مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

قبل از انتخاب گردنبند طلا باید این نکات را بدانید


گردنبندهای با روکش طلا گران‌تر هستند، اما روکش طلا به مرور زمان از بین می‌رود و فلز زیرین را در معرض دید قرار می‌دهد و برای بازگرداندن ظاهر اولیه خود نیاز به تعمیر دارد. اگر قصد استفاده مداوم از گردنبند را دارید، آلیاژ طلا انتخاب بهتری است زیرا دوام بیشتری دارد.

برخی از گردنبندهای طلا ساده و بسیار سبک تر از همتایان خود از آلیاژ طلا هستند. گردنبندهای توخالی ارزان هستند اما یک مشکل اساسی دارند و آن این است که به راحتی شکسته یا خراشیده می شوند و اگر این اتفاق بیفتد می توان گفت تعمیر آنها تقریبا غیرممکن است. اگر این نوع گردنبند را انتخاب می کنید، باید با دقت زیادی از آن استفاده کنید. تا انتهای مقاله با کادوساز همراه باشید.

بین گردنبند طلا و گردنبند تمایز قائل شوید

راه های زیادی برای تشخیص گردنبند طلا از تقلبی وجود دارد که در این قسمت به دو روش آسان و کاربردی اشاره می کنیم.

رنگ طلایی روی سطح سرامیکی

بیشتر فلزات ظاهری طلایی دارند. به عنوان مثال، فلز طلا به دلیل ماهیت خود می تواند جایگزین طلا شود. برای جدا کردن طلا از مس، آن را روی سطح گل بنویسید. از آنجایی که طلا بافتی صاف دارد، روی سطح مورد نظر آثاری از خود به جا می گذارد.

تشخیص طلا با آب

در این فرآیند، طلا را در یک ظرف آب قرار دهید. اگر ته کیسه بماند به این معنی است که واقعی است اما اگر شناور باشد به این معنی است که تقلبی است.

انتخاب اندازه زنجیر

هنگام انتخاب گردنبند طلا، به یاد داشته باشید که هر چه طلا خالص تر باشد، نرم تر و ماندگاری آن کمتر است. پس اگر قصد دارید هر روز از گردنبند خود استفاده کنید، بهتر است سراغ طلای ۲۰ و ۲۲ عیار نروید زیرا زودتر از طلای ۱۰ یا ۱۴ عیار آسیب می بینند. دلیل این امر این است که طلای عیار پایین دارای درصد بیشتری از سایر فلزات در ترکیب خود است و در نتیجه استحکام بیشتری دارد.

اگرچه طلای کم عمر طولانی دارد اما اگر به نیکل حساسیت دارید بهتر است از آن استفاده نکنید زیرا اکثر شمش های طلا در ترکیب خود نیکل دارند و هر چه خلوص طلا کمتر باشد میزان نیکل آن نیز بیشتر می شود. استفاده داخلی.

اگر به نیکل حساسیت دارید، طلای 10 عیار نخرید (مگر اینکه مطمئن باشید نیکل ندارد). به جای آن طلای 14 یا 18 عیار بخرید. (توجه داشته باشید که اگر به نیکل حساسیت دارید، طلای 14 عیار نیز می تواند باعث آلرژی شود.

انواع زنجیر طلا.

شکل زنجیر طلا عامل مهمی در شکنندگی آن است. همچنین برخی از مدل های زنجیر چرخاندن راحت تری دارند. به عنوان مثال، زنجیره های صاف مانند امگا و زنجیره های شاه ماهی مستعد پیچ ​​خوردگی هستند.

پهنای زنجیر نیز مهم است و انتخاب بستگی به استایل شما دارد و اینکه آویز را بپوشید یا نه. اگر می خواهید از آویز استفاده کنید، زنجیر شما باید به اندازه کافی ضخیم باشد تا وزن صفحه را تحمل کند.

زنجیر جعبه و زنجیر دانه انتخاب های عالی هستند زیرا هم قوی هستند (اگر می خواهید از آویز استفاده کنید) و هم انعطاف پذیر هستند.

از دیگر گزینه های مناسب برای خرید گرنبند طلا می توان به زنجیر لنگر، کرب، فیگارو و زنجیر طناب اشاره کرد.

قلاب زنجیر را بررسی کنید

دقت کنید که قلاب گردنبند به خوبی بسته شود و به راحتی نشکند. قلاب خرچنگ یکی از بهترین گزینه هاست زیرا با کشیدن زنجیر به راحتی جدا نمی شود.

بسیاری از گردنبندها دارای قلاب حلقه ای هستند. این قلاب‌ها گران‌تر هستند، اما معمولاً باریک هستند و به اندازه قلاب‌های خرچنگ مقاوم و مطمئن نیستند.

مطمئن شوید که رشته صاف است

یکی از مواردی که در انتخاب گردنبند طلا اغلب نادیده گرفته می شود، سطح زنجیر است: اطمینان حاصل کنید که زنجیر سطحی صاف دارد.

می توانید با خود بگویید که صاف بودن زنجیر مهم نیست، اما اگر ساعت های طولانی از زنجیر خشن استفاده کنید، پوست شما آسیب می بیند. انگشتان خود را روی زنجیر بکشید تا مطمئن شوید که سطوح زبری وجود ندارد که به پوست شما آسیب برساند یا به لباس شما بچسبد.

طلا یک انتخاب عالی برای هدیه است

معمولا خرید زیورآلات اولین انتخابی است که به عنوان هدیه به عزیزانمان به ذهنمان خطور می کند. اگر اکنون جواهرات و فلزات گرانبها را برای هدیه دادن به کسی انتخاب کنیم، به این معنی است که این شخص برای ما بسیار مهم است.

خرید طلا نسبت به سایر جواهرات دشوارتر است و به همین دلیل عوامل زیادی بر ارزش آن تأثیر می گذارد. وزن، خلوص، ظرافت و هزینه های سازنده و فروشنده. شما می توانید نکات خرید طلا را در گوگل جستجو کنید و همه چیز را در مورد عیار و آلیاژهای آن بیاموزید، اما به یک راه عملی برای ساده کردن فرآیند خرید طلا نیاز دارید.

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی