مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.


توجه را به پلت فرم او جلب کرد.

Bitfinex با صرافی اختصاصی DeversiFi همکاری کرده است تا اولین پل ارتباطی بین صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز لایه 2 را راه اندازی کند. DeversiFi یک پلت فرم لایه 2 DeFi پیشرو در صنعت است که بر اساس فناوری مقیاس پذیر StarkWare ساخته شده است. بنابراین راه اندازی این پل گردش سریع و ارزان توکن های معمولی ERC-20 را امکان پذیر می کند و آغاز این انتقال با توکن تتر (USDt) مشخص می شود.

با توجه به جایگاه صرافی های متمرکز، به عنوان نقطه ورود مبتدیان در زمینه تراکنش های ارز دیجیتال، این پل جدید، مبتدیان را نسبت به امور مالی غیرمتمرکز یا DeFi آگاه کرد.

ایجاد پل بین Bitfinex و Diversify به کاربران اجازه می دهد تا به هر دو صرافی به طور همزمان دسترسی داشته باشند و گزینه هایی را در هر پلتفرم در دسترس قرار دهند تا بدون نیاز به تراکنش های لایه 1 اجرا شوند.
 

به عنوان یک صرافی رایگان ارزهای دیجیتال، Diversify اکنون به عنوان یک پلتفرم لایه 2 رایگان برای معامله گران BitFinx عمل می کند و به مشتریان امکان دسترسی به برخی از بهترین فرصت ها و بازگشت به DeFi را می دهد. این صرافی به عنوان پلی بین شبکه Polygon و Bitfinex عمل می کند، به این معنی که مشتریان می توانند وجوه خود را از شبکه Polygon به Bitfinex از طریق صرافی Diversify بدون پرداخت هزینه های گران گاز انتقال دهند.

رمز ارز بیت فینکس چیست و چگونه استفاده می شود؟

نماد قیمت Bitfinex Leo (Unus Sed LEO) است. مزیت اصلی که صاحبان برند لئو از آن برخوردار هستند، 15 درصد تخفیف تجاری در تمام فروش ها است. همچنین اگر بیش از 5000 دلار بشکه لئو در حساب خود دارید می توانید از 10 درصد تخفیف و در صورت تجاوز از 10000 از 25 درصد به اضافه 15 درصد تخفیف برای کسانی که نشانه دارند بهره مند شوید.

در وب سایت بیت فینکس صفحه تخفیف برای دارندگان توکن لئو ایجاد شده است و با وارد نمودن حجم تراکنش های یک ماهه و میزان توکن های لئو در کیف پول می توان مبلغ تخفیف را به صورت خودکار محاسبه کرد.

در زمان نگارش این مقاله، توکن صرافی Bitfinex در ارزش بازار 38 قرار دارد. (در ابتدای این مقاله، جدول رتبه بندی زنده وجود دارد.)

برنامه منظم سوزاندن لوگوهای ارز دیجیتال در صرافی های بیت فینکس همیشه این ارز را در جایگاه بالایی نگه می دارد. قیمت ارز دیجیتال

بدیهی است که بهترین پلتفرم برای خرید لئو صرافی Bitfinex است. لئو در Bitfinex در جفت های تجاری USD، Tether، IAS، Bitcoin و Ether معامله می شود.

مزایا و معایب صرافی Bitfinex

هر صرافی مزایا و معایب خاص خود را دارد. به جرات می توان گفت که همه صرافی ها جنبه های منفی دارند. اما اگر بخواهیم در مورد مزایا و معایب صرافی بیت فینکس صحبت کنیم، باید بگوییم که مزایای این صرافی بیشتر از معایب آن است. لیست بلندبالای ارزهای دیجیتال که شامل بیش از 100 ارز رمزنگاری شده است و هر روز سکه های بیشتری را پوشش می دهد، حجم تراکنش بالا که نقدینگی بسیار خوبی را فراهم می کند، پوشش تمامی ابزارهای معاملاتی، امنیت خوب و پشتیبانی عالی از مزیت های اصلی این است. آنها یک مبادله هستند.

اما بزرگترین مانع آن اعمال محدودیت های منطقه ای در منطقه ایران است که در نتیجه کاربران ساکن ایران نمی توانند از امکانات آن استفاده کنند.

این محدودیت تا حدودی محدود است زیرا کاربر در حین احراز هویت گیر کرده است. اگرچه کاربر می تواند با استفاده از VPN در این صرافی ثبت نام کند و تجارت را در سطح پایه آغاز کند، معامله گر باید از یک آدرس IP معتبر برای اتصال به صرافی استفاده کند.

برای دریافت اکانت سطح اول 2 متوسط ​​یا پیشرفته نیاز به پاسپورت، آدرس خارج از ایران و مدرکی برای اثبات این آدرس دارید که همه این موارد باعث می شود بیت فینکس برای ایرانیان داخل کشور غیر قابل دسترسی باشد. . جهان.
 

تجارت امن Bitfinex

صرافی بیت فینکس دو بار در سال 2015 و 2016 در هک سال 2016 هک شد که یکی از بزرگترین هک ها در دنیای  بیت ارز دیجیتال به حساب می آمد. هکرها توانستند 120000 دلار بیت کوین را به سرقت ببرند و ضررهای زیادی را به بورس وارد کنند. پس از این دو رویداد، صرافی Bitfinex ذخیره سازی اطلاعات آفلاین و تایید امنیتی دو مرحله ای را به لایه امنیتی خود اضافه کرد. سپس توکن های LEO را برای جبران خسارت مشتریان صادر می کند.

مدتی است که بیت فینکس شعار "امنیت شما اولویت ماست" را بر روی تابلوی خود یدک می کشد و به طور مداوم اقدامات امنیتی خود را بهبود می بخشد. با این حال، به دلایل امنیتی از افشای اقدامات زیرساخت امنیتی خود خودداری می کند. در زیر به برخی از جنبه های امنیتی این تبادل اشاره می کنیم.

امکان ذخیره سپرده به صورت آفلاین

Bitfinex 99.5٪ از دارایی های مشتریان خود را به صورت سرد یا آفلاین ذخیره می کند و 0.5٪ باقی مانده را به صورت آنلاین در کیف پول های داغ ذخیره می کند که نقدینگی را برای صرافی فراهم می کند. این ویژگی از دزدیده شدن حساب های صرافی جلوگیری می کند.

تایید دو مرحله ای یک لایه امنیتی است

ایجاد کد ورود به سیستم Google Authenticator دو مرحله ای برای همه کاربران الزامی است.

ذخیره سازی دوم از سخت افزار Ubikey استفاده می کند.

مجوزهای کلیدی API پیشرفته برای افزایش امنیت ارائه شده است.

همه ردیابی آدرس های IP و سایر اشکال رفتار کاربر را کنترل می کند. به این ترتیب تیم امنیتی قادر خواهد بود هرگونه رفتار غیرعادی و مشکوک را رصد کرده و در زمان مناسب اقدام کند.

با استفاده از رمزگذاری PGP/GPG، طرفین مکالمه ایمیلی، متن پیام‌های ارسال شده به یکدیگر را با کلید عمومی گیرنده رمزگذاری کرده و آن را با کلید خصوصی خود رمزگشایی می‌کنند.

اقدامات امنیتی برای جلوگیری از حملات DDoS.
 

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی