مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

انواع ایمیل در email marketing

ایمیل مارکتینگ چگونه ایجاد می شود؟

برای آشنایی با ایمیل مارکتینگ ابتدا لازم است که کاربر با نحوه ی ساخت و ارسال ایمیل از طریق پنل های معروف ارسال ایمیل در سراسر جهان مانند: یاهو با عنوان ایمیل و پنل گوگل با عنوان جیمیل آشنا باشد. نحوه ی استفاده از هر دو پنل یاهو و گوگل شبیه به هم است و گزینه های مشابهی دارند؛ ابتدا در قسمت آدرس گیرنده، نشانی ایمیل گیرنده را وارد می کنید و سپس متن تبلیغ خود را در قسمت متن ایمیل وارد می کنید. علاوه بر این اگر بخواهید عکس و فایل را هم نیز می توانید پیوست نمائید. این روش زمانی است که شما بخوهید ایمیل تکی ارسال کنید چنانچه مایل هستید همزمان برای چندین نفر ایمیل ارسال کنید روش های مختلفی وجود دارد که همزمان می توانید برای تعداد زیادی کاربر ایمیل ارسال کنید.

انواع ایمیل در بازاریابی ایمیلی

در زمینه ی مارکتینگ انواع ایمیل ها وجود دارد که با یک جست و جوی ساده و به راحتی می توانید در وب سایت ها و سایر منابع بیابید و هر یک از این وب سایت ها و منابع به شکل های مختلفی به معرفی نواع ایمیل در email marketing پرداخته اند. برخی از منابع یک فهرست 16 تایی و برخی دیگر یک فهرست 12 تایی از انواع ایمیل معرفی نموده اند که برخی از آنها تکراری است؛ در این جا ما بر اساس یک طبقه بندی مختصر و مفید، فهرست 6 تایی از نواع ایمیل در email marketing را معرفی می کنیم.

-ایمیل های تبادلی(Transnational Email): این نوع ایمیل ها مختص تبادل اطلاعات بین شرکت ها و کاربران هستند؛ مثلا هنگامی که شما برای عضویت در یک وب سایت فرم عضویت پر می کنید این نوع ایمیل ها ایمیل تبادلی هستند که به شما درباره ی ثبت نام و نحوه ی ادامه ی آن اطلاعات می دهند.

-ایمیل‌های Digest: این نوع ایمیل ها اطلاعاتی درباره ی فعالیت های گذشته و آینده شرکت در اختیار کاربران می گذارند؛ در واقع شبیه به ایمیل های خبری هستند که کاربران را در اختیار فعالیت های شرکت قرار می دهند.

- ایمیل های خبری یا خبرنامه ها (Email Newsletters): شرکت ها از طریق این ایمیل ها با ارسال خبرنامه های کوتاه و تبلیغات، ارتبارط خود را با مشتریان و مخاطبین خود حفظ می کنند.

-ایمیل های اختصاصی (Dedicated Emails): این نوع ایمیل ها که به عنوان ایمیل های ویژه هم شناخته می شوند ایمیل هایی هستند که شرکت ها به طور اختصاصی برای مخاطبین خود در یک موضوع خاص و با یک هدف خاص ارسال می کنند؛ به عنوان مثال ممکن است شرکتی پیامی را مبنی بر کد تخفیف برای استفاده از یک محصول یا خدمات خاصی برای مخاطبین خود ارسال کند.

-ایمیل های تبلیغاتی یا اسپانسری ( Sponsorship Emails): ایمیل های اسپانسری بیشتر توسط شرکت هایی به کاربرده می شود که هنوز جامعه ی هدف خود را مشخص نکرده اند و هدفشان از ارسال ایمیل افزایش بازدیدکنندگان برای توسعه ی کسب و کار خود است. این شرکت ها ایمیل های تبلیغاتی را با مطالبی مانند معرفی شرکت و محصولات و  خدماتی که ارائه می دهند به مخاطبین خود ارسال می کنند. تاسیس فروشگاه آنلاین با خرید هاست ایران مورد مطالعه می باشد.

-  ایمیل های پرورش مخاطب (Lead Nurturing Emails): این نوع ایمیل ها در گام بعدی ایمیل های تبلیغاتی و اسپانسری مورد استفاده قرار می گیرند؛ زمانی که شما مخاطبین خود را جذب کرده اید و جزو وب سایت شما هستند  شما ایمیلی هایی را برای آن ها ارسال می کنید که به آنها کمک می کند چگونه مشتری شما شوند.

 

امید به زندگی در کدام کشورها بیشتر است؟

بر اساس آخرین گزارش سازمان ملل متحد که در آن تخمین‌هایی از متوسط طول عمر در کشورهای مختلف بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۵ میلادی آورده شده است، میزان امید به زندگی در کشور ژاپن بیش از سایر نقاط جهان است و ایران در رتبه ۵۸ جهان قرار دارد. در این اینفوگرافیک، کشورهایی که مردمان آن‌ها دارای بیشترین متوسط طول عمر در جهان هستند، مشاهده می‌شود.