مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

کفپوش سه بعدی را از کجا بخریم؟

برای دانستن زمان مورد نظر جهت خشک شدن کامل چسب، به دستورالعمل روی آن مراجعه نمایید. ابر با ضخامت ۵ میل با دانسیته بالا در پشت پارچه با آستری مرغوب و چسبندگی بالا لمینه شده است که باعث می گردد پارچه روکش صندلی هایکو در برابر سایش مقاوم بوده و همچنین باعث استحکام درز دوخت می گردد و براحتی روی صندلی نصب می گردد . هایکو مفتخر است که بعنوان تولید کننده برتر روکش صندلی ماشین همواره محصولات با کیفیت خود را با مناسبترین قیمت به مشتریان عرضه کند که جشنواره های تخفیفی همیشگی هایکو گواه این مدعاست. از این روکش ها جهت محافظت از روکش فابریک مبلمان خودرو بسته به سلیقه مالک استفاده می شود. روکش صندلی برای اتومبیل که براحتی میتواند از کثیف شدن روکش فابریک ماشین که به آن فوم صندلی چسبیده و براحتی قابل جداسازی نمیباشد ، جلوگیری کند. همچنین رنگ و الیاف به کار برده شده در هر روکش میتواند درتعرق، خستگی، راحتی و حتی در دمای داخلی کابین برای راننده و سرنشینان یک خودرو تاثیر زیادی داشته باشد. همچنین استفاده از سمباده های سنگی در تعمیر چرم صندلی ماشین به جای ورقه ای به شما تسلط بیشتری در سمباده زدن محل مورد نظر خواهد داد.

بعد از قریب به بیست سال فعالیت در این حوزه، افتخار مجموعه موقر متین این است که با ارتقای همین 3 اصل راهبردی توانسته خود را به جایگاه بزرگترین فروشگاه لوازم جانبی ضروری ماشین در کشور برساند. مزایایی که می توان برای این نوع روکش ها برشمرد این است که اگر این روکش ها کثیف بشوند، حتی می توانید با یک دستمال مرطوب آن را به راحتی تمیز کنید. روکش صندلی اتومبیل را به سه دسته می توان تقسیم کرد. این روکشها به برق ماشین وصل میشوند و قابل برنامه ریزی در روش و نحوه ی ماساژ دادن دارند. نحوه نصب صندلی خودرو شامل چند مرحله است که باید به ترتیب انجام شود. اثر این گرما و سرما مخصوصاً در ابتدای ورود سرنشینان به داخل کابین یا اتاق اتومبیل بیشتر به نظر آمده و حس میشود. کثیف شدن روکش صندلی اتومبیل، ریختن مواد غذایی، تغییر رنگ بر اثر تابش نور آفتاب، و دیگرعوامل محیطی باعث می شود که، به فکر یک روکش صندلی اتومبیل باشیم. روکشها میتوانند بسته به جنسی که دارند، بر دمای داخل خودرو نیز اثر بگذارند و حس گرمی و یا خنکی را در فصول مختلف به سرنشینان بدهند. به دوخت روکش های صندلی خودرو توجه داشته باشید اگر روکش ها دوخت مقاومی نداشته باشند، پس از مدتی درز آنها باز می شود و دیگر نمی توان از آنها استفاده کرد.

از معایب روکش های پارچه می توان به سخت بودن تمیز کردن و شستشوی ان اشاره کرد که در هنگام کثیف شده دشوار می باشد و نمی توانید به سادگی روکش های چرم روکش را تمیز کنید . هر کدام از این روکش ها طول عمر مفیدی دارند و پس از سال ها استفاده نیاز به ترمیم روکش صندلی و یا تعویض آنها است. این کالا برای سفر، کسانی که کودک یا حیوان خانگی دارند بسیار عالی است. اما از مهمترین عواملی که غیر از جنس روکش در انتخاب هر مدل باید به آن دقت کنید جنس پارچه، کیفیت دوخت و البته الگوی روکش است. این روکش ها اما کیفیت چندان مناسبی ندارند. برای هر ماشینی تعداد زیادی روکش صندلی با رنگ ها و جنس های مختلف وجود دارد . برای اینکه رنگ هماهنگ انتخاب کنیم باید رنگی در نظر بگیریم که با رنگ داخلی اتاق و کمربند ایمنی هماهنگ باشد اما در انتخاب رنگ تضاد باید دقت کنید که درست انتخاب کنید که بسیار زیبا دیده شود در غیر این صورت حتی باعث بد به نظر رسیدن آن می شود. اما متاسفانه گاها این روکش ها به دلیل اصابت شیء تیز به آنها دچار پارگی شده و احتیاج به تعمیر دارند.ما در این پست قصد داریم آموزش تصویری ترمیم روکش چرم صندلی ماشین در خانه را ارائه دهیم.

اما روکش صندلی خودرو بدون قالب منظور روکشهای بدون سایز یا اصطلاحا فری سایز است؛ که پیشنهاد ما به شما خرید روکش صندلیهای با قالب میباشد، زیرا روکشهای فری سایز، چون فیت صندلی نیستند ظاهری شلخته و جلوه خوبی ندارند. این مدل فری سایز بوده و می توان برای اتومبیل های مختلف مورد استفاده قرار داد. عرق گیر نمدی سایز متوسط با کیفیت درجه یک (مخصوص پژو، سمند، تندر ۹۰،خودروهای شاسی بلند و …) هر عدد 120000 تومان. در غیر این صورت کیت های مختلف را بررسی کرده تا رنگ مشابه با چرم صندلی خود را بیابید. 2. راحتی و دوام موجود در روکش صندلی پارچه ای و نیز تغییر رنگ کمتر نسبت به شرایط دمایی از دیگر ویژگی های روکش پارچه ای است. روکش های صندلی خودرو از لحاظ جنس به دو دسته چرمی و پارچه ای تقسیم می شوند که از هر دو نوع این روکش ها می توان جهت تودوزی خودرو استفاده نمود. اینها گرم بودن صندلی را به راحتی تضمین می کنند و می توان خروجی گرمایش را به صورت جداگانه تنظیم کرد. به خصوص از گذاشتن انواع آچار روی صندلی ها اجتناب کرده و با پیچیدن دستمال به دور آنها و گذاشتن در ماشین با خیال آسوده از آنها استفاده نمایید.

https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/کفپوش-خودرو/
 

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی