مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

ورق فولادی خراش چیست؟


آهن یا فولاد نوعی آلیاژ آهن است. به طور خاص، آلیاژ فولادی با کربن کمتر از 2% فولاد نامیده می شود. فولاد بسته به ترکیب عناصر موجود در آلیاژ آن به انواع مختلفی ساخته می شود. در یک طبقه بندی کلی فولاد به دو گروه فولاد کم کربن و پرکربن تقسیم می شود. فولاد، با خواص ضد زنگ آن، در حال حاضر به عنوان فولاد ضد زنگ یا ورق فولاد نیز شناخته می شود. در این مقاله بررسی می کنیم که ورق فولادی خراشیده مهفا چیست و چه کاربردی دارد.

انواع فولاد چیست؟

فولاد در انواع و استانداردهای مختلفی تولید می شود. از جمله این موارد می توان به فولاد ضد زنگ، فولاد ضد زنگ، آتش و آلیاژها اشاره کرد. با آیرون رسن همراه باشید.

به طور کلی صفحات فولادی به دو دسته تقسیم می شوند:

• یک صفحه فولادی بگیرید

• از صفحه فولادی استفاده نکنید

تقسیم شده. به دلیل گنجاندن آهن در ورق های فولادی و موجدار، این پکیج ها را فولاد غیرمقاوم می نامند که در مقایسه با ورق های غیرمقاوم، ورق های غیرمقاوم کاربرد وسیع تری دارند اما از طرفی قیمت بالاتری دارند.

همانطور که از نام آن پیداست، فولاد دارای خواص مغناطیسی است. یعنی جذب آهنربا می شود و معمولاً مقاومت کمی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد. فولادهای تولید شده با استانداردهای سری 400 مانند فولادهای سری 410، 420 و 430 دارای خواص نگهداری هستند.

نگرفتن آهن درست برعکس دریافت آهن است. این آهن جذب آهنربا نمی شود و بنابراین خاصیت مغناطیسی ندارد. یکی از مهمترین ویژگی های فولاد ضد زنگ مقاومت آن در برابر زنگ زدگی و مقاومت در برابر خوردگی بالا است. فولادهای تولید شده در استاندارد سری 300 مانند فولاد 304، 316 و 321 از جمله این موارد هستند. ترکیب آلیاژ فولاد ضد زنگ حاوی عناصری مانند کروم و نیکل است که از عوامل مهم خاصیت ضد زنگ آن می باشند. آیا می دانید کاربرد اصلی صفحات فولادی خراشیده چیست؟ بله، این فولاد در برابر دماهای بالا بسیار مقاوم است و اغلب برای ساخت قطعات در مخازن و کوره ها، جت ها، ماشین آلات و تجهیزاتی که باید در برابر دمای بالا مقاومت کنند، استفاده می شود. صرف نظر از نوع فولاد، ویژگی ها و خواص مشترکی دارند که در برخی فولادها زیاد و در برخی دیگر کم است. به طور کلی آلیاژهای فولادی دارای عمر مفید طولانی، قابلیت بازیافت، دوام بالا و استحکام خوبی هستند.

در واقع ورق فولادی نوعی آلیاژ فولادی است که در آن از عناصر مختلفی استفاده شده است که به شرح زیر است:

الف. فسفر

ب.سیرا

C.Chrome

د. مشارکت

روی این ورق فیلم کمی وجود دارد و به دلیل خراشیدگی روی سطح، کثیفی و اثر انگشت دیده نمی شود. عناصر فولادی ضد زنگ برای دادن ویژگی های زیر به این محصول پوشیده می شوند: ورق استیل خشدار


1. ثبات

2. ادامه دهید

3. پلاستیک

4. مقاومت در برابر ضربه

5. قابلیت جوشکاری

یکی از کاربردهای آلیاژهای فولادی ساخت ورق می باشد، ورق های فولادی جهت استفاده در صنایع مختلف در انواع و اندازه های مختلف ساخته می شوند، از انواع ورق های فولادی که مصارف خاصی دارند می توان به طلایی، براق، مات و خط کشیده اشاره کرد. بنابراین متوجه شدیم که انواع ورق فولادی خراشیده چیست؟ نکته مهم این است که پایه های ورق فولادی براق و طلایی به ذهن متبادر می شود اما گاهی اوقات از ورق های فولادی صیقلی نیز استفاده می شود که ظاهری آینه مانند دارند، نوعی ورق فولادی برای تشکیل نمای ساختمان برای جلوگیری از انعکاس نور استفاده می شود که از انعکاس نور نیز جلوگیری می کند. بازتاب نور، حفظ زیبایی به این نوع فولاد، فولاد خراشیده می گویند

آیا شما از یک صفحه گرافیکی هستید؟

این همان ورق فولادی است که سطح آن خراشیده شده است. این خراش ها زیبایی خاصی به سایت بخشید و طرفداران زیادی را به خود جلب کرد. با این حال، قیمت ورق فلز آن را در معرض خوردگی و زنگ زدگی در معرض رطوبت قرار می دهد. به طور کلی قیمت ورق فولادی خراشیده بالاتر از قیمت ورق فولادی معمولی است. این ورق در تولید زیورآلات و ساعت مچی، تولید و تولید لوازم خانگی و تهویه مطبوع، کاربرد در معماری و نما، در ساخت و طراحی اتومبیل، دکوراسیون داخلی آسانسور، لوازم آشپزخانه و سینک، دکوراسیون منازل کاربرد دارد. ، هتل ها پیوست شده است. و برج ها دارای انواع یخچال خانگی و صنعتی. در این مقاله در مورد اینکه ورق فولادی خراشیده چیست و چه کاربردهایی دارد صحبت کردیم، برای آشنایی با سایر محصولات به وب سایت ما مراجعه کنید و مقالات وبلاگ را مطالعه کنید.

ورق فلزی خراشیده با مالش یک ورق فلزی ساده با یک دست ایجاد می شود. ورق چاپی را می توان در حالت پارچه تولید کرد که به آن ورق فابریک می گویند. ورق ها را می توان از صفحات فلزی معمولی با روکش براق یا مات به شکل سفارشی برش داد که به آن ورق های داخلی می گویند.

کاربرد ورق های راه راه

از صفحات فولادی برای تولید محصولات زیر استفاده می شود:

تجهیزات کارخانه

پیشنهاد دروهی

صنعت پتروشیمی

صنعت نفت و گاز

معماری و طراحی تزئینی

طراحی درب مغازه

گذر زیرزمینی

تولید لوازم جانبی بدنه

ساخت کابینت و آسانسور

صنعت کشتی سازی

طراحی جواهرات

انواع ساعت و کیف

تولید ورق فولادی کشیده شده

مقدار کروم موجود در آلیاژ ورق فولادی یک لایه دائمی روی ورق ایجاد می کند که از تماس مستقیم آهن با رطوبت جوی جلوگیری می کند. این لایه نامرئی تحت فشار کمی خراشیده می شود، خود را بازسازی می کند و از برد در برابر خوردگی محافظت می کند. ورق فولادی رنگ شده ورقی مطابق با الگوی استاندارد 2B با سطح انتهایی برس خورده مکانیکی است.

ورق فولادی خراشیده نوعی ورق آلیاژی است که در بازار با نام ورق فولادی شماره 4 شناخته می شود. ورق های فولادی موج دار در سایزهای زیر تولید می شوند:

1. 2000x1000 (کوچک)

2. 2440 x 1220 (متوسط)

3. 2500x1250 (ریه)

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی