مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

خرید ملک در قبرس شمالی


این کشور با استفاده از عواملی قبرس شمالی را برای اسکان افراد زیادی از جمله ایرانیان انتخاب کرد. به عنوان مثال نرخ پایین مالیات شرکت ها، وجود دانشگاه ها و کالج های معتبر، شرایط آب و هوایی مساعد و دسترسی کشور به چندین قاره مهم جهان مانند اروپا، آسیا و آفریقا از نکات مثبت برای اخذ اقامت شمال بود. قبرس. اگر قصد خرید ملک در قبرس شمالی برای تفریح ​​یا استراحت دارید، می توانید با مبلغی ناچیز آپارتمانی در این جزیره زیبا و نزدیک به ساحل و مکان های تفریحی و تجاری بخرید. اگر قصد شما کسب تابعیت این کشور از طریق خرید ملک است و به دنبال یک زندگی طولانی مدت در قبرس هستید، باید کمی بیشتر برای خرید آپارتمان یا ویلا در بهترین مناطق مسکونی این کشور هزینه کنید ، که کمتر از مراکز خرید، ادارات و بیمارستان ها هستند.

خرید ملک در فاماگوستا

راهنمای دیگر خرید خانه در قبرس شمالی، تعیین نوع ملکی است که قصد خرید آن را دارید. به عنوان مثال، اگر از طرفداران زندگی در مجتمع های مسکونی هستید، چندین مجتمع بزرگ در نزدیکی گیرنه و فاماگوستا وجود دارد که مورد علاقه مردم محلی، مهاجران و کارگران ترکیه است. شما می توانید یک آپارتمان 60 متری را با 55000 یورو خریداری کنید. همچنین، اگر می خواهید در یک منطقه آرام، کوهستانی یا روستایی زندگی کنید، می توانید مالک یک ملک سنتی در تپه های گیرنه باشید. البته اگر از آن دسته افرادی هستید که زندگی در مناطق شهری را ترجیح می دهید و دسترسی به بیمارستان ها، ادارات، سینماها و مغازه ها برای شما بسیار مهم است، خرید ملک در فاماگوستا را به شما توصیه می کنیم. علاوه بر این، اگر به دنبال خرید ملک برای سرمایه گذاری یا اجاره بلندمدت با هدف افزایش سرمایه ملک خود هستید، بهترین مکان برای خرید ملک در قبرس شمالی گیرنه یا فاماگوستا است. کارشناسان املاک الماس با توجه به شرایط و بودجه شما می توانند بهترین منطقه فاماگوستا را به شما معرفی کنند.

قوانین و مقررات برای خرید ملک در قبرس شمالی 2022

طبق مقررات خرید ملک قبرس شمالی در سال 2022، برای خرید ملک، باید درخواست خود را در انجمن شهرداری این کشور ثبت کنید. معمولاً 6 ماه طول می کشد تا درخواست شما تأیید شود و پس از آن برای شما پروانه ساختمانی صادر می شود. قبرس شمالی خارجی ها را از خرید بیشتر املاک منع کرده است. هر فرد یا زوج ممکن است فقط یک خانه داشته باشد و نمی تواند بیش از یک واحد خریداری کند. همچنین مجموعه ای از قوانین برای اکثر تراکنش ها اعمال می شود. به عنوان مثال زمین مورد نظر شما باید 1338 متر مربع باشد. خرید ملک در قبرس شمالی کار سختی نیست. اما از آنجایی که بسیاری از افراد با قوانین این کشور آشنایی ندارند، بهتر است برای خرید خانه و گرفتن خانه در قبرس شمالی از طریق مراجع مجاز اقدام کنند. در صورت تمایل می توانید از خدمات مسافرتی گروه الماس بهره مند شوید، با کارشناسان ما در گروه الماس تماس بگیرید. اگر با خرید خانه در قبرس شمالی مکان دائمی پیدا کرده اید، خوب است بدانید که به مدت 5 سال نباید بیش از 80 روز کشور را ترک کنید. علاوه بر این باید دو مورد مهم را در نظر بگیرید و با دولت قبرس تایید کنید. طبق مقررات خرید ملک قبرس شمالی 2022، شما باید دو گواهی ارسال کنید.

1. عصاره سابقه کیفری: اگر در هر کشوری سابقه کیفری دارید، اجازه خرید ملک در قبرس شمالی را ندارید.

2. گواهی پزشکی و گزارش آزمایش خون مورد نیاز در بیمارستان های دولتی. شما باید از نظر جسمی و روحی آماده باشید.

قیمت املاک و مستغلات در قبرس شمالی

یکی از دلایل مهاجرت به قبرس شمالی خرید ملک است. بنابراین افراد به راحتی می توانند اقامت خود را در این کشور تکمیل کنند. با این حال، در حالی که قیمت خانه در قبرس شمالی به طور کلی در حال افزایش است، افزایش قیمت ملک به طور مستقیم با منطقه و موقعیت خانه ارتباط دارد. در قبرس شمالی می توانید یک خانه یا آپارتمان با قیمت 125000 یورو یا بیشتر بخرید. علاوه بر این، قیمت ملک در مناطق ساحلی قبرس شمالی از حدود 20000 پوند برای یک آپارتمان و 62000 پوند برای یک ویلا شروع می شود. قیمت آپارتمان یا پنت هاوس لوکس در این منطقه حدود 200 هزار پوند است و در هنگام امضای پیش قرارداد باید حداقل یک سوم قیمت خانه را پرداخت کنید. برای اطلاع از قیمت های دقیق و به روز در قبرس شمالی با کارشناس مهاجرت گروه الماس تماس بگیرید.

هزینه خرید ملک در قبرس شمالی

هزینه خرید در قبرس شمالی بسته به نوع ملکی که می خرید متفاوت است. اگر خانه جدیدی بخرید، باید مالیات و هزینه بپردازید. اگر برای بار دوم خانه می‌خرید، نیازی به پرداخت این هزینه‌ها ندارید. زیرا تمام این هزینه ها را مالک قبلی پرداخت کرده است. به طور کلی، قیمت خرید ملک در قبرس شمالی بسته به نوع ملک مشمول مالیات اضافی بین 5 تا 16 درصد است. خریداران غیر ترک قبرسی باید برای دریافت مجوز جابجایی با انجمن شهرداری های قبرس شمالی تماس بگیرند. یکی از مهم ترین مراحل خرید ملک در قبرس شمالی، درخواست مجوز خرید (PTP) است. این معمولا بین 200 تا 1000 پوند هزینه دارد. حق تمبر 0.05٪ از کل قیمت قرارداد نیز به VMI پرداخت می شود.

خرید آپارتمان در قبرس شمالی

آپارتمان ها معمولاً ارزان تر از ویلاها و خانه های ییلاقی هستند، اما پنت هاوس ها یا آپارتمان های لوکس می توانند قیمت های مشابهی داشته باشند. اگر قصد دارید سالانه فقط برای مدت کوتاهی از ملک خود استفاده کنید، آپارتمان یا ویلا با امکانات مشترک خریداری کنید. معمولاً چنین اموالی در غیاب شما توسط شرکت مدیریت نگهداری می شود. به طور کلی میانگین قیمت یک آپارتمان در قبرس شمالی از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است. به عنوان مثال، ملک برای فروش در نیکوزیا معمولاً 1770 یورو در هر متر مربع هزینه دارد. آنها همچنین خانه های فروشی در فاماگوستا را 1020 یورو در هر متر مربع ارزیابی می کنند. البته می توانید با متری 920 یورو در گیرنه ویلا یا آپارتمان داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید و فروش آپارتمان در قبرس شمالی با مشاوران املاک گروه الماس تماس بگیرید. کارشناسان ما بر اساس بودجه و نیاز شما بهترین فایل ها را در اختیار شما قرار می دهند.

گواهی مالکیت ملک در قبرس شمالی

برای اخذ سند ملک در قبرس شمالی باید چندین نکته را در نظر گرفت. اگر با قوانین و شرایط این کشور آشنایی ندارید، پیشنهاد می کنیم از یک وکیل مهاجرت کمک بگیرید تا این روند سریعتر و ایمن تر شود. اولین مرحله با اعطای وکالتنامه به وکیل مهاجرت شما آغاز می شود. پس از اخذ مجوزهای لازم و ارائه مدارک مربوطه، وکیل شما درخواست مجوز خرید ملکی به نام شما با گواهی عدم سوء پیشینه از هیات وزیران را ارائه می کند. پس از صدور این مجوز، امکان انتقال سند مالکیت برای شما فراهم می شود که معمولاً 6 تا 12 ماه طول می کشد تا این مجوز را دریافت کنید. مرحله بعدی توافق بین خریدار و فروشنده است و در نهایت پس از پرداخت مالیات نقل و انتقال ملک، طرفین به ثبت احوال مراجعه می کنند. در اینجا، فروشنده مالکیت ملک را به نام شما منتقل می کند.

شرکت املاک و مستغلات قبرس شمالی

شرکت های املاک و مستغلات زیادی در قبرس شمالی فعالیت می کنند. اما آیا همه این مجموعه ها قابل اعتماد هستند؟ در گروه الماس، شما به بهترین پورتال های اطلاعاتی متصل هستید تا خرید خود را به راحتی انجام دهید. یکی از مهم ترین مراحل بعد از تصمیم گیری برای مهاجرت به قبرس شمالی، انتخاب یک تیم حرفه ای است. معتبر، آگاه به شرایط و قوانین مربوط به خرید ملک در قبرس شمالی. حرفه ای شما باید یک آژانس با تجربه را شناسایی کنید. مشاوران املاک در این کشور لیستی از حقایق در مورد هر ملکی را که قبل از تصمیم به بازدید می خوانید تهیه می کنند. لازم به ذکر است که آژانس های کوچکتر ممکن است از چنین لیستی استفاده نکنند. بنابراین الزامات ضروری خود را با این مشاورین املاک پاک کنید. پیشنهاد ما این است که یکی از مشاوران املاک مطرح گروه الماس در قبرس را انتخاب کنید. فقط درخواست و بودجه خود را به کارشناسان ما بدهید تا بهترین ها را به شما معرفی کنند.
 

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی