مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

از جمله معایب صندلی های پله پیمای پیچشی

در ساختمان های عمومی حداقل یک سرویس بهداشتی باید برای افراد معلول تعبیه شود به گونه ای که در آن امکان حرکت راحت افراد با صندلی چرخ دار در دایره ای به قطر 1.5 متر فراهم باشد. مسیر تردد بین دو ردیف قفسه 210 سانتی متر است به طوریکه دو نفر به همراه چرخ دستی بتوانند از آن عبور کنند. حداقل عرض اتاقک هر توالت 85 سانتی متر است و حداقل طول آن 110 سانتی متر است. عرض هر پاگرد حداقل باید 110 سانتی متر باشد و تعداد پله هایی که مابین پاگرد قرار می گیرند نباید بیشتر از 12 پله باشند، ولی به طور معمول 8 الی 9 پله مطلوب خواهد بود. ۱ـ درهای فضاهای آموزشی باید طوری نصب شوند که جهت بازشوی آنها به طرف خارج باشد. در فضای پلکان جهت بازشوی در به سمت دیوار باشد نه پله، به صورتی که مانع عبور و مرور نشده و از عرض پاگرد کاسته نشود. در مدارس باید حتی المقدور از کاربرد درهای شیشهای اجتناب شود و در صورت استفاده از این نوع درها در فضای غیر آموزشی باید با نصب علائم روی آن با مشخص نمودن حاشیه در شیشهای از طریق نصب نوارهایی در پیرامون شیشه با آگاهی دادن به افراد از بروز حوادث جلوگیری شود.

از جمله معایب صندلی های پله پیمای پیچشی می توان به هزینه بالای ساخت و نصب آن ها اشاره کرد. 5. در بعضی از مراکز خرید که به صورت عمودی توسعه یافته اند، می توان پارکینگ را به صورت طبقاتی در نظر گرفت. پارکینگ های طبقاتی نیازمند استفاده از سطح شیبدار، فواصل ستون گذاری استاندارد و تهویه مطبوع هستند. فضای مفید بین 2 ستون پارکینگ طبقاتی 4.5 متر به ازای 2 ماشین است. 2. به ازای 5% فضای ناخالص استیجاری به رستوران و کافی شاپ به 1 جایگاه به تعداد جایگاه پارک افزوده می شود. دو مدل از این بالابر در بازار موجود می باشد که به نام های ایرانی و ایتالیایی شهره هستند. در مدل تسمه ای حرکت توسط تسمه ها صورت می گیرد و باعث جابجایی آن توسط نیروی الکتریسیته می شود. در حال حاضر در ایران هم مدل های داخلی وجود دارد و هم مدل های خارجی. سلام، متاسفانه و با عرض پوزش، در حال حاضر هیچ گونه نمایندگی و یا عاملیت فروش اعطا نمی شود، نام شما به لیست متقاضیان اضافه گردید تا در صورت تغییر سیاست شرکت، با شما تماس گرفته شود. به طور مثال بالابر مغازه ای به علتجابجایی افراد در کنار کالاها باید دارای ضریب امنیتی بالایی باشند.

برای مثال در یک خانه دوبلکس برای پله ای با دو ردیف مستقیم و یک پاگرد میانی، طول ریل موردنیاز در مسیر داخلی پاگرد (کنار نرده جان پناه) کمتر از مسیر خارجی (سمت دیوار پلکان) است. وسیله ای است که در کنار زنهای پله ها نصب شده و توسط مکانیزم انتقالی (استفاده از کابل که در یک سیکل بسته حرکت می کند) بیمار را که بر روی صندلی می نشیند به طبقه بالا و بلعکس منتقل می کند. محل قرار گیری صندوق معمولا نزدیک به درب خروجی قرار میگیرد. به طور کلی فرم مطلوب برای هایپر مارکت ها مستطیل و کشیده است، اتاق های مربوط به آماده سازی و انبارها معمولا در انتهای فروشگاه قرار می گیرد و باجه های پرداخت و صندوق ها در جلوی درب جای می گیرند. عرض پله برقی با توجه به کاربری آن متفاوت است ولی معمولا عرض مطلوب آن 1 متر است و پله برقی با عرض 1 متر قابلیت جابجایی حداقل 3000 نفر در یک ساعت را دارد. 5. از دست انداز پله برقی تا دیوار مجاور آن حداقل به اندازه 1 متر باید فاصله داشته باشد.

https://kooshagroups.ir/اسانسور-و-بالابر/homelift-intro/

رای شما و عزیزانتان میسر و راحت نماییم و کمک کنیم تا شما با معضل و مشکلات جا به جایی با پله ها برای همیشه خداحافظی کنید. امنیت: مهمترین نکتهای که هنگام خرید بالابر خانگی برای سالمندان باید به آن توجه کنید امنیت این دستگاه است. این تمرین های ورزشی ساده هستند و صرفا کافی است روی زمین یا تشک ورزشی دراز بکشید و زانوهای خود را خم کنید. فاصله زیر آینه از زمین حداکثر باید 100 سانتی متر باشد. ۸ ـ اگر در فضاهای غیر آموزشی مدرسه از درهای بادبزنی که در دو جهت قابل بازشدن هستند، استفاده شود باید قسمتی از آن دارای شیشه باشد تا افرادی که در دو طرف آن در رفت و آمد هستند یکدیگر را رویت و از برخورد جلوگیری شود.ارتفاع شیشه خور از کف برای کودکان ۷۵ سانتیمتر و برای بزرگسالان ۷۵/۱ متر میباشد. 2. حداکثر سرعت پله برقی در صورتیکه زاویه شیب آن بیش از 30 درجه نباشد، 0.75 متر بر ثانیه است. 4. یک جایگاه پارک استاندارد عرضی برابر با 2.7 متر و طولی بین 5.2 تا 5.5 متر دارد.

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی