مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

پخش عمده اسپیکر بلوتوثی

این مدل از دیرباز در سری محصولات صوتی به صورت اسپیکر باسیم و بی سیم قرار داشته است اما امروزه برای برگزاری انواع مجالس، مهمانی، عزا و… باید بدانید که پیدایش اسپیکر بلوتوث به دلیل نیاز مبرم مردم برای شنیدن صوت با کیفیت در کنار قابلیت استفاده ساده تر این تکنولوژی بوده است زیرا صدای شنیده شده از دستگاه های پخش کننده که تمرکز اصلی آن ها پخش صدا نبود از کیفیت پایینی برخوردار می شدند و در نهایت باید حتما از باند باسیم و… یکی از قابلیتهای بسیار جالب این مدل امکان اتصال دو میکروفون و قابلیت کارائوکه است که در مهمانیها میتواند بسیار کاربردی و جالب باشد. بنابراین سرمایه گذاری روی خرید شارژر موبایل خوب ضروری است. شارژر و آداپتور جزو مهمترین لوازم جانبی موبایل هستند که خیلیها تفاوت بین آنها را نمیدانند. دستهی دوم را معمولا دستگاههای کوچکتر و ارزانتر یا با قابلیت حمل (Portable) تشکیل میدهند؛ زیرا شدت جریان محدود خروجی USB انرژی جابهجایی دیافراگمهای بزرگ را نمیتوانند تأمین کنند. البته اگر مثل من کار حرفه ای نمی کنید و به دنبال برند های تاپ یا گران قیمت نیستید، به راحتی می توانید این قابلیت ها را در یک اسپیکر ارزان قیمت با کارکرد متوسط و نرمال بیابید.

اسپیکر بلوتوثی چمدانی، نوع بزرگ همان اسپیکر قابل حمل است که از طریق یک دسته و به وسیله چرخ روی زمین کشیده می شود(البته در همه مدل ها این امکانات وجود ندارد و گاهاً فقط دسته برای حمل در نظر گرفته شده است). البته همچنان اسپیکرهای دسکتاپ یا رومیزی به صورت بی سیم و باسیم کاربرد و طرفدار دارند (حتی برخی از انواع این اسپیکر بی سیم به سابووفر مجهز هستند) و قابل تهیه در بازارجانبی هستند. اسپیکرهای موجود در بازار امروز، از دو شیوه اتصال باسیم و بی سیم برای انتقال داده های صوتی استفاده می کنند. این نوع از اسپیکرها از قدیم به صورت باسیم استفاده می شد و این روزها بیشتر در سینمای خانگی کاربرد خود را نشان داده است مگر اینکه به طور مجزا اسپیکر ایستاده را ترجیح دهید و برای تهیه آن اقدام کنید. پاسخ منفی است زیرا تمامی وسایل فوق قابلیت تولید فایل های دیجیتال یا آنالوگ را دارند و خود به تنهایی قادر به ایجاد صوت نیستند(مگر به وسیله اسپیکرهای داخلی و آنبورد). اسپیکرهای بلوتوث با قابلیت ساب ووفر را می توان در انواع محیط ها از خودرو گرفته تا مجالس و منزل استفاده کرد. به طور کل این اسپیکر بلوتوثی بسیار شبیه چمدان است و می توان از انواع ضد آب گرفته تا معمولی آن را به راحتی در مهمانی و مجالس استفاده کرد و در صورت نیاز آن را به هر نقطه ای انتقال داد.

لازم به ذکر است که اسپیکر بلوتوث کارکیت به شما امکان گوش دادن به موسیقی را نیز می دهد و شما را از داشتن ضبط خودرو نیز بی نیاز می کند، بسیار کوچک تر از ضبط خودرو می باشد و به سادگی می توان در زمان خروج آن را برداشته و در جیب خود قرار داد. ما در این مقاله قصد داریم تا به یکی از پرکاربرد و محبوب ترین انواع اسپیکر یعنی اسپیکر بلوتوث بپردازیم و تمامی اطلاعات مورد نیاز برای خرید این محصول بی سیم از بازارجانبی را در اختیار شما بگذاریم؛ پس با ما همراه باشید. ما در بازارجانبی به طور کاملاً ویژه به بررسی فواید و مضرات بلوتوث پرداختیم تا بتوانیم اطلاعات خوبی را در اختیار شما بگذاریم. اگر هر فرکانس بدون افزودن یا حذف هرگونه اطلاعات به طور دقیق برای شنونده تولید شود ، احتمالاً این یک اسپیکر عالی است. این اسپیکرها به Tweeter معروف هستند و با دیافراگمی مناسب در رنج فرکانس ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز ساخته میشوند. این اسپیکر ها را می توان با کمی دقت به دیوار متصل نمود و بدین ترتیب با در دست داشتن ریموت کنترل آن ها به مدیریت صوت پخش شده دست زد و لذت خود از شنیدن موسیقی را دو چندان کنید.

 

پخش عمده اسپیکر بلوتوثی
 

اما برای پخش مجدد و شنیدن صدا های مختلف به اسپیکر داریم.اسپیکرهای یکی از قطعات خیلی ضروروی در دستگاه های دیجیتال مثل گوشی و کامپیوتر است.به همین خاطر امروز سایت بابانو قصد دارد به معرفی اسپیکر بپردازد. در اینجاست که اسپیکرها در هر نوعی از اسپیکر بلوتوث گرفته تا بلندگوی سیمی وارد میدان می شوند تا سیگنال آنالوگ و دیجیتال که به صورت سیگنال الکتریکی تقویت شده، دریافت کرده اند را به ارتعاشات هوا تبدیل کنند. این امر با نگاه ساده ای به تاریخچه بلوتوث قابل درک است زیرا استاندارد بلوتوث در سال 1994 توسط دکتر یاپ هارتسن در اریکسون طراحی شد. تاریخچه ساخت اسپیکر برمیگردد به دهه 20، که امروزه آن مدل اسپیکر قدیمی را با نام بلندگوی استاندارد داینامیک میشناسیم. اسپیکرها دارای یک مشخصهی الکتریکی به نام امپدانس یا مقاومت ظاهری هستند که بر حسب اهم اندازهگیری میشود. از ویژگی های بارز این کابل میتوان به این موارد اشاره کرد: انتقال همزمان فایل صوتی و تصویری دیجیتال، انقال تصویر با کیفیت و سرعت بالا و انتقال فایل به صورت غیر فشرده.این کابل در ابعاد و اندازه مختلف تولید میشود بسته به نوع دستگاه و کاربری آن میتوانید آنرا تهیه کنید. شما میتوانید یو ای بوم 3 را با رنگها و ویژگیهای متنوعی خریداری کنید.

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی