مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

فرآیند تزریق چربی به واژن


زیبایی جنسی در زیبایی و پزشکی زنان جایگاه بسیار مهمی دارد و به همین دلیل این روزها پزشکی از روش های متنوع و متنوعی برای بهبود سلامت و زیبایی اندام تناسلی استفاده می کند. تزریق چربی واژن یکی از رایج ترین عمل های زیبایی ژنتیکی است که متقاضیان زیادی در سال های اخیر آن را انجام داده اند. در این مقاله می توانید با این روش بیشتر آشنا شوید.

نحوه تزریق روغن به واژن

به طور کلی باید بگوییم که خانم ها معمولاً به دلیل مشکلات مختلفی مانند افزایش سن، زایمان، رژیم های لاغری و کاهش وزن شدید، مشکلاتی مانند افتادگی پوست و شلی پوست یا چین و چروک در ناحیه تناسلی دارند. تزریق پرکننده هایی مانند چربی و ژل در نواحی افتادگی آنها یک راه حل حیاتی و موثر است که می تواند این افراد را جوان کند، تیرگی را برطرف کند یا چین و چروک ها را پر کند. فیلرهای مورد استفاده در جوانسازی واژن به دو دسته ژل ها و چربی ها تقسیم می شوند و در حالی که هر کدام شباهت های زیادی دارند، تفاوت هایی نیز دارند.

برای تزریق چربی به ناحیه واژن از چربی بدن خود فرد استفاده می شود. ابتدا مقدار بهینه چربی از ناحیه شکم، ران یا باسن تحت بی حسی موضعی آسپیره می شود و پس از شستشو و جداسازی بهترین بافت چربی، نانوفت برای تزریق مناسب آماده می شود. تزریق روغن زمان واکنش و حساسیت بافتی سریع تری دارد و عوارض آن بسیار کمتر از تزریق ژل واژینال بوده و ماندگاری آن نیز بیشتر است.

به طور کلی معمولا در دو تا سه ماه اول پس از تزریق، تنها 30 درصد چربی تزریق شده به واژن جذب می شود. به گفته دکتر ریحانه رمضانی نژاد، پزشک و متخصص زنان، زایمان و نازایی و جراح زیبایی اندام تناسلی معمولا دو راه کلی برای حل این مشکل دارد. روش اول تزریق چربی بیش از حد لازم به بیمار است تا جذب آنها کاهش یابد. در محلول دوم می توان مقداری چربی را فریز کرد و بعد از سه ماه برای تزریق مجدد استفاده کرد.

فواید تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به باسن علاوه بر جوانسازی این قسمت از بدن، فواید دیگری و البته فواید دیگری نیز دارد که از آن جمله می توان به تغییر اندازه و حجم لابیا ماژور، درمان آتروفی، سفت شدن ناحیه تناسلی اشاره کرد. ، درمان آکنه، درمان ناباروری و بزرگی ناحیه، کشیدگی پوست و جوانسازی و درخشندگی پوست بدن و .... تزریق چربی کمترین احساس را در افراد ایجاد می کند، بسیاری از افراد به جای تزریق ژل مخصوص، تزریق چربی را برای ناحیه تناسلی انتخاب می کنند و در این زمان، خونریزی نخواهید داشت. علاوه بر این، می توانید نتایج را در کمترین زمان ممکن مشاهده کنید. لازم به ذکر است که تزریق چربی به شاخ می تواند لذت جنسی را بهبود بخشد. حجیم کردن واژن در مشهد را با دکتر اذر اشکذری تجربه کنید.

عوارض ناشی از تزریق چربی به اندام زنانه

البته این روش نیز مانند تمام درمان های پزشکی و زیبایی عوارضی خواهد داشت. از اثرات منفی روانکاری واژن می توان به تورم، التهاب، درد، زخم یا در برخی موارد عفونت اشاره کرد. فراموش نکنید که انتخاب یک پزشک متخصص و متخصص در این زمینه موضوع بسیار مهمی است که می تواند احتمال و خطر بروز چنین مشکلاتی را کاهش دهد.

جدای از این، داشتن محیطی بهداشتی و تمیز برای انجام این تزریق نیز بسیار مهم است. اگر بعد از تزریق چربی دچار درد شدید یا التهاب شدید، توصیه می کنیم برای جلوگیری از خطرات بیشتر با متخصص خود صحبت کنید. ضمناً باید توجه داشت که قبل از تزریق چربی در صورت وجود التهاب باید به طور کامل درمان شود تا در محل تزریق چربی التهابی ایجاد نشود.

ماندگاری اثر تزریق چربی داخل واژن

تزریق چربی واژن یکی از روش های زیبایی تناسلی است که در این سال ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. خانم ها به دلیل عوامل مختلفی مانند زایمان و رژیم غذایی پیر با مشکلاتی مانند افتادگی و چروک شدن پوست واژن مواجه می شوند، از این رو این روش یکی از راه حل های مفید برای جوان سازی و تقویت پوست واژن محسوب می شود. یکی از مزیت های اصلی تزریق چربی به واژن نسبت به تزریق ژل، حساسیت کمتر بافت است و طول عمر چربی تزریق شده با این روش بسیار بیشتر می شود.

با توجه به مدت اثر تزریق چربی واژن، 30 درصد چربی در دو تا سه ماه اول جذب می شود و برای حل این مشکل دو راه حل وجود دارد:

در مرحله اول تزریق، بیشتر از نیاز بیمار تزریق می شود

راه حل دیگر این است که مقداری چربی را فریز کرده و بعد از سه ماه در صورت نیاز به آن مقدار چربی می توانند از آن بافت چربی برای ورود مجدد به بیمار استفاده کنند.

در مجموع می توان گفت 70 درصد چربی تزریق شده به طور دائم در بدن باقی می ماند و این مشکل با شرایط بدن هر انسانی متفاوت است. شایان ذکر است که به دلیل خطرات کم تزریق چربی در واژن، محدودیتی برای تکرار زندگی وجود ندارد.

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی