مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

همه چیز مربوط به آزمون رانندگی


پس از 18 سالگی و فارغ التحصیلی از دانشگاه، بسیاری از افراد به گذراندن دوره رانندگی و گرفتن گواهینامه رانندگی فکر می کنند.

اخذ گواهینامه رانندگی مستلزم شرکت در کلاس های رسمی و قبولی در آزمون های مربوطه است که در ادامه این قسمت بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

معاینه گواهینامه رانندگی

آزمون راهنمایی و رانندگی شامل یک آزمون دو مرحله ای است که مرحله اول آزمون آیین نامه که در خود مرکز آموزشی انجام می شود. به این ترتیب پس از گذراندن کلاس های تئوری در آموزشگاه رانندگی، آزمون رگولاتوری انجام می شود.

برای کسب نمره قبولی در این آزمون باید تمامی سوالات آیین نامه را بدانید. گاهی اوقات این سوالات به صورت انحرافی پرسیده می شوند، بنابراین ممکن است آنها را اشتباه متوجه شوید.

بنابراین توصیه می کنیم برای جلوگیری از تشویش و نگرانی در هنگام امتحان، سوالات الگوی قانون را قبل از امتحان به طور کامل مطالعه کنید تا بتوانید به سوالات پاسخ صحیح دهید.

در پایان دوره امتحانی، مربی پاسخنامه دانش آموزان را جمع آوری و تصحیح می کند. عموماً نتیجه آزمون در همان جلسه به داوطلبان اعلام می شود و متقاضی با کسب امتیاز بیش از 26 وارد مرحله دوم آزمون کنترل می شود.

مرحله دوم آزمون قوانین توسط بازرس راهنمایی و رانندگی در محل مدرسه برگزار می شود. مرحله دوم بسیار پیچیده تر و دشوارتر از مرحله اول است، زیرا مهم تر و حساس تر است.

در این مرحله حداقل امتیاز شما باید به یک سطح مشخص برسد. اگر در این دو آزمون نمره قبولی بگیرید، نشان دهنده تسلط شما بر قوانین و مسائل فنی خودرو است.

همچنین توجه داشته باشید که تقلب در این آزمون ها امکان پذیر نیست زیرا سوالات داوطلبان با یکدیگر متفاوت است. بنابراین بهترین راه برای کسب نمرات خوب در آزمون آیین نامه در حین مطالعه دقیق کتاب، استفاده از یادگیری و دانش خودتان است.

مدت زمان معاینه نظارتی.

مدت زمانی که داوطلبان می توانند به 30 سوال آزمون پاسخ دهند 20 دقیقه می باشد. در طول این مدت، دانش آموزان باید حداقل به 26 سوال به درستی پاسخ دهند. این سوالات موضوعات مختلفی از جمله علائم و پلاک ها، قسمت فنی و نکات مهم کتاب قوانین را در بر می گیرد.

بسیاری از افراد به دلیل عدم آشنایی با سبک سوالات در آزمون آیین نامه نمره قبولی نمی گیرند. یکی دیگر از نقاط ضعف اکثر دانش آموزان مربوط به سوالات فنی است که به دلیل عدم مطالعه جزییات کتاب قادر به پاسخگویی به آن نیستند.

هر چه بیشتر مطالعه کنید، بیشتر بر تست تسلط خواهید داشت و در 20 دقیقه برای پاسخگویی به سوالات مشکلی نخواهید داشت. همچنین توجه داشته باشید که اگر پاسخ سوالی را نمی دانید، وقت خود را برای جستجوی آن تلف نکنید و به سراغ بقیه سوالات بروید.

وقتی پاسخ دادن به همه سوالات را تمام کردید، اگر زمان باقی مانده است، می توانید آن زمان را با سوالاتی که پاسخ نداده اید به اشتراک بگذارید.

هنگام پر کردن پاسخنامه، تعداد سؤالات را در مقابل شماره موجود در پاسخنامه بررسی کنید تا به درستی پر شوند.

در انتهای پاسخنامه کد منحصر به فرد مرتبط با دفترچه سوالات خود را به همراه نام و نام خانوادگی خود به صورت متنی قابل خواندن وارد کنید تا برای ویرایش مشکلی پیش نیاید.
 برای خرید نمونه سوالات آیین نامه کلیک کنید.
همه چیز در مورد آزمون رانندگی

در زیر شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ گواهینامه رانندگی را معرفی می کنیم:

متقاضیان باید حداقل 18 سال سن داشته باشند

کپی پشت با اصل کارت ملی و روی آن

اصل شناسنامه همراه با فتوکپی از صفحات آن

هشت قطعه عکس تمام رخ 3*4

کد پستی 10 رقمی و آدرس محل سکونت فعلی شما

ارائه اصل و کپی پشت و روی شناسنامه رسمی یا کارت معافیت سربازی آقایان

گواهی شغل عکاس

فرم های ارائه خدمات بدون کامپیوتر سالانه بدون فتوکپی کپی می شود.

گواهی دانشجو

هزینه های مربوطه را واریز و فیش و فیش بانکی را به مسئول مدرسه تحویل دهید

با یک پزشک معتمد مشورت کنید و کارت سلامت بگیرید

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی