مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

همتی:تا تصمیم رئیس‌جمهور من رئیس بانک مرکزی‌ام

عبدالناصر همتی بعد از ضبط برنامه تبلیغاتی خود در رادیو در جمع خبرنگاران درباره خبر برکناری‌اش از ریاست بانک مرکزی گفت: قائم‌مقام بانک مرکزی را خودم مشخص کردم و طبق قانون بانک مرکزی در مواقع غیبت و معذوریت رئیس کل، قائم مقام می تواند تمام اختیارات رئیس کل را داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین حکم قائم مقام هم با رئیس جمهور است. در دوران رقابت های انتخاباتی به دلیل اینکه فرصت کم تری دارم که به مسائل بانکی برسم، اختیارات خود را به جناب آقای دکتر کمیجانی تفویض کردم.

باتری لیتیومی گوشی های هوشمند – فونی شاپ

 

با پیشرفت علم و دانش در زندگی بشر و این که گوشی همراه جز وسیله های جدائی ناپذیر در زندگی شده است  این که گوشی ها نیز حالت هوشمند پیدا کرده اند و در نتیجه این مورد نیز کاملاً لازم و ضروری می باشد که باتری های آن ها نیز از پیشرفت های زیادی  برخوردار باشند، البته این پیشرفت در باتری ها شامل دیر خالی شدن، طول عمر زیاد. سلامت بالاتر و ... می باشد . همه ما می دانیم که  یکی از مهمترین اجزای تلفن همراه های هوشمند باتری آن است که میشه گفت بدون وجود باتری موبایل شما روشن نخواهد شد و صفحه نمایش آن بالا نمی آید .پس این نکته را فراموش نکنیم که باید با استفاده از شارژر مناسب موبایل  خود را شارژ کنید نکاتی نیز در ادامه مطلب آوردیم که با مطالعه آن بیشتر با باتری تلفن همراهتان آشنا شوید .

به طور کلی  باتری گوشی‌های هوشمند انواع مختلفی دارند یکی از باتری هایی که کاربرد بسیار زیادی دارد باتری‌های لیتیومی (بازرسیهای مستطیل شکل و نسبتا سنگین)  می باشد . دلیل استفاده زیاد از این نوع باتری کیفیت بالا و کارایی بهتر باتری لیتیومی است و همچنین میتوانید از آن برای تمامی گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپ ها و... استفاده کنید.

باتری لیتیومی (باطری  گوشی های هوشمند ) گوشی هوشمند:

شاید برای بسیاری از استفاده کننده گان  تلفن همراه  این سوال پیش بیایید که باتری لیتیومی چیست چگونه این باتری ها کار می کنند ؟ یا حتی این فکر را داشته باشید که تمام تلفن های همراه  یک نوع باتری دارند ؟ اما این باورغلط می باشد و باید بدانیم که در هر مرحله ای یک مدل باتری در اختیار استفاده کننده گان  قرار می گیرد که کاربرد خاص خود را به همراه داشته است و هر یک ازاین باتری ها عیب ها و مزایای خاص خودشان را دارند .

امروزه برای بسیاری از گوشی‌های هوشمند سعی دارند که از باتری های لیتیومی استفاده کنند این سری از باتری ها به دو دسته تقسیم می شوند که دسته اول آنها یونی ودسته دوم پلیمری می باشد. هر کدام از این باتری ها دارای قیمت های متفاوتی دارند که هزینه آنها تا حدود خیلی زیادی به مدل گوشی هوشمند کاربران  بستگی دارد .

یکی از معایب باتری های لیتیومی  این است که سریع داغ می شوند و این امکان وجود دارد  منفجر شوند و به محیط اطراف آسیب بزنند .  پس این نکته را در نظر بگیرید که  گوشی خود را در جاههایی بگذارید که حرارت زیادی در اطراف آن نباشد و هم این که آن را در تماس با مستقیم نور آفتاب قرا ندهید.

باید دقت کنید که در هنگام شارژ با تلفن همراهتان کار نکنید زیرا باعث داغ شدن سریع باتری تلفن همراهتان می شود. باتری های لیتیومی از یک سری مواد شیمیایی تشکیل شدند که هنگام شارژ کردن موبایل این مواد به همدیگر تاثیر گذاشته و واکنش می‌دهد تا گوشی شما شروع به شارژ شدن کند. زمانی که احساس کردید دمای باتری تلفن همراهتان افزایش یافته است و تلفن همراهتان داغ شده است ،  در آن لحظه تمامی مواد سمی داخل موبایل از خود واکنش نشان داده و باعث می‌شود که گوشی شما انفجار رخ بدهد توصیه ما به شما این است که دراین مواقع باتری تلفن همراهتان را دراورده وکمی صبر کنید تا خنک شود بعد دوباره داخل تلفن همراهتان قرار دهید .

