مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.


سرد شدن هوا در فصول پاییز و زمستان توجه مردم را به روش‌هایی که برای گرم کردن خانه‌ها و سرپناه‌ها استفاده می‌شود جلب می‌کند. این مشکل زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانیم آپارتمان های جدید از سیستم های تهویه مطبوع ناکارآمد استفاده می کنند. همچنین برخی از این سیستم‌های گرمایشی به دلیل مصرف بالای برق، هزینه‌های ماهیانه خانوار را افزایش داده و هزینه‌های زیادی را برای خانوارهای ایرانی به همراه دارد. به همین دلیل ایرانی ها ترجیح می دهند از بخاری های گازی استفاده کنند که نسبت به سایر سیستم های گرمایشی بسیار ارزان تر بوده و فرسودگی آن ها نیز بسیار کم است.

یکی از دلایلی که مردم در سال های اخیر استفاده از بخاری های گازی در ساختمان های بزرگ را متوقف کرده اند، مشکل دودکش ها و گازهای خروجی از این وسایل است. برای رفع این مشکل برخی از شرکت های ایرانی با معرفی بخاری های شومینه ای پروژه مدرن جدیدی را آغاز کرده اند. ایرانیانی که می خواهند از گرمای این بخاری ها لذت ببرند این محصولات را با قیمت ارزان خریداری کرده و در خانه های خود استفاده می کنند. برای ساکنین برج این سوال پیش می آید که آیا این بخاری ها که بدون دود کار می کنند کشنده هستند یا خیر؟ آیا می توان از آنها در خانه استفاده کرد؟

مزایا و معایب استفاده از اجاق گازهای بدون دودکش

امروزه مردم قبل از خرید هر محصولی در بازار سعی می کنند با بررسی مزایا و معایب آن تصمیم بگیرند که آیا برایشان مفید است یا خیر. یکی از ابزارهای بسیار محبوب در بین ایرانیان. به خصوص دانشجویان یک بخاری بدون دود است که در پنج سال گذشته در گرم کردن خانه ها بسیار مفید بوده است. امروز قصد داریم مزایا و معایب این دستگاه ها را بررسی کنیم و ببینیم آیا ارزش خرید برای شما را دارد یا خیر.

مزیت استفاده از بخاری گازی

جابجایی و حمل بسیار آسان

برای بسیاری از افراد، به ویژه اجاره‌کنندگان، قابلیت حمل و نقل بسیار مهم است. بخاری های بدون دودکش از آنجایی که بسیار کوچک هستند و از نظر ابعادی مناسب هستند، قابلیت حمل آن ها بسیار عالی است و می توانید آنها را به صورت جداگانه جابجا کنید. وزن این وسایل به قدری سبک است که حتی خانم های خانه دار هم می توانند خودشان آن ها را بلند و جابه جا کنند. این وضعیت زمانی اهمیت خود را نشان می دهد که می خواهید خانه را گردگیری و تمیز کنید، وقتی به این چیزها رسیدیم باید آنها را جابجا کنید.

ابعاد کوچک و قرارگیری در هر قسمت از خانه

خانه‌های ما کوچک‌تر از همیشه می‌شوند و ما باید راه‌هایی پیدا کنیم تا فضا را بهتر بسازیم. یکی از بهترین راه حل ها خرید اقلام کوچک و کوچکتر است. بخاری های گازی شارژی به دلیل طراحی منحصربفردشان نسبت به بخاری های قدیمی بسیار کوچک هستند و در هر جای خانه حتی پشت مبل قابل استفاده هستند.

قیمت پایین تر دستگاه نسبت به سایر وسایل گرمایشی

مشکلات اخیر همه ما را بر آن داشته تا قبل از خرید هر محصولی به بررسی قیمت آن بپردازیم. البته امروز هزینه خرید اجاق گاز قدیمی برای ما گزاف است و توان پرداخت آنچنان را نداریم. علاوه بر این، گاهی اوقات سیستم های دودکش آنها هزینه های اضافی را برای ما به همراه دارد. بخاری های بدون دود به دلیل نو شدن بهار گرانتر هستند و می توانید با نصف قیمت سایر لوازم آن را تهیه کنید.
 

گرمایش بسیار بالا

در مقایسه با سایر وسایل گرمایشی که در ایران دیده ایم، بخاری های گازی بدون دود از ظرفیت گرمایشی بالاتری نسبت به سایر دستگاه ها از جمله بخاری گازی و کولر گازی برخوردار هستند. از آنجایی که این دستگاه ها گاز طبیعی می سوزانند، حرارتی که تولید می کنند چندان آزاردهنده نیست و نوستالژی دهه 60 و 70 را برای ما ایرانی ها تداعی می کند.

مصرف بهینه انرژی و صرفه جویی

همانطور که می دانید قیمت گاز در ایران بسیار کمتر از سایر نقاط جهان است و این به این دلیل است که هزینه استفاده از وسایل برقی بسیار بالاست و گاهی اوقات قبض برق از حد مجاز فراتر می رود. . بنابراین می توان گفت در صورت استفاده از وسایل گرمایشی گازی بدون دودکش می توان در مصرف انرژی صرفه جویی زیادی کرد و هزینه ها را کاهش داد.

ما در دکوراسیون منزل و دکوراسیون داخلی کمک می کنیم

از آنجایی که این بخاری ها وارد بازار شده اند، طراحی بسیار شیکی دارند. می توانید به راحتی به وب سایت های فروشندگان این دستگاه ها سر بزنید و مدل های مختلف این دستگاه ها را مشاهده کنید. تحت تأثیر این طرح های مختلف، بسیاری از افراد دوست دارند از این بخاری ها برای بهبود زیبایی خانه استفاده کنند، اگرچه گزینه استفاده از بخاری برقی را نیز دارند.

عواقب استفاده از آبگرمکن

عدم وجود تهویه مناسب

خفگی و مرگ احتمالی

رشد کپک و گرد و غبار در خانه

سازگاری بخاری های گازی با خانه

یکی از نکات اصلی که قبل از برنامه ریزی این بخاری ها باید به آن توجه کرد، اندازه بخاری گازی بدون دودکش نسبت به متراژ خانه است. تصور کنید خانه ای دارید که مساحت آن بیش از 100 متر مربع است، خرید بخاری کوچک مناسب شما نیست و به خوبی گرم نمی شود. عکس این سؤال نیز صادق است; اگر خانه خیلی کوچکی دارید، خرید یک بخاری بزرگ کل خانه را گرم می کند و بلافاصله تصمیم می گیرید آن را خاموش کنید.

ایمنی بخاری های گازی بی نهایت

مشکل اصلی بخاری های گازی بدون دودکش ایمنی آنهاست. اگرچه بسیاری از تبلیغ کنندگان می گویند استفاده از این دستگاه ضرری ندارد، اما باید به شما بگوییم که این مشکل چندان صحت ندارد و این بخاری ها می توانند بسیار خطرناک باشند. شیمی به وضوح بیان می کند که وقتی گاز طبیعی می سوزد، اکسیژن موجود در هوا را کاهش می دهد و گاز جدیدی به نام مونوکسید کربن تولید می کند. این گاز تولید شده یکی از دلایلی است که برخی از هموطنان در زمستان بر اثر خفگی جان خود را از دست می دهند. به همین دلیل در بخاری های سنتی و قدیمی ایران همیشه از دودکش مشترک پشت بخاری برای انتقال این گاز به بیرون از خانه استفاده می کردند. البته قابل ذکر است که شومینه به تنهایی در حذف این گاز موثر نیست و کیفیت بخاری نیز بسیار مهم است.

از بخاری های گازی بدون دودکش استفاده کنید

برخلاف تصور بسیاری از کارشناسان که معتقدند به هیچ عنوان نباید از این بخاری ها استفاده کرد، باید بگوییم که می توانید از این روش گرمایشی حتی در بیرون از کافه ها و یا در فضاهای باز مانند آشپزخانه های سنتی استفاده کنید. گرمایش. دلیل اصلی استفاده نکردن از این بخاری ها در داخل خانه عدم تهویه و گردش هوا است که در صورت حضور در مغازه یا بیرون از خانه می توانید از آن استفاده کنید.

رجوع به مقاله: https://www.entekhabcenter.com/قیمت-بخاری-گازی-بدون-دودکش

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی