مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.


خرید عطر برای زنان کار ساده ای نیست. باید هزاران عطر مختلف را امتحان کنیم تا بالاخره یک عطر خاص و خوشبو پیدا کنیم. با این حال، هرچه اطلاعات بیشتری در مورد عطرها داشته باشیم، تشخیص بهترین عطرهای زنانه آسانتر خواهد بود. در میان این دانش ها، دانش فرآیند ساخت عطر بسیار مهم است. اگر بلد باشیم یک عطر زنانه خوش بو و باکیفیت درست کنیم، به راحتی می توانیم آن عطرها را بشناسیم. به همین دلیل می خواهیم شما را با مراحل ساخت بهترین عطرهای زنانه و مردانه آشنا کنیم.

انتخاب استاد عطرساز

چگونه عطر تولید کنیم؟ صنعت عطرسازی سابقه طولانی دارد. با این حال، روند ساخت عطر تغییر چندانی نکرده است و مانند گذشته، نام عطر معروف پشت هر رایحه بود. از آنجایی که رایحه واقعی یک عطر در تماس با پوست انسان آشکار می شود، هر عطر بوی منحصر به فردی را بر روی پوست افراد مختلف ایجاد می کند. این وضعیت باعث شده تا نقش عطرسازان متخصص در مراحل ساخت عطر بیشتر شود. از طرفی از آنجایی که بو احساسات و موقعیت های مختلفی را در ذهن تداعی می کند، در حالی که بوی مطبوع این عطر حال و هوا را تداعی می کند، می توان رایحه شیرین زنانه را زیباترین رایحه زنانه موجود در بازار دانست. این عطر برای همیشه در بینی شما باقی خواهد ماند.

شناسایی عطرها توسط آرد

برای ایجاد چنین تصوری، عطرسازان حرفه ای زمان زیادی را صرف خلق عطرهای منحصر به فرد و غیر معمول می کنند. بنابراین بین ایجاد یک عطر زنانه پیچیده و با کیفیت و یک عطر معمولی زنانه تفاوت معناداری وجود دارد. برای آگاهی از دقت یک عطرساز حرفه ای در انتخاب یک عطر خاص و منحصر به فرد، اجازه دهید نمونه ای از انتخاب رایحه گل لاله در یک عطر درجه یک را بیان کنیم. عطاری های حرفه ای به این نتیجه رسیده اند که بوی لاله های چیده شده در صبح با بوی لاله های چیده شده در شب متفاوت است. بوی لاله‌هایی که در شب چیده می‌شوند غلیظ‌تر و نافذتر و بوی لاله‌های چیده شده در صبح ملایم‌تر است. به همین دلیل بهترین زن در اوتار پرادش ترجیح می دهد در شب کمک بگیرد - رایحه توسکانی را انتخاب کرده است که رایحه ای منحصر به فرد و متفاوت به این عطر می دهد.

ترکیبی از رایحه با عطر

ترکیب عطر سومین مرحله ساخت عطر است. تجربه نشان داده است که مراحل انتخاب عطر توسط عطار بسیار با دقت انجام می شود و این مراحل یک سال طول می کشد. پس از انتخاب یک عطر، مهم است که بدانید چگونه بوها را با هم ترکیب کنید. در این زمینه عطار پس از انتخاب هر عطر و ترکیب آن، نمونه ای از عطری که تهیه کرده را برای کارگردان و کارشناس برند عطر ارائه می کند. سپس در صورت تایید عطر، طرح تولید به کارخانه عطر داده می شود تا شروع به ساخت عطر مخصوص کند. روغن عطار یکی از مهمترین مراحل تولید عطر و ادکلن است.

نام عطر

زمانی که عطار متولد شد و طراح عطر را تایید کرد، نوبت به نام گذاری آن می رسد. مهم ترین عواملی که در نام یک عطر تاثیر می گذارند شامل مخاطبین محصول، زنانه یا مردانه بودن عطر، بوی گرم یا سرد و ... می شود. خانه فکر برند سازنده، پس از آنالیز هر آنچه گفتیم، خلاقیت را افزایش داده و نام عطر را انتخاب می کند.

طراحی بطری عطر

در مراحل ساخت عطر، پس از انتخاب نام، نوبت به طراحی شیشه عطر می رسد. شیشه عطر تاثیر زیادی در جذابیت اصلی این محصول دارد. به همین دلیل این مرحله نیز مانند هر مرحله دیگری از اهمیت بالایی برخوردار است. عواملی که تیم طراحی برای عطر باید بر روی آنها به توافق برسند عبارتند از جنس، رنگ، مدل، اندازه شیشه و .... پس از فرآیند بسته بندی، عطر سفارشی وارد چرخه تولید می شود. سپس با بسته های مناسب به دست مشتری نهایی می رسد.

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی