مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

کاربرد نرم افزار سانترال چیست؟

فرض کنید در یک اداره سه نفر کارمند وجود دارد که مسئول بخش های مختلفی هستند.در حالت عادی علاوه بر عدم امکان استفاده از منشی تلفنی، اگر به هر کارمند یک تلفن مجزا بدهید، در صورتی که نیاز به انتقال تماس به کارمند دیگر باشد، باید شماره تلفن آن را به کاربر بدهند و یا شخص مورد نظر را صدا کنند که غیر منطقی است.

در نتیجه با استفاده از تلفن های نرم افزار سانترال اوج ، هر کاربر یک کد و خط روی تلفن دریافت می کند. در صورت نیاز به انتقال تماس، می توان کد آن شخص را گرفته و تماس را منتقل کنید. همچنین برای تماس داخلی رایگان نیز می توانند از این تلفن استفاده کنند.

با استفاده از اپراتور گویا در سیستم تلفنی سانترال، باعث می شود که تماس گیرنده به راحتی بتواند به داخلی مورد نظرش هدایت شود. سرعت در روند اتصال تماس کاربر به کارمند و داخلی مورد نظر باعث می شود تا خطوط یک شرکت مدت زمان کمتری اشغال باشد.

 

با هر تماس جدیدی می توانید برای مخاطب خود پرونده ای ایجاد کنید و تمامی اطلاعات مختص به آن فرد را جهت تبلیغات ارائه خدمات و دسته بندی آن ها ارائه نمایید.

با ثبت اطلاعات مشتریان توسط اپراتور های مجموعه در تماس پرداز اوج، اطلاعات با ارزشی از مشتریان شما در دسترس خواهد بود و همیشه ماندگار خواهد بود و با خروج هریک از پرسنل مجموعه اطلاعاتی که در ارتباط با مشتریان داشته اند.

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی