مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

حکم شرعی عقیم سازی حیوانات

اگر به تازگی تصمیم گرفته اید این کار را انجام دهید و یا اگر گربه ی مورد علاقه ی خود را پیدا کرده اید و او حالا پیش شماست، این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا همه چیز را درباره نگهداری از گربه برای اولین بار بدانید! گربه ها پس از عقیم سازی ، وزنشان افزایش پیدا می کند. Royal Canin Sterilised in Gravy به حفظ سلامت و وزن مناسب حیوان خانگی شما پس از عقیم سازی کمک می کند. غذای گربه رویال کنین Royal Canin Sterilized وزن ۲ کیلوگرم، برای گربه های عقیم یا نوتر شده بسیار مناسب است. غذای گربه عقیم پرولاین طعم مرغ Chicken Sterilised Adult Cat Food وزن ۱.۵ کیلوگرم، سطح متوسط چربی راکاهش داده و خطر اضافه وزن را کم می کند. با داشتن ویتامین فراوان، می توانید تمام انرژی مورد نیاز گربه را در طول روز با این غذا تامین کنید. مخمر آبجو برای موهای براق در این غذا استفاده می شود. نسبت پروتئین خام آن ۳۳ درصد است ، می توانید مطمئن باشید که گربه تمام پروتئین مورد نیاز خود را دریافت می کند.

آن ها هم چنین ممکن است بر روی سگ های دیگر سوار شوند. بعضی از افرادی هم که نام حامی حیوانات را برخودنهاده اند وباطرح نازاکردن گربه ها ودیگر حیوانات موافقند براین باورند که با وجود این همه زجر وعذابی که حیوانات و بالخصوص گربه ها از زندگی می کشند آیا بهتر نیست که آنها از بین بروند و شمارشان کم شود تا از این زندگی نکبت بار خارج شوند؟ این عمل نیاز به جفت گیری را در گربه ها از بین می برد که این امر آرام تر شدن و فرار نکردن حیوان را به دنبال خواهد داشت. حتما به این نکته توجه داشته باشید که بعد از عقیم سازی نباید به هیچ وجه غذا به صورت آزاد و بی رویه در دسترس حیوان قرار گیرد. عقیم سازی یکی از شایعترین جراحیهایی است که دامپزشکان انجام میدهند و عوارضی برای حیوان خانگی شما به دنبال ندارد. توجه داشته باشید که گربههای عقیم شده به دلیل تغییرات سیستم هورمنی بدنشان بیشتر مستعد به چاقی هستند. پس از عمل جراحی عقیم سازی حیوانات، درصد احتمال عفونت زخم حاصل از آن، بسیار بالاست پس او بیشتر از هر زمان دیگری به رسیدگی و توجه شما احتیاج دارد.

تعادل امگا ۳ و امگا ۶ با استفاده از دانه کتان که معجزه ای از طبیعت است در پرولاین وجود دارد. غذای گربه بالغ عقیم شده با طعم مرغ، سرشار از ویتامین ها ، مواد معدنی و پروتئین بوده و بسیار خوشمزه است. از مرغ به عنوان منبع پروتئین حیوانی استفاده می شود. این محصول با استفاده از پودر طعم مرغ به عنوان منبع پروتئین حیوانی تولید می شود. نر های اخته شده دیگر نمی توانند تولید مثل کنند. طبق بررسی ها و تحقیقاتی که در سالهای اخیر در مراکز درمانی و آموزشی مختلف، روی حیوانات عقیم و اخته شده انجام شده است، بروز بیماری ها و مشکلات متعددی مشاهده شده اند. در گربهها نر، اخته سازی آنها را مناسب زندگی در کنار انسان میکند. بعد از جراحی پزشک داروهایی تجویز میکند تا درد کمتر شود. خداکرمی با تأکید بر این موضوع که این فیلم مربوط به گذشته است،گفت: این کارها وقت و انرژی ما را تلف میکند. سلامت و شادابی حیوانات خانگی شما وظیفه ایست بر عهده ما که بدون همیاری شما محقق نخواهد شد.

گیاه یوکا کنترل بو و آمونیاک ادرار و مدفوع را بر عهده دارد. رفتار نشانهگذاری با ادرار (خصوصا در گربهها): رفتار نشانهگذاری با ادرار جهت تعیین قلمرو میباشد و رفتاری کاملاً غریزیست که غالباً رفتار آزاردهندهای برای صاحبین آنها میباشد که در صورت عقیمبودن این رفتار نیز اصلاح خواهد شد. عقیم کردن گربه های خانگی، خطر ابتلا به سنگ های ادراری را افزایش می دهند غذای گربه عقیم پرولاین با ایجاد تعادل کافی مواد معدنی در سیستم ادراری، به تقویت سیستم ادراری کمک می کند. هر چند متعاقب جراحی عقیم سازی، برخی از رفتارهای نامطلوب و پرخاشگری ها به واسطه کاهش سطح قلیان هورمونی به ویژه هورمون تستوسترون در پت های نر کاهش می یابد، اما همچنان هیچگونه تضمین قطعی وجود نخواهد داشت. فصل اول جفت گیری معمولاً حدود شش ماه اول زندگی گربه ماده رخ میدهد اما میتواند زودتر باشد. نکته جالب در گربهها این جا است که تخمکگذاری در گربههای ماده، خود به خودی نیست و حدود ۳۰ ساعت بعد از جفتگیری، انجام میشه. طبق گزارشی که در سال 2007 تهیه شده است در آمریکا 37 میلیون خانوار بطور متوسط هر کدام 2.2 گربه خانگی داشته اند و این یعنی جمعیتی حدود 82 میلیون گربه خانگی. در مطالعه اولتراسونوگرافی، ناحیه لگنچه در هر دو کلیه در هر دو مورد کاملا متسع پارانشیم نازک شده بود.

حکم عقیم سازی حیوانات

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی