پایان دادن به عدم نظارت دقیق و نبود پشتیبانی موثر
- جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۵ ق.ظ
- ۰ نظر
جزئیات، بسیار فرّار هستند و به راحتی ممکن است از قلم بیافتند. به این ترتیب، ممکن است برخی جلسات مهم، به سرعت مورد پیگیری قرار نگیرند و اولویت بندی مشتریان میتواند به جای این که بر اساس واقعیات صورت گیرد، بر پایه حدس و گمانهای شخصی خواهد بود یک تمرین دقیق بر اساس واقعیت باشد و تنها یک فروشنده کاملا حرفهای اگر سخت تلاش کند، شاید بتواند بخشی از این ناهماهنگی و آشوب را جبران کند.
حال اگر شما بتوانید از پس جمعآوری موفق این دادهها برآیید، باز هم با چالشی جدی روبرو خواهید بود: تعبیر و تفسیر این دادهها. استخراج هوشمندانه اطلاعات، میتواند بسیار دشوار باشد. گزارشگیری نیز احتمالا بسیار هزینه بر و وقت گیر خواهد بود. همچنین بدون وجود نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان مطلوب در سازمان، مدیران نمیتوانند عملکرد واقعی تیم خود را بسنجند و بنابراین پشتیبانی لازم را در زمان مناسب ارائه نخواهند داد. این عدم نظارت دقیق و نبود پشتیبانی موثر، در نهایت به عدم پاسخگویی تیم به مشتریان و نارضایتی آنان منجر خواهد شد.
ادامه مطلب:
- ۹۹/۰۹/۲۸