مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

شکستن طلسم بهانه فریب دختر ۱۵ ساله

دختر 15 ساله‌ای که با طلاهای مادرش از خانه فرار کرده بود با ردیابی‌های پلیسی در یک کلبه روستایی در حالی پیدا شد که مدعی است از سوی یک روانشناس قلابی ربوده شده بود.

به گزارش ایران، 21 آذر زن جوانی به اداره پلیس رفت و از ناپدید شدن دخترش خبر داد و گفت: دخترم سوگند، 15 سال دارد. صبح امروز که از خواب بیدار شدم، او را در خانه ندیدم. با تلفنش تماس گرفتم جواب نداد. از آنجا که چند وقتی است متوجه رفتارها و تماس‌های مشکوک او با فردی شده‌ام غیبت امروزش نگرانم کرده است.

با شکایت زن جوان، به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای اطلاع از سرنوشت دختر نوجوان آغاز شد. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که سوگند با مرد 34 ساله‌ای به‌نام بهنام در ارتباط است. با شناسایی هویت بهنام تیم تحقیق راهی محل زندگی او شدند اما در ادامه دریافتند بهنام نیز ناپدید شده است.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پلیس موفق شدند رد مرد جوان را در یکی از شهرستان‌های شمالی بزنند. با شناسایی مخفیگاه مرد جوان، مأموران وارد عمل شده و با دستگیری بهنام، دختر 15 ساله را در خانه وی پیدا کردند.

فریب اینستاگرامی

سوگند درتحقیقات گفت: 6 ماه قبل با دختری به‌نام ستاره در فضای مجازی آشنا شدم. کم کم ارتباطمان بیشتر شد و من دیگر ستاره را مثل خواهر خودم می‌دانستم. با او از مشکلات خانوادگی‌ام می‌گفتم و تقریباً از همه مسائل زندگی‌ام با خبر بود. از آنجا که ما همیشه در فضای مجازی پیام می‌دادیم و تلفنی با هم صحبت نکرده بودیم من همچنان تصور می‌کردم او یک دختر است اما وقتی برای اولین بار با او تماس گرفتم در کمال ناباوری دریافتم ستاره درواقع یک پسر است و خودش را به من دختر معرفی کرده بود.

او ادامه داد: از این ماجرا شوکه شده بودم و می‌خواستم ارتباطم را قطع کنم، اما ستاره یا همان بهنام به من گفت روانشناس است و می‌تواند مشکلات زندگی‌ام را برطرف کند. او می‌گفت که به خاطر کرونا مطبش تعطیل است و تلفنی به من مشاوره می‌دهد. بعد از مدتی هم گفت من را طلسم کرده‌اند و برای شکستن این طلسم باید طلاهای خودم و مادرم را بیاورم تا با خواندن ورد روی طلاها، طلسم شکسته شود.

سوگند ادامه داد: من حرف‌هایش را باور کردم و بعد از برداشتن طلاها به ترمینال شرق تهران رفتم و آنجا بود که برای اولین بار بهنام را دیدم. با دیدن چهره‌اش خیلی تعجب کردم، عکسی که او از خودش در واتس اپ برایم فرستاده بود با چهره‌اش بشدت متفاوت بود. وقتی تعجب مرا دید

گفت عکسش برای قبل از تصادف است و او به علت تصادف شدیدی که داشته چهره‌اش اینگونه دگرگون شده است. من با دیدن بهنام؛ تصمیم به بازگشت به خانه گرفتم اما او به من گفت اگر به خانه برگردم خانواده‌ام مرا مجازات می‌کنند. پدر و مادرم همیشه باهم دعوا داشتند و یکی از مواردی که باعث شد خانه را ترک کنم همین مسأله بود. سوار خودرو که شدم در راه بهنام به من قرصی داد که بی‌هوش شدم. بعد هم به یک کلبه روستایی رفتیم و مرا در آنجا مورد آزار و اذیت قرار داد. او طلاهایم را نیز سرقت کرد و آنها را حدود 30 میلیون تومان فروخت.

بهنام اما در بازجویی‌ها منکر آدم ربایی و آزار و اذیت سوگند شد و گفت: دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی هستم و 6 ماه قبل در اینستاگرام با سوگند آشنا شدم. من به او نگفتم که از خانه فرار کند و با من بیاید. او به من گفت 18 ساله است و چون پدر و مادرش اختلاف دارند از زندگی با آنها خسته شده است. بعد هم از من خواست او را به شمال ببرم تا دریا را ببیند. من او را دوست دارم و قصد ازدواج داشتم. طلاها را هم خودش به من داد بفروشیم و با طلاهای مادرم آنها را فروختیم.

بازپرس جنایی دستور بازداشت متهم جوان را صادر کرد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

لواندوفسکی بهترین فوتبالیست سال ۲۰۲۰ جهان شد

از طرفی عملکرد فردی خیره کننده مهاجم لهستانی یکی از بزرگترین دلایل موفقیت بایرن مونیخ در فصل گذشته بود. او در لیگ قهرمانان اروپا و بوندسلیگا عنوان آقای گلی را تصاحب کرد تا نشان دهد چه از چه فرم فوق العاده ای برخوردار است.

 

در همین ارتباط رابرت لواندوفسکی امشب به عنوان بهترین بازیکن سال 2020 دنیا انتخاب شد. او این جایزه را بالاتر از دو غول فوتبال جهان یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بدست آورد تا ارزش کارش بیش از پیش مشخص شود.

جزئیات، بسیار فرّار هستند و به راحتی ممکن است از قلم بیا‌فتند. به این ترتیب، ممکن است برخی جلسات مهم، به سرعت مورد پیگیری قرار نگیرند و اولویت بندی مشتریان می‌تواند به جای این که بر اساس واقعیات صورت گیرد، بر پایه حدس و گمان‌های شخصی خواهد بود یک تمرین دقیق بر اساس واقعیت باشد و تنها یک فروشنده کاملا حرفه‌ای اگر سخت تلاش کند، شاید بتواند بخشی از این ناهماهنگی و آشوب را جبران کند.

حال اگر شما بتوانید از پس جمع‌آوری موفق این داده‌ها برآیید، باز هم با چالشی جدی روبرو خواهید بود: تعبیر و تفسیر این داده‌ها. استخراج هوشمندانه اطلاعات، می‌تواند بسیار دشوار باشد. گزارش‌گیری نیز احتمالا بسیار هزینه بر و وقت گیر خواهد بود. همچنین بدون وجود نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان مطلوب در سازمان، مدیران نمی‌توانند عملکرد واقعی تیم خود را بسنجند و بنابراین پشتیبانی لازم را در زمان مناسب ارائه نخواهند داد. این عدم نظارت دقیق و نبود پشتیبانی موثر، در نهایت به عدم پاسخگویی تیم به مشتریان و نارضایتی آنان منجر خواهد شد.

ادامه مطلب:

https://www.owj.io/what-is-CRM

به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع،  مراسم افتتاحیه هماورد ملّی توسعه (همت) در فناوری صنعت هوایی، با حضور مدیر عامل سازمان صنایع هوایی، رئیس انجمن هوافضای ایران، جمعی از اساتید دانشگاه­‌های کشور و دانشجویان علاقمند شرکت کننده در هماورد در سالن همایش­‌های شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگرد‌های ایران برگزار شد.

امیر خواجه فرد مدیرعامل سازمان صنایع هوایی و رئیس هماورد ملی توسعه در این مراسم اظهار داشت: با توجه به اینکه انقلاب سوم صنعت هوانوردی بحث عمودپرواز‌ها یا VTOL است و عمده کشور‌های پیشرو در صنعت هوایی در این حوزه فعال شده اند، تمام سعی و تلاشمان بر این است در آینده نزدیک جزء کشور‌های برتر در حوزه عمودپرواز‌ها باشیم اگرچه افق نقشه راه ما فراتر از این است.

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی با اشاره به لزوم ارتباط با دانشگاه‌ها برای رفع نیاز‌های صنعتی افزود: قطعاً تیمی که امروز ثبت­ نام کرده و تا پایان کار استوار می­ ماند همان شرکت­‌های دانش بنیان آینده بوده و یا همان افرادی هستند که به عنوان متخصص در آینده جذب صنعت هوایی کشور خواهند شد.

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی این هماورد را محیطی رقابتی برای انجام یک کار علمی و رسیدن به محصول دانست که می‌تواند ایران را در زمره کشور‌های صادر کننده عمودپرواز‌ها قرار دهد.

در پایان مراسم نیز احکام تیم ­های شرکت­ کننده به همراه مبلغ حمایت اولیه درنظر گرفته شده به سرپرستان تیم ­ها و اعضاء هیأت علمی دانشگاه‌ها تحویل شد.

در این مراسم دکتر شهبازی دبیر هماورد ملّی توسعه در فناوری صنعت هوایی، با ارائه گزارشی در زمینه ایده تشکیل اولیه طرح همت، گفت: پیشنهاد این طرح از سوی سازمان صنایع هوایی مطرح شد که با استقبال انجمن هوافضای ایران، مؤسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی و همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت.

وی افزود: طرح همت از طرف اساتید محترم دانشگاه­ها و دانشجویان مورد استقبال خوبی قرار گرفته و ۱۵ تیم از دانشکده­‌های هوافضای دانشگاه­‌های کشور برای شرکت در اولین مسابقه ملّی طراحی هواگرد عمودپرواز ترابری، ثبت­ نام نمودند.

همچنین با توجه به موضوع اولین مسابقه و محدودیت برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری در شرایط کرونایی، دوره آموزش تخصصی غیرحضوری به میزان ۱۵ ساعت برگزار شد و فیلم‌های آن نیز در اختیار تیم‌ها قرار گرفت که مکمل آموزش‌های دانشگاهی خواهد بود.

سهمیه‌بندی بنزین سرانه خانوار بررسی می‌شود

دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس  در هفته آینده منتشر شد.

کمیسیون های خاص

کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس طرح اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان را در دستور خود دارد.

کمیسیون اصل نود طرح انتظام بخشی فرایند واگذاری بنگاه های دولتی را به عنوان کمیسیون فرعی بررسی می‌کند.

کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی گزارش عملکرد قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) از فعالیتها و چگونگی مشارکت قرارگاه در جهش تولید با تاکید بر امور زیربنایی و صنعت پیمانکاری با حضور فرمانده این قرارگاه و همچنین لایحه مشارکت عمومی- خصوصی را مورد بررسی قرار خواهد داد.

کمیسیون‌های تخصصی

در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری سند آمایش آموزش عالی کشور با حضور معاونان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بررسی می‌شود. به علاوه غلامی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری برای پاسخ به پرسش‌های شش نماینده به این کمیسیون دعوت شده است.

کمیسیون اجتماعی از معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره بیمه زنان خانه دار دعوت کرده است. این کمیسیون  بررسی طرح مدیریت تعارض منافع را هم ادامه می‌دهد و شریعتمداری وزیر  تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رحمانی فضلی وزیر کشور را برای پاسخگویی به پرسش نمایندگان فراخوانده است.

در دستور کار کمیسیون اقتصادی بررسی طرح اصلاح قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری - صنعتی، مصوب ۱۳۷۲/۶/۷ قرار دارد.

ادامه بررسی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستور کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی است. حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات و معاونانش مهمان کمیسیون امنیت ملی خواهند بود.

کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را اصلاح خواهد کرد.

کمیسیون انرژی طرح الزامات اجرایی توزیع و عرضه سوخت و (CNG) در کشور و طرح سهمیه‌بندی بنزین سرانه خانوار را بررسی می‌کند.

بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف مرتبط با وظایف کمیسیون در نشست با رئیس مجلس شورای اسلامی، بررسی عملکرد و وضعیت بودجه شرکتهای دولتی، بانکها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت بخشی از دستور کارهای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات است.

 ریاست سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص عملکرد و ارائه برنامه های آتی به نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان گزارش می‌دهد.

کمیسیون صنایع و معادن آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را برای پاسخگویی به پرسش تعدادی از نمایندگان به مجلس دعوت کرده است. دعوت از رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان محترم متقاضی تحقیق و تفحص برای بررسی درخواست انجام تحقیق و تفحص شرکت فولاد مبارکه اصفهان هم بخشی از دستور کار این کمیسیون خواهد بود.

اسلامی وزیر محترم راه و شهرسازی مهمان کمیسیون عمران است تا به پرسش چند تن از نمایندگان پاسخ دهد. همچنین رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت برای بررسی عرضه و توزیع مصالح ساختمانی و قیمت آن به کمیسیون یاد شده خواهد رفت.

سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برای پاسخ به پرسش نمایندگان به کمیسیون فرهنگی می‌رود. 

نمایندگان کمیسیون قضائی و حقوقی بررسی طرح حمایت از مالکیت صنعتی را ادامه می‌دهند.

بررسی دلایل افزایش بی رویه قیمت گوشت مرغ و راهکارهای افزایش ظرفیت تولید داخلی نهاده های دامی با دعوت از مسئولین ذیربط و اصلاح ماده(۲۵) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز- مصوب۱۳۹۲ بخشی از دستور کار کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست است به علاوه اردکانیان وزیر نیرو برای پاسخ به پرسش تعدادی از نمایندگان به این کمیسیون دعوت شده است. افزون بر این، تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان محترم از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی(ادارات کل امور اراضی و منابع طبیعی) بررسی خواهد شد.

بک لینک معمولا متن هایی است که برای هدایت شما به صفحه وب دیگری روی آنها کلیک می کنید. اینها بلاک لینک های ورودی از یک وب سایت به وب سایت دیگر هستند و به آنها پیوندهای داخلی ، پیوندهای ورودی ، پیوندهای ورودی یا بک لینک نیز گفته می شود.
بک لینک در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و رتبه بندی موتور جستجو بسیار مهم است. بک لینک معمولاً از دو قسمت URL و متن لنگر تشکیل شده است.
بک لینک می تواند پیوند متنی یا پیوند تصویر باشد. بک لینک دو عملکرد بسیار خاص را انجام می دهد. پیوند اطمینان از بهبود اعتبار وب سایت پیوند یافته را تضمین می کند. محبوبیت پیوند اندازه گیری ساده اعداد پیوند است و عامل اصلی دخیل در رتبه بندی موتور جستجو است. گوگل و سایر موتورهای جستجو متون لنگر را بررسی می کنند. اگر متن لنگر مربوط به موضوع وب سایت شما باشد ، سایت شما به رتبه های بهتری می رسد.

رپورتاژ آگهی ها به هر شیوه ای که باشند دارای ارزش و اعتبار هستند اما در این بین، ثبت رپورتاژ در برخی از منابع ارزش فوق العاده بیشتری دارد. به عنوان مثال ثبت رپورتاژ در سایت های خبری و یا مجله ای و سرگرمی تاثیر فوق العاده زیادی نسبت به رپورتاژهای وبلاگی خواهند داشت. یکی از تفاوت های بارز و آشکار رپورتاژهای خبری و وبلاگی، قرار گرفتن رپورتاژ وبلاگی در ساب دامنه است. در برخی از سرویس های وبلاگدهی، قدرت دامنه اصلی سرویس، به زیردامنه (یا همان وبلاگ) منتقل نمی شود.

کاربرد نرم افزار سانترال چیست؟

فرض کنید در یک اداره سه نفر کارمند وجود دارد که مسئول بخش های مختلفی هستند.در حالت عادی علاوه بر عدم امکان استفاده از منشی تلفنی، اگر به هر کارمند یک تلفن مجزا بدهید، در صورتی که نیاز به انتقال تماس به کارمند دیگر باشد، باید شماره تلفن آن را به کاربر بدهند و یا شخص مورد نظر را صدا کنند که غیر منطقی است.

در نتیجه با استفاده از تلفن های نرم افزار سانترال اوج ، هر کاربر یک کد و خط روی تلفن دریافت می کند. در صورت نیاز به انتقال تماس، می توان کد آن شخص را گرفته و تماس را منتقل کنید. همچنین برای تماس داخلی رایگان نیز می توانند از این تلفن استفاده کنند.

با استفاده از اپراتور گویا در سیستم تلفنی سانترال، باعث می شود که تماس گیرنده به راحتی بتواند به داخلی مورد نظرش هدایت شود. سرعت در روند اتصال تماس کاربر به کارمند و داخلی مورد نظر باعث می شود تا خطوط یک شرکت مدت زمان کمتری اشغال باشد.

 

با هر تماس جدیدی می توانید برای مخاطب خود پرونده ای ایجاد کنید و تمامی اطلاعات مختص به آن فرد را جهت تبلیغات ارائه خدمات و دسته بندی آن ها ارائه نمایید.

با ثبت اطلاعات مشتریان توسط اپراتور های مجموعه در تماس پرداز اوج، اطلاعات با ارزشی از مشتریان شما در دسترس خواهد بود و همیشه ماندگار خواهد بود و با خروج هریک از پرسنل مجموعه اطلاعاتی که در ارتباط با مشتریان داشته اند.