 

باتری های لیتیومی از چه موادی تشکیل می شوند؟

در هنگام خرید باتری های لیتیومی دقت کنید که اطلاعات کافی و لازم در مورد باتری های لیتیومی داشته باشین در ادامه بحث موادی که برای ساختن باتری لیتیومی از آن استفاده می‌کنند را برای شما آوردیم

این باتری ها از مواد زیر تشکیل شده اند :

  •  کنترل کلید
  • فیوز
  • ترمیستور
  • PTC
  • کنترل کننده
  • الکترود مثبت
  • الکترود منفی
  • الکترولیت تشکیل دهنده

تشکیل شده است.

واین که از شارژرهای  اصل برای شارژ کردن گوشی همراهتان استفاده کنید. وهم این که استفاده کننده گان به این موضوع نیز دقت کنند موادی که برای ساخت باتری‌های لیتیومی استفاده می‌شود تا حدود زیادی روی عملکرد و کارایی باتری گوشی‌های هوشمند تاثیر دارند.  راهکارهایی که شما با استفاده از آن می توانید از سالم بودن  باتری گوشی هوشمند خود اطلاع داشته باشید بررسی ولتاژ و ساختار باتری می باشد.

چه راه هایی برای مراقبت از باتری های لیتیومیونی گوشی هوشمند وجود دارد؟

  • همچنین اگراز باتری موبایل برای اولین بارقصد استفاده دارید توصیه  می کنیم که آن را به مدت ۱۲ ساعت به شارژ متصل کنید که به آن شارژ اولیه می گویند.
  • وقتی که در طول روز از گوشی خود استفاده می کنید و با آن کارهای مهم را انجام می دهید، سعی کنید که میزان شارژ آن پایین تر از۳۰ درصد نرسد و همچنین هنگامی که آن را به شارژر متصل می کنید وقتی که شارژ گوشی به هشتاد تا نود رسید گوشی را از شارژر جدا کنید چون که این کار باعث این می شود باتری لیتیومی گوشی دچار داغی نشود و عمر باتری بیشتر شود.
  • هنگامی که تلفن همراه شما شارژ شد سریع آن را از شارژر جدا کنید که در غیر این صورت باعث آسیب رسیدن به باتری و حتی خرابی آن می‌شود.

تمامی باتری ها دارای یک طول عمر و ظرفیت وقدرت  مشخصی هستند و به این موضوع دقت کنید  که پس از مدتی نمی تواند دیگر کارکرد قبلی  خود را داشته باشد و این موضوع به نگهداری درست شما از گوشی همراهتان بستگی دارد. در چنین مواقعی به استفاده کننده گان  پیشنهاد می کنیم که برای عوض کردن باتری موبایل خود به سایت اینترنتی فونی شاپ مراجعه کنید، به این دلیل که این وبسایت اینترنتی دارای محصولات جانبی و تضمینی موبایل می باشد که دارای ضمانت و ضمانت معتبر هستند و هم این که می توانید با پرداخت یک هزینه مناسب و باصرفه بهترین باتری گوشی هوشمند را از این سایت خریداری کنید.

 

به علت استفاده مداوم از انواع شیرآلات در مکان های مختلف ساختمان، نیاز است تا جنس شیرآلات به گونه ای انتخاب شوند که دارای طول عمر بالایی باشند و در کوتاه مدت دچار زنگ زدگی و تغییر رنگ نگردند. سطح یکنواخت و بدون نقص علاوه بر زیبایی ظاهری از مقاومت بالایی برخوردار است و باعث افزایش طول عمر شیرهای سری آوا گردیده است. شیرآلات دو منظوره به انواعی از شیرآلات گفته میشود که علاوه بر آب لولهکشی، دارای قابلیت اتصال تصفیه آب نیز هستند که به این ترتیب یک شیر دومنظوره، این اجازه را به شما میدهد تا به طور همزمان هم به آب معمولی و هم به آب تصفیه در آشپزخانه دسترسی داشته باشید، و دیگر نیازی به نصب دو شیر مجزا روی سینک نیست. اگر دست خود را به زیر شیر بگیرید، آب باز شده و هر هنگام که دستتان را بیرون بکشید، جریان آب قطع میشود. در ضمن برای بستن شیلنگها در زیر شیر نیازی به استفاده از نوار تفلون نمی باشد. برای انتخاب شیر آفتابه آن را هماهنگ با شیر روشویی انتخاب کنید تا دکوراسیون سرویس بهداشتی زیباتری داشته باشید.

در آخر میتوان گفت برند قهرمان بهترین انتخاب برای تمام خانواده های ایرانی است چرا که با داشتن تنوع بسیار در مدل و رنگها همه سلیقه ها در بر گرفته و با هر سبک دکوراسیون هارمونی دارد. در این حالت برای ارتفاع مناسب نصب شیرهای توالت ایرانی معمولا از کف تمام شده ارتفاع بین ۲۵ تا ۳۰ سانتی متری را در نظر می گیرند. برای نصب توالت فرنگی باید ضمن اینکه فواصل عرضی و طولی با دیوارها در نظر گرفته شوند ارتفاع شیر هم به اندازه ای باشد که به راحتی بتوان از آن استفاده کرد. در این صورت باید با کمک مواد قویتری نسبت به تمیز کردن آنها اقدام کنید. بنابراین به اعتقاد بسیاری از فروشندگان بهترین راه برای متقاضیان این لوازم این است که قبل از خرید بخوبی از سابقه شرکت واردکننده یا تولیدکننده شیر اطلاع کسب کنند و از خدمات پس از فروش آن شرکت آگاهی به دست آورند و پس از آن اقدام به خرید کنند. همانطور که قبلا هم اشاره شد می توانید از طریق سایت کارگشا اقدام به استخدام متخصصین نصب انواع شیرآلات ساختمانی نمایید. بنابرانی برای نصب روشویی های بی پایه و یا نیم پایه که جدیدا وارد بازارشده اند هم باید همین ارتفاع ۸۰ سانتی متری در نظر گرفته بشود.

لذا پس از خرید شیر آوا برای نظافت از مواد تمیز کننده مخصوص و یا ترکیب سرکه و آب استفاده شود. شیرهای چشمی:این نوع شیرها که الکترونیکی اند تا حد زیادی به صرفه جویی در مصرف آب کمک می کنند زیرا با ایجاد حباب پاشش آب را بیشتر می کنند و از طریق ارسال و دریافت نور مادون قرمز و بدون تماس دست با شیر باز و بسته می شوند. این مدل که در رنگ های متنوع تولید می شود با طراحی خاص و زیبا یکی از پر فروش ترین مدل های این شرکت به شمار می رود. کامل بودن سری آوا کی دبلیو سی یک ویژگی خاص است که در مدلهای دیگر کمتر دیده می شود و این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا در قسمت های مختلف خانه از آشپزخانه گرفته تا حمام از یک طراحی همسان استفاده کنند. شیرآشپزخانه و روشویی آوا به صورت تک پایه و با قابلیت نصب روی سطح طراحی شده است و امکان نصب به صورت دیواری فراهم نمی باشد. در واقع با این شیر فنری شما به تمام نقاط سینک دسترسی خواهید داشت. در ساخت تمام شیرآلات کاویان از مواد اولیه استاندارد و قطعات مرغوب استفاده شده است، به همین دلیل از استحکام و دوام خوبی برخوردار هستند.

خدمات مشتری یکی از برنامه های اصلی کسب و کار ما است و بر این اساس تمام تلاش های ما برای ارائه رضایت مشتری و تجربه خرید خوب در ذهن مشتریان عزیز است. از این رو باید ارتفاع حداقل ۹۰ سانت تا ۱ متر را برای نصب شیر دوش در نظر گرفت تا با احتساب المک دوش حدود ۱۸۰ سانتی متر تا ۲ متر ارتفاع سر دوش تا زمین باشد. گروههای "آهن­آلات، میلگرد، پروفیل درب و پنجره"، "سیمان، بتن، شن، ماسه" و "سنگ" به ترتیب با 119.6، 80.3 و 94.7 درصد تورم بیشترین تأثیر را در تورم کل سال ١٣٩٩ نهادههای ساختمانی شهر تهران داشتهاند. شیر روشویی مدل نایس از نوع علم کوتاه می باشد.همچنین امکان کار کردن با آن تنها با یک دست میسر می باشد و در این محصول با استفاده از درصد بالای کیفیت آبکاری بر زیبایی شیرآلات افزوده میشود و از آسیب پذیری آن میکاهد . نرمی آب باعث می شود آب خارج شده از شیر و هنگام برخورد با سطوح به اطراف پاشیده نشود و از خیس شدن لوازم اطراف سینک ظرفشویی جلوگیری شود. همانطور که با گذشت زمان همه وسایل و محصولات دچار تغییر در ظاهر و کارکرد خود می شوند، علم دوش نیز از یک لوله فلزی ساده قدیمی و یک سردوشی خارج شده است.

منبع:

https://arianfarazparsam.com/مایع-ریز-اتوماتیک/
 

سفارش خدمات از نصابان شیرآلات

شما تصمیم دارید از بهترین انواع آن خریداری نمایید که در این حالت نیز قیمت شیرآلات لاکچری در انتخاب شما بسیار موثر خواهد بود. در صورتی که به دنبال خرید اینترنتی بهترین مارک های داخلی و خارجی شیر سینک ظرفشویی هستید، لینک خرید شیر آشپزخانه از دیجی کالا را لمس کنید. قطعات پمپ مایع دست ,خرید اینترنتی یدک پمپ مایع دستشویی مدل آسپتین 101 و قیمت انواع مخزن مایع دستشویی متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجیکالا. مخزن هایی که از جنس استیل هستند ، معمولا طراحی های جذاب تری نسبت به مدل های پلاستیکی دارند. معمولا دلیل چکه کردن آب شما نیز همین است. با اینکه این مهره را می توان با آچار بست ولی به دلیل کم بودن فضای زیر سینک امکان کار کردن با آچار بسیار کم است. شیرآلات خانه و آشپزخانه از وسایل و اجرای پرکاربرد و البته حساس منزل هستند که در صورت مشکل و خرابی می توانند اساسی ترین کارهای ما را به تاخیر بیندازند.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که قبل از هر چیز دیگر به جنس محصولات توجه می کنند با ما همراه باشید تا با انواع جنس شیرآلات بهداشتی و مزایا و معایب هر کدام بیشتر آشنا شویم. برای این کار به سادگی می توانید با دست سفت کردن را انجام دهید. در این حالت برای خالی کردن فضای بالای سینک می توانید از سینک روشویی کاسه ای و شیر روشویی پایه بلند استفاده کنید. مرحله دیگر نصب واشر زیرین و محکم کردن مهره هاست. این نوع علم نیز همانند علم فنری قابلیت انعطاف پذیری را دارد و صرفا تفاوت ظاهری از یک دیگر دارند، ممکن است شما این علم را به خاطر سبک سینک آشپزخانه خود و یا محیط اطراف سینک انتخاب کنید، از دیگر قابلیت ها و ویژگی های این علم شیر امکان انتخاب رنگ های مختلف مثل: قرمز، آبی، زرد، گلبه ای، آبی نفتی، سورمه ای، مشکی و…

هدف صنعت شرق کسب رضایت مشتری و ارائهی محصولات باکیفیت نظافتی صنعتی به آنها است.یکی دیگر از دلایل استفاده از صابونریزهای چشمی در محیطهای اداری و ساختمانهای مسکونی، مدرنکردن فضا و مهمتر از همه عملکرد راحت و بدون دردسر از آنها است که میتوان در این میان یکی از مهمترین ویژگیهای دستگاههای مایع ریز چشمی در نظر گرفت.البته این نکته نیز گفتنی است که تمام ویژگیهای بیانشده تنها درصورتیکه از برند و شرکت مطمئن خریده شوند، عملکرد مثبتی از خود نشان میدهند؛ در غیر این صورت عملکرد مناسبی از خود نشان نمیدهند و مشکلاتی همراه خواهند داشت.گروه صنعتی صنعت شرق آمادگی خود را برای ارائهی محصولات باکیفیت نظافتی صنعتی به تمامی سازمان و ارگانهای دولتی و خصوصی و دفاتر اداری و مجتمعهای تجاری، هتلها و رستورانهای بزرگ و مراکز خرید اعلام میکند. یکی از اصلی ترین روش های تشخیص شیر آشپزخانه با کیفیت توجه به وزن آن است. یکی که به صورت حلقه ای است و باید میان سینک و شیر قرار گیرد و دیگری که کمی ضخیم است و دارای ۲ سوراخ برای عبور پیچ های اتصال شیر می باشد. این کار را پیش از قرار دادن شیر بر روی سوراخ سینک انجام دهید. از طریق لینک https://arianfarazparsam.com خریداری کنید. این کار را به آرامی و با دقت انجام دهید تا به آبکاری روی شیر آسیب نرسد. شیرهای فشاری از دو اهرم که آب سرد و گرم را جدا میکنند استفاده میکند و عمل اختلاط آب گرم و سرد با استفاده از دو اهرم جداگانه انجام میشود. به جز شیرهای اهرمی تعدادی از شیر های روشویی و ظرفشویی را شیر های پیچی یا فلکه ای تشکیل داده اند. کاربرد شیر اهرمی گسترده و متنوع می باشد . تعویض مهره شیر روشویی و ظرفشویی پیچی بسیار ساده است که در اینجا ما به اختصار تعویض واشر آن را شرح می دهیم. ما در این مطلب تمام مراحل تعویض شیر آشپزخانه منزل شما را به طور کامل توضیح داده ایم. با ما همراه شوید تا راهنمای تعویض شیر ظرفشویی آشپزخانه و سرویس بهداشتی را به صورت تصویری به شما آموزش دهیم . اما این تمام ماجرا نیست ، شیر ظرفشویی نقش بسیار مهمی در دکورسیوان آشپزخانه را دارد که نمی توان از آن غافل شد. تولید بعضی شیرآلات ساختمانی به تناسب طرح آنها به میزان مواد اولیه بیشتری نیاز دارد.