مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

درب اتوماتیک تلسکوپی چیست؟


درب اتوماتیک تلسکوپی شباهت زیادی به درب های کشویی دارد و همانطور که از نام آن پیداست درب شیشه ای تلسکوپی دارای قطعات متحرک زیادی است که ورق ها به صورت تلسکوپی روی هم قرار می گیرند و باز و بسته می شوند. این قاب ها معمولا از شیشه ساخته می شوند.

هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده انواع درب اتوماتیک و درب تلسکوپی در دو نوع تک و دو نفره می باشد.

مشخصات فنی درب اتوماتیک تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی نوعی درب برقی با ویژگی ها و مشخصات خاص می باشد. این درب ها شیشه ای هستند و توسط سیستم کنترل الکترونیکی کنترل می شوند. در اپراتور اتوماتیک، درب تلسکوپی، فریم و شیشه از قسمت های اصلی درب می باشد. درب های تلسکوپی یک طرفه و دو طرفه در انواع سه و چند لنگه طراحی و تولید می شوند.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

اپراتور اتوماتیک درب های شیشه ای تلسکوپی از چندین قسمت تشکیل شده است که درب را به طور همزمان باز و بسته می کنند. بخش های اصلی این سیستم عبارتند از:

موتور: موتور گیربکس مورد استفاده در این نوع درب برای حرکت افقی درب استفاده می شود.

ریل: ریل قطعه ای بلند و صاف است که به اپراتور متصل می شود و در حین حرکت آن را هدایت می کند.

مرکز کنترل: کنترلر یک واحد الکترونیکی است که با استفاده از حسگرها و دستورات کاربر، حرکت درب را کنترل می کند.

آویز: آویز وظیفه نگه داشتن درب و حرکت درب را به آرامی و بدون ایجاد صدا بر عهده دارد.

غلتک: به عنوان بخش مهمی از سیستم درب و مسیر، از غلتک ها برای حفظ حرکت روان و روان درب استفاده می شود. چرخ‌ها به درب اجازه می‌دهند تا به آرامی بدون لیز خوردن حرکت کند. برای تعمیر درب برقی با ما تماس بگیرید.

تسمه: به قسمتی که در را حول محور خود می چرخاند تا باز و بسته شود تسمه می گویند. تسمه باید بتواند بار و فشار در را تحمل کند.

قاب درب اتوماتیک تلسکوپی

چارچوب مورد استفاده برای درب ارتباط مستقیم در اکثر موارد آنودایز می شود. آنودایز کردن یک فرآیند شیمیایی است که در آن لایه ای از اکسید آلومینیوم روی سطح فلز ایجاد می شود که مقاومت بدن را در برابر خوردگی و سایش افزایش می دهد.

درب اتوماتیک تلسکوپی شیشه ای

درب های ریلی تلسکوپی اتوماتیک  ایپاکو در مواد فلزی و شیشه ای تولید و مورد استفاده قرار می گیرند. اکثر درب های تلسکوپی شیشه ای هستند که در اسکلت آلومینیومی قرار دارند، برای ایمنی لازم از شیشه سکوری استفاده می شود که استحکام بالایی دارد و در برابر ضربه مقاوم است.

عملکرد درب اتوماتیک تلسکوپی

این نوع درب برای استفاده در مکان هایی با عرض ورودی محدود بسیار مناسب و کاربردی است. درب های اتوماتیک تلسکوپی برای آسانسور استفاده می شود زیرا مکانیزم باز شدن آنها نیازی به ورود درب به دیوارهای جانبی ندارد. درب های اتوماتیک تلسکوپی حداقل از سه لت درب، یک لت ثابت و دو لت متحرک تشکیل شده اند. در درهای دو طرفه این تعداد دو برابر می شود و هر در دارای شش لت است که دو لت ثابت یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ ورودی است.

این لت ها در جای خود ثابت می شوند و وظیفه اصلی آنها تثبیت و نگه داشتن لت های متحرک است. برای هر لت ثابت دو لت متحرک وجود دارد که البته می تواند بیشتر باشد. لت های در با سرعت ثابت روی ریل ها حرکت می کنند، بنابراین لت دوم با نصف سرعت لت اول حرکت می کند تا با سرعت معقول و یکنواخت به نقطه پایان برسد.

کاربرد درب اتوماتیک تلسکوپی

بانک ها

هتل ها

بیمارستان ها

مراکز خرید و سایر مراکز عمومی

مزایای درب اتوماتیک تلسکوپی

راحتی و سهولت استفاده: یکی از مزایای بارز استفاده از درب های جمع شونده اتوماتیک، راحتی و سهولت استفاده از آن ها است. با نصب این گیت ها، درب ها به صورت خودکار باز و بسته می شوند و به راحتی می توانند با دست پر و یا در هنگام بارگیری بار و بدون نگرانی از باز و بسته شدن درها وارد یا خارج شوند.

زیبایی: درب اتوماتیک تلسکوپی به دلیل طراحی زیبا و شیشه ای که دارد به ویژه در محیط هایی که زیبایی و دکوراسیون مورد توجه قرار می گیرد مناسب است.

صرفه جویی در فضا: درب اتوماتیک تلسکوپی با طراحی منحصر به فرد خود باعث صرفه جویی در فضا می شود.

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی