مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

به علت استفاده مداوم از انواع شیرآلات در مکان های مختلف ساختمان، نیاز است تا جنس شیرآلات به گونه ای انتخاب شوند که دارای طول عمر بالایی باشند و در کوتاه مدت دچار زنگ زدگی و تغییر رنگ نگردند. سطح یکنواخت و بدون نقص علاوه بر زیبایی ظاهری از مقاومت بالایی برخوردار است و باعث افزایش طول عمر شیرهای سری آوا گردیده است. شیرآلات دو منظوره به انواعی از شیرآلات گفته میشود که علاوه بر آب لولهکشی، دارای قابلیت اتصال تصفیه آب نیز هستند که به این ترتیب یک شیر دومنظوره، این اجازه را به شما میدهد تا به طور همزمان هم به آب معمولی و هم به آب تصفیه در آشپزخانه دسترسی داشته باشید، و دیگر نیازی به نصب دو شیر مجزا روی سینک نیست. اگر دست خود را به زیر شیر بگیرید، آب باز شده و هر هنگام که دستتان را بیرون بکشید، جریان آب قطع میشود. در ضمن برای بستن شیلنگها در زیر شیر نیازی به استفاده از نوار تفلون نمی باشد. برای انتخاب شیر آفتابه آن را هماهنگ با شیر روشویی انتخاب کنید تا دکوراسیون سرویس بهداشتی زیباتری داشته باشید.

در آخر میتوان گفت برند قهرمان بهترین انتخاب برای تمام خانواده های ایرانی است چرا که با داشتن تنوع بسیار در مدل و رنگها همه سلیقه ها در بر گرفته و با هر سبک دکوراسیون هارمونی دارد. در این حالت برای ارتفاع مناسب نصب شیرهای توالت ایرانی معمولا از کف تمام شده ارتفاع بین ۲۵ تا ۳۰ سانتی متری را در نظر می گیرند. برای نصب توالت فرنگی باید ضمن اینکه فواصل عرضی و طولی با دیوارها در نظر گرفته شوند ارتفاع شیر هم به اندازه ای باشد که به راحتی بتوان از آن استفاده کرد. در این صورت باید با کمک مواد قویتری نسبت به تمیز کردن آنها اقدام کنید. بنابراین به اعتقاد بسیاری از فروشندگان بهترین راه برای متقاضیان این لوازم این است که قبل از خرید بخوبی از سابقه شرکت واردکننده یا تولیدکننده شیر اطلاع کسب کنند و از خدمات پس از فروش آن شرکت آگاهی به دست آورند و پس از آن اقدام به خرید کنند. همانطور که قبلا هم اشاره شد می توانید از طریق سایت کارگشا اقدام به استخدام متخصصین نصب انواع شیرآلات ساختمانی نمایید. بنابرانی برای نصب روشویی های بی پایه و یا نیم پایه که جدیدا وارد بازارشده اند هم باید همین ارتفاع ۸۰ سانتی متری در نظر گرفته بشود.

لذا پس از خرید شیر آوا برای نظافت از مواد تمیز کننده مخصوص و یا ترکیب سرکه و آب استفاده شود. شیرهای چشمی:این نوع شیرها که الکترونیکی اند تا حد زیادی به صرفه جویی در مصرف آب کمک می کنند زیرا با ایجاد حباب پاشش آب را بیشتر می کنند و از طریق ارسال و دریافت نور مادون قرمز و بدون تماس دست با شیر باز و بسته می شوند. این مدل که در رنگ های متنوع تولید می شود با طراحی خاص و زیبا یکی از پر فروش ترین مدل های این شرکت به شمار می رود. کامل بودن سری آوا کی دبلیو سی یک ویژگی خاص است که در مدلهای دیگر کمتر دیده می شود و این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا در قسمت های مختلف خانه از آشپزخانه گرفته تا حمام از یک طراحی همسان استفاده کنند. شیرآشپزخانه و روشویی آوا به صورت تک پایه و با قابلیت نصب روی سطح طراحی شده است و امکان نصب به صورت دیواری فراهم نمی باشد. در واقع با این شیر فنری شما به تمام نقاط سینک دسترسی خواهید داشت. در ساخت تمام شیرآلات کاویان از مواد اولیه استاندارد و قطعات مرغوب استفاده شده است، به همین دلیل از استحکام و دوام خوبی برخوردار هستند.

خدمات مشتری یکی از برنامه های اصلی کسب و کار ما است و بر این اساس تمام تلاش های ما برای ارائه رضایت مشتری و تجربه خرید خوب در ذهن مشتریان عزیز است. از این رو باید ارتفاع حداقل ۹۰ سانت تا ۱ متر را برای نصب شیر دوش در نظر گرفت تا با احتساب المک دوش حدود ۱۸۰ سانتی متر تا ۲ متر ارتفاع سر دوش تا زمین باشد. گروههای "آهن­آلات، میلگرد، پروفیل درب و پنجره"، "سیمان، بتن، شن، ماسه" و "سنگ" به ترتیب با 119.6، 80.3 و 94.7 درصد تورم بیشترین تأثیر را در تورم کل سال ١٣٩٩ نهادههای ساختمانی شهر تهران داشتهاند. شیر روشویی مدل نایس از نوع علم کوتاه می باشد.همچنین امکان کار کردن با آن تنها با یک دست میسر می باشد و در این محصول با استفاده از درصد بالای کیفیت آبکاری بر زیبایی شیرآلات افزوده میشود و از آسیب پذیری آن میکاهد . نرمی آب باعث می شود آب خارج شده از شیر و هنگام برخورد با سطوح به اطراف پاشیده نشود و از خیس شدن لوازم اطراف سینک ظرفشویی جلوگیری شود. همانطور که با گذشت زمان همه وسایل و محصولات دچار تغییر در ظاهر و کارکرد خود می شوند، علم دوش نیز از یک لوله فلزی ساده قدیمی و یک سردوشی خارج شده است.

منبع:

https://arianfarazparsam.com/مایع-ریز-اتوماتیک/
 

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی