مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

معرفی سیم کارت دزدگیر خودرو و مزایا و معایب آن


یکی از مهمترین و اولین وسایل ضروری برای هر خودرو دزدگیر است. همانطور که مشاهده کردید انواع مختلف دزدگیر با قابلیت های مختلف وجود دارد. یکی از بهترین انواع دزدگیر، دزدگیر سیم کارتی است. دزدگیر خودرو با سیم کارت یکی از پیشرفته ترین دزدگیرهای موجود در بازار است. در این مطلب شما را با دزدگیر ماشین روی سیم کارت آشنا می کنیم. برای دانستن مزایا و معایب دزدگیر ماشین سیم کارتی تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

دزدگیر سیم کارت ماشین چیست؟

به طور کلی دزدگیر سیمکارتی خودرو شامل سه نوع دزدگیر معمولی، دزدگیر سیم کارتی و دزدگیر تزاماویری می باشد. دزدگیر ماشین سیم کارتی نوعی دزدگیر است که با سیم کارت کار می کند. دزدگیر سیم کارت قابلیت قرار دادن سیم کارت و اتصال به اینترنت را دارد. اطلاعات خودرو از طریق این سیم کارت برای شما ارسال می شود.

این نمونه دزدگیر ضد سرقت می تواند اطلاعات خودرو را از طریق اینترنت با استفاده از سیم کارت به تلفن همراه ارسال کند. در نتیجه می توانید زنگ سیم کارت خود را با استفاده از نرم افزار گوشی خود کنترل کنید. کنترل قسمت های مختلف خودرو یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از این دزدگیرها است. دزدگیر سیم کارتی خودرو می تواند به عنوان ردیاب شخصی و مکان یابی خودرو استفاده شود.

با مزایای تماس با سیم کارت آشنا شوید

هنگام خرید سیم کارت باید اطلاعات لازم را در مورد مزایا و معایب سیم کارت داشته باشید. در این صورت می توانید با دانستن مزایای تماس از آن استفاده کنید. سیم کارت نصب شده در خودرو از ویژگی خاصی برخوردار است. این ویژگی ها باعث شده تا بسیاری این سیستم ضد سرقت را به عنوان یکی از بهترین دزدگیر خودروها معرفی کنند.

برخی از مهمترین مزایای این دزدگیرها در زیر توضیح داده شده است.

شما می توانید وسیله نقلیه خود را از هر نقطه نظارت کنید

سیگنال های سیم کارت علاوه بر اطلاع رسانی اطلاعات خودرو به کاربر، شرایط کنترل از راه دور را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد. حتی اگر کیلومترها با خودرو فاصله دارید، می توانید با انتخاب یکی از گزینه های نرم افزاری که دارای دزدگیر هستند، درب خودرو را باز و بسته کنید. با این سیگنال ها به راحتی قادر خواهید بود موتور خودرو را خاموش یا روشن کنید. چنین ویژگی افراد زیادی را به خود جذب می کند و به همین دلیل از این سیگنال استفاده می کنند. این ویژگی ها در ردیاب ماهواره ای نیز موجود است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و ویژگی های آن به صفحه محصول ردیاب ماهواره NG530 مراجعه کنید. شرکت مرکزی آژیر

با استفاده از نرم افزار یا پیامک می توانید وضعیت دستگاه را بررسی کنید

شما می توانید وضعیت خودرو را در هر زمان از نظر درها، پنجره ها، باز و بسته شدن کنترل کنید. برخی از مدل های ردیابی سیم کارت اطلاعات مربوط به خودرو را از طریق پیامک برای شما ارسال می کنند. اگر وسیله نقلیه بدون اجازه شما جابجا شود، بلافاصله از حرکت خودرو مطلع خواهید شد. این ویژگی و مزایای آن برای بسیاری از افراد بسیار مهم است و بیشتر به آن توجه می کنند.

عملی، مقرون به صرفه و قیمت مناسب است

البته باید مطمئن باشید که هزینه دزدگیر با سیم کارت از بسیاری از دزدگیرهایی که مدت زیادی از آن استفاده شده اند بیشتر است. هرچه تعداد ورودی های بیشتری دریافت کنید، پول بیشتری دریافت می کنید. قیمت فعال سازی هر سیم کارت به ویژگی ها و ویژگی های آن بستگی دارد. برخی از آنها ویژگی های زیادی دارند که خرید آنها را گران تر می کند. برخی از آنها دارای آنتن قدرتمندی هستند که باعث کاهش ناراحتی فعال سازی سیم کارت می شود.

مکان دقیق وسیله نقلیه را بدانید

یکی دیگر از ویژگی ها و مزیت های دزدگیر سیم کارتی این است که می توانید موقعیت دقیق خودروی خود را روی نقشه مشاهده کنید. در هر زمان می توانید به اینترنت متصل شوید و مکان دقیق خودرو را روی نقشه ببینید

این قسمت یکی از چیزهای جالبی است که همه موانع ندارند و فقط موانع پیشرفته این ویژگی مهم را دارند. با استفاده از این قابلیت در صورت سرقت خودرو به راحتی می توانید از محل دزد مطلع شوید و سریع به آنجا برسید.

عملکردهای مختلف دزدگیر

مزیت دیگری که برای دزدگیر سیم کارت می توان گفت این است که دارای امکانات و امکانات بسیار زیادی است. بنابراین، می توانید هر یک از این ویژگی ها را برای خودروی خود مناسب بیابید. شما می توانید هر یک از دزدگیرها را از نظر ویژگی ها ارزیابی کنید و برخی از آنها دارای امکانات و امکانات بیشتری هستند که خرید آنها هزینه بیشتری دارد. خرید هر یک از این موارد فرصت های زیادی را برای شما باز می کند. برای درک ویژگی ها و مزایای آن می توانید هر قسمت از آن را از هر زاویه ای بررسی کنید. در این صورت می توانید از دزدگیر و امکانات ویژه آن برای مکان یابی وسیله نقلیه خود استفاده کنید.

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی