مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

سفارش موشن گرافیک

 

سفارش موشن گرافیک

سفارش موشن گرافیک یکی از بهترین شیوه های تبلیغات و تبلیغات بصری می باشد. شما اغلب با یک انیمیشن کوتاه چند ثانیه ای به مراتب چندین برابر سریع تر قادر به معرفی خود و یا محصولات خود و یا حوزه کاری خود خواهید بود.حال ممکن است این ویدیو یک استوری اینستاگرام باشد و یا ویژه پست اینستاگرام باشد و یا حتی برای پخش از طریق تلویزیون و … در نظر گرفته باشید.

شاید فکر کنید یک تیزر به‌ راحتی و فقط با چند کلیک ساخته‌ می‌شود. البته در ظاهر هم دقیقاً هر کسی چنین مفهومی را برداشت می‌کند چون بسیاری از افراد هرگز مراحل تولید موشن گرافیک را از نزدیک ندیده‌اند. بنابراین پیشنهاد می کنیم ابتدا با انواع مختلف موشن گرافیک و انیمیشن های تبلیغاتی آشنا شوید.

سفارش موشن گرافیک

سفارش موشن گرافیک رسمی

این نوع از تیزرها ویژه تبلیغات رسمی، اخبار و اطلاعیه ها هستند و صرفا از گفتار و تلفظ های رسمی در آنها استفاده می گردد.

سفارش موشن گرافیک اسلایدری

اگر کار شما یک سفارش اسلایدری است بهترین گزینه پیدا کردن عکس‌های زیبا یا گرفتن عکس‌ها توسط خود شما و سپس معرفی آنها به ماست. در این حالت، از جلوه‌های تصویری زیبا برای طراحی تیزر و تعویض عکس ها استفاده می شود.

سفارش موشن گرافیک داستانی و دارای سناریو

این دسته از تیزرها کلاً با دو دسته قبلی متفاوت‌اند. شخصیت‌های داستانی مهم‌ترین عنصر در این سفارش موشن گرافیک هستند. در این نوع از تیزرها، جزئیات خیلی مهم هستند. هر شخصیتی که ساخته می‌شود دقیقاً باید مورد تائید مشتری باشد پس قبل از اینکه سفارشی ثبت نمائید حتماً نمونه‌های آماده که از قبل وجود دارند را پیشنهاد بدهید تا متوجه سلیقه و رنگ‌بندی شما مشتری گرامی شویم. شاید یک مرد در ذهن مشتری شما فردی ریش و سبیل دار باشد ولی شما فکر کنید یک نفر کت‌وشلوار پوشیده خیلی جذاب‌تر به نظر می‌رسد. مرحله‌به‌مرحله پیش بروید تا بعد از پایان کار به مشکل برنخورید. به عبارتی بسیار عالی خواهد بود اگر سناریویی که در ذهن دارید را با جزییات به تیم طراحی ما منتقل نمائید تا طراحی و پیاده سازی گردند. در فرم سفارش می توانید کلیه توضیحات موردنیاز خود را به تفصیل شرح دهید.

این مقاله مجموعه ای از انواع مختلف موشن گرافیک را بررسی می نماید. همچنین این ایده را به شما می دهد که چه نوع کارهایی را می توانید انجام دهید یا حتی برای آن تلاش کنید. در این مقاله ، ما سبکهای مختلفی را پوشش نخواهیم داد ، بلکه دلیل و مثالهای مربوط به هر نوع فیلم را توضیح خواهیم داد.
قبل از شروع کار می خواستم تعریف خود را از موشن گرافیک به اشتراک بگذارم. بعداً پستی در این باره خواهم نوشت. موشن گرافیک جایی است که انیمیشن و طراحی گرافیکی با یکدیگر ملاقات می کنند. گرافیک متحرک و انیمیشن قطعاً در بعضی از نقاط قابل تعویض است. شناخت اصول اولیه هر رشته شما را به یک موشن گرافیست ماهر و بهتر تبدیل می کند.

موشن گرافیک با هدف معرفی

این چیزی است که من آن را راحت تر هضم می کنم. این اهداف متنوعی دارد و می گویم یکی از کاربردهای رایج در موشن گرافیک است. فیلم های توضیح دهنده روند یا شرایط پیچیده ای را طی می کنند. سپس از انیمیشن برای تجزیه فرآیند در تکه های قابل کنترل که تصویر کامل را نشان می دهد استفاده می کند. این راهی برای کمک به افراد است که از لحاظ عاطفی با مارک شما ارتباط برقرار کنند زیرا می توانید داستان سرایی را به این مجموعه بیاورید.
در این روز و سن افراد به طور کلی تنبل هستند. حتی من هستم ، من خیلی ترجیح می دهم به دنبال جستجوی اطلاعات مختلف در وب سایت ، در مورد یک محصول باشم. یک ویدیو می تواند فروش / محصول شما را به یک داستان عاطفی و جذاب زیبا تبدیل کند که خط پایین شما را افزایش می دهد.

موشن گرافیک و کاربرد آن در بازاریابی محصول

این می تواند در بخش ویدیوی توضیح دهنده جای بگیرد ، اما من آن را تفکیک کردم تا انواع روش های استفاده از موشن گرافیک ها را نشان دهم. توضیحگر روی یک مفهوم تمرکز دارد و این روی موضوع یک محصول متمرکز است. یک روش عالی برای نه تنها گفتن داستان در مورد محصول شما ، بلکه می تواند نحوه استفاده از محصول خود را به شما نشان دهد. برخی از محصولاتی که ما استفاده می کنیم پیچیده هستند و نیاز به توضیح کمی دارند. موشن گرافیک می تواند به صورت دیجیتال یا فیزیکی کمک کند.
دوست دارم وقتی به محصولی برخوردم و متوجه می شوم که ویدیویی در مورد آن دارد. معمولاً ترکیبی از فیلم واقعی زندگی با گرافیک حرکت است.
قادر به ساختن نمونه های اولیه شما یک مهارت خوب است که می تواند به شما و تیم شما شفافیت دهد. من از تکنیک های گرافیک حرکت من استفاده کرده ام تا به دیگران کمک کنم درک کنند که چگونه یک منو باید آن را تحریک کند یا اینکه چگونه باید داخل یا خارج شود.
این دسته می تواند با بازاریابی محصول همپوشانی داشته باشد. می توانید یک ویدئوی گرافیکی کامل با UI محصولات خود ایجاد کنید. این استفاده کمتر از گرافیک های حرکت شناخته شده است. انیمیشن UI به ویژه هنگام صحبت با توسعه دهندگان هنگام واگذاری دارایی می تواند بسیار مفید باشد.
همچنین روشی عالی برای بهبود رابط کاربری شما. من دیده ام که در آن شما روی آیکن ها شناور هستید و آنها شروع به تحریک کردن می کنند. یک نماد انیمیشن رایگان از http://animaticons.co/ تنظیم شده است و وب سایت آنها نشان می دهد که چگونه می توان از آیکون های متحرک استفاده کرد.

موشن گرافیک و آرم ها

این واقعاً می تواند به برند شما کمک کند که بالاتر از بقیه باشد. من عاشق عبارت "Design to Delight" هستم. من مطمئن نیستم که کجا آن را شنیده ام ، و اگر می دانید لطفا به من اطلاع دهید. موشن گرافیک از طراحی و در این حالت طراحی لوگو لذت می برد. آوردن آن شادی نشان دهنده مثبت بودن برای برند شما خواهد بود.

موشن گرافیک و فیلمهای کوتاه

در اینجا فکر می کنم انیمیشن و موشن گرافیک در اینجا قابل تفکیک هستند. من موشن گرافیک را در فیلم های کوتاه در نظر می گیرم که آنها ساده تر و عناصر طراحی هستند. در مقابل انیمیشن که معمولاً حاوی شخصیت های دقیق تر است. نقل قول زیر با الهام از کتابی تحت عنوان "داستان متحرک" از لیز بلیزر ساخته شده است.
آنچه در مورد موشن گرافیک بسیار حائز اهمیت است این است که به شما امکان می دهد وارد دنیایی شوید که فقط شما می توانید تصور کنید.
نمونه بارز این فیلم فیلمی به نام پروانه ها توسط جردن اسکات است.

موشن گرافیک و ارائه ها

نرم افزاری مانند keynote به شما امکان می دهد حرکتی را به متن و تصاویر ارائه خود اضافه کنید. حتی نمودارها یا مفاهیم متحرک می توانند به جذاب تر شدن یک نمایش کمک کنند. من در صورت لزوم جعبه های متحرک را برای ارائه ایجاد کرده ام. این نیز استفاده از گرافیک های حرکتی کمتر شناخته شده است ، اما همین مهارت ها نیز کاربرد دارند.

موشن گرافیک و اینفوگرافیک

برای تأکید بر اطلاعات مهم ، می توانید نمودارها و عناصر اینفوگرافیک را تحریک کنید. همچنین می تواند به افراد کمک کند که ابتدا اطلاعات را بخوانند. ایجاد انیمیشن برای اینفوگرافیک های تعاملی می تواند برای تجربه جذاب کلیدی باشد. موشن گرافیک می تواند به تحکیم چگونگی وقوع انیمیشن کمک کند.

مقالات مشابه :

http://israelhwkx25702.pages10.com/--26970970
http://franciscobocp91469.ampblogs.com/--25709799
http://troyjfzt26048.blogolize.com/--26834887
http://charliernha48259.onesmablog.com/--26837594
http://johnathanbpdq92470.full-design.com/--26821367
http://collinqldv37047.pointblog.net/--25813884
http://keegankzmz25813.tinyblogging.com/--25681798
http://felixctka47047.thezenweb.com/--27529708
http://troylmni71604.dbblog.net/16460099/
http://dantepizq14814.ezblogz.com/16175062/
http://damienncqd46925.blogs-service.com/15860994/
http://charlielgav26159.designertoblog.com/15808984/
http://reidwmdl05048.bluxeblog.com/16418422/
http://brooksnetj70369.mpeblog.com/10172588/
http://manuelyshu03691.articlesblogger.com/10065176/
http://shanegxpg69369.arwebo.com/10049225/
http://johnathanynbo81368.blogerus.com/10139779/
http://juliusdtgt03691.bloggin-ads.com/10135084/
http://rowanlzna36814.blogpostie.com/10131597/
http://rowanatld59259.blogprodesign.com/10099736/
http://augustavph68147.qowap.com/24047688/
http://cesarjfdf71593.getblogs.net/15964037/
http://raymondfatk81593.blog2learn.com/24640721/
http://zioncxrl93715.dsiblogger.com/16255016/
http://trevortivi68147.ka-blogs.com/15704174/
http://angelodrfs02581.blogofoto.com/16087567/
http://brooksbtkb48259.timeblog.net/17022483/
http://andregohn93760.acidblog.net/16147199/
http://lorenzoqgvp04715.fireblogz.com/15836180/
http://jaredvphy37037.xzblogs.com/16085282/
http://edwinhcrf59360.free-blogz.com/15806738/
http://daltonhxkx25702.widblog.com/16035418/
http://devinxsmf60471.collectblogs.com/16035468/
http://garrettdxph70481.digiblogbox.com/11535911/
http://jeffreyavph71593.bloginwi.com/13879871/
http://claytonhzri70369.jaiblogs.com/12291738/
http://spenceridwp04814.imblogs.net/14335619/
http://griffinjxly38158.blogstival.com/10105686/
http://andresyrjw14702.designi1.com/9995677/
http://sergioiewn93603.educationalimpactblog.com/10012146/
http://rylanumdt15825.ivasdesign.com/9997372/
http://mariohbtl82693.link4blogs.com/10077903/
http://collinzwsm94826.mybloglicious.com/10089205/
http://travislznz35813.post-blogs.com/9971835/
http://jaredjcum92592.review-blogger.com/9824322/

موتوری در حال سقوط

گوگل بخش اعظم درآمد خود را از تبلیغات موتور جستجو کسب می‌کند و این سبک درآمد در حال منسوخ شدن است.

گوگل تقریبا تمام درآمد خود را مدیون تبلیغات است. این سبک درآمدی بسیار پرسود است؛ اما دوران تاریکی در انتظار آن خواهد بود. در این مطلب به بررسی روند تبلیغات گوگل و نشانه‌هایی از پایان درآمد سرشار این شرکت می‌پردازیم.

اولین نشانه‌ها از سقوط سنگ بنیان گوگل زمانی پدیدار شد که آمازون به‌عنوان اولین مقصد جستجو برای محصولات قد علم کرد. علاوه بر آن، تحقیقات در میانه‌های دهه‌ی جاری نشان داد که صنعت تبلیغات آنلاین از جستجوی صرف به سمت کشف عمیق نتایج توسط کاربران در حال تغییر است. این بدان معنا است که کاربران به‌مرور در حال تغییر روند فعالیت در موتورهای جستجو هستند و به تعریف ساده، منابع اصلی جستجوی خود را پیدا کرده‌اند.

علامت دیگر، زمانی نمایان شد که فیسبوک، رقیب اصلی گوگل در تبلیغات آنلاین، با سیستم نمایش تبلیغات در میان فید کاربران، خود را به ترند اول اصلی این صنعت تبدیل کرد. این در حالی بود که گوگل هنوز به بازار تبلیغات در بخش جستجو متکی بود و در آن فعالیت می‌کرد.

شکست گوگل

مقاله‌های مرتبط:

روند خطرناک برای گوگل و سیستم تبلیغات آنلاین چند سالی است که شروع شده و به نظر می‌رسد مدیران این شرکت هنوز فکری اساسی برای آن نکرده‌اند. به‌‌عنوان مثالی دیگر از خطرناک شدن روند تبلیغات آنلاین، می‌توان سیستم‌عامل اپلیعنی iOS را عنوان کرد که از سال ۲۰۱۵، قابلیتی جدید برای کاربران فراهم کرده است تا تبلیغات آنلاین را مسدود کنند. آمارنشان می‌داد که دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS، حدود ۷۵ درصد درآمد گوگل از تبلیغات بخش جستجو را تأمین می‌کنند و این قابلیت جدید، باز هم زنگ خطری برای غول جستجوی جهان شد.

یک سال پس از عرضه‌ی قابلیت جدید اپل و با گسترش بیش از پیش فعالیت کاربران در دستگاه‌های موبایل، مسدود کردن تبلیغات نیز در این دستگاه‌ها بیشتر شد. آمار نشان می‌دهد که مسدود کردن تبلیغات موبایل در سال ۲۰۱۶ نسبت به سال قبل رشد ۱۰۲ درصدی داشته است. در پایان سال ۲۰۱۶، حدود ۱۶ درصد از کاربران موبایل در جهان، تبلیغات آنلاین را مسدود می‌کردند و این آمار در لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای شخصی آمریکا به ۲۵ درصد رسیده بود. نکته‌ی مهم این که جامعه‌ی آمریکایی ۴۷ درصد از درآمد گوگل را تأمین می‌کرد. از طرفی، کاربرانی که بیش از همه تبلیغات را مسدود می‌کردند، باارزش‌ترین دسته‌ها یعنی افراد ثروتمند و جوانان بودند.

شکست گوگل

کاربران اینترنت از تبلیغات بیزار هستند

با شروع سال ۲۰۱۷، گوگل از تصمیم خود برای ساخت مسدودکننده‌ی تبلیغات درون مرورگر محبوب کروم رونمایی کرد. البته ادبلاکر گوگل تنها تبلیغاتی را که توسط انجمن Coalition for better ads مزاحم تلقی می‌شدند، مسدود خواهد کرد. در نتیجه قابلیت‌های مرورگر مشهور و پرطرفدار گوگل، در مسیر تقویت منبع درآمد اصلی این شرکت (یعنی تبلیغات منتشرشده توسط خودش) حرکت خواهد کرد.

تصمیم و حرکت گوگل در این زمینه، به این شرکت نشان داد که با وجود تلاش برای بهتر کردن تبلیغات، باز هم تعداد کاربرانی که آن‌ها را به‌طور کامل مسدود می‌کنند، در حال افزایش است. به بیان دیگر گوگل شمّه‌ای از اینترنت تمیز بدون تبلیغات را به کاربران نشان می‌داد و آن‌ها بیش از پیش به مسدود کردن کامل تبلیغات تشویق می‌شدند. در نهایت، غول جستجوی جهان به این نتیجه رسید که کاربران نه‌تنها از تبلیغات مزاحم، بلکه از کلیّت تبلیغات اینترنی بیزار هستند.

مقاله‌های مرتبط:

یکی از پلتفرم‌های اصلی که گوگل تبلیغاتش را در آن نمایش می‌دهد، یوتیوب است. سرویسی که در سال ۲۰۰۶ خریداری و به‌سرعت به یکی از باارزش‌ترین دارایی‌های این شرکت تبدیل شد. اما آمار سال ۲۰۱۵ نشان داد که با وجود یک میلیارد کاربر در ماه، یوتیوب هیچ‌گاه به منبع سوددهی برای گوگل تبدیل نشد. این سرویس ویدیو برای مبارزه با تلاش عظیم کاربران در مسدود کردن تبلیغات، سرویس عضویت برای عدم نمایش تبلیغات را راه‌اندازی کرد که آن هم موفقیت و درآمدزایی چندانی نداشت. مشکلت یوتیوب تا ابتدای سال ۲۰۱۷ هم ادامه داشت. این مشکلات با خروج خیل عظیمی از فروشندگان تبلیغ از این وبسایت بیش از پیش نگران‌کننده شدند.

حتی کاربرانی که از مسدودکننده‌های تبلیغات استفاده نمی‌کردند، یاد گرفته بودند که آن‌ها را نادیده بگیرند. محققان این پدیده‌ی جدید در میان کاربران اینترنتی را «کوری بنری» نامیدند. آمار نشان می‌دهد که کلیک روی تبلیغات بنری به ۰.۰۶ درصد برای هر کاربر کاهش یافته است که ۵۰ درصد از این کلیک‌ها تصادفی بوده‌اند.

تحقیقات روی رفتارهای کاربران، از عدم اعتماد آن‌ها به تبلیغات حکایت داشت. ۵۴ درصد از کاربران به تبلیغات بنری اعتماد نداشتند و ۳۳ درصد از آن‌ها، این تبلیغات را غیر قابل تحمل توصیف کردند. این آمار تصویری ترسناک از آینده‌ی تبلیغات آنلاین نشان داد که از همه مهم‌تر، جایگاه گوگل را در صنعت تضعیف می‌کرد.

شکست گوگل

فرصت تغییر مسیر

دنیای فناوری در حال تغییر مسیر از موبایل به سمت هوش مصنوعی است

از دست دادن بخش زیادی از درآمد تبلیغاتی، زنگ خطری برای گوگل بود. فرصت بعدی برای حفظ جایگاه برتری در صنعت فناوری، استفاده از تغییر مسیری بود که هوش مصنوعی ایجاد می‌کرد. البته گوگل در این تغییر مسیر کمی تعلل کرد و سال‌های ابتدایی را به رقیب خطرناک خود یعنی آمازون باخت.

ساندار پیچای، مدیرعامل کنونی گوگل، در یک پیش‌بینی مشهور در سال ۲۰۱۶ گفته بود:

قدم بزرگ بعدی در دنیای فناوری، تغییر ماهیت «دستگاه‌ها» است که به‌مرور محو خواهند شد. با گذشت زمان، کامپیوتر صرف‌ نظر از شکل و ظاهر، به دستیاری هوشمند تبدیل خواهد شد که شما را در مسیر روزمره‌ی زندگی کمک خواهد کرد. ما در نهایت از دنیای با تمرکز روی موبایل، به دنیای متمرکز روی هوش مصنوعی تغییر مسیر خواهیم داد.

همان‌طور که گفته شد، گوگل در شناخت ترند دنیای فناوری خوب عمل کرد اما سال‌های اولیه را به آمازون باخت. این حرکت درست شبیه استراتژی آن‌ها در صنعت شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان بود.

آمازون، اسپیکر هوشمند اکو را در سال ۲۰۱۴ معرفی کرد. اسپیکری که قابلیت پاسخ به سؤالات، انجام وظایف و حتی خرید آنلاین را برای کاربر فراهم می‌کرد و اولین نشانه‌ها از شروع دوران هوش مصنوعی را به نمایش گذاشت. گوگل محصول خود در این بخش را دو سال بعد و با نام گوگل هوم عرضه کرد اما زمان تا حدودی برای رقابت دیر شده بود.

ساندار پیچای

الکسا، دستیار هوشمند آمازون که در اکو استفاده شده بود، به‌سرعت بر بازار سلطه پیدا کرد. این ابزار علاوه بر هماهنگی با محصول آمازون و دسترسی به سرویس‌های مختلف این شرکت، در اختیار توسعه‌دهندگان دیگر هم قرار می‌گرفت و به‌سرعت، به هوش مصنوعی غالب در دنیای اینترنت اشیاء تبدیل شد. از یک طرف اکو خرید را برای کاربران راحت کرده بود و از طرف دیگر، درآمد برای آمازون بیش از پیش افزایش می‌یافت.

مقاله‌ی مرتبط:

البته گوگل در این رقابت هیچ‌گاه یک شکست‌خورده‌ی واقعی نبود. آن‌ها دستیار مجازی خود را با اندروید عرضه کردند اما هیچ‌گاه برنامه‌‌ی مورد نظر برای کسب درآمد از آن مشخص نشد. نکته‌ی مهم این بود که تبلیغات گوگل روی تعامل بصری کاربران متمرکز بود اما تعامل صوتی با دستیاران هوشمند، در حال از بین بردن تعامل تصویری بود. این شرکت بار دیگر تلاش کرد تبلیغات را به‌صورت صوتی از گوگل هوم پخش کند اما کاربران اصلا روی خوشی به این استراتژی نشان ندادند.

نگرانی‌های سرمایه‌گذاران در سال ۲۰۱۷ به اوج خود رسید اما ساندار پیچای به آن‌ها اطمینان داد که مشکلات حل خواهد شد. آن‌ها با این تصور که استراتژی قدیمی گوگل در آنالیز جستجوی صوتی کاربران و نمایش تبلیغات مرتبط در دستگاه‌‌های تصویری موفق خواهد بود، به امیدواری ادامه دادند. به‌هرحال به نظر می‌رسد امیدواری سرمایه‌گذاران سودی نداشته و آمازون با عرضه‌ی دستیار هوشمند خود برای توسعه‌دهندگان دیگر، گوی سبقت را از گوگل ربوده است.

google home

به‌هرحال گوگل همیشه پایگاهی از مشتریان وفادار داشته است. مشتریانی که از طریق سرویس‌ها و محصولات بسیار زیاد این شرکت به آن جذب شده‌اند؛ اما کارشناسان معتقدند تبلیغات آنلاین، عاملی بوده که همه‌ی این سرویس‌ها را سر پا نگه داشته است. در نهایت با کاهش آمار درآمدی این چسب نگهدارنده، هسته‌ی گوگل زیر وزن امپراطوری عظیم آن در حال خم شدن است.

گوگل از زمان ورود ساختارشکنانه‌اش به بازار در سال ۱۹۹۸، نیرویی محرک در دنیای فناوری بوده است. اما در دنیایی که مردم از تبلیغات متنفر هستند، کسب‌وکار این شرکت و مدل آن، خلاقانه نخواهد بود. در نهایت شکست خوردن مدل کسب‌وکار و شاهراه درآمدی، منجر به کاهش بودجه‌ی این شرکت خواهد شد و پروژه‌های عظیم آن‌ها یکی پس از دیگری با شکست مواجه می‌شوند. برخی کارشناسان معتقدند که مسیر فعلی گوگل، شبیه سال‌های گذشته‌ییاهو است و شاید در سال‌های آینده، این شرکت از محصولی عالی به یادگاری از سقوط یک غول فناوری تبدیل شود.

منابع :

گوگل امکان برچسب‌گذاری اپلیکیشن‌ها را به توسعه‌دهنده‌ها می‌دهد

آسیب پذیری امنیتی در آیفون و توسعه‌ برنامه شکار باگ اپل

رقبای گوگل از مزایده فهرست موتور جست‌وجوی پیش‌فرض اندروید خارج می‌شوند

احتمال معرفی پیکسل 4 با زوم ۲۰ برابری ضعیف است

گوگل درباره‌ی باگ حذف وب‌سایت‌ها از نتایج جست‌وجو توضیح داد