مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۳ ثبت شده است

عیب یابی مشکلات ماشین لباسشویی بوش

انجمن گلف: تعمیر ماشین لباسشویی بوش، هنگامی که عملکرد آن مختل شده است، ضرورت پیدا می کند.
با این که که ماشین های لباسشویی برند بوش، به طور کلی، دستگاه‌ های قابل اعتمادی هستند. با این حال، مانند هر وسیله‌ی الکتریکی دیگری، ممکن است با گذشت زمان دچار مشکلاتی شوند. تعمیر ماشین لباسشویی بوش، هنگامی که عملکرد آن مختل شده است، ضرورت پیدا می کند.

حال برای رفع خرابی به وجود آمده، باید عیب یابی مشکلات ماشین لباسشویی بوش را بشناسید و با شیوه تعمیر هر کدام آشنا باشید. به منظور سهولت بیش تر در انجام این اقدامات، تکنسین های نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران، یک به یک آن ها را بررسی نموده و کمک کرده اند تا با راهکار های ارائه شده، خرابی های به وجود آمده را برطرف نمایید.

 

چرا ماشین لباسشویی بوش روشن نمی‌ شود؟
مطمئن شوید که دستگاه به برق وصل است و پریز برق کار می‌ کند. بررسی کنید که فیوز ها یا قطع کننده‌ های مدار مربوطه روشن باشند. در صورت وجود هر گونه ایراد در تامین برق لباسشویی بوش، مشکل روشن نشدن این دستگاه ایجاد می شود.

دلیل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی بوش
بررسی کنید که شیر آب باز باشد و شلنگ ‌های ورودی آب به درستی به دستگاه و شیر آب وصل شده باشند. هم چنین، ممکن است فیلتر ورودی آب مسدود شده باشد. باید به صورت دوره ای برای تمیز کردن و یا نظافت این فیلتر اقدام کنید. چنان چه در این زمینه دانش فنی کاملی ندارید، با تعمیرکار ماشین لباسشویی بوش تماس بگیرید.

علت تخلیه نکردن  ماشین لباسشویی بوش
شلنگ تخلیه آب باید به درستی وصل شده باشد و در مسیر آن خمیدگی یا انسداد وجود نداشته باشد. هم چنین، ممکن است فیلتر تخلیه آب مسدود شده باشد که برای تمیز کردن آن باید به دفترچه راهنمای کاربر مراجعه کنید. در غیر این صورت ممکن است مشکل تخلیه نکردن لباسشویی بوش به وجود آید.

عیب یابی ماشین لباسشویی بوش که صدا های عجیبی ایجاد می ‌کند
ممکن است اشیاء فلزی یا سکه‌ در جیب لباس ‌ها باقی مانده باشند. هم چنین، ممکن است بار داخل دیگ لباسشویی بوش نا متعادل باشد. پیش از شستشو لباس ها، حتما جیب های آن ها را بررسی کرده و مطمئن شوید که خالی هستند.

نحوه عیب یابی نشتی آب از ماشین لباسشویی بوش
محل نشتی را پیدا کنید. ممکن است مشکل از شلنگ‌ های ورودی یا خروجی آب، درب لباسشویی بوش، یا پمپ تخلیه باشد. هر یک از بخش های معیوب باید تعمیر و یا تعویض شوند. با کمک تکنسین متخصص ماشین لباسشویی بوش ایرادات این بخش ها را برطرف نمایید.

 

علت ارور روی صفحه نمایش لباسشویی بوش
هر ارور و کد خطا که به واسطه لباسشویی بوش نشان داده می شوند، نشانه از بروز ایراد و مختل شدن عملکرد این دستگاه به حساب می آیند. بر اساس مدل لباسشویی بوش خود، راهنمای فارسی آن را مطالعه کرده و ارور نشان داده شده را بررسی نمایید. اگر در این امر مهارت بالایی ندارید، حتما با تعمیرکار لباسشویی بوش تماس بگیرید.

دلیل نچرخیدن دیگ لباسشویی بوش چیست؟
این مشکل می ‌تواند ناشی از خرابی در تسمه، موتور، یا کوپلینگ باشد. ممکن است تسمه یا کوپلینگ به دلیل فرسودگی و از دست دادن کارایی خود، معیوب شده باشند. باید حتما قطعات جدیدی را به جای آن ها مورد استفاده قرار دهید. برای بررسی موتور، باید با ساختار آن آشنا باشید. برای رفع این خرابی بهتر است از تعمیرکار ماشین لباسشویی بوش درخواست کمک کنید.

چرا لباس ها در لباسشویی بوش تمیز نمی شوند؟
با انتخاب برنامه نا مناسب، استفاده از مواد شوینده نا مناسب، یا خرابی در سنسور ها، مشکل تمیز نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی بوش ایجاد می شود. از این رو باید حتما بر اساس میزان کثیفی لباس ها و همین طور جنس آن ها، برنامه شستشو مناسبی را انتخاب کنید. هنگام خرید مواد شوینده نیز به سازگار بودن آن با این دستگاه دقت شود.

 

راهکار هایی برای جلوگیری ازخراب شدن لباسشویی بوش
برای جلوگیری از بروز مشکلات، به طور مرتب ماشین لباسشویی بوش خود را سرویس و تمیز کنید.
از شوینده‌ های مخصوص ماشین لباسشویی استفاده کنید و از اضافه بار کردن دستگاه خودداری نمایید.
از برنامه‌ های شستشوی مناسب برای نوع لباس ‌های خود استفاده کنید.
از مواد شوینده و نرم‌کننده ‌های باکیفیت استفاده کنید.
لازم است به صورت دوره ای برای بررسی و نظافت و یا حتی تعویض فیلتر تخلیه اقدام شود.
دستگاه خود را در مکانی خنک و خشک قرار دهید.
از اضافه بار دستگاه خودداری کنید و در زمان پر کردن دیگ، به ظرفیت تعریف شده برای لباسشویی خود توجه نمایید.
از نصب ماشین لباسشویی بوش در مکان های مرطوب یا مستعد نشت آب خودداری شود.
به طور مرتب و به صورت دوره ای فیلتر های ورودی و خروجی آب، و هم چنین محفظه صابون را تمیز کنید.
در صورتی که در انجام اقدامات گفته شده، مهارت کافی ندارید، با تکسنین متخصص لباسشویی بوش تماس بگرید.
به منطور بهره مند شدن از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بوش در محل، باید درخواست خود را از طریق مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران ثبت نمایید.
 

ادامه: https://www.ncgu.ir/news20026/عیب-یابی-مشکلات-ماشین-لباسشویی-بوش


استخدام پرستار در منزل یکی از پرطرفدارترین درخواست های روزانه در جامعه است. بسیاری از خانواده ها به دلیل مشغله کاری یا نداشتن مهارت لازم برای مراقبت از بیماران، سالمندان و کودکان به دنبال استخدام یک پرستار واجد شرایط و قابل اعتماد هستند. این قسمت از مهر درمان راهنمای جامعی برای شناسایی نیاز و استخدام پرستار در منزل است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شرکت خدماتی تیک شهر تماس بگیرید.

مراقبت در منزل چه نوع خدماتی است؟

مراقبت در منزل یا به عبارتی مراقبت در منزل نوعی خدمات بهداشتی و بهداشتی است که با استفاده از آن افرادی که به دلایل مختلف نمی توانند از عزیزان خود مراقبت کنند دیگر نگران مراقبت از آنها نباشند. این سرویس در سراسر کشور پخش شده و افراد مختلف از آن استفاده می کنند.

مزایای پرستار در منزل

بهبودی سریع و راحتی دو مزیت عمده خدمات پرستاری در منزل است. هنگامی که شما در خانه با عزیزان خود هستید، روند بهبودی تسریع می شود. به طور کلی مزایای پرستار خانگی عبارتند از:

آسایش در یک محیط آشنا: با استخدام پرستار در منزل، بیماران می توانند فرآیند درمان را در محیطی که می شناسند و به آن اعتماد دارند، طی کنند. این نوع مراقبت استرس و اضطراب بیماران را کاهش می دهد و روند بهبودی آنها را آسان می کند.

مراقبت های شخصی و تخصصی: یک پرستار خصوصی در منزل توانایی ارائه مراقبت های شخصی و تخصصی به بیماران را دارد. آنها می توانند به طور خاص به نیازهای خاص هر بیمار پاسخ دهند و مراقبت های پزشکی و بهداشتی لازم را ارائه دهند.

نظارت دقیق بر وضعیت بیمار: پرستاران در خانه به طور مداوم و با دقت وضعیت بیماران را زیر نظر دارند. آنها همچنین می توانند علائم و نشانه های بیماری را کنترل کنند، داده های پزشکی را ثبت کنند و در صورت لزوم به پزشک اطلاع دهند.

آموزش و توانمندسازی بیمار: پرستاران در منزل می توانند به بیماران و خانواده های آنها آموزش های لازم را در زمینه کنترل بیماری، تغذیه مناسب بیمار، استفاده از وسایل پزشکی و مراقبت در منزل ارائه دهند. این آموزش ها مهارت های خودمراقبتی بیماران را تقویت می کند.

کاهش هزینه های مراقبت از بیمار: استخدام پرستار در منزل می تواند هزینه های مراقبت های بهداشتی را کاهش دهد. این بدان معنی است که بیماران نیازی به بستری شدن ندارند و در هزینه های قابل توجهی که در ارتباط با بستری شدن و خدمات بیمارستانی است صرفه جویی می شود.

خوداتکایی: با استخدام پرستار، بیماران می توانند به خود اتکای بیشتری دست یابند. آنها می توانند تصمیمات خود را بگیرند و نیازهای روزانه خود را در محیط خود برآورده کنند.

به طور کلی، استخدام پرستار مزایای زیادی برای بیماران به همراه دارد، از جمله راحتی، مراقبت حرفه ای، آموزش و توانمندسازی، نظارت دقیق تر و هزینه های کمتر مراقبت های بهداشتی. این خدمات به بیماران کمک می کند تا سریعتر بهبود یابند و کیفیت زندگی بهتری داشته باشند.

پرستاران خانگی چه نوع افرادی هستند؟

عموماً افرادی که نمی توانند فعالیت های روزانه خود را به درستی انجام دهند و یا از بیماری رنج می برند، نیاز به مراقبت روزانه در منزل دارند نیاز به استخدام پرستار در منزل عبارتند از:

مسن

کودکان و نوزادان

زن باردار

بیماران سرطانی

بیمارانی که بیماری آنها شدید و کنترل نشده است (مثلاً بیماری پارکینسون)

معلول

پرستار چه خدماتی در منزل ارائه می دهد؟

مراقبت در منزل ممکن است برای برخی از بیماران و افراد مسن مفید یا ضروری باشد. استخدام پرستار در منزل به افرادی که در بیمارستان بستری هستند، سالمندان، به شدت بیمار هستند، مشکلات حرکتی دارند یا افراد دارای معلولیت هستند، این امکان را می دهد تا به بسیاری از خدماتی که نیازی به مراجعه آنها به بیمارستان نیست، دسترسی داشته باشند.

مراقبت های بهداشتی

این مراقبت ها شامل مراقبت های پزشکی و بهداشتی در منزل می شود.

لباس پوشیدن و حمایت

پس از جراحی، ضربه یا آسیب، ممکن است بیمار نیاز به تعویض بانداژ داشته باشد، اما قطعاً انجام این کار خودتان ایده خوبی نیست! در واقع، پرستار مهارت لباس پوشیدن بر اساس تکنیک های خاص و ایمن را دارد تا با کاهش خطر عفونت، بهبودی را تسهیل کند. همچنین می‌تواند در ارائه انواع دیگر مراقبت‌ها پس از جراحی، از اندازه‌گیری علائم حیاتی گرفته تا نظارت بر تخلیه، مفید باشد.

فراموش نکنید که پرستار خانه می تواند در مورد بانداژ یا برداشتن کیست و سایر اشکال بی حرکتی به شما کمک کند. این فعالیت‌ها معمولاً در سطح بیمارستان انجام می‌شوند، اما داشتن یک پرستار در خانه بسیار راحت‌تر است.

تزریق مواد مخدر

پرستار خانگی به بیمار در تجویز داروهای تجویزی تزریقی مختلف کمک می کند. به عنوان مثال، آنها تزریق، و همچنین انفوزیون (معمولاً قطره ای نامیده می شود) و سایر اشکال انفوزیون تزریقی یا هر نوع نسخه تجویز می کنند. از جمله داروها یا مواد مغذی که به صورت داخل وریدی، عضلانی یا زیر جلدی تزریق می شوند.

همچنین به فیزیوتراپی برای پوست یا تنفس کمک می کند. برای بیماران مسن یا بیمارانی که مشکلات جسمی و روحی دارند استفاده می شود.

کمک در تهیه داروهای تجویزی

یکی از تخصص های داشتن پرستار در منزل کمک به بیماران و سالمندانی است که نمی توانند به موقع دارو مصرف کنند تا بیماری خود را درمان کنند.

تعمیر و نگهداری روزانه

یک پرستار ماهر در منزل نیز به صورت روزانه از افراد مراقبت می کند. این مراقبین عبارتند از:

کمک به تغذیه

به نظافت شخصی و بهداشت منزل کمک کنید

در انجام کارهای روزانه کمک کنید

مراقبت معنوی

نقش دیگر پرستار ارائه پاسخ و مراقبت عاطفی به فرد در خانه است.

از بیمار حمایت عاطفی و انگیزشی ارائه کنید

با خانواده ارتباط برقرار کنید

رفع دغدغه های فکری مردم

ذات الریه چیست و چگونه درمان میشود؟

 

ذات‌الریه، که به آن پنومونی هم گفته می‌شود، نوعی عفونت ریه است که کیسه‌های هوایی (آلوئول‌ها) را درگیر می‌کند. این کیسه‌ها مسئول تبادل اکسیژن و دی اکسید کربن بین ریه‌ها و خون هستند.

ذات‌الریه می‌تواند توسط عوامل مختلفی از‌جمله باکتری‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌ها ایجاد شود. شایع‌ترین عامل باکتریایی است که عامل حدود ۵٠ درصد موارد ذات‌الریه است.

 

علائم ذات‌الریه

  • تب
  • سرفه، که ممکن است خلط‌دار یا بدون خلط باشد
  • درد قفسه سینه هنگام تنفس یا سرفه
  • تنگی نفس
  • خستگی
  • لرز
  • تعریق
  • حالت تهوع و استفراغ
  • سردرگمی، به‌خصوص در افراد مسن

 

انواع ذات‌الریه

  • ذات‌الریه اکتسابی از جامعه (CAP): شایع‌ترین نوع ذات‌الریه است که در خارج از بیمارستان رخ می‌دهد.
  • ذات‌الریه اکتسابی از بیمارستان (HCAP): این نوع ذات‌الریه در عرض ٤٨ ساعت پس از بستری شدن در بیمارستان یا ٧٢ ساعت پس از ترخیص از بیمارستان رخ می‌دهد.
  • ذات‌الریه مرتبط با مراقبت‌های بهداشتی (HC-CAP): این نوع ذات‌الریه در افرادی رخ می‌دهد که در معرض مراقبت‌های بهداشتی در محیط‌های غیر بیمارستانی مانند خانه‌های سال‌مندان یا مراکز دیالیز قرار دارند.
  • ذات‌الریه آسپیراسیون: این نوع ذات‌الریه زمانی رخ می‌دهد که چیزی مانند غذا، نوشیدنی یا دود وارد ریه‌ها شود.

 

گروه‌های در معرض خطر

  • کودکان زیر ٢ سال
  • افراد ٦۵ سال به بالا
  • افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن مانند بیماری قلبی، بیماری ریوی، دیابت یا ضعف سیستم ایمنی
  • سیگاری‌ها
  • افراد الکلی
  • معتادان به مواد مخدر

 

تشخیص

پزشک برای تشخیص ذات‌الریه از معاینه فیزیکی، معاینه سینه با گوشی پزشکی و آزمایش‌های مختلف مانند عکس قفسه سینه، آزمایش خون و کشت خلط استفاده می‌کند.

 

درمان

درمان ذات‌الریه به نوع عفونت و شدت آن بستگی دارد. اکثر موارد ذات‌الریه با آنتی‌بیوتیک‌ها درمان می‌شود. در برخی موارد، ممکن است به دارو‌های ضد ویروسی یا ضد قارچی نیاز باشد.

افراد مبتلا به ذات‌الریه معمولا باید در خانه استراحت کنند، مایعات فراوان بنوشند و دارو‌های خود را طبق دستور مصرف کنند. در موارد شدید، ممکن است نیاز به بستری شدن در بیمارستان و دریافت اکسیژن یا سایر درمان‌ها باشد.

 

پیشگیری

  • واکسیناسیون: واکسن‌هایی برای محافظت در برابر برخی از انواع ذات‌الریه مانند آنفولانزا و پنوموکوکی موجود است.
  • شستن دست‌ها: شستن مکرر دست‌ها با آب و صابون می‌تواند به جلوگیری از انتشار میکروب‌هایی که باعث ذات‌الریه می‌شوند کمک کند.
  • پوشاندن دهان و بینی: هنگام سرفه یا عطسه دهان و بینی خود را با دستمال یا آرنج خود بپوشانید.
  • کنترل بیماری‌های مزمن: بیماری‌های مزمن مانند بیماری قلبی، بیماری ریوی و دیابت را به خوبی کنترل کنید.
  • از سیگار کشیدن خودداری کنید: سیگار کشیدن به ریه‌ها آسیب می‌رساند و خطر ابتلا به ذات‌الریه را افزایش می‌دهد.
  • از مصرف بیش‌از‌حد الکل خودداری کنید: مصرف بیش‌از‌حد الکل به سیستم ایمنی بدن آسیب می‌رساند و خطر ابتلا به ذات‌الریه را افزایش می‌دهد.

ذات‌الریه یک بیماری جدی است، اما در صورت تشخیص و درمان زودهنگام معمولا قابل درمان است. اگر علائمی مانند تب، سرفه، درد قفسه سینه یا تنگی نفس دارید، مهم است که در اسرع وقت به دکتر داخلی خوب مراجعه کنید. برای یافتن بهترین پزشک متخصص داخلی میتوانید از سایت ویکی داخلی استفاده کنید.