مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

انتخابات پارلمانی ارمنستان ۳۰ خرداد برگزار می‌شود

نمایندگان پارلمان ارمنستان روز دوشنبه برای دومین بار در یک هفته اخیر نامزدی پاشینیان برای تصدی مقام نخست وزیر را رد کردند.

یک نماینده پارلمان به پاشینان رای مثبت، یک نماینده دیگر رای منفی داد و ۷۶ نفر دیگر از شرکت در رای گیری خودداری کردند.

آرمن سرکیسیان رئیس جمهوری ارمنستان نیز امروز ۲۰ ماه ژوئن (۳۰ خرداد ماه) را به عنوان روز انتخابات زودهنگام پارلمانی تعیین کرد.

به گزارش ایرنا از ریانووستی، جناح پارلمانی حزب حاکم «گام من» ارمنستان، روز دوشنبه پاشینیان را به عنوان نامزد مقام نخست وزیر این کشور به پارلمان معرفی کرد.

بر اساس این گزارش، لیلیت ماکونتس رئیس جناح پارلمانی حزب «گام من» امروز در جلسه علنی پارلمان با اعلام نامزدی پاشینیان برای مقام نخست وزیر ارمنستان خاطرنشان کرد که این جناح از رای دادن خودداری می کند.

حزب گام من این اقدام را برای انحلال پارلمان ارمنستان و برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی می کند.

نیکول پاشینیان روز ۱۳ اردیبهشت ماه نیز به عنوان نامزد مقام نخست وزیر ارمنستان به پارلمان معرفی شده بود که نتوانست رای کافی برای تصدی این مقام بدست آورد.

شبکه تلویزیونی روسیه۲۴ در آن روز اعلام کرده بود که ۷۵ نفر از نمایندگان پارلمان ارمنستان از حزب حاکم «گام من» به پاشینیان رای ممتنع داده و یک نفر رای مثبت و سه نفر هم رای منفی داد.

بر اساس قوانین انتخاباتی ارمنستان، اگر پارلمان نتواند ظرف دو هفته دو بار نخست وزیر را انتخاب کند، منحل خواهد شد.

پیشتر پاشینیان گفته بود که حزب حاکم ارمنستان دو بار نامزدی وی برای تصدی مقام نخست وزیر ارمنستان به پارلمان اعلام می کند و هر دو بار از او در جریان رای گیری حمایت نمی کند.

پاشینیان خاطرنشان کرد که این اقدام برای تعیین و برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی لازم است که مطابق قانون باید پس از انحلال پارلمان برگزار شود.

تجهیزات کارواش (پمپ کارواش)

تجهیزات کارواش بطور ویژه برای کارواش دستی ، کارواش اتوماتیک و یا هر دو مجموعه قابل ارائه هستند و مزایای متعددی را فراهم می نمایند. محل استفاده از این تجهیزات نیز می تواند در کارواش دستی، اتوماتیک یا بصورت مشترک برای هر دو کارواش باشد. بوم فشار قوی از جنس استیل ضد زنگ بوده و به کمک یک اتصال بر روی دیوار نیز قابل نصب است. اصولا عملکرد مدار فرمان این دستگاه به صورت خودکار می باشد که به واسطه آن، عملکرد سیستم قدرت و کنترل، کنترل دما و کنترل فشار به درستی انجام می شود. بنابراین می توان نوع مناسب با نیاز و حجم کار نظافتی انتخاب و خریداری کرد. در مجموع تهیه تجهیزات کارواش متناسب با نوع مرکز شستشو و نیاز آن، از ضروریات یک مرکز شستشوی خودروی منحصر به فرد و متفاوت می باشد. مدل های برقی را بسته به نوع و قئرت آنها میتوان در انواع کاربردهای خانگی، تجاری، نیمه صنعتی، صنعتی و صنعتی سخت بکار گرفت. ئستگاه واترجت صنعتی است که به عنوان کارواش ماشین سنگین نیز شناخته می شود. صاحبان مراکز شستشوی ماشین نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به منظور ارائه خدمات بیشتر، افزایش کیفیت تجهیزات و در نتیجه بهبود نتیجه نهایی عملیات شستشو، از تجهیزات کارواش مختلفی بهره می برند.

بوم فشار قوی یکی از تجهیزات کارواش دستی در این دسته بندی می باشد که افزایش بهره وری و سهولت شستشوی خودرو را موجب شده است. بهره گیری از پمپ کارواش اینتر برای بسیاری از افراد دارای اهمیت است چرا که اگر جنس خریداری شده باکیفیت باشد باعث بالا بردن فشار آب جهت از بین بردن آلودگیهای روی بدنه ماشین خواهد شد. منظور ما از مناسب ترین قیمت ممکن برای خرید پمپ کارواش صنعتی پایین بودن آن قیمت و یا بالا بودن آن نمی باشد بلکه شما باید کیفیت محصول و قطعات به کار رفته در آن را بررسی کنید و در نظر بگیرید که با توجه به آنها چه قیمتی معقول می باشد و به سراغ شرکتی بروید که آن قیمت را برای محصولات خود در نظر گرفته است. پروژه دکل فتح 67: شرکت جهان حفار مجموعه ای از دستگاههای سیستم کنترل پسماند مشتمل بر ؛ مخازن بافر، دیواترینگ یونیت، فیلتر پرس، تابلو تقسیم برق، پمپ های جابجایی سیار، کارواش صنعتی و کاروان آزمایشگاهی را در دکل 67 فتح قرار داده است که در اختیار شرکت ملی حفاری ایران می باشد و کارهای سرویس یکپارچه مدیریت پسماند حفاری را انجام می دهد.

قدرت پاک کنندگی پمپ کارواش خیلی از ابزارهای دیگر از جمله شلنگ باغبانی بیشتر است زیرا آب را با فشار بیشتری وارد پمپ میکند و فشار ناشی از پمپ می تواند به راحتی آلودگی وکثیفی را از سطوح مورد نظر پاک کند. هرچه سیستم به روز تر و استاندارد و اصولی تر تولید شده باشد، قطر ذرات ریز تر و کارایی این سیستم بیشتر است. مراکز شستشوی ماشین برای افزایش خدمات خود و رضایت مندی بیشتر مشتریان می توانند تجهیزات کارواش مختلفی را به مجموعه خود اضافه نمایند. این تجهیزات شامل تجهیزات واترجت جهت پاشش آب، برس های مخصوص مراکز اتوماتیک شستشوی خودرو، سیستم مکانیزه شستشو، سیستم های زیر شویی مکانیزه، دستگاه شستشوی کفی و سایر لوازم جانبی می باشند. لوازم جانبی کارواش، تجهیزاتی هستند که به منظور افزایش کیفیت عملیات شستشو و سرعت بخشی به آن در کارواش های دستی قابل استفاده هستند. بعضی از تجهیزات کارواش در سهولت عملیات و سرعت بخشی به فرآیند شستشو تاثیر گذارند و بعضی دیگر، با ارائه خدماتی جدید، به مشتری و صاحب مجموعه سود می رسانند. این لنس با انحنای مناسب به زیر خودرو می رود تا عملکرد مناسبی را در حذف آلودگی ها ارائه نماید. مویی برس ها به مرور دچار فرسایش شده و بنابراین برس کارواش اتوماتیک نیز بایستی بعد از فرسایش تعویض شود تا از ایجاد خط و خش و آسیب بر روی بدنه خودرو جلوگیری گردد.

با توجه به اینکه علاوه برتولید رطوب از این سیستم برای ضد عفونی کردن نیز استفاده می شود بر روی گاری یک تانکر ۱۰۰ تا ۲۰۰ لیتری نیز نصب می شود. مقدار مناسب روغن برای تعویض ان نیز نیم لیتر است. برای این منظور توصیه می شود برای انتخاب و خرید انواع نازل کارواش، به سراغ نمایندگی های معتبر این محصولات در داخل کشور رفته، تا ضمن دریافت مشاوره رایگان و تخصصی، بهترین محصول را انتخاب، و در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی، به سرعت قطعه تعمیر یا تعویض گردد. همان طور که بیان شد افراد برای ارائه خدمات مناسب نیاز به ابزارهای کلیدی دارند که پمپ کارواش صنعتی به عنوان یک محصول کلیدی برای یک مجموعه خدماتی است. یکی از مهمترین لوازم کارواش صنعتی بوم سفید می باشد که به ویژه در کارواش های خودرو به شدت مورد استفاده قرار میگیرد و دلیل آن هم پر تردد بودن این کارواش ها است. در دستگاه اتوماتیک کارواش، برس های شستشو جهت جدا نمودن آلودگی ها از بدنه اتوموبیل استفاده می شوند. از شما همراهان عزیز خود دعوت می نماییم که ما را تا پایان مطالب پیش روی خود همراهی نموده و اطلاعات بسیار جالبی را در این خصوص به دست آورید.