مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

برنامه کامل خدمات تبرید چیست؟


سرویس یخچال می تواند تا حدود زیادی از بروز مشکل و آسیب جلوگیری کند. متأسفانه بسیاری از افراد تا زمانی که یخچال خود مشکلی نداشته باشد یا خراب نشود سرویس نمی دهند. اما حواستان باشد که برای جلوگیری از مشکل یخچال بهتر است هر ماه و برای یخچال های ساید بای ساید هر شش ماه یکبار انجام شود. در واقع هزینه ای که برای سرویس یخچال می پردازید در مقایسه با هزینه احتمالی شکستن آن بسیار ناچیز است. در این مقاله می خواهیم در مورد فرآیند سرویس جعبه پر کردن توضیحاتی ارائه کنیم. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی در مورد این حوزه کسب کنید.

سرویس تبرید

یخچال یکی از گران ترین و ضروری ترین لوازم خانگی است. پس باید از آن به درستی استفاده کنیم و از این دستگاه به خوبی نگهداری کنیم. یکی از راه های موثر برای افزایش طول عمر این دستگاه نگهداری منظم است که از خرابی یخچال جلوگیری کرده و عمر آن را افزایش می دهد. گاهی مشاهده شده است که با انجام به موقع نگهداری از یخچال، ایرادات و اشکالات موجود در آن شناسایی و رفع شده و از تحمیل هزینه های هنگفت به افراد جلوگیری می شود. بنابراین نگهداری از یخچال بسیار مهم است و باید به آن دقت شود. در مقاله زیر در مورد مزایای سرویس یخچال و اجرای گام به گام آن صحبت خواهیم کرد.

مزایای سرویس یخچال

همانطور که گفتیم سرویس یخچال یکی از مواردی است که می تواند از خراب شدن یخچال جلوگیری کند. یخچال شما هر چقدر هم که کیفیت بالایی داشته باشد، باز هم نیاز به نگهداری و سرویس دارد و اگر در سرویس یخچال خود دقت کنید، می توانید خود را از تحمیل هزینه های بالا نجات دهید. پس به شما توصیه می کنیم این موضوع را جدی بگیرید. مهمترین مزایای سرویس یخچال عبارتند از:

راندمان یخچال را افزایش دهید

سن 1.5 برابر افزایش یافته است.

مصرف انرژی را کاهش دهید

سیستم های تقویت کننده موتور

جلوگیری از خرابی و خرابی یخچال ها

مراحل سرویس یخچال را کامل کنید

در اینجا مراحل سرویس کامل یخچال را برای شما عزیزان توضیح می دهیم:

بررسی فیلتر آب یخچال: معمولاً دو فیلتر آب در یخچال ها وجود دارد که یکی برای یخ ساز و دیگری برای خنک کردن آب استفاده می شود. در واقع عملکرد فیلتر آب حذف بو و مزه و حذف مواد محلول از آب است. عمر مفید این کار معمولا 6 ماه می باشد. البته این زمان به میزان استفاده شما از جعبه آب نیز بستگی دارد. اما به طور کلی بهتر است فیلتر آب یخچال خود را بعد از 6 ماه تا یک سال تعویض کنید.

کندانسور یخچال را بررسی کنید: مرحله بعدی در سرویس کامل یخچال، توجه به کندانسور است. کندانسور جزء بسیار مهم و حیاتی یخچال است و وظیفه آن خنک کردن گاز مبرد یا همان گاز مبرد است. در نتیجه استفاده طولانی مدت از یخچال، لوله کندانسور در معرض آلودگی هایی مانند خمیر، گرد و غبار و غیره قرار می گیرد. برای حل این مشکل باید هر شش ماه یکبار لوله های کندانسور را تمیز کنید.

بررسی خنک شدن یخچال در این مرحله از نگهداری معمولی یخچال، باید بررسی کنید که آیا مواد غذایی داخل یخچال یا فریزر به اندازه کافی سرد و منجمد هستند یا خیر. همچنین دریچه های داخل لوله ها تا یخچال را بررسی کنید و در صورت بروز مشکل بهتر است موضوع را با یک متخصص مجرب در میان بگذارید تا اقدامات لازم برای رفع آن انجام شود. اما اگر مطمئن هستید که یخچال شما سرد و یخ زده است، پس نیازی به انجام کار خاصی ندارید.

برای تعمیر یخچال با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر الجی در مازندران تماس بگیرید.

بررسی صفحه نمایش و تنظیم دمای یخچال: در این مرحله از تعمیر و نگهداری یخچال باید صفحه لمسی را به طور کامل بررسی کنید و تغییرات ناخواسته ناشی از لمس صفحه را تشخیص دهید و تنظیمات آن را انجام دهید. . همچنین مطمئن شوید که تمام دکمه های نمایشگر به درستی کار می کنند بدین ترتیب علاوه بر استانداردسازی شرایط دمایی یخچال، دمای داخلی آن را نیز بررسی کرده اید.

ال ای دی و چراغ داخل یخچال را بررسی کنید: یکی از مراحل انجام تعمیر و نگهداری دوره ای یخچال این است که از درست کارکردن ال ای دی ها اطمینان حاصل کنید و هر از چند گاهی نور داخلی یخچال را چک کنید. در صورت وجود مشکل بهتر است آنها را تعویض کنید.

تمیز کردن محفظه موتور یخچال: یکی دیگر از مواردی که در مراحل یک سرویس کامل یخچال باید در نظر گرفت، تمیز کردن محفظه موتور یخچال فریزر است. تجمع گرد و غبار و کثیفی روی موتور یخچال به مرور زمان طبیعی است و این امر باعث کاهش راندمان موتور می شود. بنابراین بهتر است هر از چند گاهی موتور را از این جرم و گرد و غبار پاک کنید و در نتیجه راندمان و کارایی موتور رادیاتور را افزایش دهید.

بررسی خوشبوکننده یخچال: از عملکرد دستگاه خوشبوکننده یخچال اطمینان لازم را به دست آورید و مرتباً آن را چک کنید. اگر یخچال شما بو دارد، می توانید بوگیر را بردارید و در زیر نور آفتاب قرار دهید تا وضعیت آن به حالت اولیه برگردد. به این ترتیب می توانید از بوی بد یخچال خود جلوگیری کنید.

بررسی لاستیک های اطراف درب یخچال: بهتر است به صورت دوره ای لاستیک های اطراف درب یخچال را چک کنید تا در صورت ترک خوردگی یا خراشیدگی آنها را تعویض یا تعمیر کنید. البته گاهی ممکن است با این مشکل مواجه شده باشید که درب یخچال به درستی بسته نمی شود. این مشکل اغلب ناشی از لاستیک آسیب دیده اطراف درب یخچال است که باید تعمیر شود.

درب یخچال را بررسی کنید: آخرین نکته ای که در مراحل سرویس کامل یخچال باید به آن توجه کنید این است که پس از مدت زمان طولانی و به دلیل باز و بسته شدن مداوم درب یخچال، به اصطلاح ممکن است درب یخچال بیفتد. یا ممکن است شرایط خاصی وجود داشته باشد که نیاز به یک تکنسین مجرب برای رفع مشکل و چسباندن مجدد درب یخچال داشته باشد.

مراحل تعمیر کندانسور یخچال در منزل

تعمیر و شستشوی کامل کندانسور یخچال بسیار مهم است. در این قسمت می خواهیم راهنمای گام به گام و کامل نحوه شستشوی کندانسور یخچال در منزل را ارائه دهیم تا بتوانید عملکرد یخچال خود را بهبود ببخشید.

☆ در مرحله اول باید یخچال را از برق بکشید تا در حین کار خطر برق گرفتگی وجود نداشته باشد. نیازی نیست مواد غذایی را از یخچال خارج کنید. زیرا فرآیند تمیز کردن کندانسور و سرو آن کوتاهتر است و در این مدت هیچ اتفاقی برای مواد غذایی داخل یخچال نمی افتد.

☆ در مرحله بعد یخچال را حدود سه فوت به جلو ببرید تا بتوانید به راحتی به سمت عقب بروید تا به کندانسور دسترسی داشته باشید. برای تمیز کردن آن می توانید از جاروبرقی استفاده کنید تا تمام گرد و غبار و زباله ها را از کندانسور پاک کنید. این گرد و غبارها، جرم ها و گریس ها از عملکرد صحیح کندانسور جلوگیری می کنند. در نتیجه با تمیز کردن آنها تاثیر زیادی در عملکرد صحیح کندانسور خواهید داشت. اگر می خواهید آن را تمیز کنید، می توانید گرد و غبار را با یک برس از بین ببرید و سپس آن را با جاروبرقی جمع کنید.

☆ لوله ها را تمیز کنید و لوله های کندانسور را با یک پارچه مرطوب تمیز پاک کنید. اگر با انجام این روش کندانسور تمیز نشد، می توانید از آب و برس نیز استفاده کنید. توصیه می کنیم از یک پارچه مرطوب برای تمیز کردن اجاق گاز استفاده کنید. از آنجا که آب روی اتصالات کندانسور می ریزد عملکرد آن را از بین می برد. البته پاک کننده های کندانسوری در بازار وجود دارند که می توانند آلودگی و روغن را تمیز کنند. مراقب باشید در حین تمیز کردن به لوله های کندانسور آسیب نرسانید. از آنجایی که این لوله ها آسیب دیده اند، مبرد نشت می کند و باعث ایجاد مشکل در خنک سازی یخچال می شود.

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی