مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

چرا به دنبال بهترین مشاور مهاجرت باشید؟


تفاوت رشته تجربی از نظر تحصیلی با سایر رشته ها از آمار شرکت کنندگان کنکور سراسری بر می آید که اکثریت متقاضیان در گروه آزمایشی علوم تجربی شرکت می کنند. می توان گفت پس از زیست شناسی و شیمی که از دروس اصلی رشته تجربی هستند، اگر داوطلبی در کنکور پایه محکمی در رشته های ریاضی و فیزیک داشته باشد، از سایر رقبای خود پیشی خواهد گرفت. بنابراین دانش آموزی که رشته تجربی را انتخاب می کند باید به تمام دروس آن رشته علاقه مند باشد تا به موفقیت برسد.

در کنکور رشته عملی 5 زیرگروه وجود دارد و ضرایب هر زیرگروه در دروس خاص با یکدیگر متفاوت است، پس باید دقت کنید رشته مورد نظر شما در کدام زیرگروه قرار دارد و ضرایب موضوع خاص آن چقدر است. و چه تفاوتی با زیرگروه های دیگر دارد. از نظر آماری، در میان کشورهای زیر 1000، رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی پرطرفدارترین رشته ها هستند.



ویژگی های بهترین مشاور کنکور آزمایشی

یک مشاور خوب باید مسیر موفقیت را طی کرده باشد تا دانش آموزان بتوانند به او اعتماد کنند و راه او را ادامه دهند و چگونگی موفقیت را به دانش آموزان منتقل کنند. متأسفانه افراد زیادی در زمینه مشاوره مشغول به کار هستند که سوابق تحصیلی و کاری درخشانی ندارند! بنابراین اگر مشاور در زندگی شخصی خود موفق نبوده است، احتمالاً راهنمای خوبی نیز نخواهد بود.

یک مشاور خوب باید با تمام منابع و ویرایش های جدید آشنا باشد و اطلاعاتش در کتاب های جدید امتحانی به روز باشد. روز به روز تعدادی منابع آموزشی به کنکور اضافه می شود که مطمئنا برای دانش آموزان مفید نخواهد بود; بنابراین باید منبعی را به دانش آموز معرفی کرد که متناسب با سطح او باشد و او را برای کنکور آماده کند.

تخصص مرتبط و پذیرفته شده در مورد موضوع را دریافت کنید. اگر داوطلب نتیجه منفی گرفت، بداند موضوع چقدر سخت و آسان است. پس این که مشاور مهندس یا پزشک باشد کافی نیست. بلکه مشاور باید در تعداد متوسطی از موضوعات تخصص کافی داشته باشد و این یعنی متخصص شدن.

باید در زمینه برنامه ریزی کنکور صلاحیت داشته باشد و تجربه کافی و مفید در این زمینه داشته باشد تا بتواند برای هر داوطلب کنکور انگیزه و برنامه ریزی اساسی و حرفه ای ایجاد کند. داشتن یک برنامه سخت و فشرده تضمینی برای موفقیت در کنکور نیست و در برخی موارد می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. بنابراین برنامه ریزی کنکور باید به گونه ای باشد که در ابتدا آسان باشد و به مرور زمان دشوارتر شود. علاوه بر این، برنامه باید انعطاف پذیر باشد. یعنی در صورت عدم تحقق بخشی از آن در روزهای بعد قابل جبران است.

 

وظایف مشاور آزمون عملی

قبل از تصمیم گیری در مورد یک برنامه، بررسی وضعیت علمی داوطلب باید کامل و کامل باشد. البته تا زمانی که مشاور نداند دانش آموز در چه سطحی است، نمی تواند برنامه ریزی خوبی برای دانش آموز داشته باشد.

زمان امتحانات، برنامه هفتگی، مدرسه، منابع مطالعه و غیره را از داوطلب بخواهید. در مورد برنامه درسی و برنامه هفتگی داوطلب بپرسید و در مورد آن اطلاعات کسب کنید. تنها گذاشتن دانش آموزان یکی از اشتباهاتی است که برخی از مشاوران و والدین مرتکب می شوند. هدف از مشاوره تجربی در کنکور همراهی مشاور با دانش آموز تا حصول نتیجه مطلوب می باشد.

روش های تدریس، روش های تست زنی و مرور برای هر رشته باید بر اساس سطح موضوع و توانایی داوطلب باشد. گذراندن موفقیت آمیز امتحانات ورودی، الزامی برای ساعات مطالعه اضافی دانش آموز نیست. بلکه یک کیفیت یادگیری مهم است. از این رو، تندخوانی، خلاصه نویسی و غیره. تمام روش های تدریس باید به دانش آموز آموزش داده شود.

یکی دیگر از وظایف بهترین مشاور با تجربه کنکور، ایجاد انگیزه ذهنی و روانی به داوطلب و کمک به ایجاد انگیزه مثبت در داوطلب می باشد. استرس عامل اصلی است که به طور قابل توجهی بر نتایج آزمایش تأثیر می گذارد.

برنامه ریزی متنوع برای دانشجویان یکی دیگر از مهارت های یک مشاور مجرب پذیرش است. برنامه ریزی باید کاملاً شخصی سازی شده و بر اساس توانایی های دانش آموز نوشته شود و به 3 روش مختلف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تنظیم شود. برنامه باید به گونه ای باشد که اگر دانش آموزی در یک روز با مشکل مواجه شد، بتواند برنامه را دنبال کند و به راحتی آن را جبران کند. تطبیق پذیری برنامه یکی از اصلی ترین مواردی است که باعث می شود دانش آموز پس از اتمام برنامه روز خسته نشود. برنامه باید به گونه ای روانشناختی طراحی شود که دانش آموز تمایل و تمایل به یادگیری داشته باشد.



چرا دکتر حسین روانگی بهترین مشاور آزمون تستی است.

دکتر حسین رونکی فوق تخصص جراحی ارتوپدی

مشاور اصلی و برنامه ریز آزمون

کارشناس برنامه های تلویزیونی

مشاور اصلی موسسات پیشرو

نویسنده کتاب موفقیت در کنکور و مقالات علمی رازهای کنکور در مجلات و سایت های معتبر

برگزار کننده موفقیت در کنکور مدارس نمونه و موسسات بزرگ گیلان و سایر استان های کشور.

دکتر حسین روانگی که توانست به عنوان برترین در کنکور تحصیلات پزشکی خود را با موفقیت به پایان برساند و بلافاصله پس از اتمام دوره پزشکی در بخش حراج ارتوپدی پذیرفته شد. دکتر رونقی بهترین الگو برای دانش آموزانی است که موفق به قبولی در کنکور شده اند و توانسته اند در این 9 سال دانش آموزان زیادی را برای پذیرش در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی آموزش دهند.



به خاطر داشته باشید که:

همیشه باید تلاش کرد تا راه کسانی را که راه مشترک ما را با موفقیت پیموده اند ادامه داد و در سال حساس کنکور، آزمون و خطا جایز نیست.»
 

مراجعه به مرجع: https://pourdastmalchi.net/

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی