مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

بازنویسی محتوا چیست؟ چگونه محتوای بازنویسی شده بنویسیم؟


کسب و کارها برای افزایش بازدید از طریق بازاریابی محتوا باید محتوای حرفه ای تولید کنند. اما در عمل فرآیند تولید محتوا سخت و زمان بر است. بازنویسی محتوا روشی است که تولید محتوا را بسیار آسان می کند. امروزه بازآفرینی محتوا یا به اصطلاح بازنویسی یکی از مهارت هایی است که تولیدکنندگان محتوا باید با آن آشنا باشند. در این مقاله با نحوه نوشتن مطالب بازنویسی شده آشنا می شویم. و سپس به تکنیک های بازنویسی محتوا می پردازیم.

بازنویسی محتوا چیست و چگونه انجام می شود؟

ابتدا این سوال را از خود می پرسید که بازنویسی محتوا چیست؟ بازنویسی یعنی چه؟ ارسال هرزنامه چه تفاوتی با سایر اشکال تولید محتوا دارد؟ وقتی می‌خواهید تاریخ را بازنویسی کنید، تاریخ را از ابتدا نمی‌سازید، بلکه از دانش آنچه قبلاً ایجاد شده است استفاده می‌کنید و با استفاده از روش‌ها و اقدامات خلاقانه خودتان آن را بازنویسی می‌کنید. به عبارت دیگر، بازنویسی شامل گرفتن اطلاعات از جای دیگر و تغییر جملات آنها بدون تغییر معنای اصلی است. در این صورت موتورهای جستجو محتوایی را که از سایت های دیگر کپی شده است را در سایت شما مشاهده نخواهند کرد و محتوای جدید و بدیع را در نظر خواهند گرفت.

زمانی که مراحل استراتژی محتوا را کامل کردید، نوبت به تولید محتوا می رسد. اما بازنویسی چیست؟ بازنویسی محتوا یکی از راه های ایجاد محتوا است. محتوای تالیفی و ترجمه شده با استفاده از روش های دیگر تولید محتوا ایجاد می شود. در محتوای تالیفی، نویسنده محتوا با استفاده از دانش و دانش خود، با استفاده از خلاقیت و ایده های جدید بدون استفاده از محتوای موجود، محتوا را می نویسد. برای این منظور باید موضوع مطالب را به خوبی بشناسد و اطلاعات جامع و کاملی از این موضوع داشته باشد. در ترجمه، محتوا از زبانی به زبان دیگر بدون تغییر آن ترجمه می شود. لازم به ذکر است که ترجمه ممکن است تداخلی با نگارش نویسنده اصلی نداشته باشد، زیرا ممکن است کارشناس محتوا تجربه کافی در محتوایی که ترجمه می کند نداشته باشد و در صورت تداخل، وزن علمی مطالب کاهش یابد. مخرب .

آموزش کپی کردن مطالب

برای بازنویسی متن باید چند فاکتور را در نظر بگیریم و یاد بگیریم که چگونه محتوای بازنویسی شده را طوری بنویسیم که استفاده از آن آسان باشد و مخاطب را به مقصد برساند.

مطالب دیگر را کپی نکنید

اولین و مهمترین نکته در آموزش بازنویسی عدم کپی برداری از مطالب و منابع دیگر است. کپی برداری به هیچ وجه بازنویسی محتوا محسوب نمی شود و عواقب بدی برای سئوی سایت دارد. گوگل نسبت به محتوای کپی بسیار حساس است و حتی اگر عبارتی را از محتوای مرجع کپی کرده باشید، متوجه می شوند و ممکن است شما را جریمه کنند.

جمله به جمله بازنویسی کنید

سعی کنید ابتدا کل مقاله را بخوانید و هر پاراگراف را جداگانه بررسی کنید. حالا هر پاراگراف را طبق نظر خود بازنویسی کنید. اگر بخواهید متن را کلمه به کلمه بازنویسی کنید، ممکن است به طور تصادفی از کلماتی استفاده کنید که در متن اصلی نیستند. هنگام بازنویسی پاراگراف به پاراگراف، محتوای نهایی کاملاً با محتوای مرجع متفاوت است و محتوای منحصر به فردی تولید می شود.

بخش هایی از چندین مقاله را ترکیب کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای بازنویسی متن، جمع‌آوری بخش‌هایی از مقالات مختلف و ادغام آنهاست. نمونه ای از بازنویسی محتوا این است که با ترکیب بخش های مفید از چندین قطعه محتوا، می توانید محتوایی با کیفیت بالا و منحصر به فرد تولید کنید. این روش می تواند حتی بهتر از ایجاد محتوای جدید باشد. زیرا در این صورت می توانید نکات مفید و مثبت مقالات را انتخاب کنید و موارد غیر مفید را حذف کنید و در نهایت مطالبی را بنویسید که کاربر پسندیده باشد. برای این کار بهتر است از محتوایی استفاده کنید که بازدید شده و برای مخاطب جذاب باشد.

محتوای محبوب را به محتوای بسیار مرتبط تبدیل کنید

این روش دقیقا برعکس روش قبلی است، بنابراین; شما یک محتوای گسترده و محبوب را بررسی و انتخاب می کنید و آن را به قطعات کوچکتر از محتوا تقسیم می کنید. برای این کار هر قسمت اصلی محتوا را به محتوای کوچکتر تقسیم کنید و نکات جدید و جزئی تری اضافه کنید تا به یک محتوای کامل و در عین حال مفید برسید. محتوای تولید شده با این روش نیاز مخاطبان خود را بهتر برآورده می کند، در نتیجه اعتبار سایت شما نزد مخاطب و گوگل افزایش می یابد. این تکنیک بازتولید محتوا برای تولید محتوای سریالی و پشت سر هم مرتبط با یکدیگر استفاده می شود.

از مقالات قدیمی ایده بگیرید

با مطالعه مقالات قدیمی می توانید ایده های جدیدی برای نوشتن مطالب جدید بدست آورید. مقالات قدیمی موفق یک چارچوب عالی برای محتوای جدید هستند.

ایده های مختلف را پخش کنید

در این روش ایده ها و ایده های نو نویسنده نقش مهمی دارند. این روش بازنویسی متن شامل ارزیابی یک محتوا برای به دست آوردن ایده های مختلف و بر اساس آن ایده ها، پیشنهاد ایده های جدید است. توصیه می کنیم فهرستی از ایده ها برای محتوای خود ایجاد کنید. همچنین می توانید از تکنیک های طوفان فکری برای نتایج بهتر استفاده کنید. این به شما ایده های جدید و کاربردی مرتبط با محتوای مورد نیاز شما می دهد.

متن خود را به فرمت جدید تبدیل کنید

یکی از روش های جذاب محتوا نویسی، تبدیل محتوای مختلف به قالب های جدید است. به این ترتیب محتوای قبلی را به فرمت جدید تبدیل می کنید.

زمانی که می خواهید محتوای متنی ایجاد کنید، بهتر است بخشی از محتوا را در قالب تصویر، اسلاید و اینفوگرافیک قرار دهید. برخی از قسمت های مطالب به صورت تصویری برای مخاطب بسیار جذاب است و انگیزه مخاطب را برای ادامه مطالعه مطالب افزایش می دهد. محتوای ویدیویی نیز در سال های اخیر بسیار محبوب شده است. برای موضوعات آموزشی محتوای ویدیویی بهترین انتخاب است و البته بازدیدهای زیادی هم دارد.

ایجاد تغییرات در محتوا

به یاد داشته باشید که بازنویسی نباید خلاقیت شما را خفه کند. اگر با چیزی در محتوا مخالف هستید یا ایده جدیدی دارید، از اصلاح محتوا نترسید. شما فقط می توانید از مقاله مرجع الهام بگیرید و براساس نظر خود تغییرات مناسبی در محتوا ایجاد کنید.

مطالب بیشتری اضافه کنید

برای افزودن به محتوا بیشتر بیابید. همیشه می توانید چیزهایی را به محتوا اضافه کنید که مقاله شما را متفاوت و بهتر از مقالات مشابه می کند. نکات و ایده های جدید خود را به محتوا اضافه کنید تا مطمئن شوید که فقط آن را بازنویسی نمی کنید. وقتی مقاله ای می نویسید که بهتر و جامع تر از محتوای مرجع باشد، به این معنی است که محتوای خوبی ایجاد کرده اید.
 

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی