مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

هر آنچه باید در مورد دستگاه کپی بدانید


امروزه یکی از مواردی که نقش بسیار ساده و مهمی در ادارات، مراکز اجتماعی، دانشگاه ها و مدارس دارد دستگاه کپی است.

کمپرسورهای سند انواع مختلفی دارند و اگر بخواهیم حداکثر استفاده را از این دستگاه ببریم باید با اطلاعات و تحقیق کامل به سراغ آن برویم و باید بدانید که برای چه هدفی قصد خرید این دستگاه را دارید و قصد خرید آن را دارید. این شناسه

حال یک سوال پیش روی ما پیش می آید که این دستگاه چگونه کار می کند و در مقالات بعدی پارسا پرینت به شما توضیح مفصلی خواهیم داد.

 



نحوه عملکرد قطعات داخلی دستگاه

عملکرد این دستگاه این است که یک غلتک که به آن درام نیز می گویند، 600 تا 800 ولت برق را توزیع می کند.

سطح غلتک با نور پوشیده شده است که یک راهنمای نوری با پوشش سلنیوم است که بار مثبت دارد اما به دلیل سمی بودن، پوشش آلی است که بار منفی دارد.

 



نحوه کار دستگاه

نور بسیار روشنی روی کاغذ می افتد و از کاغذ و شیشه ای که کاغذ در آن قرار گرفته می گذرد و روی سطح درام می افتد و قسمت درام خنثی است. نواحی تاریک، متن روی کاغذ، نور را جذب می کنند و قسمت های دیگر به همین صورت است.

 


تونر و نحوه عملکرد آن در کپی

پودر تیره موجود در تونر به بار منفی ایجاد شده در درام می چسبد. برخلاف بارهایی که یکدیگر را جذب می کنند. به طور کلی، درام را می توان در نواحی خود قرار داد و این نواحی تونر را جذب می کنند، نواحی سیاه کاغذ یا متن روی کاغذ الکتریسیته ساکن ایجاد می کنند، اما مناطق سفید یا مناطقی که متن ندارند، تصاویر ایجاد می کنند. در آن شکل.

تونر به دمای بالا حساس است به همین دلیل وقتی ذرات تونر از آن جدا می شوند در اثر گرما به سطح کاغذ می چسبند و کپی از طریق این مراحل انجام می شود.

آخرین مرحله این است که یک هادی نوری به طور خودکار با قرار گرفتن در معرض نور حذف می شود و زنگ های بیش از حد از تیغه حذف می شود.

 


استفاده از دستگاه فتوکپی در اماکن عمومی

آنچه در مرحله اول باید بررسی شود کاغذ است، در صورت وجود کاغذ در کاتر با کشیدن کاتر می توانید ببینید و همچنین باید به اندازه کاغذ برش نگاه کنید.

برای اسکن با دستگاه، اگر می خواهید صفحه نمایش را اسکن کنید، باید آن را روی صفحه شیشه ای قرار دهید و اسکن کنید. برخی از دستگاه ها قابلیت اسکن چند صفحه را دارند که باید در تنظیمات وارد شود.

مبدل ها دارای پیکربندی های مختلفی مانند یک طرفه و دو طرفه هستند. برای کپی بر روی دکمه کپی کلیک کنید و عملیات کپی در اینجا انجام می شود.
 

 

مراجعه به سایت:  https://avafarhang.com/

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی