مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

عوارض جانبی داروهای بدون نسخه چیست؟


انزال زودرس یکی از شایع ترین مشکلات جنسی است که زندگی زناشویی را تحت تاثیر قرار می دهد. انزال زودرس رضایت جنسی را کاهش می دهد و عزت نفس فرد را تا حد زیادی کاهش می دهد. به همین دلیل باید هر چه زودتر مشکل انزال را حل کنید. راه های مختلفی برای این کار وجود دارد و می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود بهترین را انتخاب کنید.

 

 

قرص های تاخیری یکی از روش های محبوب درمان زود انزالی است که طرفداران زیادی دارد. با این حال، عوارض جانبی قرص های تاخیری می تواند در دراز مدت شما را آزار دهد. در این مقاله به بررسی عوارض قرص تاخیری و موارد منع مصرف آن می پردازیم. بنابراین در صورت تمایل به خرید قرص تاخیری از شما دعوت می کنیم در ادامه برای خرید اینترنتی دارو مراجعه نمایید.

عوارض داروی تاخیری چیست؟

انواع مختلفی از خرید قرص تاخیری وجود دارد، بنابراین منطقی است که هر کدام عوارض جانبی متفاوتی داشته باشند. برای این منظور، قبل از خرید قرص های ضد بارداری، باید عوارض جانبی هر کدام را به طور کامل درک کنید. برای راحتی شما در این قسمت عوارض قرص های تاخیری برای آقایان را توضیح می دهیم.

داپوکستین: اختلالات خواب، سردرد، سرگیجه، اسهال، استفراغ، خشکی دهان و حالت تهوع

کلومیپرامین: خواب آلودگی، یبوست، اختلال در تمرکز، اسهال، استفراغ، تهوع و سردرد.

سرترالین: خواب آشفته، اضطراب بیش از حد، اسهال و استفراغ

سیلودوسین: سردرد، فشار خون بالا، اسهال و سرگیجه

سیلدنافیل (ویاگرا): سوء هاضمه، رفلاکس معده، سردرد، کمردرد، کاهش شنوایی و دو بینی.

تادالافیل: رفلاکس معده، اختلالات بینایی، سوء هاضمه، مشکلات گوارشی، سردرد همراه و کمردرد.

تداخل دارویی قرص تاخیری چیست؟

قبل از مصرف هر دارویی باید از تداخلات دارویی آگاهی داشته باشید تا علاوه بر افزایش اثربخشی از عوارض جبران ناپذیر آن جلوگیری کنید. به همین دلیل در این قسمت تداخل دارویی هر یک از قرص های تاخیری را به شما خواهیم گفت. با دانستن این تداخلات دارویی، می توانید عوارض جانبی قرص های تاخیری را کاهش دهید.

داپوکستین: داروی میگرن، ترامادول، داروی سردرد، ضد انعقاد، مهارکننده بازجذب سروتونین، تادالافیل، سیلدنافیل، آنتی بیوتیک، داروهای ضد فشار خون.

کلومیپرامین: draselný pūhaumāota، آزلاستین، تالیدومید، دلوندارون، آبامتاپیر، فکسینیدازول، داپوکستین، برومپریدول، برومپرید من پارالدئید.

سرترالین: داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی، عوامل ضد پلاکت، پیموزید، آسپرین، دیفن هیدرامین، داروهای کدئین، پروکاربازین و وارفارین.

سیلودوسین: ریبوسیکلیب، لوپیناویر، ریتوناویر، پرازوسین، ترازوسین، تادافیل، ایتراکونازول، کتوکونازول، کلاریترومایسین آگوس کوبیسیستات

سیلدنافیل (ویاگرا): کانیواپیتان، کلوفازیمین، فلوکونازول، فسنتوپیتان، ایده آلیسیت، پالبوسیکلیب، پوزاکونازول، ساپروپترین، ساکویناویر، سیمپرویر، استرپنتول لان ووریکونازول

موارد منع مصرف قرص های تاخیری چیست؟

پس از آشنایی با عوارض طولانی مدت قرص های ضد بارداری، باید موارد منع مصرف قرص های ضد بارداری را بدانید تا دچار مشکل نشوید. به طور کلی موارد منع مصرف این قرص ها به شرح زیر است:

بیماران کلیوی

بیماران کبدی

بیماران پیرونی

افرادی که کم خونی شدید دارند

بیماران قلبی عروقی

بیماران دیابتی

افرادی که افسردگی شدید دارند

افراد مبتلا به صرع

آیا قرص تاخیری آمریکایی بدون عوارض وجود دارد؟

شاید پس از اطلاع از عوارض جانبی قرص تاخیری پرسیده باشید که آیا این قرص تاخیری بدون عارضه است؟

در پاسخ باید بگوییم که هست. خوشبختانه با پیشرفت علم و فناوری شاهد بهبود وضعیت دارویی هستیم و هر روز قرص های بهتر و موثرتری در بازار ظاهر می شود. بدون عوارض قرص های با رهش پایدار که به عنوان قرص های گیاهی نیز شناخته می شوند، عوارض جانبی زیادی ایجاد نمی کنند. این قرص ها حاوی گیاهان موثر برای افزایش لذت جنسی و درمان زود انزالی و بهبود عملکرد جنسی شما هستند. توجه داشته باشید که این قرص ها مورد تایید وزارت بهداشت بوده و در تمامی داروخانه ها موجود است.

بهترین قرص های کاهش وزن بدون عوارض عبارتند از:

کپسول گیاهی تاخیری دیلی شیمی

کپسول سالانه دایان مخت پلاس

کپسول زندگی Zynga

کپسول Senorix Rx STP Pharma

لوح آفرودیت گل دارو

جایگزین های غذایی برای قرص های تاخیری چیست؟

به طور کلی بهترین جایگزین های وعده غذایی برای اورژانس عبارتند از:

سیر

چای زنجبیل و عسل

هندوانه

چای میخک

باند

سه پلاتا

گوجه فرنگی خشک

قهوه

آب انار

شکلات تلخ

جینسینگ قرمز

چای شقایق و دارچین

غذاهای ذکر شده در بالا هیچ عوارض جانبی ندارند اما می توانند به کاهش دفعات انزال شما کمک کنند. توصیه می کنیم ابتدا غذاها و نوشیدنی های زیر را مصرف کنید. اگر اثر خوبی نداشت، می توانید به سراغ محصولات قدیمی بروید.
  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی