مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.


امروزه استفاده از ساعت‌های آبیاری به دلیل خشکسالی‌های گسترده، اهمیت مصرف آب، گسترش سیستم‌های آبیاری خودکار و افزایش جمعیت در مناطق شهری مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر اهمیت کنترل مصرف آب، برخی از گیاهان برای اطمینان از رشد کافی و تحمل تنش خوب، نیازی به دریافت آب زیادی در فواصل نامنظم ندارند. صاحبان باغ ها و مزارع،

امروزه استفاده از تایمرهای آبیاری به دلیل خشکسالی گسترده، اهمیت مصرف آب، گسترش سیستم های آبیاری خودکار و افزایش جمعیت مناطق شهری مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. علاوه بر اهمیت کنترل مصرف آب، برخی از محصولات برای رشد مناسب و مقاومت در برابر تنش نباید در دوره های نامنظم آب زیادی دریافت کنند.

صاحبان باغ و مزرعه باید به دنبال بهترین تایمرهای آبیاری خانگی و صنعتی باشند تا از مصرف بی رویه آب خودداری کنند و مزارع خود را به طور منظم و با کمترین مقدار ممکن آبیاری کنند. به همین ترتیب با داشتن تایمر آبیاری و تنظیم صحیح آن، افراد در انجام کارهای دیگر آزادند و در زمان تعیین شده مناطق مختلف تحت پوشش آبیاری می شوند.

مهمترین مزایای تایمر آبیاری

استقبال زیاد باغداران و کشاورزان برای انواع فصل آبیاری نام این تجهیزات را در بازار صنعتی افزایش داده است. در این زمینه، برخی از مزایای این منبع عبارتند از:

جلوگیری از هدر رفت آب: با تخصیص عاقلانه و منظم آب از مصرف بی رویه آب جلوگیری می شود.

قیمت تایمر آبیاری: قیمت این تجهیزات نسبت به عملکرد عالی آن بسیار مقرون به صرفه است.

امکان تنظیم دقیق: به لطف تایمر امکان تعیین تعداد دفعات، فاصله زمانی و مدت زمان آبیاری وجود دارد.

بدون مداخله دستی: تایمرهای آبیاری در انواع مختلف فعالیت خود را به طور خودکار و بدون دخالت انسان شروع و پایان می دهند. بدون خطا.

رشد خوب گیاه: با آبیاری منظم و کافی گیاه از یک طرف از رشد خوبی بهره مند می شود اما از طرف دیگر هیچ استرسی برای گیاه وجود ندارد. https://news-sky.ir/?p=229841

سازگاری با سیستم های مختلف: گاهی اوقات بسته به وسعت مزارع و نوع گیاهان، زمان آبیاری بیشتر می شود. در چنین مواردی می توان از ماشین حساب استفاده کرد. البته گاهی اوقات از آبپاش ها در فضای سبز برای آبیاری ملایم چند ثانیه ای استفاده می شود که زمان دیجیتال گزینه بهتری خواهد بود.

سهولت استفاده: رابط کاربری آسان و تنظیم آسان زمان و سطح آبیاری از جمله ویژگی های بارز این دستگاه است.

قابلیت تنظیم از راه دور: بسته به شرایط محل نصب، می توان این دستگاه ها را در ارتفاعی دور از دسترس افراد قرار داد. در این صورت اگر از تایمر بلوتوث استفاده می کنید، به راحتی می توانید از طریق اپلیکیشن اختصاصی آن ها، زمان آب را تنظیم کنید.

در عین حال باید توجه داشت که تجهیزات شرایط نصب بسیار آسانی دارند.

نقش تایمرها در سیستم آبیاری اتوماتیک

انواع تایمرهای آبیاری نبض سیستم های آبیاری اتوماتیک محسوب می شوند. اهمیت استفاده از بهترین تایمر آبیاری به حدی است که این قسمت مشخص می کند که پروسه آبیاری گل ها و گیاهان هر چند دقیقه یک بار چقدر طول می کشد و هر بار پروسه آبیاری یک زمین یا ردیف گیاهان خاص چقدر طول می کشد. عملکرد تایمرها و سیستم های آبیاری قطره ای در عدم هدر دادن آب ثابت است و با هم ترکیبی عالی برای کنترل میزان آب مصرفی و برای آبیاری هدفمند گیاهان ایجاد می کنند.

استفاده از انواع تایمرهای آبیاری خانگی و صنعتی

انواع تایمرهای آبیاری خانگی و صنعتی کاربرد وسیعی دارند. در واقع بسته به نوع تایمر و محل نصب، روش استفاده از تایمر نیز متفاوت است:

مدل‌های خانگی: تایمرهای خانگی در حیاط‌ها و باغ‌های خصوصی برای تنظیم دفعات و مدت آبیاری گیاهان داخلی، گیاهان سقفی، اجزای گیاهان روف گاردن، دیوارهای سبز طبیعی و غیره استفاده می‌شوند. بنابراین، اگر مردم در خانه یا در سفر نباشند، نگران آبیاری به موقع گل ها و گیاهان نخواهند بود.

کاربرد تایمر آبیاری صنعتی. این مدل ها برای حداکثر بهره وری از آب و عدم هدر رفت آن در آبیاری مزارع کشاورزی، گلخانه ها، باغ های بزرگ، زمین های زیر کشت ردیفی و ... استفاده می شود.

تایمرهای آبیاری غیر خانگی با قیمت بالاتری عرضه می شوند و قدرت کاری بالاتری دارند. تولید کنندگان پیشرو در سراسر جهان در حال طراحی و ساخت انواع تایمرهای آبیاری هستند.

انتخاب بهترین تایمر آبیاری

برای انتخاب بهترین زمان آبیاری باید برترین برندهای سازنده را بشناسید به طور کلی از نظر کیفیت کاربردی، ماندگاری و استفاده از فناوری های نوین برندهایی مانند: هانتر، اربیت، آکواریوس، بکو، راتیو، رینبو و ... شرایط مساعدتری را در تولید این واحدها ایجاد کند. استفاده از باتری های کم مصرف در بین تمامی برندهای مطرح تولیدکنندگان رایج است

لازم به ذکر است که طبق نظر بسیاری از کارشناسان، انواع تایمرهای آبیاری Orbit تولید شده در 2 نوع «تک خروجی» و «دو خروجی» نسبت به رقبای خود عملکرد بهتر و مطمئن تری دارند. این سیستم ها با یک صفحه نمایش کوچک به صورت دیجیتالی کار می کنند و می توان برنامه های زیادی برای آنها تعریف کرد.

تایمر آبیاری با کیفیت بالا را از مجموعه آب نیرو خریداری کنید

مجموعه قابل اعتماد همواره با کار مهندسین مجرب و متخصصین برجسته که با استفاده از بالاترین دانش و تجربه، مجموعه ای از محصولات آب و تجهیزات صنعتی مانند تایمر آبیاری، پمپ کارواش، پمپ، کمپرسور باد و هوای فشرده، آبیاری را به کار می گیرند، پشتیبانی می شود. حسگرها ، شیرهای برقی از انواع، مدل های مختلف پمپ آب، دیزل ژنراتور، پرنده میست و ... را در دستور کار خود دارد. برای دریافت مشاوره تخصصی و اطلاع از شرایط قیمت تایمر آبیاری و سایر محصولات صنعتی می توانید با کارشناسان تماس بگیرید.

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی