مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

آموزش حسابداری با مدرک فنی حرفه ای هم داریم؟

در حال حاضر استاندارد حسابداری شماره 28 با عنوان قراردادهای بیمه در کشور ایران وجود دارد که کاستیهایی در آن مشاهده میشود. آموزش حسابداری با مدرک فنی حرفه ای سبب میشود پس از پایان دوره نگرانی از جهت بیکار ماندن نداشته باشید و با مدرک معتبر بین المللی فنی و حرفه ای خیلی سریع وارد عرصه رقابت حسابداری شوید. مدرک معتبر بین المللی فنی و حرفه ای دریافت میکنید و میتوانید با مدرک معتبر در شرکت های ایرانی و خارجی مشغول به کار شوید. شرکت پردازش موازی سامان در سال ۱۳۷۷ اولین نسخه نرم افزار حسابداری خود را با نام تدبیر عرضه کرد، سادگی نرم افزار و امکانات زیاد آن از همان ابتدا مورد استقبال مخاطبان خود قرار گرفت این استقبال سبب شد که واحد پشتیبانی نرم افزار تدبیر روز به روز بزرگتر شده و بر امکانات این نرم افزار نیز بطور مدام افزوده گردد. اما در آپدیت جدید نرم افزار خود را به دو دسته اصناف برای فروشگاه و رافع ۱۴۰۰ برای شرکت ها عرضه کرده است در نسخه رافع ۱۴۰۰ نرم افزار بصورت ماژول محور بوده و شما میتوانید و شرکت ها بر اساس نیاز خود از ماژول های که موجود می باشد میتوانند انتخاب و بسته های خود را کامل کنند. 

شرکت تدبیر رایانه آسیا از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرد این شرکت نرم افزار های خود را در سه نسخه اصناف، رافع ۸ و رافع ویژه نسخه ۲ عرضه کرده است، نرم افزار اصناف برای خرده فروشی بوده و یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی است، نرم افزار رافع ۸ برای شرکت ها و کسب کار های کوچک و متوسط و نرم افزار رافع ویژه ۲ برای شرکت های بزرگ طراحی شده است. از دیدگاه تئوری، یادگیری براساس تعداد متغیرهای پیشبین بیشتر باعث میشود تا دقت پیشبینی بالا رود. اگر وارد هر یک از دوره ها شوید با تعداد بسیار زیادی از نظرات مثب کارآموزان حسابداری مواجه خواهید شد، که دوره خود را با بهترین شکل به اتمام رسانده و در پی یادگیری سایر آموزش های این مجموعه هستند. یادگیری شما را صد در صد تضمین می کنیم. ویژگی های یک نرم افزار حسابداری خوب را می شناسید. علاوه بر این ویژگیهای منحصر به فرد، محصولات نرم افزاری هوفر از خدمات پشتیبانی و آموزش رایگان برخوردار هستند. سادگی استفاده، در دسترس بودن، و البته پوشش دادن تمام وظایف حسابداری کسب و کارها از جمله امکاناتی هستند که به بیشتر افراد در بهینهسازی فرایندهای حسابداری کسب و کار خود کمک میکنند.

تجربه ثابت کرده همیشه افراد موفق به دنبال راه میانبری صحیح و قابل اعتماد برای رسیدن به اهدافشان در بازار کار هستند. اما سئوال اینجاست که چگونه میتوان در حسابداری این میانبر را پیدا کرد؟ سریعترین و امن ترین راه میانبر برای موفقیت در بازار کار حسابداری استفاده از تجربیات مدیران مالی خبره و با تجربه است. با مشاهده پکیج جامع آموزش حسابداری بازار کار با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید به تمامی این تجربیات دسترسی پیدا کنید.

چرا آموزش حسابداری بازار کار ؟
اگر قصد یادگیری حسابداری از مبتدی تا پیشرفته را دارید با انتخاب پکیج جامع صفر تا صد حسابداری بازار کار تمام تکنیک‌ها و مهارت‌های کلیدی که لازم است برای ورود به این حرفه بیاموزید را بصورت یکجا در اختیار شما قرار خواهیم داد. طبق آخرین نظر سنجی از ۳۲ هزار کاربر، درآمد حسابدارانی که این دوره را طی نموده‌اند بیشتر از شش برابر افزایش یافته و جویندگان کار نیز مستقیم وارد بازار کار شده‌اند.

https://accniaz.com/product/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1/

آموزش صفر تا صد حسابداری مخصوص کسانی‌ است که می‌خواهند از طریق آموزش‌های اصولی، حضور پر قدرتی در بازار کار داشته باشند و به درآمدهای چشمگیری برسند. این دوره طوری طراحی شده تا حتی افرادی که هیچ اطلاعاتی از حسابداری ندارند نیز بتوانند تمامی رویدادهای مالی را بصورت جامع و کاربردی از زبان مدیران مالی با تجربه بیاموزند.

گام‌های آموزش حسابداری بازار کار :
۵۰ ساعت فیلم آموزشی، تستهای ارزیابی، ۲۳۵ صفحه جزوه pdf و یکسال پشتیبانی ضمن آموزش و حین کار. کافیست برای آموزش حسابداری روزی دو ساعت برنامه‌ریزی کنید تا در کمتر از دو ماه به تمامی تکنیک‌های مفید و مهارت‌های حسابداری در بازار کار تسلط پیدا کنید.

همچنین، فرضیههای پژوهش بدین صورت تبیین شدهاند که پارامترهای حسابداری، دقت پیشبینی شاخصهای کلان اقتصادی را طی دورههای آتی (نسبت به در نظر نگرفتن اطلاعات حسابداری در محاسبات شاخصهای اقتصاد کلان) افزایش میدهد. نتایج این قسمت از پژوهش با یافتههای داگلاس و همکاران(2010) که عنوان کردند نمی توان آموزش حسابداری و تجربه های کاری را جایگزین یکدیگر نمود و در یک آموزش حسابداری کارا، افزایش کیفیت کادر آموزشی، توجه به جایگاه حسابداران حرفهای در امر آموزش و استفاده از حسابداران رسمی در دانشگاهها، فرصتهای مناسب برای ایجاد ارتباط میان آموزش و حرفه را ایجاد می نماید همخوانی دارد. در این پژوهش مقوله محوری، اصلیترین چالش پیش روی شرکتها در ایران میباشد. این گزینه باعث میشود نیاز به سرور در شرکتها برای حسابداری به کلی از میان برداشته شود. استفاده از نرم افزار حسابداری، باعث صرفهجویی در زمان و جلوگیری از ریسکهای احتمالی میشود. شرکت شایگان سیستم در سال ۱۳۷۰ بصورت تخصصی در حوزه تولید نرم افزار های مالی شروع کرد و از نرم افزار خود در حوزه های مختلفی با نام حسابگر معرفی کرد.

شرکت طرفه نگار نرم از نرم افزار حسابداری خود در سال ۱۳۷۷ با نام هلو وارد بازار نرم افزار های حسابداری شد، با برندینگ قوی توانست به یکی از محبوب ترین نرم افزار های حسابداری فروشگاهی و کسب و کار های کوچک شده است. شرکت فناور اطلاعات پارمیس فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ شروع کرد شهرت این نرم افزار حسابداری بدلیل نسخه موبایلی آن است اپلیکیشن بسیار کاربردی و رایگان که یکی از پرطرفدار ترین حسابداری شخصی ایرانی می باشد. نرم افزارهای حسابداری هلو یکی از پر استفادهترین و محبوبترین نرم افزارهای حسابداری در ایران است. نرم افزارهای مالی و حسابداری تمامیِ ورودیها (درآمدها) و خروجیها (هزینهها) و همچنین سرمایه را به طور دقیق محاسبه و ثبت میکنند. همچنین کسب و کارهای کوچک دیگر نیازی به نصب و راهاندازی سیستم حسابداری ندارند. همچنین با خرید نرم افزار حسابداری امکان گرفتن گزارشهای روزانه، ماهانه و سالیانه برای مدیران میسر خواهد شد. این نرم افزار امکان سازمان دهی کسب و کار را بهبود می بخشد. اگر کسب و کار شما در حال گسترش است یا برنامه ای برای گسترش آن آماده کرده اید، نگه داشتن حسابهای مالی در دفاتر سخت و در بعضی موارد باعث آشفتگی و ضرر شما می شود.

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی