مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

حالت چهره چیست؟


پاکسازی صورت یا پوست یک روش درمانی رایج و محبوب برای پوستی سالم و درخشان است. این روش درمانی با استفاده از مواد مختلف و ابزارهای مختلف بسته به نیاز پوست بیمار و تشخیص تکنسین انجام می شود و در واقع فیشال یکی از روش های نوین جوانسازی پوست است.پوست ترکیبی و با ابزارهای مختلف است. .

فیشیال صورت کاملا غیر تهاجمی است و به همین دلیل امروزه بسیاری از متخصصین زیبایی این روش درمانی و زیبایی را بر سایر روش های تهاجمی ترجیح می دهند.نکته اصلی صورت این است که تنها در عرض یک ساعت می توان بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش های سرسیاه و یا جوش های زیر پوستی را ایجاد کرد. تحت درمان. حذف شده است، به همین دلیل است که به عنوان یک درمان عالی و اثبات شده برای مراقبت از پوست در سراسر جهان استفاده می شود.


فواید پوست صورت

از جمله کاربردها و فواید اصلی پوست صورت که مورد توجه زیبایی جویان قرار گرفته است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در یک درمان به بسیاری از اهداف پزشکی و مراقبت از پوست دست می یابد.

آرایش صورت می تواند پوست را از آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد پاک کند.

ماساژ صورت ضمن پاکسازی پوست باعث ایجاد احساس آرامش و رفع استرس می شود.

جوانسازی، کاهش چین و چروک، جوانسازی و پاکسازی پوست از جمله نتایج درخشان صورت است.

آسیب های پوستی را از بین می برد و گردش خون را بهبود می بخشد.

رفع جوش های سر سیاه، سر سفید و منافذ باز.

پوست را لیفت و سفت می کند.

درمان قطره، سیاهی و پف زیر چشم



رنگ پوست صاف و همگن

درمان صورت که به لایه برداری پوست کمک می کند

بسته به توانایی های مالی و شرایط خاص خود می توانید لیفت صورت را در سالن، سالن یا حتی در منزل انجام دهید که در هر مورد مدنظر قرار خواهد گرفت.

مراقبت از پوست در کلینیک

در کلینیک های زیبایی، هر جلسه صورت با یک مشاوره شروع می شود و پزشک تعیین می کند که کدام محصولات و درمان ها برای پوست شما بهتر است. در واقع، همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، درمان صورت یک درمان همه کاره است که چندین درمان پوست را در یک درمان ترکیب می کند. در زیر، این مراحل مراقبت از پوست و ابزارهای مرتبط با هر کدام را بررسی خواهیم کرد. آ
 

 

مراحل پاکسازی پوست در کلینیک زیبایی

مراحل بالینی پاکسازی پوست با توجه به نیازهای شخصی پوست هر فرد متفاوت است و در واقع مراحل اصلی بعد از مراجعه به پزشک و با معاینات دقیق تر مشخص می شود اما می توان گفت که برخی از اقدامات اصلی انجام شده بر روی صورت در تمامی مراحل مراقبت بالینی صورت امکان اعمال آنها بر روی پوست بیمار ضروری است و شامل موارد زیر می باشد.

بخار دادن به پوست

بخارپز کردن با هدف پاکسازی عمیق پوست انجام می شود و به رطوبت رسانی و آرامش پوست کمک می کند و همچنین به باز شدن منافذ پوست برای مراحل بعدی کمک می کند.

اخراج کردن

در این مرحله و بسته به نوع پوست شما، سلول های مرده پوست با استفاده از تجهیزات پوست صورت، کرم لایه بردار، خراش دادن یا بخار دادن برداشته می شوند. لایه‌بردارها حاوی آنزیم‌ها و مواد شیمیایی هستند که پیوند بین سلول‌های پوست را شل کرده و لایه‌برداری را بهبود می‌بخشند.



رهاسازی ناخالصی های پوست

این مرحله برای پاک کردن منافذی که با چربی اضافی یا سلول‌های مرده پوست مسدود شده‌اند انجام می‌شود، زیرا مسدود شدن منافذ عامل ایجاد جوش‌های سرسیاه و آکنه است. این مرحله را می توان به صورت دستی یا با تجهیزات خاصی مانند میکرودرم، میکرونیدلینگ و هیدروفیشیال انجام داد. اگر این مرحله به درستی انجام نشود، ممکن است صورت بیمار قرمز یا کبود شود و افرادی که پوست حساس تری دارند، درد خفیفی را تجربه کنند.

ماساژ پوست صورت

به طور کلی ماساژ صورت و بالاتنه با پوست صورت انجام می شود و می تواند به گردش خون در صورت و تقویت سیستم لنفاوی کمک کند.ماساژ نیازی به تجهیزات صورت ندارد.

محافظ بینی

مرحله نهایی مراقبت از پوست شامل ماسک یا مرطوب کننده مخصوص پوست برای رفع خشکی می شود و به دنبال آن یک سرم، مرطوب کننده و ضد آفتاب برای تکمیل فاز صورت استفاده می شود.


ابزار و تجهیزات لازم برای فیشال در کلینیک

استفاده از ابزار و وسایل لازم برای مراقبت از صورت مهمترین قسمت نظر پزشک در مورد پاکسازی پوست می باشد و لازم به ذکر است که اگر از آن دسته کلینیک دارانی هستید که قصد ارائه پاک کننده هایی با قیمت مناسب و بالا را دارند به تعداد بازدیدکنندگان کلینیک زیبایی شما لازم است تا پایان مقاله با ما همراه باشید زیرا قصد داریم تعدادی از پرکاربردترین محصولات مراقبت از پوست صورت را به شما معرفی کنیم:

میکرودرم ابریژن صورت

میکرودرم ابریژن

درم ابریژن

دستگاه اسکرابر یا درماف



دستگاه هیدروفیل

دستگاه های دیگری نیز وجود دارد که کلینیک های معروف زیبایی می توانند برای پاکسازی پوست افراد زیبایی استفاده کنند. با این حال، ما سعی کرده ایم عملکردها و مزایای برخی از مهمترین عملکردهای بالینی را توضیح دهیم که در صورت نیاز می توان از آنها استفاده کرد. با دید باز باید به فروشگاه همدم طب مراجعه کنید تا با خیال راحت یکی از پرکاربردترین دستگاه ها را برای جلب رضایت مشتریان خود خریداری کنید.
 

استفاده از دستگاه میکرودرم روی صورت توصیه می شود.

تصویر معرفی میکرودرم دستگاه روی صورت

میکرودرم به عنوان یکی از لوازم مورد نیاز صورت ابتدا در ایتالیا مورد استفاده قرار گرفت و سپس کشورهای دیگر نیز از آن استفاده کردند. یکی از ویژگی های شگفت انگیز دستگاه میکرودرم این است که سلول های مرده پوست را از بین می برد و پوست را از طریق این دستگاه بازسازی می کند، نمونه رایج میکرودرم ابریژن دستگاهی است که نوعی کریستال سخت را روی سطح پوست قرار می دهد. پوست . پوست را تغییر داده و سفت می کند و این عمل منجر به ترمیم کلاژن از دست رفته پوست می شود. همچنین باید بدانید که در این روش شیره مخصوصی وجود دارد که گردش خون پوست شما را تنظیم کرده و پوست را بازسازی می کند.

در مطالعه دستگاه میکرودرم; میکرودرم ابریژن صورت یک روش غیر تهاجمی و غیر تهاجمی برای تمیز کردن و جوانسازی پوست صورت است. این یک روش غیر شیمیایی است. هیچ جراحی باز روی بیمار وجود ندارد. تمام سلول های مرده سطح پوست را از بین می برد و باعث بازسازی و سلامت پوست می شود. این روش جوانسازی پوست بسیار کند و سطحی عمل می کند، اما می توان از آن برای رفع مشکلات عمقی پوست استفاده کرد.



انواع دستگاه های پاک کننده پوست میکرودرم

تجهیزات میکرودرم ابریژن انواع مختلفی دارند که بسته به نیاز و نگرانی های پوستی بیمار قابل استفاده هستند که در زیر توضیح داده شده است.

پودر میکرودرما:

این نوع میکرودرم ابریژن بسیار خطرناک است و در بسیاری از کشورها استفاده نمی شود. در این نوع میکرودرم لایه برداری با ساکشن و پودر اکسید آلومینیوم انجام می شود. این نوع میکرودرم برای پوست های حساس توصیه نمی شود.

میکرودرما دیامانت:

این نوع میکرودرم نسبت به میکرودرم پودری ملایمت کمتری دارد و شامل لایه برداری می شود.این روش برای لایه برداری عینک و الماس استفاده می شود.

ریز مغذی های مایع:

این نوع میکرودرم ابریژن امروزه محبوب ترین و ایمن ترین نوع میکرودرم ابریژن و لایه برداری محسوب می شود. میکرودرم مایع از مکش و مایع پراکسید هیدروژن یا اسیدهای ضعیف مانند AHA و BHA برای لایه برداری استفاده می کند.


فواید میکرودرم ابریژن

از دلایل محبوبیت دستگاه میکرودرم ابریژن در بین متخصصین زیبایی و سالن داران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این روش نیازی به بیهوشی ندارد.

دستگاه میکرودرم با افزایش فیبروبلاست تولید کلاژن را افزایش می دهد.

در مقایسه با سایر روش های جوانسازی و پاکسازی، بسیار مقرون به صرفه است.

با این روش می توانید چین و چروک های پوست را از بین ببرید.

این روش درمانی بدون درد و بدون عوارض جانبی جدی است.

پوست صورت را تمیز و نرم می کند.

برای انواع پوست و انواع پوست قابل استفاده است.

دوره بهبودی وجود ندارد و پس از آن به راحتی می توانید به زندگی روزمره خود بازگردید.

به مواد شیمیایی به کار رفته در آن حساسیت ایجاد نمی کند.

منافذ باز پوست را بهبود می بخشد.


هزینه میکرودرم استوک

هزینه میکرودرم ابریژن صورت به عوامل مختلفی از جمله کلینیک مورد نظر، پزشک انتخابی، عمق مشکلات پوستی و غیره بستگی دارد. این عوامل ممکن است بر هزینه میکرودرم ابریژن صورت تأثیر بگذارد. برای اطلاع از هزینه میکرودرم ابریژن صورت، به سادگی این سوال را در مشاوره با پزشک خود بپرسید. پزشک میانگین هزینه را بر اساس آزمایشات پوستی شما تعیین می کند.
 

میکرودرم ابریژن

یکی دیگر از مواد تشکیل دهنده جوانسازی و لایه برداری پوست صورت و دستگاه های صورت، میکرودرم ابریژن است. میکرودرم ابریژن فرآیندی است که پوست شما را با استفاده از کریستال های میکروسکوپی یا ساینده های الماس لایه برداری می کند. یکی از مهمترین مزایای میکرودرم ابریژن این است که سلول های مرده پوست را از بین می برد، لک ها و جای زخم ها را التیام می بخشد و پوست های کدر و پیر را جوان می کند.

میکرودرم ابریژن با میکرودرم صورت کمی متفاوت است، تنها تفاوت آن میزان نفوذ به پوست صورت است در میکرودرم ابریژن درجه و قدرت نفوذ به پوست صورت بسیار بالاست و همچنین می توان از آن برای درمان مشکلات عمقی پوست استفاده کرد. با این حال میکرودرم ابریژن تنها برای درمان مشکلات سطحی پوست صورت استفاده می شود، میکرودرم ابریژن علاوه بر لایه برداری پوست می تواند مشکلات عمقی پوست صورت را نیز بهبود بخشد. بسیاری از افراد این روش درمانی را ترجیح می دهند زیرا عوارض جانبی کمی در این روش وجود دارد.



تصویری از مزایای تجهیزات فوق ساینده

فواید میکرودرم ابریژن

خاص ترین فواید میکرودرم ابریژن که باعث شده تعداد زیادی از زیبایی جویان به این روش روی بیاورند عبارتند از:

چین و چروک های سطحی و ریز

شل شدن پوست

رنگ پوست مطابقت ندارد

ناهماهنگی در ساختار پوست

خال ها و ضایعات قهوه ای ناشی از افزایش سن

لکه های سیاه پس از درمان آکنه باقی می مانند

در اسکار یا اسکار


عوارض میکرودرم ابریژن

اگر شما هم جزو کسانی هستید که روش میکرودرم ابریژن را برای تقویت و ترمیم پوست خود انتخاب می کنید، باید گفت که این روش درمانی راحت، ملایم و بی خطر برای شما محسوب می شود.بله. البته مانند هر درمان پوستی، میکرودرم ابریژن نیز بدون عوارض نیست. رعایت نکردن نکات ایمنی و رفتن به یک شرکت غیرقابل اعتماد می تواند خطرناک باشد. این چیزها را با خود ببرید.

خشک یا خشک است

افزایش حساسیت به نور خورشید

پوست آسیب دیده

زبری جزئی

تبخال

هزینه میکرودرم ابریژن

قیمت میکرودرم ابریژن به عواملی مانند زیر بستگی دارد:

میزان میکرودرم ابریژن مورد نیاز بیمار

تعداد جلسات درمانی یا تعداد جلسات

هزینه های پزشک

منطقه جغرافیایی محل درمان

هزینه های کلینیک

انواع و روش های میکرودرم ابریژن

بستگی دارد هزینه میکرودرم ابریژن نسبت به سایر گزینه های جوانسازی پوست، به ویژه روش های جراحی مانند لیفت صورت، کمتر است.
 

 

هیدرودرم ابریژن برای پوست صورت

این روش پاکسازی صورت با دستگاه میکرودرم ابریژن نسبت به روش های دیگر جدیدتر است و به جای کریستال هایی که در بالا توضیح داده شد از آب و اکسیژن برای لایه برداری پوست استفاده می شود. هیدرودرم ابریژن بر اساس روش میکرودرم ابریژن است و یک روش موثر برای جوانسازی پوست است. در اینجا تکنیک ها، سم زدایی، پاکسازی، لایه برداری، آبرسانی و تغذیه پوست آورده شده است.نتایج این روش زیباست و تاثیر آن برای اولین بار قابل مشاهده است. بر خلاف روش های قدیمی، پوست در هیدرودرم ابریژن بسیار کوچک است و شما به راحتی می توانید مراقبت روزانه از پوست خود را انجام دهید.



کاربرد و اثرات هیدرودرم

از هیدرودرم ابریژن می توان برای درمان مشکلات زیر استفاده کرد:

چین و چروک و خطوط ظریف پوست

آسیب خورشید

کم آبی و خشکی پوست

پوست چرب یا خشک

توده های بزرگ یا بسته

پوست مستعد جوش و آکنه است

لکه های قهوه ای

فواصل و آهنگ

خون رسانی ضعیف به پوست



عوارض جانبی هیدرودرم ابریژن

هیدرودرم ابریژن روشی بی خطر و بدون عوارض دائمی است.بر خلاف روش میکرودرم ابریژن که معمولاً با قرمزی، تورم و کبودی پوست همراه بود، در هیدرودرم این عوارض کم بوده و بسیار کاهش می یابد. البته دقت کنید که به دلیل حساسیت پوست بعد از هیدرودرم، چند روز بدون ضدآفتاب زیر نور آفتاب نروید، سعی کنید با لباس و کلاه از پوست خود در برابر آفتاب محافظت کنید.
 

 

مزایای آب صورت

هیدرو صورت یکی از درمان هایی است که فواید زیادی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

متن های جعلی

چین و چروک و خطوط صورت را از بین می برد

از شر لکه های قهوه ای روی پوست خلاص شوید

تعدیل چربی پوست

درمان پوسته پوسته شدن پوست خشک

درمان آکنه و جوش

منافذ باز پوست را تمیز می کند



دستگاه اسکرابر یا درماف

یکی دیگر از وسایل ضروری برای مراقبت از صورت درماف است. درماف نرم ترین لایه بردار در نظر گرفته می شود. این دستگاه دارای اثر دوگانه جذب و لایه برداری پوست با استفاده از امواج اولتراسونیک می باشد. درماف های قابل حمل بهترین و مقرون به صرفه ترین هستند. آنها آکنه را خشک می کنند. این دستگاه را می توان به صورت جداگانه (معمولاً یک دستگاه تلفن همراه) خریداری کرد. البته ابزارهای اسکراب معمولاً در کنار تمام هیدروفیشیال ها قرار می گیرند و با خرید هیدرو صورت می توانید عملکرد دوگانه میکرودرم ابریژن و اسکرابر را به علاوه چند ابزار دریافت کنید. یکی دیگر وجود دارد



تجهیزات و ابزار لازم برای تمیز کردن پوست صورت و سالن

پاکسازی پوست در آرایشگاه، فرآیندی است که طی آن سلول‌های مرده پوست با استفاده از روش‌ها و پاک‌کننده‌های مختلف از سطح پوست پاک می‌شوند. این کار باعث ایجاد طراوت و شادابی در پوست می شود و به سلامت پوست کمک می کند. پاکسازی پوست آرایشگاهی یک درمان عالی برای افرادی است که پوست چرب دارند و جوش های سرسفید و سیاه زیادی دارند. علاوه بر این، مزایای پاکسازی صورت در آرایشگاه برای افراد بالای 30 سال و زنان و پسرانی که جوش های زیادی روی صورت خود دارند، بیشتر از سایر گروه ها مفید است. در عمل مشاوره زیبایی، پاکسازی پوست صورت برای پوست های چرب یک یا دو بار در ماه و برای پوست های مختلط، خشک و معمولی هر سه ماه یکبار انجام می شود. به دو صورت تمیز کردن بدون دستگاه و تمیز کردن بر روی دستگاه انجام می شود که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.


چهره در آرایشگاه بدون دستگاه

با تمیز کردن پوست صورت در آرایشگاه بدون ماشین، متخصص ابتدا نوع پوست شما را با دید، لمس و یا با کمک نورهای مخصوص می‌آموزد. زیرا مواد لازم برای پاکسازی پوست صورت در آرایشگاه برای هر نوع پوست متفاوت است. در مرحله بعد، بسته به نوع پوست شما، پوست شما از آلودگی، آرایش و "پرده آفتاب" پاک می شود. نور مخصوص موجود در آرایشگاه یکی از تجهیزات ضروری برای صورت است.
 

رجوع به مقاله: آموزش فیشیال پوست در تهران دکتر حبشی

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی