.com/i-6636/%DA%A9%D9%85%DB%8C%D8%AA%D9%87-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%86%D8%AA%DB%8C%D8%AC%D9%87-%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D9%88%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF

کازیه چند طبقه یکی از لوازم اداری پرکاربرد است

استامپ ها بنا به نیاز ما، بزرگ یا کوچک انتخاب می شوند. به همین علت وجود یک تقویم ساده و کوچک روی هر میز کار مهم خواهد بود.بدیهی است که تعداد خرید تقویم های رومیزی بستگی به موجود بودن میزان میزهای کاری در دفتر شما خواهد داشت.پس میتوان تقویم رومیزی را ازمهمترین وسایل مورد نیاز یک دفتر کار دانست. بنابراین در اتاق مدیران که بیشتر جلسات در آنجا برگزار می شود، لازم است چند عدد ماژیک وایت برد وجود داشته باشد. پس پیش از انتخاب ماژیک وایت برد باز هم نیاز سنجی کنید و با توجه به داشتن اتاق جلسات و وجود وایت برد اقدام به خرید کنید. لاک غلط گیر : در تمامی فرایندهای نوشتن متن روی برگه در خیلی از موارد احتمال اشتباه زیاد وجود خواهد داشت پس در چنین مواقعی وجود یک لاک غلط گیر بشدت ضروری خاهد بد چرا که امکان دارد این اشتباه در نوشتار یک قرار داد مهم رخ دهد. استامپ : استامپ یک جعبه کوچک فلزی است که درون آن بالشتکی آغشته به جوهر وجود دارد. در مورد اهمیت خودکار در محیط های اداری، هر حرفی بزنیم، توضیح واضحات است.فقط لازم می دانیم به این نکته اشاره کنیم که برای تهیه خودکار، لازم است بهترین کیفیت آن انتخاب شود. 

هرچه فرزند کمسنتر باشد، این دغدغهمندی بیشتر است زیرا علاوه بر موضوع جذابیت، هم نوشتافزاری لازم است که دوام داشته باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد تا اگر حین بازیگوشی بچهها گم شد، بتوان بهراحتی جایگزینی برای آن تهیه کرد. ما در اینجا چندین مدل خودکار های پناک ژاپن را به شما معرفی میکنیم که میتوانید از کیفیت ساخت جوهر آن مطمئن باشید و فقط در انتخاب طرح و مدل آن بررسی های لازم را انجام دهید. ما به شما ماژیک های آفیس مستر تینو را معرفی میکنیم چرا که هم کیفیت ساخت اروپایی دارد و هم قیمت مناسبی را دارا است. در نتیجه خودکار را می توان جزو پر استفاده ترین اقلامی که توسط دانش آموزان دوره راهنمایی و دبیرستان مورد استفاده قرار میگیرد معرفی نمود. است و در صدر لیست وسایل دفتر کار قرار میگیرد که برای انجام این کار مهم یک دستگاه پانچ کاغذ قوی مورد نیاز است.دستگاه پانچ کاغذ به عنوان یکی از لوازم اداری مهم، باید بسیار باکیفیت، انتخاب و خریداری شوند. منگنه و سوزن منگنه : یکی از شایع ترین مشکلات محیط های اداری، گم شدن و پخش شدن برگه ها، اسناد و مدارک است.  

کازیه چند طبقه یکی از لوازم اداری پرکاربرد است که به ما کمک می کند تا بتوانیم پرونده ها و برگه هایی که روزانه با آن ها سر و کار داریم را برای نظم بیشتر، داخل آن قرار دهیم.بهترین وسیله برای مدیریت برگه ها و پرونده های روی میز کارمان، کازیه چند طبقه است. بعضی کازیه ها فلزی و بعضی دیگر از جنس پلاستیک هستند.کازیه اداری، هم دو طبقه و هم سه طبقه طراحی شده است که متناسب با نیازمان، آن را خریداری می کنیم. خودکار : لوازم تحریر با خودکار و مداد در دنیا تعریف می شودو باید در لیست وسایل دفتر کار آن را قرار داد. اگر به فکر خرید هدیه ویژه ولنتاین هستید، بدون شک باید به فکر خرید، جعبه، بگ یا ساک دستی هدیه نیز باشید. ولی اگر همین ابزار کوچک بر روی میز کار دفترمان نباشد در خیلی از موارد دچار مشکل خواهیم شد.پاک کن در موارد خط خوردگی (با مداد) خیلی به درد ما می خورد. معمولا خودکار های ضعیف و سطح پایین جوهر اضافی پخش می کنند یا پس از اندکی نوشتن با آن انگشتان دچار درد و خستگی می شوند. آریا، از آن برندهای لوازم تحریر ایرانی الاصل و بسیار قدیمی است.

لوازم تحریر کرنا یکی دیگر از برندهای ایرانی لوازم تحریر است که محصولات خود را در چهار دستهی مهدکودکی، دانشآموزی، مهندسی و اداری تولید و عرضه میکند. پایه چسب نواری : چسب نواری برای چسباندن کاغذها یا هر شئ سبک دیگر به هم، در دفتر کار یا محیط های اداری کاربرد زیادی دارند.اگر برای هر بار استفاده از چسب نواری بخواهیم برای جدا کردن قطعات چسب، از قیچی یا دندانمان استفاده کنیم، روند کارمان بسیار سخت و آزار دهنده می شود. ماژیک وایت برد : ماژیک های وایت برد بیشتر در اتاق جلسات، برای نوشتن نکات، استراتژی ها و مطالب مربوط به جلسه کاربرد دارند. منظور از لوازم تحریر اداری هرآن چیزی است که در دفتر کار برای نوشتن و بایگانی و حتی انجام امور ساده اداری مورد استفاده قرار می گیرد. اگر خودکار را با کیفیت خریداری نکنیم دچار مشکلاتی از قبیل پس دادن جوهر، قطع و وصلی در حین نوشتن و… اینگونه شما حق انتخاب بالایی دارید، اگر به دنبال برندهای خارجی و بسیار باکیفیت و گران میگردید، میتوانید محصول انتخاب کنید، اگر هم به دنبال برندهای معمول بازار و قیمتهای بسیار مناسب هستید، باز هم قادر خواهید بود تا سبد خرید خود را تکمیل کنید.

https://pinsil.ir/

ردیاب من، بهترین فروشگاه جدیدترین ردیاب خودرو

محل نصب ردیاب من جای ثابتی نمی باشد و به همین دلیل سارقین به هیچ عنوان نمیتوانند محل آن را حدس بزنند. نصب ردیاب خودرو باکیفیت بالا و قیمت مناسب پیشنهادی شگف انگیز برای امنیت ٬ کنترل و نظارت بر خودرو می باشد که به هیچ عنوان سارقان نمیتوانند سیستم پیشرفته ردیاب را خنثی کنند و سرمایه ی افراد را سرقت کنند. و به زبان ساده تر سارقان به دنبال خودرو افرادی هستند که در مسافرت هستند و به امنیت خودرو کمتر توجه دارند. بسیاری از افراد با نصب دزدگیرها دغدغه ی امنیت را از ذهن شان خارج میکنند در صورتی که سارقان حرفه ای با شناسایی خودرو و افراد آن در فرصتی کوتاه میتوانند کل سیستم دزدگیر را از کار بیندازند و در کمتر از چند ثانیه تمام سرمایه افراد را سرقت کنند. در ایام عید نوروز بیشتر خانواده ها با خودرو شخصی به نقاط مختلف ایران عزیز سفر میکنند و موضوع حفاظت از خودرو را نادیده میگیرند در صورتی که سارقان حرفه ای ٬ با شناسایی پلاک های شهرهای مختلف ایران ٬ به دنبال فرصتی برای سرقت خودرو افرادی هستند که در آن شهر سکونت ندارند.

همچنین دزدگیر ها به دلایل فنی زیر جعبه فرمان نصب می شوند محلی که سارقان به آن دسترسی دارند و به سرعت دزدگیر را قطع می کنند. اگر خودروی شما توسط سارقین سرقت شود شما براحتی می توانید با ارسال فرمان قطع سوخت توسط ردیاب خودرو خودروی خود را خاموش کرده و سپس از طریق ردیابی محل آن، خود را به خودرو برسانید. در برخی مواقع شرکتهای بزرگ که تعداد خودروهای زیادی دارند و میخواهند اطلاعات زیادی را از ردیاب دریافت کنند از ردیابهایی سنگین تر و بزرگ تر نیز استفاده میکنند، زیرا معمولا سیمهای خروجی و ورودی زیادی دارند و امکانات مهمی را در اختیار سیستم مدیریت ناوگان قرار میدهند، همانند ردیاب تلتونیکا FMB202. در ردیاب آنلاین علاوه بر امکان استفاده از پیامک، مصرف کننده از بستر اینترنت نیز جهت تبادل اطلاعات بهره مند خواهد بود که معمولا امکانات بیشتری را نیز در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد. ردیاب خودرو را می توان در هر محلی از خودرو نصب کرد. با توجه به اندازه کوچک آن، جاهایی از که سیم کشی برق خودرو موجود است به راحتی می توان آن را جاسازی کرد.

اگر جای ثابتی داشت دزدها خیلی سریع و راحت می توانستند آن را پیدا کنند. از ماژول جی پی اس و ارسال این اطلاعات از طریق پروتکل GPRS به سرور مرکزی اطلاعات می باشد. تمامی دستگاه های ردیاب خودرو جهت ارسال اطلاعات به سرور مرکزی نیازمند استفاده از سیم کارت هایی که پروتکل GPRS را پشتیبانی می کنند، هستند. دارای مموری داخلی و ساپورت مموری خارجی تا 32 گیگ در صورت عدم انتن دهی سیم کارت ذخیره اطلاعات و ارسال بعد انتن دهی به سرور مرکزی می باشد. از دیگر مزایای نصب ردیاب خودرو میتوان به عدم در دسترس بودن آنها اشاره کرد. تمامی جی پی اس ها از قدرت دریافت بسیار بالایی برخوردار هستند و تقریبا میتوان گفت موقعیت مکانی و نقطه ای را که از روی نقشه به شما نشان میدهند چیزی حدود 2 متر و یا در بعضی مواقع این اختلاف نیز کمتر بوده است. دستگاهی مناسب حفاظت از افراد است که کمتر جلب توجه نماید و بتوان آن را در قسمتی از کیف یا خودرو و یا بر روی بدن پنهان نمود. می توانید برای نصب ردیاب خودرو از یک نصاب دزدگیر کمک بخواهید که در کمتر از چند دقیقه ردیاب خودرو شما را بر روی اتومبیل تان نصب کند.

برای حفظ امنیت این سرمایه ی محبوب و جلوگیری از سرقت آن باید تمهیداتی اعمال شود که به یکباره تمام سرمایه تان را از دست رفته نبینید. ابتدا ردیاب به کمک جی پی اس طول و عرض جغرافیایی خودرو را دقیق به دست می آورد سپس این اطلاعات ارزشمند به کمک سیمکارت برای مالک تعریف شده ارسال (پیامک) می شود. برای عدم ابطال گارانتی خودرو، سیم کشی خودرو نباید دست بخورد. وظیفه اصلی ردیاب خودرو، دریافت اطلاعات حرکتی خودرو شامل طول و عرض جغرافیایی، سرعت، زمان، ارتفاع، زاویه حرکت و … همچنین هنگام انتخاب بهترین ردیاب GPS برای خودرو، سؤالات زیر را از خود بپرسید. بر روی خودروهای ایرانی و خارجی قابلیت نصب و راه اندازی را دارند تا امنیت و اطمینان خاطر را برای مالکان خودرو به ارمغان آورند، بهتر است بدانید که این دزدگیر در صدر انتخاب افراد حرفه ای قرار می گیرد چون از مزایای بیشمار آن آگاهی کامل پیدا کرده اند مانند طراحی خاص و فوق العاده و مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید می شود، همچنین دارای کیفیت مثال زدنی و بالایی بوده از این رو با پیشنهاد اهل فن مورد استقبال افراد زیادی قرار می گیرد. شما میتوانید شاهد استفاده از GPS در اشیاء، حیوانات، انسان و خودرو بوده و با توجه به نیاز خود یکی از بهترین و بینظیرترین آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

منبع: https://radyabeman.com

سامانه HSE، راهکاری مدرن و هوشمند برای مدیریت ایمنی کار در شرکت های عملیاتی و مشاوره ای است. در نرم افزار نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه ساینا اندازه گیری ها و سنجش های دستگاه دقیق بوده و با توجه به قابل اعتماد بودن دستگاه های پزشکی می توان از مراقبت های درمانی نتیجه بهتری گرفت. از بهترین نرم افزار نگهداری و تعمیرات انتظار داریم که گزارشی جامع و متنوعی را بهعنوان خروجی به ما تحویل دهد. آیا سیستم مدیریت مکانیزه نت، نمودارها و گزارشهای موردنیاز شما را برای مشاهدهی اطلاعات موردعلاقه شما تهیه میکند؟ به عنوان یک مدیر واحد نت یا رییس بیمارستان، شما باید اطمینان داشته باشید به منابعی که همیشه باید در دسترس باشند برای زمان هایی که به آنها نیاز فوری دارید. نیروی انسانی: این ماژول، افراد، مهارتها، زمانبندی تعطیلات، پیشینۀ آموزش، دسترسپذیری و میزان بهکارگیری آنها را ثبت میکند تا دقت دستور کارها و زمانبندی پروژه را بیشتر کرده و کارهای عقبافتاده را کنترل کند. این موارد وقتی می تواند در سازمان محقق شود که اطلاعات کافی از وضعیت و رفتار تجهیزات داشته باشیم و آنها را تحلیل نماییم.

مدیریت کار یعنی اینکه یک شرکت چگونه فعالیتهای نگهداری و تعمیرات را از مرحله شروع تا ارائه گزارش انجام میدهد. آیا جزوه نگهداری و تعمیرات برنامهریزیشده (PM) ارائه میشود؟ این دوره بصورت آنلاین، زنده و تعاملی برگزار میشود. سیستم های نگهداری وتعمیرات جغرافیایی با به کارگیری تکنولوژی GIS روشی مناسب جهت رفع این نقیصه می باشد. از طرف دیگر عملکرد دستگاه های پزشکی با اشکال کمتری روبرو خواهد شد و مدت کمتری غیر فعال می شود. در این نوع از لایسنس ، قابلیت کاربری نرم افزار در مدت زمان اعتبار لایسنس فراهم می باشد.بدیهی است بعد از اتمام دوره مذکور کاربری نرم افزار امکان پذیر نبوده و باید لایسنس جدید با پرداخت هزینه از طریق سایت خریداری شود. چهارشنبه 00/8/12، اصفهان , (اخبار رسمی): شرکت مهندسی ساینا سیستم اقدام به نصب و استقرار نرم افزار نگهداری و تعمیرات ساینا (Sayna CMMS) در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیامبران در آبان ماه 1400 نموده است. شرکت مهندسی ساینا سیستم اقدام به نصب و استقرار نرم افزار نگهداری و تعمیرات ساینا (Sayna CMMS) در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیامبران در آبان ماه 1400 نموده است. در ابتدا تصور می شود با قیمت مناسب خدمات خوبی ارائه نشود ولی واقعاً ویژگی های نرم افزار و خدمات و پشتیبانی های این شرکت فوق العاده است.

پس از ایجاد فضای رقابت در کسب و کار و ایجاد قیمت های رقابتی و پاسخ به اینکه pm مخفف چیست ، موضوعی تحت عنوان نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه با عنوان preventive maintenance حدوداً از سال های ۱۹۵۰ بر مبنای دو اصل زمان و میزان کارکرد برنامه سازی سیستم مطرح شد. وی در ادامه اظهار داشت: این نرم افزار شامل ماژول های مختلفی از جمله مدیریت اطلاعات و تجهیزات، داشبورد اطلاعات مدیریت، شاخص های کلیدی عملکرد، نت پیشگیرانه، نت اصلاحی، آرشیو فنی، مدیریت ابزار و قطعات و … در این روش مشتری بینیاز از خرید سرور و سختافزار ، از طریق اینترنت و در بستری امن، تنها با یک مرورگر وب به سیستم جامع نگهداری و تعمیرات ماشین آلات رادیکال که بر روی سرورهای رایان پرسیس نصب شده است ، متصل شده و از نرم افزار استفاده میکند. توکلی گفت: در این راستا با هماهنگی و پیگیری مستقیم مدیریت منطقه، معاونت مهندسی، ریاست و کارشناسان برنامه ریزی و روش های تعمیراتی منطقه و مطابق با برنامه دوساله، کارگروه های جمع آوری اطلاعات، اطلاعات پایه ای تجهیزات (درخت تکنیکی، درخت فرایندی، درخت اجزا و شاخص اهمیت )، برنامه های بازنگری شده و بهینه شده تعمیرات پیشگیرانه (PM JOB CARD) و اطلاعات کاربران (HR) را با حدود 15 هزار و 752 نفر ساعت کار کارشناسی در منطقه جمع آوری و در فرمت مناسب ورود اطلاعات، آماده کردند.

اخبار مرکز تخصصصی زیراکس را در این بخش مطالعه نمایید. مقالات این بخش در دو گروه مقالات تخصصی و عمومی به کاربران ارائه می گردد. بیش از سیصد پرستار و مامای با تجربه و بیش از پانصد پرسنل اداری و خدماتی در این بیمارستان گرد هم آمده اند تا بهترین خدمات ممکن را به مراجعان ارائه دهند. اگر بتوانیم این چرخه را به خوبی رعایت کرده و انجام دهیم، بهترین مدیریت را خواهیم داشت. روشن است که اقدامات تعمیرات و نگهداری تجهیزات آنهم با استفاده از بهترین و سریعترین تکنولوژیهای در دسترس اهمیت فوق العاده ای پیدا کرده است. اگرچه آموزش ایمنی بسیار مهم است، همه چیز از زمان بندی نامناسب گرفته تا نیاز به مهارت­های تخصصی می­تواند مانع از بهترین برنامه­های تیم شما شود. نرم افزار نت ساینا کمک می کند به زمان بندی فعالیت ها، قابلیت رهگیری کارها و تسریع در ارتباط بین تکنسین ها و دیگر کارکنان برای سرپا نگهداشتن بیمارستان شما . امکان استفاده از نمودار های پارتو، نیاز به فیلتراسیون روی اطلاعات و نیاز به دسته بندی اطلاعات از مهم ترین عواملی هستند که نیاز شما به وجود اتوماسیون را ملموس می کند. 

https://pmworks.ir/دمو-نرم-افزار-نگهداری-و-تعمیرات/