مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

مدیریت محتوا

مرکز تولید و مدیریت محتوای تخصصی

در این سایت کلیه خدمات تولید و مدیریت محتوا انجام می گیرد.

لاک ابزاری است برای زیباتر کردن ناخن‌های دست و پا که امروزه نه تنها فقط توسط خانم‌ها، بلکه در عرصه‌های مختلف نیز توسط آقایان استفاده می‌شود و نشان از این دارد که تلاش برای زیباسازی به جنسیت مربوط نیست.

مزایای استفاده از لاک ناخن ممکن است برای خیلی‌ها سوال باشد که در صورت لاک زدن، آیا برای ناخن مفید است یا خیر؟ بهتر است بدانید در سال‌های اخیر به دلیل پیشرفت فناوری در تولید لاک؛ میتوان گفت که لاک زدن ناخن مزایای مختلفی به همراه دارد.

نه تنها لاک برای ناخن مفید است، بلکه با تاثیر مستقیم بر روحیه؛ نشاط و شادابی نیز به همراه دارد. در ادامه این مطلب از پولیشا، با ما همراه باشید تا مفید بودن لاک و مزایای آن را برایتان شرح دهیم.

لاک زدن میتواند جویدن ناخن را متوقف کند

لاک به عنوان یکی از مهم‌ترین لوازم آرایشی که در کمد هر خانم یا دختر خانمی پیدا می‌شود شکل ظاهری سنتی ناخن‌ها را عوض کرده و با ایجاد رنگ‌های متنوع و جذاب، هم دست‌ها را زیباتر می‌کند و هم موجب می‌شود احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید.

یکی از مهم‌ترین مزایای لاک زدن، کمک به متوقف کردن جویدن ناخن است. بله؛ همه می‌دانیم که این عادت میتواند دلایل مختلفی داشته باشد، اما برای ترک این عادت میتوان ناخن‌ها را لاک زد، زیرا هم طعم بدی دارد و هم هر کسی علاقه ندارد زیبایی خود را به هم بزند.

لاک ناخن روحیه و نشاط را افزایش میدهد

بهترین مزیت لاک زدن چیست؟

برای گذران زندگی و انجام کارها همه از دست هایمان استفاده می‌کنیم و به همین دلیل توجه خاصی، حتی به صورت ناخودآگاه به آن‌ها داریم. از این رو لاک زدن با ایجاد زیبایی خاص و ایجاد رنگ بر روی ناخن، با یالا بردن اعتماد به نفس ارتباط مستقیم دارد.

بهتر است بدانید یکی از بزرگترین مزایای لاک زدن ناخن، همین احساس خوبی است که در وجودتان ایجاد می‌کند. لاک زدن از نظر ذهنی تاثیرات مثبتی روی روی خلق و خو دارد، زیرا زیبایی ناخن پیامی از بهداشت و مراقب به مغز ارسال می‌کند و این یعنی بالا رفتن روحیه.

تقویت ناخن با لاک زدن

یکی دیگر از مواردی که بحث‌های زیادی درباره آن وجود دارد، تقویت ناخن با لاک زدن است. ممکن است لاک زدن به صورت مداوم به بافت و صدف ناخن‌ها آسیب برساند، اما قطعی نیست و بهتر است به نوع و برند لاک توجه داشته باشید.

کیفیت در همه جا حرف اول را میزند و در مورد لاک‌ها نیز، اگر از برندهای معتبر استفاده کنید، به خاطر داشتن مواد تقویت کننده و مرطوب کننده، میتواند به تقویت ناخن‌ها کمک کرده و سلامت آن‌ها را افزایش دهد.

پشتیبانی از رشد ناخن با لاک زدن

ناخن‌های ضعیف و شکننده همیشه باعث دردسر هستند و افراد زیادی از شکنندگی ناخن‌های خود، آن هم در کوچکترین موقعیت رنج می‌برند؛ در این صورت لاک زدن ناخن میتواند همانند یک محافظ عمل کرده و تا حدودی از این اتفاق جلوگیری کند.

همچنین ممکن است رشد ناخن‌های ضعیف با مشکل رو به رو شود؛ اما جای نگرانی نیست، زیرا با استفاده از یک لاک ناخن مرغوب با قابلیت تقویت کنندگی، میتوانید رشد ناخن‌های خود را تماشا کرده و از زیبایی آن ها لذت ببرید.

رفع خستگی و استرس با لاک زدن

از آن‌ جایی که مانیکورد و پدیکور با ماساژ همراه هستند باعث می‌شود که گردش خود در دست‌ها و پاهای شما به جریان بیوفتد و با رفع خستگی، روحیه را به خوبی بازمی‌گردانند و همینطور سموم مانده در نوک انگشتان را نیز دفع می‌کند.

این یک مزیت عالی است که حواستان به دستهایتان باشد، زیرا تمام کارها را با دست‌ها انجام می‌دهیم و اغلب فراموششان می‌کنیم. اما با ماساژی که قبل از مانیکور و پدیکور روی دست‌های شما انجام می‌شود، گردش خون جریان بهتری پیدا کرده و بدن نیز بهتر کار می‌کند.

تامین ویتامین های لازم ناخن با لاک زدن

چرا لاک برای ناخن مفید است؟

با توجه به این نکته که لاک ناخن آنچنان شناخته شده نیست و اطلاعات کمی درباره نحوه ساخت آن وجود دارد. اما باور قدیمی بر این است که لاک‌ها بسیار سمی هستند، بهتر است بدانید که دیگر آن زمان گذشته و برندهای تولید کننده راه زیادی را طی کرده و به فرمولاسیون‌های جدید برای تولید لاک رسیده‌اند.

لاک‌های تولید شده امروزه که توسط برندهای معتبر و مرغوب ساخته می‌شوند؛ استانداردهای سختی را برای بالا بردن کیفیت محصولات خود در پیش گرفته و همین باعث شده تا لاک‌ها سرشار از ویتامین‌های مفید برای ناخن باشند و به رشد و تقویت آن‌ها کمک کنند.

سخن آخر

در این مقاله از پولیشا به بیان مزایای مفید لاک زدن ناخن پرداختیم. بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که برندهای معتبر زیادی وجود دارند که تمام محصولات آرایشی ناخن خود را از بهترین مواد با کیفیت و فاقد مواد سمی تولید می‌کنند که با استفاده از آن‌ها دیگر لازم نیست نگرانی‌ای در بابت آسیب رسیدن به ناخن‌های خود داشته باشید.

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی