مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

بهترین مدل های تایمر آبیاری در سال 2024


داشتن یک برنامه آبیاری منظم و منظم هم برای باغ ها و باغ های خانگی و هم برای زمین های کشاورزی و مزارع بزرگ بسیار مهم است. تایمر آبیاری یکی از کاربردی ترین دستگاه های مکانیکی برای کنترل سیستم های آبیاری منظم و گران قیمت در مزارع، باغ ها، پارک ها و دیگر انواع فضای سبز است. تایمر آبیاری در انواع و برندهای مختلف

داشتن یک برنامه آبیاری منظم و اصولی هم برای باغچه و باغچه خانه و هم برای کشاورزی و باغ های بزرگ بسیار مهم است. تایمر آبیاری یکی از کاربردی ترین تجهیزات مکانیزه برای کنترل سیستم های آبیاری منظم و مقرون به صرفه در باغ ها، مزارع، باغ ها و هر نوع فضای سبز است. تایمرهای آبیاری در انواع و برندهای مختلف در بازار موجود می باشد. برای به دست آوردن بهترین نتیجه، باید ساعت مناسب را پیدا کنید.

انواع زمان های آبیاری

تایمرهای آبیاری انواع مختلفی دارند. این دستگاه ها بسته به نحوه کارشان به دو دسته دیجیتال و مکانیکی تقسیم می شوند. تایمرهای آبیاری را می توان کمک انسان و جایگزینی در نظر گرفت که جریان آب را طبق یک برنامه تنظیم شده باز و بسته می کند و از آسیب دیدن گل ها و گیاهان در اثر کمبود آب یا آب زیاد جلوگیری می کند. انواع تایمرهای آبیاری از نظر کارایی، سطح استفاده، میزان خروجی، قیمت، نحوه تنظیم و برنامه ریزی، مقاومت، اندازه و اندازه تجهیزات و برند سازنده با یکدیگر متفاوت است.

کدام مارک تایمر آبیاری خوب است؟

با توجه به تنوع تایمرهای آبیاری از نظر طراحی، عملکرد، برند، ساختار و بسیاری موارد دیگر، انتخاب و خرید دستگاه نسبتاً سخت و گیج کننده است. در زیر در مورد برند Orbit به عنوان سازنده بهترین تایمرهای آبیاری در بازار صحبت کرده ایم. همچنین ویژگی های دو مدل از محبوب ترین ساعت های این برند را توضیح خواهیم داد:
https://khabaryak.ir/?p=209607
درباره تجهیزات آبیاری برند Orbit

Orbit یک برند آمریکایی است که بهترین تایمرها و لوازم جانبی آبیاری جهان را تولید می کند. این شرکت با بیش از 50 سال سابقه در ساخت انواع تجهیزات آبیاری محصولاتی با کیفیت بالا در اختیار صنعت کشاورزی و باغداری قرار داده است. در حال حاضر محصولات این شرکت به ویژه تجهیزات آبیاری اتوماتیک از جمله تایمرهای آبیاری در بازار بیش از 80 کشور جهان به فروش می رسد.

قابلیت تایمر آبیاری ORBIT

تایمرهای آبیاری مداری با دو باتری قلمی کار می کنند و نیازی به برق ندارند. این تایمرها دارای خروجی 4.3 اینچی بوده و روی ورودی آنها مهره رزوه ای تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید به راحتی تایمر را روی شیر لوله کشی شهری نصب کنید. به طور کلی انواع تایمرهای آبیاری مداری دارای کیفیت بالا، نصب آسان و قابلیت اطمینان بالا هستند. از ویژگی های تایمرهای این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برنامه نویسی ساده

مجهز به عملکرد تاخیر باران

ارگانیسم در برابر عوامل محیطی و شرایط آب و هوایی مقاوم است

امکان تنظیم فاصله بین دو بار آبیاری از 6 ساعت تا یک هفته

قابلیت تنظیم زمان هر آبیاری از یک دقیقه تا 4 ساعت

ورودی بشکه 4.3 اینچی و سوکت رزوه دار خارجی 4.3 اینچی

مجهز به فیلتر آب

حداقل فشار کاری 17 متر است

قیمت تایمر آبیاری مارک و بیت

تایمرهای آبیاری مارک Orbit نسبتاً گران هستند. اما به دلیل کیفیت بالای بدنه و سایر مزایای آن، یکی از محبوب ترین تایمرهای آبیاری در بازار به حساب می آید. در ادامه با دو مدل محبوب این محصول آشنا خواهید شد

تایمر آبیاری Orbit مدل 401

تایمر مدل 401 یکی از پرفروش ترین مدل های تایمر آبیاری در ایران به شمار می رود. این مدل با دو باتری قلمی کار می کند و همچنین دارای شیر برقی داخلی است. به طور کلی مشخصات این محصول به شرح زیر است:

ساخت چین تحت لیسانس آمریکا.

با 2 باتری قلمی کار می کند.

دارای شیر برقی داخلی آب

قابل اتصال به شیر آب (به مخزن آب وصل نیست)

قابلیت تحمل فشار از ½ تا 6 بار

سایر درآمدها 4.3

قابلیت تحمل تا 40 درجه سانتیگراد

رابط کاربری خوانا و آسان

ظرفیت آبیاری از 1 دقیقه تا 240 دقیقه در فواصل زمانی 6 ساعت تا 7 روز

اتصالات استاندارد و اجتناب از چکه و هدر رفتن آب

ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت، تغییرات دما، نور خورشید و غیره.

تایمر مداری مدل 501

تایمر آبیاری مدل 501 یکی دیگر از مدل های محبوب این محصول از برند آمریکایی Orbit و ساخت کشور چین می باشد. این مدل به دلیل داشتن دو خروجی قادر به برنامه ریزی و تنظیم بر روی دو ایستگاه می باشد. استفاده از این تایمر آسان است و فقط دکمه تعبیه شده را فشار دهید تا ابزار برای یک یا دو کانال باز شود. قدرت این دستگاه توسط دو باتری قلمی تامین می شود. سایر ویژگی های تایمر Orbit 501 عبارتند از:

اندازه ورودی و خروجی 4.3 اینچ

قابل اتصال به شیر آب

خط اول توری استیل وجود دارد و از ورود نمک و گل و لای و غیره به داخل دستگاه جلوگیری می کند.

تایمر را می توان از 6 ساعت تا یک هفته تنظیم کرد. و قابلیت آبیاری از 1 دقیقه تا 240 دقیقه

امکان تکرار برنامه آبیاری

نصب آسان

بهترین مارک و مدل تایمر آبیاری

تایمرهای آبیاری وسیله ای بسیار کاربردی برای آبیاری منظم و اصولی باغات، مزارع و دیگر فضاهای سبز هستند. با خرید این دستگاه و نصب آن بر روی شیر آب می توان زمان و مدت آبیاری مناطق مورد نظر را تعیین کرد و سیستم آبیاری این مناطق را هوشمند و اتوماتیک کرد و علاوه بر نگهداری و مراقبت اولیه از مصرف آب خودداری کرد. بازرگانی نیرو اربیت واتر یکی از بهترین برندهای تولید کننده تجهیزات آبیاری اتوماتیک چندین تایمر با کیفیت و بادوام را به بازار جهانی عرضه کرده است.

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی