مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.


رنگ مو یکی از محبوب ترین ها در بین خانم ها و آقایان است و ما این کار را برای ایجاد تنوع انجام می دهیم. اما گاهی اوقات ممکن است بخواهیم از رنگ های متفاوت و پر زرق و برق استفاده کنیم که ما را منحصر به فردتر می کند. قرمز، صورتی، بنفش، آبی، سبز و غیره ما یک سری رنگ مانند این را می شناسیم و نام غیر معمول تر و فانتزی رنگ مو را می شناسیم.

اگر قصد انجام این کار را دارید، به اطلاعاتی در مورد این گروه رنگی و مراقبت های بعدی نیاز دارید. در این مقاله از کارمادیو همه این موارد را به شما خواهیم گفت. پس با ما همراه باشید

رنگ موی مد چیست؟

برخی از رنگ‌های مو، رنگ موی واقعی نیستند، بلکه رنگ‌های مصنوعی هستند که به آنها رنگ‌های کلاه گیس گفته می‌شود. منظورم از مصنوعی، برای مثال، شما کسی را پیدا نمی کنید که به طور طبیعی موهای سبز، صورتی یا آبی داشته باشد. این رنگ ها به صورت مصنوعی ایجاد می شوند. رنگ موی ترجیحی موقتی است و ماندگاری کوتاهی دارد. این گروه رنگی طرفداران زیادی ندارد زیرا به ندرت توسط مردم انتخاب می شود.

آیا به رنگ مو روی موهای دکلره شده یا طبیعی فکر می کنید؟

این رنگ بهتر است برای موهای دکلره شده یا بی رنگ استفاده شود. این بدان معناست که موهای شما باید به پایه مورد نیاز برسد. رنگ موی فانتزی با موهای طبیعی و تیره همخوانی ندارد. اگر از رنگ های مجلل روی موهای طبیعی و بدون دکلره استفاده کنید، موهای شما تغییر رنگ می دهد اما در نهایت رنگ دلخواه را نخواهید گرفت. حتی اگر موهایتان را دکلره کرده باشید، اگر موهایتان به پایه بالایی (سفید) رسیده باشد، نتیجه دلخواه را خواهید گرفت و همان رنگ به موهایتان زده می شود.

اما اگر موهای شما بلوند، نارنجی یا قهوه ای باشد، به ترکیب رنگی که می خواهید نخواهید رسید.

برای مثال اگر موهای شما 10 ساله است و سفید شده است، می توانید به راحتی از رنگ موی آبی استفاده کنید. اما اگر موهایتان تن زرد داشته باشد، ترکیب آبی و موهایتان سبز می شود.

رنگ موی فانتزی ماندگار

این رنگ مو برای کسانی که به دنبال انواع موهای کوتاه هستند گزینه بسیار مناسبی است. زیرا ماندگاری زیادی ندارند و پس از چندین بار شستشو به تدریج از بین می روند. رنگ موهای زیبا معمولا پس از 5-6 بار شستشو محو می شود. البته بستگی به نوع مو، نوع رنگی که استفاده می کنید و نحوه شستن آن دارد.

با هر بار شستشو، رنگ مو روشن می شود و تغییر رنگ می دهد، دیگر مانند رنگ فانتزی اصلی نیست. به عنوان مثال، اگر موهای خود را بنفش رنگ کرده باشید، به مرور زمان صورتی کم رنگ می شود و دیگر اثری از بنفش نمی بینید و تنها سایه ای از بنفش کم رنگ باقی می ماند.

راه حلی برای افزایش ماندگاری رنگ مو

موهای خود را به آرامی برس بزنید یا برس بزنید. از پایین برای باز کردن گره ها

موهای خود را با آب داغ نشویید و سعی کنید هنگام استحمام از آب ولرم استفاده کنید.

پس از رنگ کردن و آبیاری موهای شما خشک می شود و نیاز به مراقبت و آبیاری دارد. بنابراین، مطمئن شوید که از لوسیون ها و ماسک های مو و همچنین روغن های طبیعی مو در داخل یا خارج از حمام استفاده می کنید.

اگر فاصله دوش گرفتن شما کوتاه است، لازم نیست هر بار از شامپو استفاده کنید و به جای آن می توانید به سادگی از ماسک و ماسک مو یا شامپوی رنگی که رنگ مو را تثبیت می کند استفاده کنید.

وقتی موهایتان را رنگ می کنید از ابزارهای حرارتی کمتری مانند سشوار، صاف کننده و سشوار استفاده کنید تا موهایتان کمتر آسیب ببیند.

موهای خود را در معرض نور خورشید قرار ندهید.

برای تقویت مو ، مد و استایل از ماسک موی حاوی روغن آرگان، روغن نارگیل، آووکادو یا ژل آلوئه ورا استفاده کنید.

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی