مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

مراحل آموزش پاکسازی پوست صورت فلدورا

پاکسازی پوست یکی از روش‌های درمانی غیر تهاجمی برای زیبایی، جوانسازی و کاهش امراض پوستی است. در این روش سلول های مرده و بافت شاخی اپیدرم و آلودگی های سطحی پوست برداشته شده و ظاهری شفاف و زیبا به پوست می بخشد. با توجه به اینکه هیچ یک از روش های درمانی که تاکنون شناخته شده نمی تواند کاملا بی ضرر باشد، علاوه بر مواردی که در دوره پیشرفته آموزش پاکسازی پوست توضیح دادیم، در این مقاله به پاسخ این سوال می پردازیم که آیا واقعاً پاکسازی پوست ضرر دارد؟

قبل از هر چیز بهتر است نگاهی به فواید پاکسازی پوست بیندازیم تا در انتها به مقایسه مزایا و عوارض آن بپردازیم.

سطحی ترین بخش پوست صورت شامل لایه شاخی یا بافت مرده است. اصلی‌ترین وظیفه این لایه محافظت از لایه های زیرین پوست در برابر عوامل آلوده کننده محیطی مانند میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا ، تابش های آسیب زای نور خورشید ، گرد و غبار و آلودگی است.

از طرفی ضخامت بیش از حد این لایه شاخی می تواند باعث کاهش اکسیژن رسانی و کدر شدن پوست شود.

پاکسازی پوست با کاهش بافت مرده اضافی پوست به جوانسازی ، حفظ نرمی و لطافت پوست و اکسیژن رسانی بافت زنده پوستی یعنی درمیست ها کمک می کند. این بافت زنده شامل کلاژن و پروتئین هایی است که خاصیت انعطاف پذیری و کشسانی پوست را به همراه دارد.

یکی از دلایل ایجاد جوش به خصوص جوش های سرسیاه ترکیب چربی پوست با اکسیژن هوا است. در طی پاکسازی پوست به کنترل چربی سطحی ایپدرم و در نتیجه کاهش احتمال ایجاد جوش و آکنه پرداخته می شود. همچنین در طی این روش تخلیه جوشهای سر سیاه و سر سفید با روشی صحیح و بدون عوارض انجام می گیرد.

افزایش خون رسانی عمقی یکی از فواید مهم پاکسازی صورت است. در طی مراحل پاکسازی ، مالش دورانی مواد اسکراب بر روی پوست صورت زمینه خون رسانی موثر در بافت های زیرین پوست را فراهم می کند.

مراحل آموزش پاکسازی پوست صورت فلدورا

مرحله اول شامل بخور دادن است که به آبرسانی و لطافت سطحی پوست کمک می کند و با کاهش چسبندگی سلول های شاخی سطح پوست ، به جداسازی بافت مرده و شفافیت پوست کمک می کند.

مرحله دوم یا لایه برداری و اسکراب پوست که شامل سایش پوست با مواد لایه بردار است. در این مرحله مواد لایه بردار به صورت دورانی بر روی پوست ماساژ داده می شود و به خونرسانی پوست می انجامد.

پس از این دو مرحله پوست آماده پذیرش مواد مغذی است. مرحله سوم شامل استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌های آبرسان است . همچنین در این مرحله از انواع ماسک‌های صورت برای برداشت آلودگی‌ها، ویتامین رسانی و آب رسانی استفاده می گردد.

 

منبع:

https://fatemehhabashi.com/is-skin-cleansing-harmful/

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی