مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

سامانه HSE، راهکاری مدرن و هوشمند برای مدیریت ایمنی کار در شرکت های عملیاتی و مشاوره ای است. در نرم افزار نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه ساینا اندازه گیری ها و سنجش های دستگاه دقیق بوده و با توجه به قابل اعتماد بودن دستگاه های پزشکی می توان از مراقبت های درمانی نتیجه بهتری گرفت. از بهترین نرم افزار نگهداری و تعمیرات انتظار داریم که گزارشی جامع و متنوعی را بهعنوان خروجی به ما تحویل دهد. آیا سیستم مدیریت مکانیزه نت، نمودارها و گزارشهای موردنیاز شما را برای مشاهدهی اطلاعات موردعلاقه شما تهیه میکند؟ به عنوان یک مدیر واحد نت یا رییس بیمارستان، شما باید اطمینان داشته باشید به منابعی که همیشه باید در دسترس باشند برای زمان هایی که به آنها نیاز فوری دارید. نیروی انسانی: این ماژول، افراد، مهارتها، زمانبندی تعطیلات، پیشینۀ آموزش، دسترسپذیری و میزان بهکارگیری آنها را ثبت میکند تا دقت دستور کارها و زمانبندی پروژه را بیشتر کرده و کارهای عقبافتاده را کنترل کند. این موارد وقتی می تواند در سازمان محقق شود که اطلاعات کافی از وضعیت و رفتار تجهیزات داشته باشیم و آنها را تحلیل نماییم.

مدیریت کار یعنی اینکه یک شرکت چگونه فعالیتهای نگهداری و تعمیرات را از مرحله شروع تا ارائه گزارش انجام میدهد. آیا جزوه نگهداری و تعمیرات برنامهریزیشده (PM) ارائه میشود؟ این دوره بصورت آنلاین، زنده و تعاملی برگزار میشود. سیستم های نگهداری وتعمیرات جغرافیایی با به کارگیری تکنولوژی GIS روشی مناسب جهت رفع این نقیصه می باشد. از طرف دیگر عملکرد دستگاه های پزشکی با اشکال کمتری روبرو خواهد شد و مدت کمتری غیر فعال می شود. در این نوع از لایسنس ، قابلیت کاربری نرم افزار در مدت زمان اعتبار لایسنس فراهم می باشد.بدیهی است بعد از اتمام دوره مذکور کاربری نرم افزار امکان پذیر نبوده و باید لایسنس جدید با پرداخت هزینه از طریق سایت خریداری شود. چهارشنبه 00/8/12، اصفهان , (اخبار رسمی): شرکت مهندسی ساینا سیستم اقدام به نصب و استقرار نرم افزار نگهداری و تعمیرات ساینا (Sayna CMMS) در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیامبران در آبان ماه 1400 نموده است. شرکت مهندسی ساینا سیستم اقدام به نصب و استقرار نرم افزار نگهداری و تعمیرات ساینا (Sayna CMMS) در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیامبران در آبان ماه 1400 نموده است. در ابتدا تصور می شود با قیمت مناسب خدمات خوبی ارائه نشود ولی واقعاً ویژگی های نرم افزار و خدمات و پشتیبانی های این شرکت فوق العاده است.

پس از ایجاد فضای رقابت در کسب و کار و ایجاد قیمت های رقابتی و پاسخ به اینکه pm مخفف چیست ، موضوعی تحت عنوان نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه با عنوان preventive maintenance حدوداً از سال های ۱۹۵۰ بر مبنای دو اصل زمان و میزان کارکرد برنامه سازی سیستم مطرح شد. وی در ادامه اظهار داشت: این نرم افزار شامل ماژول های مختلفی از جمله مدیریت اطلاعات و تجهیزات، داشبورد اطلاعات مدیریت، شاخص های کلیدی عملکرد، نت پیشگیرانه، نت اصلاحی، آرشیو فنی، مدیریت ابزار و قطعات و … در این روش مشتری بینیاز از خرید سرور و سختافزار ، از طریق اینترنت و در بستری امن، تنها با یک مرورگر وب به سیستم جامع نگهداری و تعمیرات ماشین آلات رادیکال که بر روی سرورهای رایان پرسیس نصب شده است ، متصل شده و از نرم افزار استفاده میکند. توکلی گفت: در این راستا با هماهنگی و پیگیری مستقیم مدیریت منطقه، معاونت مهندسی، ریاست و کارشناسان برنامه ریزی و روش های تعمیراتی منطقه و مطابق با برنامه دوساله، کارگروه های جمع آوری اطلاعات، اطلاعات پایه ای تجهیزات (درخت تکنیکی، درخت فرایندی، درخت اجزا و شاخص اهمیت )، برنامه های بازنگری شده و بهینه شده تعمیرات پیشگیرانه (PM JOB CARD) و اطلاعات کاربران (HR) را با حدود 15 هزار و 752 نفر ساعت کار کارشناسی در منطقه جمع آوری و در فرمت مناسب ورود اطلاعات، آماده کردند.

اخبار مرکز تخصصصی زیراکس را در این بخش مطالعه نمایید. مقالات این بخش در دو گروه مقالات تخصصی و عمومی به کاربران ارائه می گردد. بیش از سیصد پرستار و مامای با تجربه و بیش از پانصد پرسنل اداری و خدماتی در این بیمارستان گرد هم آمده اند تا بهترین خدمات ممکن را به مراجعان ارائه دهند. اگر بتوانیم این چرخه را به خوبی رعایت کرده و انجام دهیم، بهترین مدیریت را خواهیم داشت. روشن است که اقدامات تعمیرات و نگهداری تجهیزات آنهم با استفاده از بهترین و سریعترین تکنولوژیهای در دسترس اهمیت فوق العاده ای پیدا کرده است. اگرچه آموزش ایمنی بسیار مهم است، همه چیز از زمان بندی نامناسب گرفته تا نیاز به مهارت­های تخصصی می­تواند مانع از بهترین برنامه­های تیم شما شود. نرم افزار نت ساینا کمک می کند به زمان بندی فعالیت ها، قابلیت رهگیری کارها و تسریع در ارتباط بین تکنسین ها و دیگر کارکنان برای سرپا نگهداشتن بیمارستان شما . امکان استفاده از نمودار های پارتو، نیاز به فیلتراسیون روی اطلاعات و نیاز به دسته بندی اطلاعات از مهم ترین عواملی هستند که نیاز شما به وجود اتوماسیون را ملموس می کند. 

https://pmworks.ir/دمو-نرم-افزار-نگهداری-و-تعمیرات/

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی