مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

نکات طراحی غرفه نمایشگاهی که باید بدانید!


هنگام برنامه ریزی سالن نمایشگاه خود، یکی از مواردی که باید در نظر داشته باشید این است که از تیم طراحی غرفه یا شخصی که این کار را انجام می دهد بخواهید که در هنگام برنامه ریزی سالن نمایشگاه، اندازه کف نمایشگاه را از شکل کلی و ارتفاع کلی شرکت حذف کند. ارتفاع مجاز سالن نمایشگاه در تمامی فضاهای نمایشگاهی که این فعالیت در آنها انجام می شود شامل اندازه کف غرفه می باشد، یعنی اگر ارتفاع مجاز سالن نمایشگاه چهار متر مربع باشد می توانید از اندازه آن کم کنید. طبقه ای که بین 7 تا 10 سانتی متر دیده می شود، نمایشگاه دیگری را می سنجند.

چه زمانی غرفه سازی نمایشگاهی اهمیت بیشتری دارد؟

این سوالی است که تیم طراحی غرفه نمایشگاهی آن را صحیح می داند. در برخی از اتاق های نمایشگاه مقررات مربوط به ارتفاع سالن نمایشگاه حتی سختگیرانه تر و چشمگیرتر است. و در برخی از اتاق های نمایشگاه مدیریت سالن این موضوع را مطرح کرد. برای خودم خیلی بزرگه و بیشتر متوجه می شوند. آنها در تشخیص این مشکل مشکل دارند. با سالها تجربه در ساخت غرفه من و تیم غرفه سازی پارس سازه افرا با وضعیتی مواجه شدیم که حتی از حد مجاز 5 سانتی متری نمایشگاه قبلاً اعلام شده بود و می توان گفت هیچ مشکلی برای سالن ایجاد نکرد.

از آنجا که فاصله بین ساختار نمایشگاه و سقف نمایشگاه بسیار بیشتر از آن چیزی است که مردم می خواهند فکر کنند، اما در قالب تعهد به ساخت فضای نمایشگاهی به ما گفته شد که حداکثر ارتفاع برای برپایی یک ایستادن به عنوان مثال ، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، حداقل 3 متر خواهد بود. بنابراین ما مجبور شدیم اندازه غرفه خود را در پایان کار به 3 متر برسانیم، حتی در ارتفاع 10 سانتی متری که آمد و ممکن است شما با تجربه باشید یا ممکن است آن را تجربه کرده باشید، بنابراین تیم مسئول تمام کارها را انجام می دهد. طبق استانداردهای ایجاد شده توسط ساخت سالن نمایشگاه مرکز خرید.

در طراحی غرفه نمایشگاهی باید ارتفاع سالن را در نظر گرفت

در برخی از سالن‌ها مانند نمایشگاه بین‌المللی تهران، در صورت عدم رعایت ارتفاع مجاز 10 یا 15 سانتی‌متر و یا بیشتر، ممکن است بر نقشه غرفه‌سازی نمایشگاه تأثیری نداشته باشد و مشکلی برای تیم نمایشگاهی شما ایجاد نکند. اما در برخی سالن های دیگر و برخی از مکان های سالن وجود دارد که اگر ارتفاع غرفه مجاز برای غرفه خود را رعایت نکنید، قطعا در ساخت غرفه نمایشگاهی دچار مشکل خواهید شد و هزینه شما قطعا افزایش خواهد یافت. سالن اعلام می شود و دلیل اینکه به شما گفته شد به ارتفاع غرفه های مجاز در این سالن بروید.

ساخت سالن رازی در تهران:

در هنگام طراحی غرفه برای تالار روزی تهران، حداکثر ارتفاع مجاز حداکثر 2 متر و 60 سانتی متر با احتساب کفپوش غرفه نمایشگاهی برای اجرا به طراح غرفه نمایشگاهی اطلاع داده می شود.

پاسخ به این سوال این است که در برخی از محوطه های تالار رازی تهران استفاده می شود و می توانید غرفه ای با ارتفاع 3 متر بسازید، اما در قسمت های دیگر این تماشاخانه نمی توانید غرفه ای بالاتر از ارتفاع مجاز بسازید. .در زیر دلایلی را می گویم که فردی غرفه سازی باید ارتفاع مجاز سالن را در نظر بگیرد تا تیم غرفه سازی نمایشگاهی در حین ساخت غرفه با مشکل مواجه نشوند.

در برخی از قسمت‌های تالار رازی تهران، مثلاً در نقاطی که زیر سقف هستند یا فرورفتگی دارند، اگر بخواهید آلاچیق بیش از دو متر 60 بسازید، حتماً در پشت بام سالن استراحت خواهید کرد. طراحی در آن قابل تحقق نخواهد بود، بنابراین در دو جا با رازی تهران محدودیت قد شما به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد و به مدت یک سال زیر سقف و داخل فرورفتگی قرار می گیرد، بنابراین در این دو نقطه اگر غرفه داده می شود.

در اکثر ورودی های تالار رازی تهران اگر فکر می کنید ظرفیت بالاتر از 2 متر و 60 سانتی متر است به دلیل وجود ال سی دی در آن زمان دیوار شما جا می گیرد و کار را متوقف می کند. دید شما جعبه کناری در هنگام ایجاد کتابخانه، توصیه می شود حداکثر ارتفاع مجاز بر اساس سقف سالن نمایشگاه به شما گفته شود تا نصب آن آسان باشد و مهمان نوازی ساختمان ها را ترک کنید.

غرفه چهار روزه است نه...!

خرج کردن پول برای کالاهای بادوام و غیرقابل بازیافت هرگز برای شما مفید نخواهد بود! به یاد داشته باشید، شما از طراحان پروژه می خواهید که یک سازه موقت ایجاد کنند، نه یک ساختمان! بهتر است از مواد معقول استفاده کنید. انتخاب نوع تجهیزات و ابزار مورد نیاز، انتخاب مواد بسیار مفید است. نمایشگاه ها برای استفاده از ابزار حد و مرز تعیین می کنند. با در نظر گرفتن این نکته، می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و به راحتی غرفه سازی ارزان یا غرفه سازی مقرون به صرفه برای شرکت خود تهیه کنید، به زیباترین و زیباترین نمایشگاه با اصول طراحی غرفه نمایشگاهی در سطح فضای نمایشگاهی پی می برید. ما باید از آن در نمایشگاه برای کسب مزیت اقتصادی بهتر و موقعیت بهتر در بین غرفه‌دار و غرفه‌دار و رقبای صنعتی خود استفاده کنیم. یادمان باشد نمایشگاه باید به نفع ما باشد و منفعت اقتصادی آن را به حداکثر برسانیم. گاهی اوقات برخی از شرکت ها برای راه اندازی سالن نمایشگاهی در این مرحله دچار اشتباه می شوند و هزینه های زیادی را در نمایشگاه به خود تحمیل می کنند و این هزینه ها باعث ایجاد مشکلاتی و در نهایت ضرر و زیان به شرکت می شود. همواره توجه به آزمایشگاه برای جلوگیری از هزینه های اضافی نمایشگاه و دستیابی به هزینه عادلانه و مناسب ضروری است.

در این مقاله به اصول و دستورالعمل های طراحی غرفه و مدل های مختلف طراحی غرفه و نقش غرفه ها در کاهش سرعت عملکرد تیم غرفه می پردازیم. این برای طراحان محتوا بسیار ارزشمند است. اما مدیران شرکت ها و غرفه داران نیز ممکن است از آنها آگاه نباشند، زیرا در انتخاب سازنده صندلی کمک زیادی می کنند.

در این زمان و با تکنولوژی ها و مهارت های موجود غرفه سازی در کشورمان و به ویژه نمایشگاه تهران که می توان گفت قطب و نیمی از صنعت کشور است، غرفه سازی نمایشگاهی در انواع مدولار در دسترس است. ، مدل های پیش ساخته و خود ساخته. که شرکت های موجود در زمینه طراحی نمایشگاهی و ساخت سنگ عموما در یکی از این زمینه ها خدمات ارائه می دهند. موضوع گفتگوی ما طراحی فضای نمایشگاهی خودساز و اصولی است که طراح فضای نمایشگاهی برای اجرای سریعتر ساخت خود باید رعایت کند.

اینها چیزهای اصلی بود که من فهمیدم و در سالهای زندگی در چادر به برخی از آنها رسیدم. . ما فکر می کنیم مهم است که سهم خود را به عده ای که علاقه مند به راه اندازی عرصه ایجاد نمایشگاه هستند بدهیم، زیرا در چیزهایی که دیده ایم به دلیل رقابت و سختی ایجاد نمایشگاه، افراد زیادی آنجا را ترک می کنند. به این ترتیب حتی تعداد کمی از متخصصان این حرفه را انجام می دهند. اما ما از این امر عبور خواهیم کرد.

در طراحی غرفه نمایشگاهی طراح مانند یک راهنما است که با طراحی غرفه خود می تواند در مرحله غرفه سازی بسیار موثر و کمک کننده باشد و به کار تیم اجرای غرفه سرعت ببخشد.

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی