مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

تفاوت های بایننس کوین و بیت کوین

ارز دیجیتال بایننس کوین چیست؟

بایننس کوین در سال 2017 و با هدف جذب سرمایه برای توسعه و گسترش صرافی بایننس به بازار رمز ارزها عرضه شد؛ صرافی بایننس یکی از بهترین صرافی های حال حاضر در دنیا است و زمانی که ارز دیجیتال آن عرضه شد، بیش از پیش محبوبیت پیدا کرد.

بایننس کوین که با نشان BNB شناخته می شود، ارز دیجیتال مخصوص به صرافی بایننس است و از طرفی دیگر آن را می توان یک کریپتوکارنسی در زنجیره بلاک چین بایننس دانست.

بایننس کوین چیست؟

به طور کلی، بایننس کوین به توکن هایی که در پلتفرم بایننس مورد استفاده قرار می گیرند گفته می شود؛ اما این ارز دیجیتال در بازار رمز ارز ها نیز معامله می شود.

ارزش ارز دیجیتال بایننس کوین هم مانند بیت کوین و دیگر رمز ارز ها دچار تغییر می شود و با نوسانات زیادی همراه است.

یکی از تفاوت های بایننس کوین با ارز دیجیتال پرطرفدار بیت کوین این است که بیت کوین مجموعا تا 21 میلیون عرضه می شود اما بایننس کوین حداکثر 200 میلیون عرضه خواهد داشت.

به همین دلیل، در سال های آینده می توانیم ببینیم که حجم بایننس کوین از حجم بیت کوین در بازار ارز دیجیتال بیشتر شده است.

تفاوت های بایننس کوین و بیت کوین

بایننس کوین ارز دیجیتالی است که تازه به بازار عرضه شده اما بیت کوین سابقه نسبتا طولانی تری دارد؛ همانطور که گفته شد، بایننس کوین در سال 2017 به بازار رمز ارز ها عرضه شد. لازم به ذکر است که زمان عرضه بیت کوین، سال 2009 است.

شما می توانید بیت کوین را در تمامی صرافی ها معامله کنید و به خرید و فروش آن بپردازید؛ در حالی که ارز دیجیتال بایننس کوین را نمی توان در تمام صرافی ها معامله کرد.

توجه داشته باشید که بهترین صرافی برای خرید و فروش بایننس کوین، Binance است.

ویژگی های بایننس کوین

ترید ارز دیجیتال با سرور بر روی بایننس کوین با کارمزد عادلانه ای همراه است؛ سرعت پردازش معاملات در صرافی بایننس بالا است و بدون هیچگونه نگرانی می توانید در این صرافی به انجام معاملاتتان بپردازید.

بایننس کوین به دلیل توسعه یافته بودن، یکی از بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری و گرفتن سود است که می توانید بر روی آن حساب ویژه ای باز کنید.

امروزه افراد زیادی به سمت سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال می آیند و سود های سالانه بسیار خوبی را کسب می کنند.

لازم به ذکر است که روز به روز بر حجم معاملاتی بایننس کوین در صرافی های مختلف افزوده می شود.

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی