مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

ردیاب من، بهترین فروشگاه جدیدترین ردیاب خودرو

محل نصب ردیاب من جای ثابتی نمی باشد و به همین دلیل سارقین به هیچ عنوان نمیتوانند محل آن را حدس بزنند. نصب ردیاب خودرو باکیفیت بالا و قیمت مناسب پیشنهادی شگف انگیز برای امنیت ٬ کنترل و نظارت بر خودرو می باشد که به هیچ عنوان سارقان نمیتوانند سیستم پیشرفته ردیاب را خنثی کنند و سرمایه ی افراد را سرقت کنند. و به زبان ساده تر سارقان به دنبال خودرو افرادی هستند که در مسافرت هستند و به امنیت خودرو کمتر توجه دارند. بسیاری از افراد با نصب دزدگیرها دغدغه ی امنیت را از ذهن شان خارج میکنند در صورتی که سارقان حرفه ای با شناسایی خودرو و افراد آن در فرصتی کوتاه میتوانند کل سیستم دزدگیر را از کار بیندازند و در کمتر از چند ثانیه تمام سرمایه افراد را سرقت کنند. در ایام عید نوروز بیشتر خانواده ها با خودرو شخصی به نقاط مختلف ایران عزیز سفر میکنند و موضوع حفاظت از خودرو را نادیده میگیرند در صورتی که سارقان حرفه ای ٬ با شناسایی پلاک های شهرهای مختلف ایران ٬ به دنبال فرصتی برای سرقت خودرو افرادی هستند که در آن شهر سکونت ندارند.

همچنین دزدگیر ها به دلایل فنی زیر جعبه فرمان نصب می شوند محلی که سارقان به آن دسترسی دارند و به سرعت دزدگیر را قطع می کنند. اگر خودروی شما توسط سارقین سرقت شود شما براحتی می توانید با ارسال فرمان قطع سوخت توسط ردیاب خودرو خودروی خود را خاموش کرده و سپس از طریق ردیابی محل آن، خود را به خودرو برسانید. در برخی مواقع شرکتهای بزرگ که تعداد خودروهای زیادی دارند و میخواهند اطلاعات زیادی را از ردیاب دریافت کنند از ردیابهایی سنگین تر و بزرگ تر نیز استفاده میکنند، زیرا معمولا سیمهای خروجی و ورودی زیادی دارند و امکانات مهمی را در اختیار سیستم مدیریت ناوگان قرار میدهند، همانند ردیاب تلتونیکا FMB202. در ردیاب آنلاین علاوه بر امکان استفاده از پیامک، مصرف کننده از بستر اینترنت نیز جهت تبادل اطلاعات بهره مند خواهد بود که معمولا امکانات بیشتری را نیز در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد. ردیاب خودرو را می توان در هر محلی از خودرو نصب کرد. با توجه به اندازه کوچک آن، جاهایی از که سیم کشی برق خودرو موجود است به راحتی می توان آن را جاسازی کرد.

اگر جای ثابتی داشت دزدها خیلی سریع و راحت می توانستند آن را پیدا کنند. از ماژول جی پی اس و ارسال این اطلاعات از طریق پروتکل GPRS به سرور مرکزی اطلاعات می باشد. تمامی دستگاه های ردیاب خودرو جهت ارسال اطلاعات به سرور مرکزی نیازمند استفاده از سیم کارت هایی که پروتکل GPRS را پشتیبانی می کنند، هستند. دارای مموری داخلی و ساپورت مموری خارجی تا 32 گیگ در صورت عدم انتن دهی سیم کارت ذخیره اطلاعات و ارسال بعد انتن دهی به سرور مرکزی می باشد. از دیگر مزایای نصب ردیاب خودرو میتوان به عدم در دسترس بودن آنها اشاره کرد. تمامی جی پی اس ها از قدرت دریافت بسیار بالایی برخوردار هستند و تقریبا میتوان گفت موقعیت مکانی و نقطه ای را که از روی نقشه به شما نشان میدهند چیزی حدود 2 متر و یا در بعضی مواقع این اختلاف نیز کمتر بوده است. دستگاهی مناسب حفاظت از افراد است که کمتر جلب توجه نماید و بتوان آن را در قسمتی از کیف یا خودرو و یا بر روی بدن پنهان نمود. می توانید برای نصب ردیاب خودرو از یک نصاب دزدگیر کمک بخواهید که در کمتر از چند دقیقه ردیاب خودرو شما را بر روی اتومبیل تان نصب کند.

برای حفظ امنیت این سرمایه ی محبوب و جلوگیری از سرقت آن باید تمهیداتی اعمال شود که به یکباره تمام سرمایه تان را از دست رفته نبینید. ابتدا ردیاب به کمک جی پی اس طول و عرض جغرافیایی خودرو را دقیق به دست می آورد سپس این اطلاعات ارزشمند به کمک سیمکارت برای مالک تعریف شده ارسال (پیامک) می شود. برای عدم ابطال گارانتی خودرو، سیم کشی خودرو نباید دست بخورد. وظیفه اصلی ردیاب خودرو، دریافت اطلاعات حرکتی خودرو شامل طول و عرض جغرافیایی، سرعت، زمان، ارتفاع، زاویه حرکت و … همچنین هنگام انتخاب بهترین ردیاب GPS برای خودرو، سؤالات زیر را از خود بپرسید. بر روی خودروهای ایرانی و خارجی قابلیت نصب و راه اندازی را دارند تا امنیت و اطمینان خاطر را برای مالکان خودرو به ارمغان آورند، بهتر است بدانید که این دزدگیر در صدر انتخاب افراد حرفه ای قرار می گیرد چون از مزایای بیشمار آن آگاهی کامل پیدا کرده اند مانند طراحی خاص و فوق العاده و مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید می شود، همچنین دارای کیفیت مثال زدنی و بالایی بوده از این رو با پیشنهاد اهل فن مورد استقبال افراد زیادی قرار می گیرد. شما میتوانید شاهد استفاده از GPS در اشیاء، حیوانات، انسان و خودرو بوده و با توجه به نیاز خود یکی از بهترین و بینظیرترین آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

منبع: https://radyabeman.com

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی