مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

ترانسمیترهای فشار ABB


سرعت یک عامل مهم در نظر گرفته می شود زیرا در بسیاری از کاربردها استفاده می شود: سرعت، سرعت، مساحت، تراکم و غیره.

فشار یک پارامتر کلیدی در نظر گرفته می شود زیرا در بسیاری از کاربردهای فرآیند استفاده می شود: فشار دیفرانسیل، جریان، مساحت، چگالی و غیره. فرستنده فشار ABB به اندازه گیری تمام این فشارها کمک می کند. این محصول را از نمایندگی abb خود خریداری کنید.

 

http://aftabir.com/reportages/view/4448/%D9%BE%DB%8C-%D8%A7%D9%84-%D8%B3%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
فشار دیفرانسیل

فشار دیفرانسیل تفاوت بین مقدار فشار و فشار مرجع است. فشار مطلق را می توان به نوعی فشار دیفرانسیل، خلاء مطلق یا فشار مرجع صفر مطلق در نظر گرفت. از آنجایی که فشار مرجع در یک فرستنده فشار ABB اتمسفر است، فشار گاز را می توان یک فشار تفاضلی در نظر گرفت.

 


ترانسمیتر فشار یازوینو ABB

یکی از رایج ترین کاربردهای سنسورهای دیفرانسیل اندازه گیری است. ویژگی اصلی محدودیت هایی دارد. این باعث کاهش سطح مقطع کانال می شود. این محدودیت سرعت آب را هنگام عبور از محدودیت افزایش می دهد. بنابراین، سیالی که بر روی سد جریان دارد، انرژی جنبشی (سرعت) بیشتری نسبت به سیال زیر سد دارد.

این افزایش در انرژی جنبشی در سراسر مانع با کاهش متناظر در انرژی پتانسیل (ولتاژ استاتیک) متعادل می شود. سنسور فشار ABB با دریچه هایی که در دو طرف مانع قرار دارند، به دلیل افت انرژی پتانسیل مایع، اختلاف فشار ثابتی را مشاهده می کند.

فرستنده فشار ABB فشار دیفرانسیل کمتری را نسبت به فشار کمتر یا فشار پایین رد می کند. این اختلاف فشار معمولاً بسیار کوچک است، 1 psi تا 750 psi (0.24 تا 186 کیلو پاسکال)، بسته به سیال و سرعت جریان. یک نمای کلی از اندازه گیری های مختلف جریان فشار در شکل 2 نشان داده شده است.


اندازه گیری سطح مایع با ترانسمیتر فشار ABB

اندازه گیری سطح آب را می توان با ترانسمیتر فشار ABB که یکی از پرکاربردترین محصولات صنعتی، ترانسمیترهای نوع دیفرانسیل یا مقیاس است، انجام داد. این معمولاً با باز یا بسته بودن مخزن به جو تعیین می شود.


مخزن باز

اندازه گیری سطح مایع مخزن باز نشان می دهد که مخزن به اتمسفر باز است. در مخازن باز، تغییرات فشار هوا بر فشار مایع در مخزن تأثیر می گذارد. در این برنامه اندازه گیری سطح، فرستنده ABB فشار اتمسفر را در پایین دست اندازه گیری می کند و اثر فشار اتمسفر را بر مایع از بین می برد. قسمت بالایی فرستنده به مخزن متصل است و سطح آب مخزن را اندازه گیری می کند.


فرستنده مخزن فشار یوتسکا ABB

مخزن مهر و موم شده زمانی است که یک مخزن یا کشتی از هوا بسته می شود. هنگامی که آب در یک مخزن پر می شود یا نشت می کند، فشار در مخزن می تواند از مثبت به خلاء برسد. این تغییر فشار داخل مخزن اگر جبران نشود مستقیماً بر سطح آب اندازه گیری شده توسط فرستنده ABB تأثیر می گذارد. لوله از پایین سنسور فشار ABB تا بالای مخزن این کار را آسان می کند.


فرستنده فشار کرونا

فشار با استفاده از فرستنده‌های فشار Krone اندازه‌گیری می‌شود که عموماً از دو بخش اصلی تشکیل شده‌اند: یک عنصر حسگر که در تماس مستقیم یا غیرمستقیم با فرآیند است و یک بسته الکترونیکی ثانویه که خروجی عنصر حسگر را به یک سیگنال انتقال استاندارد تبدیل و شرایط می‌کند. . .

در قلب فرستنده فشار کرونا سنسوری وجود دارد که سیگنال الکترونیکی سطح پایینی را در پاسخ به نیروی وارد شده به عنصر حسگر تولید می کند. قانون پاسکال بیان می کند که وقتی یک فشار خارجی به یک سیال وارد می شود، فشار در هر نقطه از سیال به میزان آن فشار خارجی افزایش می یابد.

عنصر اصلی به لوله‌کشی فرآیند متصل می‌شود تا فشار فرآیند بر روی دیافراگم(های) مبدل فشار اسپلیت تاج عمل کند. طبق قانون پاسکال، سیال پرکننده داخل عنصر هسته به همان فشار وارد شده به غشا(های) عایق می رسد. مایع پرکننده به صورت هیدرولیکی این فشار را به سنسور منتقل می کند و سپس سیگنال خروجی مربوطه را تولید می کند.



مدل ترانسمیتر فشار کرونا

طراحی عنصر اولیه به کاربر این امکان را می دهد که به راحتی فرستنده فشار کرونر را به فرآیند هدایت کند و از آسیب مکانیکی سنسور در برابر آسیب های گذرا مانند فشار بیش از حد محافظت کند. الکترونیک فیلتر ثانویه فرستنده فشار Krone سیگنال سنسور را تقویت، حفظ و تبدیل به سیگنال خروجی DC استاندارد 4-20mA می کند. الکترونیک ثانویه بسیار پیچیده است و وظایف زیادی را انجام می دهد. خروجی سنسور برای تغییرات در فرآیند و شرایط محیطی قبل از تبدیل شدن به سیگنال 20-4 میلی آمپر جبران می شود.



به عنوان مثال، خطاهای اندازه گیری ناخواسته را به دلیل اثرات دما به حداقل می رساند و خروجی بسیار پایداری به فرستنده فشار Krone می دهد. تجهیزات الکترونیکی همچنین به کاربر اجازه می دهد فرستنده فشار کرونا را در محدوده فشارهای ورودی کالیبره کند. به عنوان مثال، یک فرستنده فشار کرونا را می توان برای اندازه گیری نسخه های فرستنده فشار کرونا کالیبره کرد تا بتواند همان محدوده از کاربردها را انجام دهد. علاوه بر این، الکترونیک ثانویه به کاربر اجازه می دهد تا خروجی فرستنده را برای اندازه گیری کاربردهای خاص (مانند ارتفاع/فشار) نادیده بگیرد.

لوازم الکترونیکی کمکی در داخل فرستنده فشار کرونا در محفظه ای قرار دارند که به طور یکپارچه با عنصر اصلی نصب شده است. این محفظه برای نصب کارخانه مناسب است. محفظه ها به محافظت از دستگاه های الکترونیکی در برابر تأثیرات و تغییرات محیطی کمک می کنند. محفظه همچنین قطع مناسب سیم های حسگر از عنصر اصلی و سیم های میدان را تضمین می کند.
 

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی