مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.


مهمترین عامل در سئوی خارج از صفحه، استفاده از بک لینک است. اما باید توجه داشت که گرفتن بک لینک برای یک وب سایت مانند یک شمشیر دولبه است. از یک طرف گرفتن بک لینک مناسب می تواند منجر به بهبود رتبه صفحه شود، از طرف دیگر دریافت بک لینک های بی کیفیت با یکسری ویژگی های خاص در زمره سئو کلاه سیاه قرار می گیرد و منجر به کاهش رتبه و رتبه صفحه می شود. حتی جریمه از طرف گوگل در این مقاله توضیح می دهیم که بک لینک چیست و چگونه می توان بک لینک دریافت کرد. با ما همراه باشید.

بک لینک چیست؟

بهترین تعریف از بک لینک را می توان به صورت زیر بیان کرد: بک لینک لینکی است که در سایت دیگری قرار می گیرد و زمانی که کاربر روی آن کلیک می کند به سایت شما هدایت می شود. امروزه بک لینک ها تاثیر بسزایی در سئو سایت دارند و بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در واقع بک لینک ها می توانند رتبه سایت را در موتورهای جستجو افزایش دهند.

کیفیت و اهمیت بک لینک ها بسیار مهمتر از کمیت آنهاست. در واقع بک لینک های بی کیفیت هیچ تاثیری بر سئوی وب سایت شما ندارند و ساخت لینک های خارجی حتی بدون رعایت قوانین سئو می تواند به سئوی وب سایت شما آسیب برساند. از دیدگاه موتورهای جستجو، لینک های خارجی به طور طبیعی و توسط افرادی که مدیر سایت نیستند ایجاد می شوند. در عین حال، ما مدیران سایت و کارشناسان سئو، لینک بیلدینگ خارجی یا لینک بیلدینگ را برای بهبود سئوی خارجی سایت خود انجام می دهیم و به صورت دستی به سایت خود در سایت های دیگر لینک می دهیم. در اینجا ممکن است اشتباه کنیم و اجازه دهیم ربات گوگل متوجه این موضوع شود.

انواع بک لینک چیست؟

همانطور که گفته شد، بک لینک ها به طور طبیعی می توانند توسط افراد دیگر ایجاد شوند، نه مدیر سایت. در این صورت، محتوای صفحه باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا دیگران فکر کنند که به اندازه کافی مفید است که شایسته یک لینک و در نتیجه یک لینک به محتوای ما از سایت خود باشد.

همچنین می توان با تعامل با مکان وب سایت، بک لینک ایجاد کرد. به عنوان مثال، شخصی برای یک موضوع حقوقی در وبلاگ خود یک استدلال حقوقی می نویسد، شخصی در مورد آن نظر و استدلال دارد، اما در مورد خودش، اگر آن مقاله در مورد دیگری بک لینک بگیرد، اولین مقاله است. وب سایت ها، به سئو کمک می کند تا شروع شود. چون همه این چیزها به هم مرتبط هستند. بنابراین، نوشتن آرگومان ها نیز می تواند به دریافت لینک های خارجی کمک کند.

اما اگر قصد دارید خودتان لینک هایی برای محتوای خود ایجاد کنید، باید توجه داشته باشید که آیا لینک ها دنبال می شوند یا خیر:

لینک فالوبک چیست؟

به خزنده های موتورهای جستجو دستور دهید تا با قرار دادن کد زیر در کد HTML صفحه خود، پیوند را دنبال کنند: به این ترتیب، مقادیر موجود در صفحه به مقادیر موجود در صفحه پیوند داده شده منتقل می شوند. بنابراین، دنبال کردن بک لینک ها می تواند ارزش سایت مبدا را به سایت شما منتقل کند و اگر رتبه آن سایت از رتبه سایت شما بهتر باشد، رتبه سایت شما بهبود می یابد.

همه لینک ها بدون وارد کردن کد رهگیری به ترتیب هستند.

بک لینک نوفالو چیست؟

لینک nofollow دقیقا برعکس بک لینک nofollow عمل می کند و به موتورهای جستجو می گوید که لینک ارسال شده را دنبال نکنند و هیچ ارزشی را از صفحه به لینک داده شده منتقل نکنند.

بنابراین همانطور که انتظار می رفت، دریافت لینک های nofollow خارجی از سایت های معتبر باعث افزایش اعتبار سایت شما نمی شود. با این حال، نمی توان گفت که پیوند خارجی که بلوک ها را دنبال می کنند، ارزشی ندارد. فرض کنید به سایت های معتبر لینک داده اید، حتی اگر آن لینک ها را دنبال نکنید، به این ترتیب در ذهن کاربران به عنوان یک سایت معتبر که شایسته دریافت لینک از یک سایت معتبر است، حک می شوید. علاوه بر این، موتورهای جستجو نیز آن را دست کم نگرفته اند.

 

 برای خرید بک لینک می توانید از سایت دستی بر ایران استفاده نمایید.
نکات مهم در ارتباطات خارجی

یک بک لینک خوب ویژگی های زیادی دارد. از جمله:

یک بک لینک خوب به وب سایت شما باید از وب سایت های معتبر تهیه شود.

وب سایتی که بک لینک های زیادی به شما می دهد و به راحتی به دست می آید از نظر سئو کاملا بی ارزش است. به این گونه وب سایت ها، مزارع لینک می گویند و تنها با هدف ایجاد لینک ایجاد می شوند.

اگر Maze Bar را در کروم خود نصب کنید، می توانید با بررسی امتیاز اسپم وب سایت ها، وب سایت های بی فایده ای برای دریافت لینک های خارجی پیدا کنید. سایت های اسپم بی فایده امتیاز بالایی دارند.

بک لینک به سایت شما باید از سایت هایی با محتوای مشابه با محتوای سایت شما باشد.

اگرچه برخی از سایت ها از سایت های نامرتبط به سایت خود بک لینک دریافت می کنند، اما اگر این کار را اغلب تکرار کنید، گوگل به شما مشکوک خواهد شد.

لینک های درون محتوا برای سئوی سایت ارزش زیادی دارند.

پیوندهای محتوایی مانند پیوندهایی که از گزارش های تبلیغاتی دریافت می کنید، پیوندهایی که در پست های وبلاگ یا پیام های انجمن می نویسید و غیره. از سوی دیگر، لینک هایی هستند که اغلب لینک ها را خریداری می کنند. وب سایت هایی که بک لینک می فروشند، بک لینک ها را در مکان هایی مانند فوتر، گوشه پایین صفحه و مکان های دیگری که از نظر سئو کم و بیش اهمیت دارند، قرار می دهند.

هر چه بک لینکی که از مقاله دریافت می کنید مهمتر و معتبرتر باشد، بک لینک از نظر سئو اهمیت بیشتری دارد.

با این حال، وقتی لینکی از یک سایت پربازدید با PA بالا دریافت می‌کنید، در مقایسه با زمانی که وبلاگ‌های ناشناخته دیگر به شما لینک می‌دهند، از نظر گوگل اعتبار بیشتری کسب کرده‌اید. با این حال، شما نباید آن را از دست بدهید!

بک لینک های Dofollow از منظر سئو بسیار مهم هستند.

البته بک لینک های نوفالو را نباید لینک بد در نظر گرفت. تنها تفاوت این بک لینک ها با dofollow این است که ارزش سئو ندارند.
  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی