مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

 

این نمایش با ترکیب لیزر و فواره و صدا و بزرگترین پردهی نمایش آبی (واتر اسکرین) در جهان، تجربهای فراموشنشدنی برایتان به ارمغان میآورد. باتری دوربین یا گوشی خود را شارژ کنید و به محلهی السیف در دبی قدیم بروید، جایی که مناظر زیبای دبی کریک، قایقهای داو سنتی و معماری تاریخی، قابهای زیبایی برای عکاسی به وجود میآورد و نمایی از سنت و فرهنگ اماراتی را به شما نشان میدهد. با این پاس، بسته به پکیج انتخابی، میتوانید به جاذبههای برتر مانند برج خلیفه، پارک آبی آکواونچر، مجموعه تفریحی وارنر بروز وورلد و … از دیگر امکانات این پارک آبی هیجانانگیز است. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه شهربازی و دیگر پارک های دبی اینجا کلیک کنید. در ضمن در این پارک میتوانید با پنگوئنها بازی کنید و از یکی از بهترین شهربازی های دبی لذت ببرید. از تماشای بادگیرها و ساختمانهای ساخته شده از سنگ و چوب لذت ببرید و فراموش نکنید به موزهی قهوه، موزهی سکه و موزهی العقیلی شاعر در الراس نیز سر بزنید. به دبی مال بروید و آبنمای نمایشی فانتین دبی را تماشا کنید. اگر به همراه کودک و نوجوانان خود به دبی میروید، توصیه میکنیم که بازدید از لگولند را از دست ندهید. سرسرهی شیشهای اسکای اسلاید هم دورتادور کل ساختمان قرار دارد و شما را از طبقهی ۵۳ به طبقهی ۵۲ سر میدهد. جمیل آرت سنتر در ساحل دبی کریک در محلهی الجداف یکی از جدیدترین مراکز هنری در دبی است و چندین گالری مختلف هنرهای مدرن از هنرمندان سراسر جهان را در خود جای میدهد. برج خلیفه با ارتفاع ۸۳۰ متر بلندترین برج جهان است و یکی از مناسبترین جاهای دبی برای عکاسی.

شهر مدرن دبی یک مقصد گردشگری رویایی و صد البته یکی از فوتوژنیکترین جاهای جهان است. محبوبیت این سینمای نسبتا قدیمی به سرعت افزایش یافته است و این به لطف حمایت تزلزل ناپذیر آن از سینمای جهان است. اوت لت مال دبی یکی از مراکز خرید بسیار معروف این شهر است که در کنار جاذبه های گردشگری مختلف، بازدید از آن را توصیه می کنیم. برخی از جاذبه های برجسته ی این پارک ها برای بازدید عبارتند از لگان: کارنوال شادی کریکت شهر چمپنر، شعله: شکار گابر سینگ، و دبنگ: نمایش دیدنی بدل کاری. باغ گل و دهکده جهانی دبی از محبوبترین جاذبههای دیدنی دبی به شمار میرود. ساخت و نصب ستونها ۴ ماه به طول انجامیده است. تبصره: حوزه قضایی عبارت است از قلمرو یک بخش یا شهرستان که دادگاه در آن واقع است. همچنین میتوانید به بالاترین نقطهی برج خلیفه یعنی طبقهی ۱۴۸ بروید، اما قبل از آن خود را برای قیمت هنگفت ۳۸۹ تا ۵۴۳ درهمیاش آماده کنید! این رستوران با نوستالژی غذاهای سنتی گیاهی هند غذای تلفیقی خلاق را برای شما به ارمغان می آورد. مرکز خرید فستیوال سیتی دبی یکی از بهترین مراکز خرید دبی که در آن جشنوارههای بینالمللی برگزار میشود و چهارصد رستوران در کنار آن وجود دارد و مکانی زیبا را به وجود آورده است. آبگیر و جنگل حرای راس الخور میزبان بیش از ۶۰ گونه پرنده از جمله فلامینگو است که به صورت فصلی در آن لانه میسازند.

برای شنا با این کوسهها نیازی به آموزش غواصی ندارید و با پوشیدن لباسهای مخصوص و کلاه ایمنی حاوی اکسیژن بهراحتی میتوانید آدرنالین خونتان را بالا ببرید. تماشای آبنمای رکوردشکن پالم جمیرا نیز برای عموم رایگان است و همراه آن میتوانید از نمای هتل آتلانتیس پالم نیز لذت ببرید. معماری این منطقه بسیار مشابه معماری شهرها و خانه های جنوب ایران است که شما می توانید از آن بازدید کنید. همچنین می توانید در حالی که در یکی از رستوران ها و کافه های نزدیک خور مشغول نوشیدن و تناول غذا هستید، چشم خود را با منظره آب و آفتاب نوازش کنید. بلیت صبحگاهی برج خلیفه از زمانهای دیگر در روز ارزانتر است و همچنین شامل یک صبحانه سبک در کافه تریا نیز میشود. در این ساحل علاوه بر استفاده از تفریحات آبی و ساحل از رستوران ها و کافه های کناری آن نیز می توانید استفاده نمایید و لذت حضورتان در آنجا را دو چندان نمایید. القدره همچنین دریاچهای به شکل دو قلب و یک پیست دوچرخهسواری نیز دارد و در اطراف آن میتوانید از حیات وحش شامل انواع پرنده نیز دیدن کنید. در این مجموعه با پرداخت ورودی جداگانه می توانید وارد محوطه اصلی شده و از تفریحات آن استافده نمایید و لذت حضورتان در انجا را چندین برابر نمایید و همچنین از منظره های بینظیر و چشم نواز آن نیز می توانید استفاده نمایید و با گرفتن عکس های یادگاری خاص خاطرات زیبای خود را به ثبت برسانید. فقط کافی است پاس Go Dubai All-Inclusive خود را در گوشی موبایل خود به همراه داشته باشید و آن را در جاذبههای انتخابی خود اسکن کنید. طبقات این کتابخانه به موضوعات مختلف از تاریخ و هنر تا تجارت و کسبوکار اختصاص داده شدهاند و بخشهای دیگری از جمله سالن کنفرانس و محل بازی کودکان نیز در این ساختمان وجود دارد.

بازدید از این کتابخانه رایگان است اما باید از طریق اپلیکیشن MBRL از قبل تاریخ و ساعت ورود خود را رزرو کنید. داخل موزه علاوه بر سالن نمایشگاه و مرکز آموزشی، یک کتابخانه و یک رستوران وجود دارد. با لذت بردن از این رستوران بسیار دوست داشتنی در میان دوستداران گوشت، از نعمت کباب با قیمت مناسب استفاده کنید. ما در رسانا تلاش میکنیم تا هر آنچه برای لذت بردن از سفر و اقامت خود در دبی نیاز دارید، گردآوری کنیم! هنگام خرید تور دبی به این موضوع توجه داشته باشید که نزدیکی هتل محل اقامت به جاهای دیدنی دبی موجب افزایش قیمت تور دبی میشود. اما به جز اقامت در هتلهای لوکس پالم جمیرا، میتوانید در مسیر پیادهروی ساحلی پالم جمیرا نیز قدم بزنید. دسترسی آسان به مرکز شهر و نزدیکی به هتلهای معروف و لوکس از مزایای این مرکز خرید است. نخل جمیرا مرکز لوکسترین هتلهای دبی از جمله آتلانتیس، جمیرا زعبیل سرای، وانانداونلی پالم و بسیاری دیگر است. برای کشف مهمان نوازی تگزاس با رفتن به این رستوران دیگر نیازی به کارت سبز ندارید. به طور مستقیم در مورد بیمارستان ماهی ها، سیستم تصفیه آب و سایر موارد جذاب که چگونگی مراقبت از ۶۵۰۰۰ حیوان دریایی را آشکار میکند را یاد بگیرید. این آکادمی در سال ۱۹۸۹در حظور شیخ مکتوم بن راشد آل مکتوم، به طور کامل آغاز به کار کرد. این مکان به طور منظم میزبان رویدادهای رایگان از آتشبازی، موسیقی زنده، اجرای هنرهای خیابانی تا کارناوالها و دوچرخهسواری BMX است. این شیخ، چنان تاثیری در رشد کشور امارات گذاشته که بسیاری از اشخاص نام دار دنیا، آن را به عنوان حکیم عرب می شناسند و این لقب را به آن نسبت داده اند.

این سبک بر اثر تلفیق معماری کشورهای شرقی و غربی به وجود آمد به همین خاطر در آن عناصری از معماری باستانی، بیزانسی، مصری، معماری قبطی و آفریقای شمالی به چشم می خورد. از جمله محصولات این فروشگاه ها می توان به عروسک های بِن تِن، شخصیت های محبوب کارتون نتورک و … بیش از ۵۰۰ فروشگاه در این مرکز خرید قرار دارند. شما در هنگام خرید در محوطه پرشیا حسی مانند خرید در بازار بزرگ ایران را دارید. اگر به مسجد جمیرا میروید، دوربینتان را فراموش نکنید، چون امکان عکسبرداری از داخل مسجد و معماری و تزئینات بسیار زیبای آن وجود دارد. در خیابان السرکال بیش از ۴۰ هزار مترمربع فضای شهری به هنر و تلفیق آن با غذا، پوشاک و موسیقی اختصاص داده شده و رویدادهای عمومی جذابی نیز در آن برگزار میشود. برج خلیفه دبی پروژه ای بی همتا در دنیاست که طراحی آن را شخصی به نام آدریان اسمیت (Adrian Smith) از شرکت اسکیدمور، اوینگز و مریل مشهور به اس او ام (Skidmore, Owings & Merrill LLP) انجام داد. دبی پیستهای دوچرخهسواری مختلفی دارد، از جمله پیست القدره که در دل بیابان است و اگر خوششانس باشید ممکن است موفق شوید حیات وحش و حیوانات آن منطقه را نیز ببینید. با گردش در بزرگراه شیخ زاید میتوانید از تماشای معماری زیبای موزهی آینده لذت ببرید، نوک برج خلیفه را بر فراز آسمان ببینید و از قاب دبی بازدید کنید. به نظر شما چند روز لازم است تا تمام تفریحات دبی را ببینید و لذت ببرید؟ میتوانید روی شنها شنسواری کنید یا با خود وسایل پیکنیک ببرید. درکل کویرنوردی و زدن به دل کویر مانند هر طبیعت خاص دیگری (کوهنوردی، جنگلنوردی و غیره) به امکانات و تجهیزات خاصی نیاز دارد که البته برخی را تورها در اختیار گردشگران قرار میدهند و برخی را لازم است تهیه یا اجاره کنیم.

گرچه این پکیج فقط در روزهای جمعه و شنبه برقرار است و اگر میخواهید روز دیگری بروید بهتر است که از قبل رزرو کنید تا به شلوغی نخورید. برخی آنها را به هزاران سال قبل نسبت میدهند. یکی از بهترین نکاتی که در رابطه با بازار مرشد وجود دارد این است که به مراکز دیدنی و تاریخی زیادی نزدیک است و شما می توانید بعد یا قبل از خرید به سراغ آنها نیز بروید. اگرچه در حال حاضر بلیطهای آن با قیمت 105 درهم برای هر فیلم عرضه میشوند، اما سینما گاهی اوقات نمایش رایگان نیز دارد، بنابراین باید همیشه گوش به زنگ باشید! ورود به ریورلند دبی کاملا رایگان است، اما برای پارکینگ باید هزینه پرداخت کنید. شما اگر به دنبال خرید از فروشگاه اپل هستید! این ساختمان چندکاربره دارای واحدهای مسکونی، هتل، استخر، فروشگاه و دفاتر تجاری و اداری است. در این مجموعه اولین سینمای پنجبعدی دنیا با نام بنتن و بزرگترین فروشگاه بنتن دنیاوجود دارد. آبنمای دبی فانتین هر روز از ساعت ۷ بعد از ظهر هر نیم ساعت همگام با موسیقیهای مختلفی از موسیقی سنتی عربی گرفته تا مایکل جکسون و موسیقیهای بالیوود، برای حضار نمایش اجرا میکند و ارتفاع فوارههای آن به ۱۴۰ متر نیز میرسد که آن را تبدیل به بزرگترین آبنمای موزیکال جهان کرده است. از آنجایی که اینجا فضای باز زیادی دارد، اگر در تابستان بروید نمی توانید از جذابیت آن لذتی ببرید. شبهجزیرهای که در قلب ریورلند وجود دارد میزبان انواع فستیوالها و کنسرتهاست و میتوانید بنشینید و از اجرای آکروباتها و نوازندهها لذت ببرید یا در خیابانهای فانتزی ریورلند قدم بزنید و خاطرههای خوش ثبت کنید.

Free photo colorful fruits candies in the container for sale لباسهای شنا و حوله و زیرانداز خود را بردارید و از خنکی آب و مناظر زیبایی ساحل دبی لذت ببرید. این مسیر ۱۱ کیلومتر طول دارد و از یک سر بخش هلالی پالم تا سر دیگر کشیده شده است و مناظر زیبایی را پوشش میدهد. آبنمای پالم جمیرا با ۱۳۰۰ متر مربع مساحت، ۳۰۰۰ چراغ الایدی و فوارههایی با ارتفاع ۱۰۵ متر، هماهنگ با محبوبترین موسیقیهای روز به رقص درمیآید و هر روز از غروب تا نیمهشب چشمها را به خود خیره میکند. غذای Baos ویتنامی و Khao Suey برمه به شما پیشنهاد می شوند. بسیاری از مردم میگویند بهترین زمان برای رفتن به برج خلیفه هنگام غروب است، اما ما پیشنهاد میکنیم درست برعکس عمل کنید و هنگام طلوع بروید! پیشنهاد میکنیم حتماً تمامی موارد را بررسی، سپس بسته دلخواه خود را مشخص کرده و سفری جذاب را تجربه کنید. این گالری در خیابان السرکال خودروهای قدیمی را تعمیر کرده و به نمایش و فروش میگذارد. از این جاذبهها میتوان به آکواریوم و باغ وحش زیردریایی دبی اشاره کرد که یکی از بزرگترین آکواریومهای سرپوشیده در جهان است و بیش از ۱۰۰ گونهی دریایی شامل کوسهی ببری و سفرهماهی را در تانک ۱۰ میلیون لیتری خود جای داده است. آکواریوم لاست چمبرز که اکواریوم دبی آتلانتیس هم خوانده میشود، از دیگر آکواریوم های شهر دبی بوده که در خود هتل آتلانتیس دبی قرار دارد.

پارک آتلانتیس دبی توسط یک منطقه سرسبز گرمسیری بسیار زیبا احاطه شده که محیطی مناسب برای گردشگران در همه رده سنی به وجود آورده است. پارک آبی آتلانتیس دبی (آکواونچر Aquaventure) بزرگترین پارک های آبی دنیاست که در داخل هتل آتلانتیس دبی واقع شده است و بعضاً به آن پارک آبی هتل آتلانتیس دبی نیز می گویند.این پارک آبی در مقایسه با پارک آبی وایلد وادی دبی در رتبه بالاتری قرار دارد و همچنین مساحت بزرگتر و تعداد بازی های بیشتر این مجموعه باعث محبوبیت بیشتر این پارک آبی شده شده است . گزینه های دیگری هم برای رسیدن به ساحل السیف وجود دارد که شامل تاکسی آبی و اَبرا (abra) می شود؛ ابرا نوعی قایق چوبی است که توسط محلی ها در گذشته استفاده می شد و در حال حاضر هم از شکل امروزی آن که بسیار ارزان و مقرون به صرفه است، استفاده می شود. یکی از مزایای قابل توجه دبی مال، نزدیکی به جاذبههای گردشگری و مکانهای دیدنی معروف شهر است. خوراک میگو، مرغ سیاه، جگر چرب، ماهی چوتورو، گوشت با چربی، حلزون تازه صید شده، گوشت خشک گاو، نیوکی (نوعی غذای سنتی ایتالیایی)، خوراک زوچینی، ریسوتو و خوراک ذرت دودی تنها بعضی از غذاهای معروف این رستوران هستند. این رستوران با غذاهای آسیایی غذاهای با کیفیت عالی با طعم های آسیایی را برای شما ارائه می دهد. قطعا شما هم در طول سفر به دبی، دوست دارید عکسهای زیبایی را برای مرور خاطرات یا پستکردن در شبکههای اجتماعی بگیرید.

دهکده فرانسه که شما را به اروپا اواخر دهه ۱۶۰۰ می برد. این کانال مصنوعی در سال ۲۰۱۶ ساخته شد و با طول ۳.۲ کیلومتر، خور دبی را به بیزینس بی مرتبط میکند. چنانچه قصد سفر به دبی و دریافت ویزای دبی دارید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان راگناتریپ در تماس باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید. از آنجا باید حدود یک کیلومتر تا ورودی برج خلیفه در دبی مال پیادهروی کنید. البته باید بدانید که هزینه ها در دبی مال کمی بالا هستند، اما اگر در زمان حراج به این مرکز بروید، می توانید خریدهای خوبی را با قیمتی بسیار مناسب داشته باشید. تماشای آکواریوم از بیرون رایگان است برای ورود به تونل ۴۸ متری داخل این آکواریوم باید بلیت تهیه کنید. به لطف چنین مخزنی، انواع آبزیان دریایی در گوشهوکنار این آکواریوم جولان میدهند. در ریورلند دبی، یک دهکده فرانسوی بر اساس معماری شهری قرون وسطایی در فرانسه، دهکدهای بر اساس بورد واک در آمریکای دهه 1950، دروازه هند با سبک آسیایی و میدانی به سبک قرن نوزده در یک شبه جزیره ساخته شده است. از میان این گالریها میتوان به گالری مبلمان قرن بیستمی La Galerie Nationale و گالری آثار معاصر ایزابل ون دن آیند با الهام از سبک خاورمیانهای اشاره کرد. دروازه هند نیز با زمینه ی آسیایی با خوش آمدگویی سلطنتی به بازدیدکنندگان تجربه آسیایی می دهد و شبه جزیره ایی نیز در قلب ریورلند قرار گرفته که طراحی آن مربوط به انگلستان صنعتی در قرن ۱۹ ام است. اصلا پیچهای ترسناک ندارد و چرخش حول محور مشخص از ویژگیهای اصلی آن است. با توجه به قیمت بلیط معمولی پارک آبی آکواونچر، این گزینه قطعا یکی از ارزشمندترین تفریحات رایگان دبی است که اصلا نباید از دست داد! فستیوال سیتی دبی یک تجربه حسی منحصر به فرد را به بازدیدکنندگان ارائه میدهد و یکی از بهترین مکانها برای تفریح رایگان در دبی در شب است.

بنابراین ارزش صبح زود بیدار شدنش را دارد. روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح نیز صبحانه سنتی عربی در این مرکز سرو میشود.مرکز فرهنگی شیخ محمد دبی فلسفه و شعاری با عنوان «درهای باز، ذهنهای باز» دارد و اینجا میتوانید در جلسات پرسش و پاسخ، حرف بزنید و سوالات خود را بپرسید. بزرگراه شیخ زاید با یک پل از روی کانال دبی عبور میکند و از کنار این پل، یک آبشار جریان دارد. آیا میدانستید در بزرگراه شیخ زاید یک آبشار وجود دارد؟ جالب اینجاست که اکثر این تصاویر را از یک محله مهم و کلیدی، یعنی محله شیخ زاید گرفتهاند. دبی پارک اند ریزورت در جاده شیخ زاید در دبی، امارات متحده عربی واقع شده است. در واقع لیزرشو دبی مجموعه ای از نور لیزر به همراه تصاویر ویژه و چراغ های زیباست . در صورت درخواست راننده و مترجم (فارسی به انگلیسی - برای امور تجاری - سفارت ها) دستمزد روزانه ۴۵۰ درهم (راننده و مترجم) است. در حال حاضر هزینه بلیت یک روزه برای گردشگران ۲۷۵ درهم امارات است. همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب باز است. کباب های لطیف و آبدار و بریانی مورد علاقه همه دوران ها، از جمله غذاهای پرطرفدار در این رستوران است. تفریح در دبی برای همه لذت بخش است، مخصوصا اگر حرف از ‘ مکان های تفریحی رایگان در دبی ‘ باشد.

ساحل لامر در امارات یکی از بهترین سواحل دبی محسوب می شود که مخصوصا برای تفریح خانوادگی و موج سواری جای مناسبی است. ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که با این حال، بهترین مکانها برای بازدید یا تفریح رایگان در دبی کدامند؟ علاوه بر تفریحاتی مثل بازدید از مراکز خرید دبی که رنگ و بویی تفریحی دارند یا پارکها و تفرجگاههای طبیعی که کاملا رایگان هستند، موارد خاصتری هم وجود دارد که معمولا با هزینههایی همراه هستند، اما در این مطلب سعی کردهایم نمونه رایگان آنها را در دبی جستوجو کرده و در اختیار شما قرار دهیم. سایت سفرو ایرانیان شما را با معرفی بازارهای عمده فروش پوشاک دبی، این مشکل را حل کرده و احساس آرامش و خاطر آسوده را به مسافران ارمغان می دهد. اما دغدغهای که بسیاری از مسافران آن ممکن است داشته باشند، برنامهریزی یک سفر با بهترین تفریحات و امکانات و در عین حال کمترین هزینه است. بلیتهای استاندارد که با آن میتوانید از طبقات ۱۲۴ و ۱۲۵ دیدن کنید بین ۱۵۹ تا ۲۳۴ درهم هستند. در این جاذبه گردشگری دبی، ۷ سرسره وجود دارد که میتوانید اوج هیجان و لذت را تجربه کنید. مرکاتو یکی از جاذبه های گردشگری دبی است و در آن فروشگاههای زیادی وجود دارد. از مسحورکنندهترین بخشهای داخلی این مسجد میتوان به سقف آن اشاره کرد که زیبایی و ظرافت نقشهای ایجادشده روی آن در وصف نمیگنجد. ریورلند دبی در دبی پارک اند ریزوت با رودخانهای به طول یک کیلومتر، مقصدی عالی و البته کاملاً رایگان برای گردش است.

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی