مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

بک لینک معمولا متن هایی است که برای هدایت شما به صفحه وب دیگری روی آنها کلیک می کنید. اینها بلاک لینک های ورودی از یک وب سایت به وب سایت دیگر هستند و به آنها پیوندهای داخلی ، پیوندهای ورودی ، پیوندهای ورودی یا بک لینک نیز گفته می شود.
بک لینک در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و رتبه بندی موتور جستجو بسیار مهم است. بک لینک معمولاً از دو قسمت URL و متن لنگر تشکیل شده است.
بک لینک می تواند پیوند متنی یا پیوند تصویر باشد. بک لینک دو عملکرد بسیار خاص را انجام می دهد. پیوند اطمینان از بهبود اعتبار وب سایت پیوند یافته را تضمین می کند. محبوبیت پیوند اندازه گیری ساده اعداد پیوند است و عامل اصلی دخیل در رتبه بندی موتور جستجو است. گوگل و سایر موتورهای جستجو متون لنگر را بررسی می کنند. اگر متن لنگر مربوط به موضوع وب سایت شما باشد ، سایت شما به رتبه های بهتری می رسد.

رپورتاژ آگهی ها به هر شیوه ای که باشند دارای ارزش و اعتبار هستند اما در این بین، ثبت رپورتاژ در برخی از منابع ارزش فوق العاده بیشتری دارد. به عنوان مثال ثبت رپورتاژ در سایت های خبری و یا مجله ای و سرگرمی تاثیر فوق العاده زیادی نسبت به رپورتاژهای وبلاگی خواهند داشت. یکی از تفاوت های بارز و آشکار رپورتاژهای خبری و وبلاگی، قرار گرفتن رپورتاژ وبلاگی در ساب دامنه است. در برخی از سرویس های وبلاگدهی، قدرت دامنه اصلی سرویس، به زیردامنه (یا همان وبلاگ) منتقل نمی شود.

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی