مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

بهترین مارک کامپیوتر همه کاره چیست؟


آل این وان ایسوس بهترین انتخاب برای افرادی هستند که فضای کافی برای قرار دادن کامپیوتر و کابل های متعدد آن ندارند. اما آنها یک سیستم قدرتمند می خواهند. در این مقاله به شما خواهیم گفت که اگر قصد خرید چنین سیستمی را دارید، کدام مارک کامپیوترهای همه کاره بهترین هستند و کدام مارک ها ارزش انتخاب را دارند. در اینجا بهترین برند همه کاره را خواهید دید.

بهترین برند کامپیوتر همه کاره

اگر می خواهید رایانه های همه کاره بخرید که فضای کمی را برای انجام کارهای روزانه یا کارهای حرفه ای شما اشغال می کنند، باید بهترین مارک رایانه های همه کاره را بشناسید تا خریدی رضایت بخش داشته باشید. بهترین مارک ها در زیر لیست شده اند.

Solosaina Apple-in-One (imac)

آی مک ها یا رایانه های اپل در یک، یکی از محبوب ترین انواع کامپیوترهای این نوع به حساب می آیند و بسیاری از طراحان گرافیک و طراحان برای استفاده حرفه ای به آی مک روی می آورند. آی مک در رنگ های مختلف، اندازه های مختلف و ویژگی های فنی متفاوت ساخته شده است. از زمانی که اولین iMac در سال 2013 عرضه شد، به گفته بسیاری از کاربران، بهترین مدل کامپیوتر اپل بوده است. آی مک ها از همان پردازنده هایی استفاده می کنند که اپل در مک بوک ها و مینی مک ها استفاده می کند. این کامپیوترهای قابل حمل بدون قدرت هستند و هنگام استفاده هیچ صدایی ایجاد نمی کنند. ویرایش صفحه نه تنها برای حرفه ای ها، بلکه برای تماشای فیلم ها نیز عالی است. این کامپیوترها نیز طراحی های زیبایی دارند و در رنگ های زیبا موجود می باشند.

رایانه همه کاره لنوو

یکی دیگر از گزینه های موجود در بین بهترین برندهای L-in-one، برند لنوو است. کامپیوترهای همه کاره این برند اغلب برای استفاده عمومی و چند رسانه ای مناسب هستند. آنها به شما اجازه می دهند فیلم تماشا کنید، در اینترنت گشت و گذار کنید، کارهای روزانه خود را انجام دهید یا بازی های سبک انجام دهید. البته برخی از مدل های این برند برای استفاده حرفه ای نیز مناسب هستند.

مانند همه لپ‌تاپ‌ها و مانیتورها، رایانه‌های همه کاره لنوو در اندازه‌های مختلف صفحه نمایش در دسترس هستند. رم و ظرفیت حافظه داخلی نیز بین مدل ها متفاوت است. صفحه نمایش مانیتورها اغلب با روکش مات پوشانده می شود تا از آسیب دیدن چشم هنگام استفاده در محیط های کم نور جلوگیری کند. همچنین در پشت و کنار درگاه های کامپیوتری مختلفی تعبیه شده است، بنابراین هنگام اتصال هر دستگاه دیگری به آن، کابل ها جلوی دست شما نیستند. به طور کلی، اگر می خواهید محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب داشته باشید، لنوو یکی از بهترین برندهای All-in-One رایانه های شخصی است.

سامسونگ همه در یک کامپیوتر

سامسونگ یکی دیگر از برندهای خوب در زمینه ساخت لپ تاپ و رایانه شخصی و همچنین رایانه های شخصی همه در یک است. البته به نظر می رسد برخلاف برندی که در زمینه ساخت گوشی و ساعت هوشمند فعال است، تمرکز کمتری در زمینه ساخت کامپیوتر داشته باشد. کامپیوترهای آل این وان سامسونگ در چندین سری مختلف با امکانات متفاوت ساخته می شوند و بیشتر برای کارهای روزمره، کارهای اداری و کارهای گرافیکی سبک مناسب هستند.

کامپیوتر همه کاره ایسوس

این برند تایوانی همواره یکی از بهترین ها در ساخت لپ تاپ و کامپیوتر بوده و سهم زیادی از فروش جهانی را به خود اختصاص داده است. تمامی کامپیوترهای این نوع نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با پردازنده های پرسرعت، کارت گرافیک های قدرتمند و طراحی زیبا بهترین کامپیوترها برای تمامی بازی ها به حساب می آیند.

یک کامپیوتر همه کاره HP

HP یکی دیگر از تولیدکنندگان خوب رایانه های شخصی است که مدل All in One آن محبوبیت زیادی دارد. این رایانه ها دارای اندازه های مختلف صفحه نمایش اغلب با پنل IPS هستند و مجهز به پردازنده های قدرتمند مختلفی هستند که می توانید با توجه به نیاز خود آنها را انتخاب و سفارشی کنید. مدل های گران قیمت این برند گزینه های مناسبی برای استفاده تخصصی از جمله کارهای گرافیکی با مشخصات کمیاب هستند. به عنوان مثال، پایه های مانیتور مجهز به یک شارژر بی سیم هستند و می توان گوشی را در حین کار شارژ کرد، یا وب کم آنها دارای پایه ای انعطاف پذیر است که امکان تنظیم آن را در جهات مختلف فراهم می کند. مدل های ارزان قیمت HP All-in-one نیز برای کارهای روزانه شما بسیار مناسب هستند.

تمام کامپیوترها را حذف کنید

دل یکی از شرکت های تولید کننده انواع کامپیوتر است و محصولات آن از کیفیت خوبی برخوردار است. بنابراین می‌توانیم آن را یکی از بهترین برندهای L-in بنامیم. رنج قیمتی متفاوت هر یک از کامپیوترهای این برند باعث شده تا کاربران با نیازهای متفاوت گزینه مناسبی را در بین کامپیوترهای این برند پیدا و خریداری کنند. علاوه بر تفاوت قیمت، ویژگی های فنی این کامپیوترها نیز متفاوت است. در مجموع این لپ‌تاپ‌ها دارای کیفیت تصویر خوب و قابل‌اعتمادی، پورت‌هایی برای اتصال دستگاه‌های دیگر از جمله کنسول‌های بازی، پردازنده‌های پرسرعت با توجه به قیمت و عملکرد دستگاه و ظرفیت حافظه داخلی هستند. مدل های ارزشی این برند هم برای گیمرها و هم برای کاربردهای حرفه ای مانند طراحی و کارهای گرافیکی مناسب است.

نتیجه

کامپیوترهای همه کاره دیجی چه  انتخاب بسیاری از طراحان، برنامه نویسان، ویراستاران و افرادی هستند که برای کارهای روزانه خود به یک کامپیوتر باکیفیت نیاز دارند. اگر احساس می کنید که کیس کامپیوتر شما فضای زیادی را اشغال می کند و نمی توانید از عهده آن برآیید و نمی خواهید لپ تاپ بخرید، پس به یک کامپیوتر همه کاره نیاز دارید. ویژگی های مختلف این مدل کامپیوتری آن را به محصولی عالی برای افراد مختلف از جمله طراحان و برنامه نویسان تبدیل کرده است. اگر قصد خرید یک کامپیوتر همه کاره را دارید، در این مقاله به شما گفتیم که کدام مارک کامپیوتر آل این وان خوب است و کدام مارک را برای کامپیوتر خود انتخاب کنید بهتر است.

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی