مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

مه پاش

انواع مه پاش ها و کاربرد آنها

امروزه با کمک تکنولوژی می توان تغییرات محیطی زیادی را ایجاد کرد که به نفع بشریت باشد. یکی از وسایلی است که بسیار ساده عمل می کند و می تواند دما و رطوبت محیط را تنظیم کند. این فناوری ساده اما کاربردی امکان تولید محصولات کشاورزی در فصول مختلف و در نتیجه رفع نیاز انسان به غذا را فراهم کرد. علاوه بر این با افزایش رطوبت و کاهش دمای محیط، فضایی برای پیاده روی و خلق و خوی خوب در هر فصل ایجاد می کند. در اقلیم های گرم به کمک پارک ها و فضاهای سبز خاص ایجاد می شود و از این طریق می توان آب و هوای معتدل و مطبوعی را برای ساکنان این فضاها شبیه سازی کرد. کاربرد بسیار گسترده ای در صنعت و گردشگری دارد و وسیله ای بسیار کاربردی به حساب می آید.

سیستم مه پاش چگونه کار می کند؟

سیستم مرطوب کننده نازل کاربردهای زیادی دارد. روش کار این سیستم به این صورت است که افت فشار ناگهانی باعث تبخیر آب می شود. اندازه ذرات آب تقریباً 3 تا 20 میکرون است و به دلیل سبکی در هوا معلق بوده و رطوبت اتاق را افزایش می دهد. ذرات آب را به طور یکنواخت در اتاق پخش می کند و این آب گرمای محیط را جذب کرده و تبخیر می شود. به همین دلیل فضایی خنک با رطوبت کافی ایجاد می کند. این سیستم ها به انواع زیر تقسیم می شوند:

خانگی است

صنعت

حرفه

انواع مه پاش خانگی

همانطور که از نامش پیداست کاربرد محدودی دارد و در محیط های خانگی و اداری و محیط های کاری استفاده می شود. رطوبت و دمای محیط بسیار مهم است، به خصوص برای کسانی که بیماری های پوستی، تنفسی، قلبی دارند. از سوی دیگر، محیط خانه یا محل کار ممکن است نیاز به تمیز کردن یا معطر کردن داشته باشد.

معمولا با سیستم کم فشار کار می کنند و نیازی به برق ندارند طراحی آنها به گونه ای است که می تواند از نظر زیبایی در دکوراسیون منزل مفید باشد. رطوبت خنک ایجاد شده توسط محیط باعث تنفس بهتر، جلوگیری از بیماری های فصلی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا و خنک شدن محیط در تابستان می شود. اما می توان از آنها به روش های دیگری استفاده کرد. این امکان وجود دارد که با آب وارد تجهیزات شده تا محیط را خوشبو کند و آن را در محیط پخش کند و این امر بوی دئودورانت را ثابت می کند

علاوه بر این، اگر محیط زیست ممکن است مشکلات بهداشتی داشته باشد یا ساکنان آن بیماری های خاصی داشته باشند، آفت کش ها نیز می توانند به محیط ریخته شده و به مولکول های آب این مواد آلوده شوند. بنابراین یک سیستم کارآمد و مفید در منازل، بیمارستان ها، محیط های اداری و ... می باشد.

سیستم‌های خانگی از نظر طراحی با سیستم‌های صنعتی متفاوت هستند و می‌توانند در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف متناسب با سلیقه‌های مختلف تولید شوند. میزان غبار نیز متفاوت است و برخی از مدل ها میزان مه خروجی از دستگاه را تنظیم می کنند.
 

 

مشاهده رفرنس: https://abniro.com/misting-system-overall/

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی