مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

 چراغ هایی که روی سقف قرار می گیرند، چراغ های خیابانی نامیده می شوند. این چراغ ها در اندازه ها و اشکال مختلفی از جمله مدل های گنبدی، مکعبی، مستطیلی، مربعی و گرد تولید می شوند.

یکی از مهمترین مزایای چراغ های دکوراتیو توکار این است که نور را به خوبی در فضای داخلی غیر رسمی یا رسمی و در اتاق هایی با سقف کم پخش می کنند. مکان هایی که می توانید از چراغ های سقفی استفاده کنید عبارتند از حمام، اتاق خواب، اتاق غذاخوری، راهرو، آشپزخانه، اتاق نشیمن و دفتر.
 

چراغ اداری روکار بر روی سطح سقف نصب می شوند و منبع نور هستند. مقدار نور تابش شده با قرار دادن منبع نور بر روی سقف افزایش می یابد و در نهایت کاهش می یابد. طرح ها و مدل های مختلف پنل های روکار و توکار باعث می شود که این چراغ ها در مقایسه با مدل های چراغ فرورفته طرفداران بیشتری داشته باشند. اما ممکن است نتوانید از آنها در همه سبک ها استفاده کنید و باید دقت خود را در انتخاب خود افزایش دهید.

چراغ برج چیست؟

نوع لامپی که برای نورپردازی سطوح استفاده می کنید بسته به کاربری فضا و سلیقه متفاوت خواهد بود، به عنوان مثال لامپ استاندارد، لامپ ال ای دی، فیلامنت SMD، لامپ کم مصرف، لامپ خطی و .... این نوع لامپ های روکار جزئی از دسته بندی لامپ های مدرن است و جلوه و زیبایی منحصر به فردی را در دکوراسیون منزل ارائه می دهد.

همچنین نوع حباب استفاده شده مجاز به تغییر نام نیست. انواع بطری های شیشه ای محل و اطراف آن را روشن می کند و مواد آنها مات و شفاف، لوله های پارچه ای، لوله های چوبی است.

لامپ فرفورژه چیست؟ (بیشتر بدانید)

چراغ‌های ال‌ای‌دی نور بیشتری تولید می‌کنند زیرا تراشه‌های بیشتری نسبت به سایر چراغ‌های LED دارند. در نتیجه این پانل ها به روش های مختلفی ساخته می شوند و قیمت آن به اندازه، کیفیت، جنس و سبک بستگی دارد.

نورپردازی خطی امروزه در بسیاری از مراکز تفریحی، تجاری و اداری استفاده می شود. نورپردازی سطحی نه تنها با استفاده از طیف رنگی و لامپ های مختلف با توان مصرفی و کارایی متفاوت، معماری و دکوراسیون فضا را زیبا می کند، بلکه دارای اثر پخش عالی نور نیز می باشد.

یکی دیگر از مزایای لامپ های روکار تزئینی، جریان نور متعادل و مناسب و توزیع یکنواخت نور آنهاست. امروزه چراغ های روکار در انواع مهتابی، نور خورشید و مدل های هوشمند و کنترل شده تولید می شوند و شما می توانید با توجه به محیط خود از آنها استفاده کنید.

مزایای نورپردازی سطح تزئینی

این لامپ ها در اکثر مکان ها با کاربری های مختلف قابل استفاده هستند. این مدل ها نیاز به فضای زیادی ندارند و در تعداد مدل ها و اندازه های زیادی موجود هستند. چراغ های جلو در نزدیکی سقف نصب می شوند یا شاید به سقف متصل می شوند.

آنها برای فضاهایی مانند راهروها، اتاق های کوچک و بالای کابینت ها انتخاب بسیار خوبی هستند.از دیگر مزیت های چراغ های روکار این است که مانند چراغ های معمولی هستند. لطفا توجه داشته باشید که پانل های SMD روی سطح بهترین انتخاب برای نورپردازی داخلی و تزئینی هستند. این مدل با تکنولوژی SMD LED ساخته شده است که در ترکیب با دیوار شفاف PMMA نوری کاملا یکنواخت ارائه می کند.

از مزایای پنل های SMD روی سطح می توان به راندمان بالا، عمر طولانی و تولید نور آرام اشاره کرد. لازم به ذکر است که این مزایا با هیچ منبع نوری غیر از LED قابل مشاهده نیست.

برای چراغ های سقفی تزئینی از چه لامپ هایی باید استفاده کرد؟ (بیشتر بدانید)

یک راه حل موثر برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و آلودگی محیط زیست، استفاده از منابع نور LED با انرژی بهینه شده است. این سوال یکی از مهم ترین مشکلات بشریت است. از دیگر ویژگی ها و مزایای این محصول می توان به عمر طولانی، سهولت نصب، عمر طولانی و راندمان نوری بالا اشاره کرد.

استفاده از چراغ های جلو

جایی که ارتفاع سقف 3 متر یا کمتر است یا جایی که مردم زیر نور راه می روند، چاره ای جز چراغ های سقفی سقفی نیست. مکان هایی که اغلب از این لامپ ها استفاده می شود شامل حمام، توالت، اتاق های کوچک، آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق خواب است. البته در برخی از طراحی های دکوراسیون منزل مثلا در مکان هایی مانند آشپزخانه

مکان هایی که فقط به نور عمومی نیاز دارند گاهی با این چراغ ها استفاده می شوند.

شاید متوجه شده باشید که برخی از سقف ها به دلیل معماری دیگر قابل برش نیستند و نمی توان از قاب های مخفی و توکار در آن ها استفاده کرد، از این چراغ های روکار تزئینی استفاده می کنند. یکی دیگر از مزایای چراغ های روکار دکوراتیو این است که برای نورپردازی داخلی محیط های مسکونی، اداری و تجاری بسیار مناسب هستند.

نصب چراغ جلو

در جعبه این محصولات براکت ها و پیچ هایی تعبیه شده که امکان نصب آسان آنها را بر روی سقف فراهم می کند.

به عنوان مثال، پانل های سقف مربعی برای نصب نیازی به سوراخ یا بریدگی در سقف ندارند و به راحتی می توان با یک براکت به سقف پیچ و مهره کرد.

این اتفاق می افتد که در محیط امکان برش سقف وجود ندارد که در این صورت می توان از پانل های روکشی در اندازه ها و اشکال مختلف استفاده کرد که می توانند به عنوان عناصر نور و منبع نور مورد استفاده قرار گیرند.

کدام را بخریم؟ توکار یا روکش؟

همانطور که می دانید بسته به عوامل متعددی در فنی مهندسی ثامن می توانید یک لامپ یکپارچه یا یک پوشش مناسب برای فضای خود انتخاب کنید.

عواملی مانند محدودیت فضا برای قرار دادن لامپ با در نظر گرفتن فضای آزاد لامپ از قبل. انتخاب بین زیبایی شناسی تجهیزات نورپردازی یا استفاده از مزایای چراغ های سطحی تزئینی توانایی یا ناتوانی ساختار و بافت تعویض سقف و هزینه اجرای آن شما باید در انتخاب بین چراغ‌های داخلی یا روکار در نظر بگیرید.

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی