مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

آکواریوم دبی چیست؟

 

IMG Worlds of Adventure که جاذبههای پر انرژی دبی مورد علاقه مردم است. چه بخواهید به یک ترن هوایی هیجانانگیز بروید یا شخصاً با شخصیتهای کارتونی مورد علاقهتان ملاقات کنید، IMG Worlds of Adventure 1.5 میلیون فوت مربع مساحت دارد که آن را به بزرگترین پارک سرپوشیده در جهان تبدیل میکند. زمان افتتاح پیست اسکی دبی به نوامبر 2005 باز می گردد. جذابیت های این پیست بر هیچ گردشگری پوشیده نیست و در صورت مناسب بودن شرایط یکی از مکان های مدنظر آنان برای تفریح و سرگرمی خواهد بود . اگر تجربهای در اسبسواری دارید، کلاسهای ویژهای از جمله اسبدوانی در پیست و دورههای صحرانوردی برای شما در نظر گرفته شده است. چندین فعالیت در پارک مشرف برای ساعات بعد از کلاسهای اسبسواری در نظر گرفته شده است. سارا ویتسون، مدیر فعال در دیدهبان حقوق بشر میگوید: اینگونه اعمال بازتابدهنده این است که دولت به حقوق شهروندانش اعم از آزادی فعالیت سیاسی و آزادی بیان احترام نمیگذارد. از سوی دیگر، توانایی انقلاب اسلامی در خلق ذهنیتی جدید در بعد فرهنگی، موجب تثبیت و استقرار سیاسی آن شد و از دل آن، مفاهیم ضدامپریالیستی و ضدصهیونیستی برآمد. مسجد امام حسین (ع) دبی به عنوان تنها مسجد ایرانی شیعیان در امارات به سال 1363 هجری شمسی در زمینی به مساحت 6000 متر مربع ، روبروی بیمارستان ایرانیان واقع در منطقه جمیرا ، خیابان الوصل ، با مساعدت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و شیعیان خیر مقیم امارات و با پی گیری جناب حجه الاسلام و المسلمین برقعی نماینده وقت حضرت امام خمینی (ره) بنا گردیده و طی سالهای بعد با پیگیری نمایندگان مقام معظم رهبری حضرت آیه الله العظمی خامنه ای ( حفظه الله تعالی ) در امارات ، تکمیل و توسعه داده شد . مسجد جامع شارجه با فاصله گرفتن از فضای فوق العاده لوکس و غواصی در جنبه سنتی و فرهنگی این کلان شهر عربی، یکی از مهم ترین مکان های تاریخی دبی (بامعماری خیره کننده) است.

علامة الصور: التوت الأسود الکثیر - Pikist لذا در دبی نیز این بازار سنتی را خواهید دید. اگر مدت کوتاهی را در دبی سپری کرده باشید، متوجه خواهید شد که اسبسواری تا چه حد با فرهنگ مردم امارات عجین شده است. آنها یک دوره اسبسواری و شتر سواری به مدت ۶۰ یا ۹۰ دقیقه در بیابان، اسبسواری به مدت ۱۸۰ دقیقه و سوارکاری یک شبه در کوهستان را برگزار میکنند. این کلاسها به مدت یک فصل کامل از اواخر ماه اکتبر تا پایان ماه آوریل برگزار میشوند. نخستین نشانههای تاریخی در دبی مربوط به سال ۱۰۹۵ میلادی است و نسختین نشانههای شهرسازی دبی به سال ۱۷۹۹ برمیگردد. شهربازی لگولند دبی که در سال 2016 افتتاح شد پذیرای کودکان از 2 تا 12 سال است. در این مرکز ابتدا با نیازهای ویژه کودکان و نوجوانان آشنا شده و بسته به سطح و نیاز آنها اسبسواری را آموزش میدهند. کافیست نمای بیرونی آن را کاوش کنید تا با مجسمه هایی که به شکل فرعون ساخته شده اند هم آشنا شوید. معماری و هدف جالب این موزه باعث شده تا گردشگران زیادی به سمت آن جذب شوند. خان مرجان یک بازار سنتی-عربی است که در دل مدرنیته بنا شده است و قرار است شکوه و جلال یک بازار قرن چهارده ای را به نمایش بگذارد که شما میتوانید از داخل مرکز خرید وافی دبی Wafi Shopping Mallبه این بازار بروید. در این میان پرواز های زیادی از نقاط مختلف ایران به مقصد دبی توسط شرکت های هوایی داخلی و خارجی صورت میگیرد. حدود 70 درصد از نمایشگرهای باغ به طور مداوم در طول سال در حال تغییر هستند (با تم های مختلف برای هر فصل)، بنابراین همیشه چیز جدیدی برای دیدن و روشن کردن آن فید رسانه های اجتماعی وجود دارد.

اگر دوست دارید در کنار سایر جاذبه های دبی سری به این مرکز خرید بزنید باید با مسیرهای مختلف آشنا باشید. با سفر به دبی و بازدید از دهکده جهانی، گویی شما به کشورهای فراوانی سفر کردهاید؛ چرا که می توانید به نماینده های تمام کشورهای گوشه و کنار دنیا در چند ساعت سری بزنید و لحظات زیبایی را در هر کدام سپری کنید. امور شرعیه از ازدواج تا احکام حلال و حرام و مدیریت دینی کسب و کار خود را دراین پایگاه به عیار شرع مقدس تطبیق داده و گره های کور و بن بست های فراروی زندگی خود را که با غبار غربت و دوری از وطن غیر قابل تحمل گردیده با ارائه طریق و ارشادات روحانیت محترم مستقر در دفتر مسجد گشوده و با عنصر توکل به ذات احدیت متبرک نموده و انجام امورات دینوی و اخروی خویش را در اعتصام به حبل الله المتین جستجو می نمایند.فضای ملکوتی مسجد ، منبر و محراب ، ملجا و مامن قاطبه مومنین و پذیرای تمامی سلایق گوناگونی می باشد که سعادت دنیا و آخرت خویش را در دین مداری جستجومی نمایند . اینجا تنها یک مرکز خرید ساده که در بیشتر نقاط دنیا می بینید نیست. برای افرادی که عاشق سیستم حمل و نقل عمومی هستند رسیدن به وافی سیتی کار چندان سختی نیست. وافی سیتی یک سازه چند منظوره در شهر دبی می باشد. شما میتوانید از این پل نمایی کامل از شهر و آسمانخراشهای زیبای آن را ببینید و با آسانسور این برج چشماندازی ۳۶۰ درجه در اختیارتان میگذارد، همچنین بخشهای مسکونی، رستوران، مرکز خرید، موزهها، مراکز تفریحی و… این جزیره عظیم دستساز که بهخاطر طرح کلی درخت نخلشکلش نامگذاری شده است، به خلیج فارس میآید و مجموعهای از هتلهای مجلل، مراکز خرید، رستورانها، و جاذبههای گردشگری درجه یک دبی را در خود جای داده است. برج خلیفه، دبی با سوراخ کردن ابرها در ارتفاع ۸۳۰ متری (۲۷۲۳ فوتی)، تقریباً سه برابر اندازه برج ایفل در پاریس، برج خلیفه نمادین و پیشرو نه تنها به عنوان مشهورترین نقطه دیدنی دبی، به عنوان بلندترین سکوی رصد در فضای باز، با ارتفاع 1820 فوتی، بازدیدکنندگان با منظره 360 درجه از خط افق باشکوه دبی و مناظر متضاد بیابان و اقیانوس پذیرایی می شوند.

همچنین اگر فقط قصد بازدید از این مسجد را دارید، بهتر است از زمان نماز آگاهی داشته باشید تا به شلوغی برنخورید. مسجد جمیرا یکی از مهمترین مساجد شهر اسلامی دبی است و از دیگر نمادهای ارزشمند آن محسوب میشود. اینمنطقه که در نیم قرن گذشته به صورت تصاعدی ساخته شده است، خط افق شهر اکنون مملو از آسمان خراش های بلند است، در حالی که خیابان های آن پر از مراکز خرید لوکس و هتل های پنج ستاره است. این مسجد با گنبدها، چلچراغ ها و پنجره های زیبا و همچنین مناره های بلند به ارتفاع 60 متر، یکی از زیباترین معماری های دبی است. مسجد جمیرا یکی از زیباترین مساجد دبی است که شباهت زیادی به مسجد الازهر قاهره در کشور مصر دارد، با این تفاوت که هشت برابر از آن مسجد بزرگتر است. آیا تا به حال شنهای صحرای رزرو نیچر السیاهالسلام را دیدهاید؟ اشاره کنیم. یکیاز فاکتورهای مهم که قبل از رزرو هتل دبی باید رعایت کنید، تناسب محل اقامت با مکانهایی است که قصد بازدید دارید. برج العرب که در سال 1999 با لقب «تنها هتل هفت ستاره جهان» مشهور شد، یکی از نمادین ترین و مجلل ترین مکان های دیدنی دبی است. از لابی مرمری خیرهکننده با پلکانهای باشکوه و ویژگیهای آبشار آرام گرفته تا سوئیتهای مجلل با آیپدهای طلای 24 عیار و خدمات عالی، برج العرب یکی از مجلل ترین هتل های روی کره زمین است. جغدها یکی از تیزگوشترین حیوانات روی زمین به شمار میآیند و دید دو چشمی دارند.

چگونه خودمان را به این مرکز خرید برسانیم؟ معمولا این آکواریوم از ساعت 8 صبح تا ساعت 9 شب به روی بازدید کنندگانش باز است. برای کسب اطلاعات بیشتر روی اخذ ویزای اقامت امارات با خرید ملک در دبی کلیک کنید. این مرکز علاوه بر اسبسواری در دبی امکان انجام فعالیتهایی مثل اسبسواری در جنگل و فعالیتهای خصوصی، با ۳۰ اسب و اسبچه را فراهم کرده است. اسبسواری در بیابان یک ساعت و ۳۰ دقیقه طول میکشد. بنا به دلایلی از بیان توضیحاتی در قبال برخی افراد دیگر مرتبط با مهدی هاشمی خودداری می شود و لیکن صرفاً به بیان اسامی چند نفر که ارتباطات ویژه با مهدی هاشمی دارند، اشاره می گردد. فواره دبی بارها و بارها بازدیدکنندگان را به خود جذب کرده است. این فواره یک شگفتی آب عجیب است که پس زمینه ای عالی برای هر گردشگر ایجاد می کند. فواره عظیم موزیکال که در پایه برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان، و در کنار دبی مال، بزرگترین مرکز خرید جهان قرار دارد، واقعاً دیدنی است. با نزدیک به دوجین سواری و ترن هوایی آدرنالینزا، بهعلاوه نمایشها، شخصیتهای لباسپوش و کمبود غذاخوریهای منحصربهفرد و مکانهای خرید فراوان، واقعاً چیزی برای خرید وجود دارد. مرکز خرید وافی شامل 350 فروشگاه منحصربهفرد میشود و بهعنوان یکی از مقاصد خرید و جاذبه های گردشگری دبی، تجربهای عالی از خرید را به گردشگران عرضه میکند.

اگر شما هم قصد سفر به دبی را دارید؛ میتوانید با خرید بلیط هواپیما دبی از قاصدک24 سفر خود را شروع کنید. اگر شما نیز علاقمند به بازدید از مرکز خرید وافی سیتی مال دبی هستید می توانید همه روزه از ساعت 10 صبح تا ساعت 22 و جمعه ها از ساعت 16:30 تا ساعت 22 به خیابان القطاعیات واقع در کشور امارات متحده عربی ، شهر دبی ، مراجعه فرمایید . اولین چیزی که باید درباره وافی سیتی بدانید معماری جذاب و منحصر به فرد آن است. بیش از ۲۰ نمایش زندگی دریایی در این آکواریوم دبی وجود دارد که شامل مخزن لمسی است که ستاره دریایی را بردارید یا خیار دریایی را نوازش کنید؛ و اگر کنجکاو هستید که بدانید آیا مارماهی، مار است یا ماهی یا چگونه بگوییم که هامور نر است یا ماده، سپس پشت صحنه تور را برای پیوستن به کارشناسان حیوانات آکواریوم که اسرار اعماق را آشکار میکنند، ثبتنام کنید. از غذاهای لذیذ فرانسوی در Al Muntaha گرفته تا غذاهای کلاسیک غذاهای دریایی در Al Mahara - ذائقههای شما را متمایز خواهند نمود. از دیگر رستورانهای معروف این پارک هستند که خوراکیها و غذاهای مختلفی را در اختیار مشتریان خود قرار میدهند و در واقع باب میل هرسلیقهای، غذاهای مختلفی به فروش میرسانند. خوب است بدانید فروشگاه های موز فلاورز (moz flowers) و ورود (worood) در دبی مال در زمینه فروش گل فعالیت می کنند و لازم به ذکر است که فروشگاه ورود گل های منحصر به فرد جهان را وارد کرده و به فروش می رساند. اما این اتوبوس فقط منحصر به دریا نیست.

داخل مرکز خرید وافی سیتی تنها جایی نیست که معماری مصری در آن به چشم می خورد. وافی سیتی یکی از همین گزینه هاست. در مرکز خرید وافی دبی Wafi Shopping Mall جدا از فضای موجود برای فودکورت، فضایی اختصاصی برای کافه کورت نیز در نظر گرفته شده است که شما میتوانید در هر نقطه ای از این فضا که دوست دارید بنشینید و از منو نوشیدنی های گرم و سرد ، شیرینی و اسنک های خوشمزه، انتخاب و نوش جان نمایید. ممنون از تیم حرفه ای تون که همیشه و هر ساعتی پاسخگو هستید. غیر از رستوران و فروشگاه، همیشه یک رویداد جذاب تفریحی و فرهنگی در این مرکز برپا میشود مثلا اجرای موسیقی زنده یا نمایش مد. معماری دهکده یا ویلیج به گونهای طراحی شده که مغازههای در فضایی رو باز قرار گرفتهاند. این هرم شیشه ای به گونه ای طراحی شده است که می تواند نظر هر مسافری را به سمت خود بکشد. اگر به دنبال تجربه ای همه جانبه و آموزشی هستید، از بهترین کارهایی که می توانید در دبی با بچه ها انجام دهید بازدید از این مکان است. میتوانید با قدم زدن آرام در کنارههای آن، پریدن بر روی یک ابرا (یک تاکسی آبی چوبی کوچک) برای رفتن از یک سمت به سمت دیگر، یا سوار شدن به کشتی کروز در غروب آفتاب برای تجربهای واقعا جادویی در کنار آن کاوش کنید. یکی از محبوبترین کارهایی که میتوان در پالم انجام داد، سواری بر روی مونوریل پالم جمیرا است که مناظر خیرهکنندهای نه تنها از خود جزیره، بلکه برج العرب و آتلانتیس نخل نزدیک را نیز ارائه میدهد. متروی امارات مال تا برج العرب 2.6 کیلومتر فاصله دارد. این آبنما با پیشرفتهترین تکنولوژی روز زیر سایهی بلندترین برج جهان، سرگرمی بینظیر و البته رایگانی برای شما خواهد بود.

در سراسر آکواریوم وسیع 10 میلیون لیتری، بازدیدکنندگان این شانس نادر را دارند که از نزدیک با برخی از ترسناک ترین شکارچیان جهان، از جمله کوسه ها و پرتوها، در کنار هزاران موجود درخشان و پر جنب و جوش، آشنا شوند. آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب با تونل تماشای زیرآبی عظیم، تورهای جذاب قایق با کف شیشه ای، و بیش از 140 گونه مختلف از حیات دریایی (بزرگترین مجموعه کوسه ببرهای شنی در جهان) - آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی یکی از آنهاست. با تماشای شنای ۶۵ هزار موجود دریایی در آکواریوم The Lost Chambers، اسرار اعماق دریا را کشف کنید و حقایق شگفتانگیزی درباره زندگی دریایی بیاموزید. این عدد شگفت انگیز باعث شده که امکان زندگی انواع ماهیها، کوسهها، اسبهای دریایی و سایر حیوانات آبزی در داخل 21 عدد آکواریوم به وجود آید. با ورود به این قسمت از پارک شاهد زندگی خانواده¬های سلطنتی هند خواهید بود. لحظات بسیار شیرین و دلچسب را در این قسمت تجربه کنید. بسیاری دیگر از جاذبه های دیدنی دبی وجود دارند که مناظر خیره کننده ای را ارائه می دهند، اما تعداد کمی از آنها می توانند با مقیاس و عظمت بسیار برج خلیفه برابری کنند. اخذ ویزای دبی معمولا یک هفته زمان میبرد و هزینه آن باتوجه به تعداد روزهای اعتبار ویزا از 520 تا 2200 درهم متغیر است. تعداد رستوران ها در این مجموعه بیش از 30 عدد است. بسیاری از توریست ها برای بازی و سرگرمی به این مکان مراجعه می کنند. پس از 30 دقیقه، می توانید به سطوح 124 و 125 بروید و تا زمانی که دوست دارید بمانید.

مقصد صبحگاهی ایدهآل برای اینستاگرامبازان و دوستداران طبیعت، باغ معجزه یک واحه پر جنب و جوش و رنگارنگ است که خود را به عنوان یکی از جاهای دیدنی ضروری برای سفر به دبی معرفی می نماید. بلیط ورودی موزه ساروق الحدید: هزینه ورودی به موزه برای افراد بزرگسال 20 درهم، برای کودکان 7 تا 12 سال 10 درهم و برای کودکان زیر 6 سال و افراد بالای 60 سال رایگان است. اما هزینه برای کودکان ۳ تا ۱۲ سال کمی ارزان تر است. علاوه بر این، “Dxboffplan” لیستی از بهترین باشگاه های بدنسازی ارزان قیمت در دبی را برای شما تهیه کرده است. علاوه بر این، بهترین کلاس های اسب سواری در دبی در این مرکز برای تمام گروههای سنی و سطوح مهارت از سطح مبتدی تا پیشرفته برگزار میشود. این مرکز انتخابی ایدهآل برای سوارکاران با تمام سطوح مهارت است. علاوه بر این، با امکانات عالی و همچنین مربیان مجرب و زبدهای که دارد خیلی زود در اسبسواری مهارت خواهید یافت. در این مکان با مربیان آموزش دیده به بهترین و کاملترین شکل ممکن آموزش میبینید. با خرید اینترنتی تور سفرمارکت به مقصد دبی، دسترسی آسانی به اماکن گردشگری این مقصد دلانگیز از طریق شبکه مترو خواهید داشت. با سوار شدن بر اسب در صحرا و منظره غروب خورشید در افق که رنگ سرخ کمرنگی به آسمان میبخشد تجربه خیرهکنندهای در اصطبل آل علی خواهید داشت. در صورتی که هر یک از برنامه های یک منطقه به دلایل فنی یا شرایط آب و هوایی برگزار نشود، ارائه دهنده خدمات هیچ مسئولیتی ندارد. این مجموعه شگفت انگیز شامل دو قسمت عمده یعنی تونل آکواریوم زیر آب و باغ وحش زیر آب می باشد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. همانطور که گفته شد بازار مرشد Murshid دبی در قسمت دیره از شهر دبی قرار دارد و در منطقهای به اسم الراس در نزدیکی نهر دبی قرار گرفته است.

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی