مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

جزئیات، بسیار فرّار هستند و به راحتی ممکن است از قلم بیا‌فتند. به این ترتیب، ممکن است برخی جلسات مهم، به سرعت مورد پیگیری قرار نگیرند و اولویت بندی مشتریان می‌تواند به جای این که بر اساس واقعیات صورت گیرد، بر پایه حدس و گمان‌های شخصی خواهد بود یک تمرین دقیق بر اساس واقعیت باشد و تنها یک فروشنده کاملا حرفه‌ای اگر سخت تلاش کند، شاید بتواند بخشی از این ناهماهنگی و آشوب را جبران کند.

حال اگر شما بتوانید از پس جمع‌آوری موفق این داده‌ها برآیید، باز هم با چالشی جدی روبرو خواهید بود: تعبیر و تفسیر این داده‌ها. استخراج هوشمندانه اطلاعات، می‌تواند بسیار دشوار باشد. گزارش‌گیری نیز احتمالا بسیار هزینه بر و وقت گیر خواهد بود. همچنین بدون وجود نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان مطلوب در سازمان، مدیران نمی‌توانند عملکرد واقعی تیم خود را بسنجند و بنابراین پشتیبانی لازم را در زمان مناسب ارائه نخواهند داد. این عدم نظارت دقیق و نبود پشتیبانی موثر، در نهایت به عدم پاسخگویی تیم به مشتریان و نارضایتی آنان منجر خواهد شد.

ادامه مطلب:

https://www.owj.io/what-is-CRM

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی